Zamknij

Nie ma Cię w czołówce wyników Google? To tak, jakbyś nie istniał! Pozycjonuj się!

18:07, 02.01.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 18:08, 02.01.2020

Tego, że obecność w internecie to dziś konieczny warunek skutecznej promocji, nie trzeba nikomu tłumaczyć. Co to jednak oznacza w praktyce? W jaki sposób znajdą nas potencjalni klienci, którzy nigdy o nas nie słyszeli i nie mieli okazji, by zetknąć się z naszymi materiałami promocyjnymi? Obecnie jest to możliwe – wystarczy naprawdę wykorzystać możliwości, jakie otwiera przed nami to medium. Nie musisz szukać odbiorców swojego asortymentu. Niech to oni Cię znajdą!

Typowy internauta nie ma ochoty szukać niczego zbyt długo

Choć sama możliwość skorzystania z internetu i wyszukiwarki już i tak znakomicie ułatwia poszukiwanie niezbędnych nam ofert i informacji oraz skraca potrzebny na to czas, większość z nas nie robi tego zbyt wnikliwie. Ponad dekadę temu drogą badań eye-trackingowych dostrzeżono tzw. złoty trójkąt, czyli pole (lewy górny róg) na liście wyników organicznych Google, które w największym stopniu przykuwa uwagę użytkowników. Już wówczas było oczywiste, że istnieje istna przepaść pomiędzy popularnością kilku pierwszych, a kolejnych pozycji. W ciągu mienionych lat wiele się zmieniło – m.in. proporcje wyświetlaczy w związku z rozpowszechnieniem się urządzeń mobilnych, z czym wiąże się wydłużenie ekranu. W żaden sposób nie wpłynęło to jednak na zachowanie typowego internauty. Zdobądź miejsce w w czołówce, a będziesz mógł liczyć na największy wzrost popularności strony i wysoki zysk!

Zadanie to nie jest łatwe. Nie tylko ze względu na coraz liczniejszą konkurencję, którą w każdej branży trzeba pokonać w drodze na szczyt. Zadania nie ułatwia nam też samo Google. Firma stara się dbać o jakość wyświetlanych wyników, toteż stworzone przed nią algorytmy znacznie skuteczniej niż kiedyś tropią zbyt zuchwałe sposoby wpływania na nie. Skończyły się czasy, gdy można było to robić łatwo i szybko pozyskując ogromne ilości dowolnych linków. Dziś pozycjonowanie strony to zadanie dla fachowców, którzy zajmują się tym na co dzień i stale doskonalą swoje umiejętności. Skorzystaj z nich!

Warto rozpocząć pozycjonowanie strony jak najszybciej

Aby nasza strona mogła zyskiwać coraz lepsze lokaty w Google, obecnie trzeba wykonać nad nią wiele pracy. Nie wystarczy już nasycić słowami kluczowymi teksty, by ją zoptymalizować – oprócz nich fachowcy muszą zadbać o wiele zagadnień technicznych. Wyszukiwarka wyżej ceni sobie bowiem, te, które maja m.in. właściwą strukturę i nawigację, są responsywne, szybko się ładują i nie mają błędów czy zbędnych znaczników w kodzie. A to tylko kilka z licznych aspektów. Oprócz tego potrzebujemy rzecz jasna odpowiednio mocnych linków. Kiedy można spodziewać się efektów?

Wszystko zależy od tego, ilu i jak silnych rywali mamy do pokonania. W przypadku ogólnych,  popularnych fraz trzeba naprawdę uzbroić się w cierpliwość, mniej jej wymagają dłuższe – jak wskazuje doświadczenie fachowców z agencji IN, pierwsza dziesiątka jest w takim przypadku do osiągnięcia nawet w trzy miesiące. Nigdy nie stanie się to jednak natychmiast. Co to oznacza? To proste: nie zwlekaj! Im szybciej zaangażujesz fachowy zespół SEM, tym wcześniej będziesz cieszył się rosnącym zyskiem. Zwłaszcza, że wraz z upływem czasu wiele fraz zwiększa swoją konkurencyjność. Osiągaj swoje cele łatwiej i taniej!

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%