Zamknij

Twarda ocena radnych! Mówili o finansach i inwestycjach! [WIDEO]

11:06, 18.01.2023 PC Aktualizacja: 12:00, 18.01.2023
Skomentuj

Przedstawiciele klubu radnych miejskich Prawa i Sprawiedliwości z Mielca spotkali się z dziennikarzami. Punktowali politykę finansową i inwestycyjną miasta Mielca. Wskazywali też pewne plusy, ale i swoje osiągnięcia.

[FOTORELACJA]9800[/FOTORELACJA]

Nie milkną echa po burzliwym grudniu w miejskim samorządzie. Wówczas radni miejscy odrzucili propozycję prezydenta Mielca zmierzającą do podwyżki stawek podatków od nieruchomości, przyjęli budżet miasta na 2023 rok, ale też okazało się, że w tym budżecie jest wielomilionowa „dziura”, w 2022 roku znacznie wzrosła wartość wynagrodzeń rad nadzorczych miejskich spółek, doszło do kolejnego sporu urzędników miejskich z wykonawcą nowej hali sportowej MOSiR i nadal nie wiadomo, kiedy ta zostanie otwarta.

- Nie chcę się pastwić i powtarzać żartów, czy przytaczać memów, że zamiast na Żeromskiego 26 Urząd Miejski jest na Alternatywy 4, bo to jest w gruncie rzeczy smutne. Coś w tym prawdy pewnie jest. Smutne, bo w Urzędzie pracuje szereg ludzi z dużą wiedzą, z zaangażowaniem, w nas radnych to też uderza. Ale tak dzisiaj gospodarowanie środkami publicznymi w naszym mieście wygląda – mówił Radny Swół.

- Ponad 100 etatów powstało za prezydentury pana Jacka Wiśniewskiego. To są dodatkowe etaty, których nie było. To jest pół miliona miesięcznie, co daje 6 milionów rocznie – wykazywał dalej radny Swół.

ZOBACZ WYPOWIEDŹ WIDEO 

Radny Radosław Swół, który jest liderem Prawa i Sprawiedliwości w radzie miejskiej, ocenił również miejskie inwestycje. Wskazał plusy i minusy tych działań magistratu.

Wytykał brak budowy mieszkań dla młodych czy sposób rewitalizacji ulicy Tańskiego oraz bierność w sprawie budowy ronda na skrzyżowaniu Sienkiewicza i Ducha Świętego. 

– Ale są też plusy. Modernizacja ulicy Szafera, budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Szafera i Raciborskiego – komentował. 

ZOBACZ WYPOWIEDŹ WIDEO 

Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej Marian Kokoszka w swoim komentarzu skupił się na problemach z budową hali MOSIR. Stawiał odważne oceny, przywoływał ciekawe wydarzenia.

- Ekipy zarządzające wcześniej miastem świadomie zamiatały problem dużych obiektów miejskich, jeśli chodzi o ich stan techniczny – powiedział.

- Opinia publiczna nie była informowana, iż w części basenowej starej hali, w nocy spadł wentylator do basenu. Bogu dziękować, że stało się to w nocy, nie było tam nikogo, mogło to się zakończyć tragicznie – relacjonował.

- Widziałem osobiście protokoły raz dopuszczające, raz absolutnie zabraniające użytkowania części basenowej, jak i części widowiskowej starej hali sportowej. W zależności jakie były potrzeby, to taki dokument wyciągano – opowiadał.

- Były przesłanki, że duże opady śniegu mogłyby spowodować katastrofę – przypominał Marian Kokoszka. - Zaskakuje nas, że przedłuża się sprawa oddawania nowej hali do użytku – dodawał. 

Kokoszka odniósł się także do spraw finansów miasta. – Budżet jest jedną wielką fikcją. To już drugi budżet z ogromnym niedoszacowaniem – oceniał.

ZOBACZ WYPOWIEDŹ WIDEO  

O obiektach MOSiR i finansach miasta mówił podczas konferencji prasowej także radny miejski Krzysztof Szostak. - Ten budżet nie był optymalny. Zawiera dość szeroką manipulację danymi – tak oceniał budżet miasta na 2023 rok. 

– Nie zawiera konkretów, które umożliwiałyby prezydentowi poczynienie oszczędności, tak by nie cierpieli na tym mieszkańcy. Podległym prezydentowi pracownikom, dyrektorom jednostek, nie daje możliwości swobodnego kreowania polityki, w naszym przekonaniu zostawiają tylko jedną drogę: by stosowali podwyżki i te podwyżki przerzucali na mieszkańców miasta – powiedział Krzysztof Szostak.

Jako miejsce podwyżek wskazał pływalnię Smoczka Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji. Zapewniał, że ceny biletów na baseny w pobliskich miastach są tańsze niż w Mielcu. 

Krzysztof Szostak mówił też o powodach podjęcia decyzji o budowie nowej hali sportowej. Komentował też przedłużającą się budowę tego obiektu. 

ZOBACZ WYPOWIEDŹ WIDEO   

Czy radni miejscy Prawa i Sprawiedliwości w Mielcu są skuteczni?

- Jest się czym pochwalić – przekonuje radny Radosław Swół. Wskazał zmiany w systemie odbioru odpadów korzystne dla mielczan czy zablokowanie budowy przeładowni odpadów w strefie ekonomicznej.

- Popieramy dobre uchwały, głosujemy przeciw złym. To jest bardzo proste – ocenił. – Możemy głosować tak, jak mówi nam zdrowy rozsądek, dobro miasta i dobro mieszkańców – zapewniał. 

ZOBACZ WYPOWIEDŹ WIDEO   

(PC)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(44)

ironia ironia

43 16

Przecież kłopoty finansowe miasta zaczęły się jak większość w radzie miasta miał PiS. 12:14, 18.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

Co to yestCo to yest

42 17

Mieleckie gledzioly w akcji. Mocni w gębie a nie w czynię. Byle parcie na szklo.bylo. 12:18, 18.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kto-odpowiedzialnykto-odpowiedzialny

37 6

MKS: optymalizacja, specjalna komisja i kolejna optymalizacja; 17 mln z publicznych pieniędzy; prezeska od 15 lat na stołku, przewodniczącym rady nadzorczej 76 letni sekretarz PZPR. 12:27, 18.01.2023

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

GabrysGabrys

18 5

radny Swol wczoraj mowil ze w prywatnej firmie tacy ludzie na drugi dzien by nie pracowali 12:58, 18.01.2023


..

5 7

Tak, bo gdyby to byla inna firma , albo inny prezes to komunikacja bylaby darmowa i jeszcze przynosila zyski, a swistak siedzi i zawija w sreberka.Masz fobie na tym tle i wklejasz te bzdury przy kazdej okazji 15:55, 18.01.2023


do .do .

9 3

To fakty, które każdy może zinterpretować i wyciągnąć wnioski. A darmowa komunikacja jest już w ponad 50 polskich miastach i ciągle dołączają kolejne. 17:35, 18.01.2023


..

7 6

Nie ma darmowej komunikacji, jest komunikacja finansowana z biletów i podatków , albo tylko z podatków, to nie Kana Galilejska, tu nie ma cudów. 20:26, 18.01.2023


do . do .

8 2

Obecne 17 mln to też publiczne pieniądze więc dołożenie kilku i bezpłatna komunikacja to OGROMNY plus dla mieszkańców, ekologii i natężenia ruchu. A co do cudów to w Mielcu są; rodzina na swoim ;) układy od lat te same... 05:03, 19.01.2023


DocentDocent

16 4

Wybory, stołki, korytko.... 12:38, 18.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nienie

15 15

jestem za PIS ale niestety mają racje. 12:40, 18.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jarosław KJarosław K

18 9

Dobrze chłopcy gadajo. Daniel do Orlenu ich zatrudnij. 12:42, 18.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

uuuuuu

26 9

Widać że już blisko do wyborów i zaczyna się szczekanie i szukanie żeby tylko zaistnieć 13:05, 18.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

VoltVolt

13 2

Wybory idą więc będzie tego coraz więcej, coraz gorsze brudy i rzucanie błotem. Faktem jednak jest że tutaj radni PIS mają rację. Nie lubię PIsu i nie zagłosuję na nich jako partię czy ugrupowanie dla Miasta ale zagłosuję personalnie na PISA jeżeli będzie to osoba o której mogę powiedzieć że nie przespała obecnej kadencji. No to PISY czas start walczcie o mój głos przeciwnika i mi podobnych bo jest szansa. 13:22, 18.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czaki H3Czaki H3

35 3

A ja się pytam, co tam robisz Marian ?! Zdradziłeś Nas wszystkich w Pzlu ! Obiecałeś że zrezygnujesz ze stanowisk w radzie miasta i więcej uwagi poświęcisz sytuacji w firmie i pracownikom. Twoje słowo jako związkowca są tyle samo warte co polityka .... 14:02, 18.01.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Piotr.Piotr.

18 2

Tu masz rację. Karierowicz. 14:15, 18.01.2023


ErykEryk

20 13

Tak, tak. Zaczyna się mieszanie w garze przed wyborami. Czyżby Swół miał ochotę na prezydencki stołek? Brednie o tym, że nie ma kasy, że budżet niedoszacowany, że dziura... A skąd mają być te pieniądze, skoro wszystko blokujecie??? 14:03, 18.01.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Replika Replika

3 0

Wypluj te słowa.
Broń nas Panie Boże przed taką kandydaturą.
Cóż może wiedzieć o biedzie człowiek, którego roczny dochód wynosi ponad 240 tysięcy złotych. Cóż może wiedzieć o mieszkańcach Mielca, którzy zarabiają marne grosze i ledwo wiążą koniec z końcem.
Fucha prezydencka niewiele mniej płatna ale za to pewna na 5 lat, poza tym wartością dodaną są duże wpływy (nie do przecenienia, i co tu dużo mówić, taka chłodna kalkulacja). A stanowisko w firmie nigdy pewne nie jest, bo zmieni się władza to rada nadzorcza odwoła i pozamiatane, poza tym znacznie mniej wpływowa funkcja. 21:26, 19.01.2023


GGGG

19 3

Radni przechadza sami siebie ,zamiast zajmować się pracą w które przejęli po znajomościach zatrudniając swoich kolegów, teraz zbliżają się wybory to mówią co nie zrobione ,myślę ze narzekać każdy potrafi nie będąc radnym i bez pobierania kasy za spotkania ,radni nie powinni pobierać kasy tylko społecznie wykonywać mandat radnego -ilu by z niech pozostało ?????????? 14:09, 18.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DobreDobre

9 0

Warto pooglądać aby wiedzieć co się w mieście dzieje 14:19, 18.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrzebaTrzeba

7 3

Trzeba poszanować przygotowanie do konferencji bo niewątpliwie dużo pracy to tych Panów kosztowało. Ito ze ktoś ma odwagę mówić choć to wbrew obecnym władzom 14:37, 18.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzytamCzytam

13 8

negatywne komentarze i tak sobie myślę, że naprawdę trzeba być zaślepionym antypisowcem żeby nie rozumieć tego, że radni PiS mają rację. 14:48, 18.01.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

med1med1

6 2

"AntyPiS" to po prostu stan umysłu, tutaj żadne racjonalne argumenty się nie liczą. 15:54, 18.01.2023


No nieNo nie

4 3

Ulice Sienkiewicza i Ducha Sw sa powiatowe a nie miejskie. Rzadowe i unijne wsparcie slabe. Kasy na szkoly za malo i miasto doklada a zmiany w podatkach zmniejszyly dochody samorzadach. 17:18, 18.01.2023


KijKij

10 3

Po co jest pan kokoszka co on nic nie wie jak reszta bezradnych oddać kasę za bycie 14:48, 18.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZatrudnienieZatrudnienie

18 3

w urzędzie wzrosło 100 etatów. Ciekawe co to za osoby...? 14:59, 18.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


FaktyFakty

10 2

Fontanna oddana ok 2012 roku (projekt przed 2010r - kto rzadzil Mielcem?), ul Sienkiewicza jest powiatowa a nie miasta - tak samo Ducha Sw (nie pamietam czyja Drzewieckiego) , projekt i realizacje hali podpisal p Kapinos, subwencja oswiatowa ktora przekazuje rzad pokrywa cos ok 60% wszystkich kosztow zwiazanych ze szkolnictwem=utrzymania szkol. Da szkol miasto doklada kilkadziesiat mln rocznie. Czy radni nawet nie wiedza ktore ulice sa miasta? Nastepne fajne, cytuje - Zapewniał, że ceny biletów na baseny w pobliskich miastach są tańsze niż w Mielcu. - tansza cena??? Jezyk polski nie zna takiego pojecia - cena jest nizsza, wstep/bilet jest tanszy. Nie zapomne pani ktora chciala folia wykladac dno basenu by woda nie uciekala. Kiedy Mielec otrzyma takie wsparcie jak Stalowa Wola - pytam radnych? Dlaczego St W dostaje niemal 10 razy wiecej niz Mielec? Mieszkancy maja jedno konkretne wyjasnienie tej sytuacji. Skutki sa ogromne bo Mielec upada z powodu braku tych pieniedzy - brakuje na inwestycje na remonty, Mielec nie ma i nie sa planowane nowe polaczenia z A4 DK9 S74 S19 DK94 DK79 - tak zostajemy wyautowani (jak caly powiat). Kasa na boiska po wsiach, 2 km drozki do 4 domow, czy remont parkignu przed UG sa niepowazne. Potrzebujemy (jako powiat) kilkuset milionow (jak Stalowa Wola) na infrastrukture oraz porzadnej drogi do A4 (20km z Rzochowa) do DK9 w Nagnajowie (wystarczy z Tuszowa do Skopania-gorka) = 15km), 20 do Kolbuszowej, mostu na poludnie od Rynku w Mielcu, drogi z lotniska do Malinia, drogi z Ducha Sw do Brzyscia (min do fermy krow w Chorzelowie). Na te inwestycje te kilkaset mln( ok700) byloby kwota zbyt mala ale na drogi skracajace dojazd z okolicznych wsi do Mielca wystarczy. 16:11, 18.01.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ertert

5 0

Dobrze to opisałeś, zwłaszcza to zacofanie komunikacyjne, w powiecie szczytowym osiągnięciem jest położenie jednego albo dwóch kilometrów dywanika na starej nawierzchni drogi 984, otwarcie dróżki przez las do Piątkowca traktuje się jak otwarcie autostrady. Droga krajowa przebiega w odległości 25-30 km od Mielca, jesteśmy w komunikacyjnej dziurze i nic się nie robi aby to zmienić. Ale największym problemem jest zacofanie mentalne mieleckich polityków, widzą tylko w granicach swojej kadencji, i cały czas skupiają się nie na działaniu prorozwojowym w powiecie albo w mieście, tylko na jak najlepszym uwaleniu konkurencji. 17:33, 18.01.2023


komentkoment

5 2

dlaczego Stalowa Wola dostaje tak duże środki to radni PIS powinni wiedzieć i mogą bez problemu udzielić odpowiedzi 19:07, 18.01.2023


Poseł na sejmPoseł na sejm

15 11

Jak wy macie w ogóle czelność odzywać się w jakimkolwiek temacie związanym z finansami, skoro WASZA władza funduje obywatelom ekonomiczny horror. 18:28, 18.01.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Med1Med1

7 8

Nie widać tego ekonomicznego horroru pomimo tego, że opozycja parlamentarna bardzo by tego chciała. Sprzedaliby Polskę Niemcom za czapkę srebrników, czyt. stanowiska itp. 18:54, 18.01.2023


HejHej

7 24

Swol na prezydenta 18:55, 18.01.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ReplikaReplika

3 3

Wypluj te słowa.
Broń nas Panie Boże przed taką kandydaturą.
Cóż może wiedzieć o biedzie człowiek, którego roczny dochód wynosi ponad 240 tysięcy złotych. Cóż może wiedzieć o mieszkańcach Mielca, którzy zarabiają marne grosze i ledwo wiążą koniec z końcem.
Fucha prezydencka niewiele mniej płatna ale za to pewna na 5 lat, poza tym wartością dodaną są duże wpływy (nie do przecenienia, i co tu dużo mówić, taka chłodna kalkulacja). A stanowisko w firmie nigdy pewne nie jest, bo zmieni się władza to rada nadzorcza odwoła i pozamiatane, poza tym znacznie mniej wpływowa funkcja.
Niech se porządzi w Krakowie, jak taki mądry. 23:03, 19.01.2023


znalazłem riposteznalazłem riposte

3 7

na innym mieleckim portalu, p Talarek skomentował
Mielczanie zasługują na prawdę (i poważne traktowanie) [FELIETON]

Od jakiegoś czasu przez mieleckie media przelewa się strumień informacji o naszych lokalnych sprawach. Ten strumień zamienia się powoli w rzekę słów, jako że wpadają do niego liczne dopływy, często zupełnie przypadkowe.

A to strumień PiS próbuje stać się rzeką główną, a to radni (niby) koalicji zabierają co rusz głos, dolewając swojej wody do tej nawały słów, jakby chcieli w niej kogoś utopić. A do tego pan Prezydent, który też się dokłada, choć wydaje mi się, że coraz bardziej osamotniony, próbuje tę cała rzekę zawrócić (kijem?) w przeciwną stronę.

Pojawiają się nawet memy, prawie jakby do Mielca zjechał komendant policji Szymczyk. Jeden z nich: To może teraz MOSiR Mielec nagra piosenkę o tym, że wykonawca Hali ją zostawił.

Tego natłoku informacji – czy to o perypetiach i niepewnym losie budżetu miasta, w którym zieje ogromna dziura, czy o radach nadzorczych, czy o budowie i odbieraniu hali sportowej, o podatkach lokalnych, o śmieciach i wielu innych – trudno już objąć pamięcią, nie mówiąc o ich sensownym przeanalizowaniu i wyciągnięciu jakiś wniosków, bo do tego potrzebny nie tylko analityczny umysł, ale przede wszystkim dostęp do wiarygodnych informacji..

A dzieje się tak z powodu grzechu pierworodnego mieleckich mediów.

One co prawda dość rzetelnie (tak mmi się widzi) informują o sprawach, które dzieją się wokół nas, natomiast nikt nie próbuje z tego natłoku informacji (a przecież redaktorzy wiedzą więcej niż przeciętny mielczanin, w tym i ja) wyciągnąć jakiś syntetycznych, całościowych wniosków i przedstawić je czytelnikom (czy to portali, czy gazet).

Ja to rozumiem. Nikt nie chce się w tym małym światku mieleckim narazić komuś ważnemu (dzisiaj lub ważnemu za chwilę). Podawanie faktów jakoś tam ujdzie, nawet jak nie SA wygodne dla jednej czy drugiej opcji, ale już wnioski? A szczególnie niekorzystne? To już pewne, ze takie medium nie dostanie zlecenia reklamowego czy innego, a i biedny redaktor może nie czuć się zbyt pewnie na stanowisku.

Zresztą, co tam redaktor, on nie ma nic do gadania. O linii programowej – czyli komu można ew. „dołożyć” decydują właściciele, a ci nie zadrą z nikim.

Kiedyś był jeszcze portal o sympatiach pisowskich (już zapomniałem nazwy) więc on by mógł jak TVP, ale upadł. Ale to akurat dobrze.

Jak było, tak pozostanie. A ja, a także – myślę – większość mielczan, chcielibyśmy wiedzieć, co u licha w Mielcu się dzieje, a szczególnie – dlaczego.

1. O co tak naprawdę chodzi z odbiorem hali i jakie są perspektywy jego sensownego zakończenia?

2. Dlaczego radni tzw. koalicji głosowali przeciwko podwyżkom podatków lokalnych (bo że PiS zawsze jest przeciw, to mnie akurat nie dziwi), potem przyjęli niezrównoważony budżet, a teraz co rusz grają głupa, że „Jak to? Jakieś podwyżki”?

3. Jaki pomysł na załatanie dziury w budżecie maj prezydent

4. Jaki pomysł na to samo mają radni tzw. koalicji?

5. Jaki pomysł na zrównoważenie budżetu mają radni PiS, którzy co rusz siię wymądrzają, ze co by to oni nie zrobili, gdyby mogli? Doradzę panom z PiS: nie jesteście opozycją sejmową, a ta, gdyby powiedziała, jaki ma program, na pewno by przegrała wybory. Zresztą tak samo jak PiS, gdyby zdradził, co trzeba zrobić po wyborach. A wy tylko możecie przyszłe wybory wygrać, gdy rzeczywiście podacie pomysł na zmniejszenie dziury budżetowej, albo załatwicie pieniądze od Państwa. Bo jak nie wy, to kto. Więc do dzieła, nie lać wody, tylko działać.

6. Dlaczego pan prezydent nie poinformował o podwyżkach wynagrodzeń członków rad nadzorczych miejskich spółek? To zwykła hucpa.

7. Dlaczego np. Pan prezydent nie zmniejszy ilości członków rad nadzorczych, a wtedy mógłby pozostawić obecne wynagrodzenia pozostałym członkom. Przecież wiemy, że takie duże rady nie są potrzebne. Nie zapytam, dlaczego w radach są tylko swoi, ale nie urzędnicy miejscy, tylko koledzy, bo PiS zrobiłby dokładnie to samo.

Bo czas idzie ciężki. Wykruszają się dobrzy urzędnicy miejscy. Jak jeszcze odejdzie pan Prezydent Pazdan, a na przyszłym ewentualnym stanowisku sprawdziłby się jak mało kto (czego mu życzę), to kto nas „dociągnie” do nowych wyborów za rok?

Będziecie sobie skakać do oczu, nieszczęśni radni, kopać w Prezydenta (nie, to nie jest jego obrona, ale stwierdzenie faktu), zamiast w interesie Mielca go wesprzeć, a Mielec będzie się pogrążał?

Zapamiętamy wam to.

PS. Kto z Państwa pamięta o innych niewyjaśnionych sprawach i chciałby, żeby je publicznie poruszyć, proszę pisać pod moim blogiem. Ja o nich obiecuję napisać, jeśli będą ważne.

Andrzej Talarek 18:58, 18.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do faktyDo fakty

5 0

Nie zapomnij że na wsi też żyją ludzie, a nie tylko w mieście. I również chcą mieć dobrą infrastrukturę drogową, rekreacyjną czy parkingową. 19:46, 18.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MrzonkiMrzonki

15 2

Jestem wyborcą PiS ale na żadnego z tych trzech muszkieterów nie oddałbym głosu, ponieważ ich obietnice są nie do zrealizowania, czyli smart miasto, niskie opłaty za media, są nierealne w obecnym kryzysie globalnym. Wizja Mielca jako zielonej wyspy na ocenie, jaką rysują próbując przekonywać ich zdaniem zapewne ciemny lud to zwykłe przedwyborcze mrzonki, utopia.
Po prostu myślcie realnie, a nie karmcie ludzi w tych ciężkich czasach kiełbasą wyborczą.
Pomimo tego co ci trzej muszkieterowie mówią,
nadal jestem za PiS, bo nie widzę alternatywy. 09:47, 19.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tylko nie oni...tylko nie oni...

10 3

głosowałem za pisem przez te wszystkie lata... ale tyle krwi co oni mi napsuli to więcej już tego BŁĘDU nie zrobię! to jest porażka po całej linii.... nie ma na to naszej zgody! wszyscy poustawiani.... jak to jest sobie jeżdzić w czasie pracy po mielcu... a ludziska niech robia 19:54, 19.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

twardotwardo

1 0

Panowie prosze przypomniec jak Mielec prawie dostawal i tracic i dostawal pofinansowanie do remontu ul Przemyslowej. 21:34, 19.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

miromiro

7 1

trzech atencjuszy 07:10, 20.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PiSPiS

7 4

Tym panom już dziękujemy. 10:51, 20.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Populzm Populzm

4 1

Panowie jeszcze nie nauczyli się, że to nie walka o sejm, Mielczanie będą oceniać Was za skuteczność czynów, a nie wieczną krytykę i totalna opozycję 02:48, 21.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

QwerQwer

2 2

Wszyscy won! 11:18, 21.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eheehe

2 1

Łysy z PiSu w zawrotnym tempie karierę zrobił i jeszcze jest radnym. Pisiorki dbają o swoich przydupasów. 10:41, 25.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nieźlenieźle

2 1

Poznaję kiepa z budowlanki. Porażka, że taki gość tam siedzi. 10:51, 25.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%