Zamknij
REKLAMA

Idź z duchem czasu. Zareklamuj swoją stronę w mobilnym internecie!

12:23, 06.02.2020 | Materiał partnera

Nośniki, na których przeglądamy strony internetowe, zmieniają się niezwykle dynamicznie. Jeszcze dziesięć lat temu prym wiodły laptopy, teraz niemal każdy ma w kieszeni smartfona z dostępem do sieci. Na rynek powoli zaczynają wchodzić opaski, zegarki, a także... telewizory i lodówki łączące się z domowym Wi-Fi. Informatyzacja naszego życia przebiega bardzo szybko, warto więc ten proces wykorzystać w promowaniu swojej działalności. Przeciętny użytkownik internetu szuka interesujących go produktów czy usług na smartfonie - dołóż wszelkich starań, aby trafić do niego ze swoim przekazem. Oto podstawowe działania, które przyniosą Ci zysk, jeśli zdecydujesz się na reklamę mobilną swojej firmy.

Pozycjonowanie pomoże Ci pozyskać wiernych Klientów

Jeśli zastanawiasz się, jak wygląda pozycjonowanie stron internetowych w wersji mobilnej, podpowiemy: podobnie, jak w przypadku tradycyjnego promowania witryn. Zasadnicza różnica polega na tym, że dużą wagę przywiązuje się do responsywności strony, czyli do tego, by była dostosowana do rozmiarów wyświetlaczy. Jak sprawdzić, czy Twoja witryna jest responsywna? Uruchom ją na komputerze stacjonarnym, na laptopie, tablecie i smartfonie. Jeżeli jej wielkość i wygląd dopasowuje się do aktualnego wyświetlacza, to znaczy, że spełnia warunki stawiane stronom mobilnym. Zdarza się, że treść lub grafiki wychodzą poza ekran, a użytkownicy muszą mozolnie przewijać stronę, by przeczytać jej zawartość. To wystawia ich cierpliwość na próbę i często skutkuje natychmiastowym opuszczaniem witryny. Aby zminimalizować ryzyko odrzuceń strony, zadbaj o jej odpowiednie pozycjonowanie. W tym celu warto skontaktować się z profesjonalną agencją SEO, taką jak wrocławski AFTERWEB. Oprócz dostosowania strony do wymagań urządzeń mobilnych zadbają oni też o jej przejrzystość i przyjazny dla użytkownika wygląd. Dzięki działaniom on-site i off-site strona będzie wysoko oceniana przez algorytm Google, a stąd już tylko krok do widoczności w sieci – zarówno stacjonarnej, jak i mobilnej.

Chcesz szybkich efektów? Postaw na reklamę Google Ads

Eksperci z AFTERWEB zgodnie powtarzają, że pozycjonowanie jest procesem, który musi potrwać, ale za to daje długofalowe efekty. Co jednak zrobić, kiedy prowadzisz biznes sezonowy, czasu jest mało, a Klienci czekają na Twoją ofertę? Dobrym wyjściem będzie inwestycja w kampanię linków sponsorowanych Google Ads. Dzięki temu nawet tak ograniczona czasowo działalność, jak sprzedaż choinek w jednej z dzielnic miasta stołecznego Warszawa, jest w stanie odnieść marketingowy sukces. Ten typ reklamy polega na wykupieniu linków, które wyświetlają się nad albo pod organicznymi wynikami wyszukiwania w Google. Jeśli użytkownik wpisze frazę, na jaką się w ten sposób pozycjonujesz, zobaczy Twoją stronę wśród wyróżnionych witryn. W przypadku internetu mobilnego obecność w linkach sponsorowanych ma podwójne znaczenie. Ekran jest tam dużo mniejszy, więc liczba widocznych stron też ulega redukcji. Internauci natomiast decydują się na kliknięcie w ten link, który widzą od razu po wpisaniu słowa kluczowego. Reklamy Google Ads mają tu zatem większą szansę na dokonanie konwersji, niż dominujące na urządzeniach stacjonarnych organiczne wyniki wyszukiwania.

(Materiał partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA