Friz i Wersow tworzą filmy wideo publikowane w portalu Youtube. Do marca 2021 roku kanał Ekipy zdobył ponad jeden i ćwierć miliona subskrybentów oraz ponad 110 milionów wyświetleń. Swój osobny kanał prowadzi także Weronika. Treści Friza i Wersow są także hitem oglądalności w portalu Instagram.
Kilka tygodni temu Ekipa zaprezentowała lody sorbetowe sygnowane swoim logo. Okazało się, że młodzi fani youtuberów poszukują tych lodów, które nie były dotychczas powszechnie dostępne w sklepach. Nawet opakowania z lodów Ekipy trafiają do sprzedaży w Internecie i osiągają absurdalnie wysokie ceny.
Teraz rekordy popularności w sieci bije wideo nagrane w markecie Lidl, gdzie doszło do małej „bitwy” o lody Ekipy, gdy te pojawiły się w sklepie.
Zainteresowanie lodami Ekipy nie omija także Mielca. Jeden z młodych mieszkańców Mielca odkrył lody w osiedlowym sklepie, swoje zakupy udokumentował także w formie wideo.
Eksperci wskazują, że tak duże zainteresowanie lodami może być też umiejętnie inspirowane przez samą Ekipę, która jako legalna firma wkracza na giełdę. Kapitał zakładowy przedsiębiorstwa w 2021 roku wynosił ponad 1 milion złotych. Ekipa posiada również swoją markę z odzieżą i gadżetami – EkipaToNosi. Przedsiębiorstwo zostało zarejestrowane 11 grudnia 2020 roku.
Swoją oddzielną markę odzieżową posiada także Weronika Sowa. Mielczanka urodziła się w 1996 roku. W 2012 roku startowała w wyborach Miss Mielca i zdobyła tytuł Miss Internetu.