Zamknij
REKLAMA

Lepiej być pierwszym lepszym. Ta kontrowersyjna maksyma marketingowców idealnie sprawdza się również w internecie

11:51, 23.08.2019 | Materiał partnera

Które firmy mogą liczyć na największe zyski? Zdaniem niektórych specjalistów od marketingu przewaga wynikająca z wyższej jakości produktu i/lub korzystniejszej dla konsumenta ceny wcale nie musi przekładać się na słupki sprzedaży. Podobno klienci najczęściej wybierają marki – te firmy, które najszybciej przychodzą im do głowy i budzą pozytywne skojarzenia. W rzeczywistości internetowej obowiązuje bardzo podobna zasada: pierwsze miejsce w wyszukiwarce Google gwarantuje duże zainteresowanie odbiorców, co przekłada się na wzrost przychodów.

Jak umieścić firmową witrynę na szczycie wyników? Długofalowo najlepsze będzie pozycjonowanie

Search Engine Marketing (SEM), czyli działania mające na celu wyświetlanie się jak najwyżej w rankingach Google, można podzielić na dwie podstawowe grupy. Pierwszą z nich są reklamy PPC – linki sponsorowane, w których pierwsze miejsce przysługuje temu, kto zapłaci najwięcej. Jako że niektórzy internauci w ogóle nie zwracają uwagi na reklamy, bardzo istotna jest praca nad pozycjonowaniem strony w tzw. organicznych wynikach wyszukiwania. Nasi eksperci z polskiej firmy AFTERWEB, oferującej kompleksowe usługi marketingu internetowego dla firm, to bardzo skomplikowany proces. W tej dziedzinie błyskawiczny sukces (przebicie się do TOP 10 na wartościowe frazy) bardzo łatwo może zamienić się w gwóźdź do trumny firmy. Wystarczy powierzyć Search Engine Optimization (SEO) oraz pozostałe czynności z zakresu pozycjonowania osobom, które stosują zabronione przez Google praktyki, żeby skończyło się to nałożeniem na witrynę filtrów lub banów.

Specjaliści od SEO sprawią, że Twoja strona spełni wszystkie rygorystyczne normy jakości Google

Pierwszym etapem profesjonalnego pozycjonowania serwisu internetowego powinien być szeroko zakrojony audyt. Wskazujący mocne strony danej witryny, frazy kluczowe z największym potencjałem na które warto się promować, ale również bolączki wymagające najpilniejszej interwencji. Bardzo rzadko zdarza się, aby poważne błędy na stronie w ogóle nie dotyczyły obszaru SEO – czyli optymalizacji serwisu pod kątem technicznych wymogów. Algorytmy Google biorą pod uwagę ponad 200 różnorodnych czynników rankingujących: z doświadczenia specjalistów z AFTERWEB jasno wynika, że żadna witryna obarczona poważnymi wadami wewnętrznymi praktycznie nie ma żadnych szans na pierwsze miejsce w organicznych wynikach wyszukiwania. Tylko strony w pełni dostosowane do urządzeń mobilnych, posiadające czytelną strukturę kodu, unikalne i wartościowe materiały, wczytujące się szybko w przeglądarce, mogą liczyć na takie opłacalne wyróżnienie.

(Materiał partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA
© hej.mielec.pl | Prawa zastrzeżone