Fot. MKS Mielec
- Przerwa wynika z prac związanych z wdrożeniem nowej aplikacji mobilnej, która zapewni użytkownikom wygodniejsze oraz bardziej intuicyjne korzystanie z usług - przekazuje MKS.
Po zakończeniu przerwy technicznej, dnia 14 grudnia 2025 r., użytkownicy proszeni będą o przeinstalowanie, bądź zaktualizowanie aplikacji.
Użytkownicy systemu Android muszą odinstalować dotychczasową aplikację mBilet i pobrać nową wersję ze sklepu Google Play.
Użytkownicy systemu iOS muszą jedynie zaktualizować aplikację mBilet w App Store.
Co ważne, dane użytkowników do logowania pozostają bez zmian.
- Zapewniamy, że wszystkie bilety oraz środki zgromadzone w portmonetce zostaną zachowane i będą dostępne w nowej aplikacji. Zapraszamy także do śledzenia profilu MKS Mielec na Facebooku, gdzie publikowane będą najnowsze informacje oraz aktualizacje dotyczące działania aplikacji mBilet - przekazuje MKS Mielec.
Redakcja hej.mielec.pl [email protected]