Fundacja Medyk dla Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie ul. Fryderyka Szopena 1 (Fundacja)
w związku z realizacją projektu „Utworzenie Całodobowego Domu Opieki w Mielcu”
w ramach RPO WP na lata 2014-2020, Działanie nr 8.3
ogłasza konkurs na stanowisko
Kierownika Całodobowego Domu Opieki (CDO) w Mielcu
przy ul. Partyzantów 21
Niezbędne wymagania dla kandydatów ubiegających się o stanowisko Kierownika CDO:
1. Wykształcenie wyższe.
2. Staż pracy 5 lat, w tym minimum 2 lata doświadczenia w podobnym zakresie i co najmniej 1 rok na stanowisku kierowniczym lub 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
3. Stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na w/w stanowisku.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Znajomość obowiązujących regulacji prawnych: ustawy o pomocy społecznej oraz niezbędnych przy prowadzeniu CDO aktów wykonawczych do tej ustawy, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, przepisów prawa pracy, przepisów o ochronie danych osobowych, przepisów dotyczących realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską.
6. Umiejętność obsługi komputera, pakietu biurowego Office oraz korzystania z zasobów Internetu.
7. Obywatelstwo polskie.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. Umowa o pracę.
2. Czas pracy: pełny wymiar.
Wymagania dodatkowe:
1. Doświadczenie w pracy w placówkach pomocy społecznej.
2. Cechy niezbędne do pracy z osobami starszymi i niepełnosprawnymi.
3. Empatia, życzliwość, cierpliwość i właściwe podejście do podopiecznych.
4. Umiejętność kierowania zespołem pracowników.
5. Umiejętność analizy i tworzenia dokumentów oraz znajomość procedur obowiązujących na zajmowanym stanowisku.
6. Dyspozycyjność.
7. Predyspozycje osobowościowe: kreatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, rzetelność, prawdomówność, odpowiedzialność, sumienność, obowiązkowość, komunikatywność, odporność na stres, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, kultura osobista.
Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku:
• Kierowanie działalnością CDO i uzgadnianie z Prezesem Fundacji ważnych decyzji dotyczących funkcjonowania i działalności CDO,
• Organizacja pracy na poszczególnych stanowiskach i nadzór merytoryczny, zapewniający sprawne wykonywanie powierzonych zadań,
• Opracowanie dokumentacji oraz aktów wewnętrznych dotyczących działalności CDO,
• Prowadzenie szczegółowej dokumentacji osób przebywających w CDO zgodnie z ustawą o pomocy społecznej,
• Dbanie o bezpieczeństwo i zdrowie podopiecznych CDO,
• Spersonalizowane podejście przy tworzeniu warunków sprzyjających samorealizacji oraz wykorzystania wiedzy i umiejętności podopiecznych,
• Zapewnienie organizacji zajęć terapeutycznych zaplanowanych w realizowanym projekcie,
• Utrzymywanie kontaktów z rodzinami podopiecznych CDO,
• Przestrzeganie zaplanowanego budżetu, racjonalne gospodarowanie funduszami i przygotowywanie niezbędnych zakupów w ścisłej współpracy z Prezesem Fundacji i Biurem projektu,
• Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i prowadzenie dokumentacji,
• Określanie zakresu obowiązków dla podległych pracowników i wykonywanie pozostałych czynności z zakresu prawa pracy, opracowanie grafiku dyżurów podległych pracowników,
• Zapewnienie przestrzegania regulaminu CDO, przepisów BHP i ppoż,,
• Przygotowywanie i składanie Prezesowi Fundacji wszystkich wymaganych informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania CDO,
• Wykonywanie innych zadań zleconych przez Prezesa Fundacji,
• Odpowiedzialność za majątek CDO,
• Zobowiązanie do pracy również jako opiekun podopiecznych tj. świadczenie usług pielęgnacyjnych, higienicznych, udzielanie pomocy w podstawowych czynnościach życiowych podopiecznych.
Niezbędne dokumenty:
• CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
• List motywacyjny,
• Dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
• Podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji procesu naboru i informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z prowadzonym naborem.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać w terminie do dnia 26 marca 2021 r. do godz. 10.00 w Sekretariacie Fundacji Medyk dla Zdrowia w Rzeszowie przy ul. Fryderyka Szopena 1, IV piętro pok. 406 lub w Recepcji Centrum Medycznego Medyk w Mielcu przy ul. Partyzantów 21, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Kierownika Całodobowego Domu Opieki w Mielcu”. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty drogą mailową na adres: [email protected]
Komisyjne otwarcie ofert i ich analiza nastąpią w dniach 26 i 29 marca 2021 r.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 509 878 045 lub pod adresem e-mail: [email protected]
Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach konkursu zostanie opublikowana na stronie www.fundacja.medyk.rzeszow.pl
Fundacja Medyk dla Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie ul. Fryderyka Szopena 1 (Fundacja)
w związku z realizacją projektu „Utworzenie Całodobowego Domu Opieki w Mielcu”
w ramach RPO WP na lata 2014-2020, Działanie nr 8.3
ogłasza nabór na stanowisko
Opiekuna w Całodobowym Domu Opieki (CDO) w Mielcu
przy ul. Partyzantów 21
Opiekun CDO bezpośrednio podlegać będzie Kierownikowi CDO.
Niezbędne wymagania dla kandydatów ubiegających się o stanowisko Opiekuna w CDO:
1. Od kandydatów oczekujemy kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zawodu lekarza lub pielęgniarki, lub ratownika medycznego, lub opiekuna w domu pomocy społecznej, lub opiekuna osoby starszej, lub asystenta osoby niepełnosprawnej, lub opiekunki środowiskowej, lub opiekuna medycznego albo osoby posiadającej udokumentowane co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe polegające na świadczeniu usług opiekuńczych osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy.
2. Staż pracy co najmniej 3 lata, w tym minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku o podobnym zakresie.
3. Stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na w/w stanowisku.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. Umowa o pracę.
2. Czas pracy: pełny wymiar, praca w równoważnym systemie pracy.
Wymagania dodatkowe:
1. Cechy niezbędne do pracy z ludźmi starszymi i niepełnosprawnymi.
2. Empatia, życzliwość, cierpliwość i właściwe podejście do podopiecznych.
3. Dyspozycyjność.
4. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, rzetelność, prawdomówność, odpowiedzialność, sumienność, obowiązkowość, komunikatywność, samodzielność, odporność na stres, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, kultura osobista.
Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku:
• Opieka nad podopiecznymi (osoby w podeszłym wieku, osoby niepełnosprawne) tj. świadczenie usług pielęgnacyjnych, higienicznych, udzielanie pomocy w podstawowych czynnościach życiowych podopiecznych z zakresu samoobsługi i higieny osobistej – ubieranie, karmienie, mycie, kąpanie, czesanie, golenie, pomoc w słaniu łóżek, zmianie bielizny pościelowej itp.,
• Dbanie o bezpieczeństwo, zdrowie, sprawność fizyczną i psychiczną podopiecznych CDO m.in. poprzez codzienne spacery na świeżym powietrzu, gimnastykę, zabawy ruchowe,
• Spersonalizowane podejście przy tworzeniu warunków sprzyjających samorealizacji oraz wykorzystania wiedzy i umiejętności podopiecznych,
• Mobilizacja podopiecznych do wykorzystywania swoich zalet i zainteresowań w celu rozwoju, wykształcenia pozytywnych nawyków,
• Zapewnienie zajęć terapeutycznych, ruchowych, rehabilitacyjnych,
• Pomoc przy spożywaniu posiłków,
• Organizowanie świąt, uroczystości okazjonalnych oraz udział w imprezach integracyjnych, kulturalnych, sportowych i turystycznych,
• Dbanie o odzież, obuwie i mienie mieszkańców oraz utrzymanie ich w należytej czystości i porządku w pokojach,
• Dbanie o porządek w CDO,
• Utrzymywanie kontaktów z rodzinami podopiecznych CDO,
• Przygotowywanie i przekazywanie Kierownikowi wszystkich wymaganych informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania CDO,
• Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika CDO.
Opiekun jest osobą, do której może zwrócić się podopieczny CDO w trudnej sytuacji.
Niezbędne dokumenty:
• CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
• List motywacyjny,
• Dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
• Podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji procesu naboru i informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z prowadzonym naborem.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać w terminie do dnia 26 marca 2021r. do godz. 10.00 w Sekretariacie Fundacji Medyk dla Zdrowia w Rzeszowie przy ul. Fryderyka Szopena 1, IV piętro pok. 406 lub w Recepcji Centrum Medycznego Medyk w Mielcu przy ul. Partyzantów 21, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Opiekuna w Całodobowym Domu Opieki w Mielcu”. Dopuszcza się złożenie ofert drogą mailową na adres: [email protected]
Komisyjne otwarcie i analiza ofert nastąpi w dniach 26 i 29 marca 2021 r.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 509 878 045 lub pod adresem e-mail [email protected]
Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Fundacja Medyk dla Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie
ul. Fryderyka Szopena 1 (Fundacja) zatrudni
Osobę sprzątającą w Całodobowym Domu Opieki (CDO) w Mielcu
przy ul. Partyzantów 21
Osoba sprzątająca CDO bezpośrednio podlegać będzie Kierownikowi CDO.
Niezbędne wymagania dla kandydatów ubiegających się o podjęcie pracy w CDO:
1. Stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na w/w stanowisku.
2. Mile widziane doświadczenie na w/w stanowisku.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. Umowa o pracę.
2. Czas pracy: pełny wymiar.
Wymagania dodatkowe:
1. Cechy niezbędne do pracy z ludźmi starszymi i niepełnosprawnymi.
2. Empatia, życzliwość i cierpliwość.
3. Dokładność, samodzielność, dobra organizacja pracy własnej i zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
4. Predyspozycje osobowościowe: uczciwość, prawdomówność, odpowiedzialność, sumienność, obowiązkowość, punktualność, komunikatywność, kultura osobista.
Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku w nowo oddanym do użytkowania obiekcie:
• Utrzymanie czystości powierzchni około 850 m2 poprzez codzienne odkurzanie i mycie posadzek terakotowych w pokoju dziennym, pokojach mieszkalnych, jadalni, toaletach, częściach wspólnych, korytarzach, schodach, windzie,
• Codzienne ścieranie kurzu ze wszystkich mebli i opróżnianie koszy na odpady,
• Codzienne utrzymanie w czystości łazienek, toalet,
• Mycie okien kilka razy w roku, w zależności od potrzeb,
• Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika CDO.
Niezbędne dokumenty:
• CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
• Podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji procesu naboru i informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z prowadzonym naborem.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać w terminie do dnia 26 marca 2021r. do godz. 10.00 w Sekretariacie Fundacji Medyk dla Zdrowia w Rzeszowie przy ul. Fryderyka Szopena 1, IV piętro pok. 406 lub w Rejestracji Centrum Medycznego Medyk w Mielcu przy ul. Partyzantów 21, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Utrzymanie czystości w Całodobowym Domu Opieki w Mielcu”. Dopuszcza się możliwość przesłania oferty drogą mailową na adres: [email protected]
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 509 878 045 lub pod adresem e-mail [email protected]
Wyłonieni kandydaci zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.