Zamknij

Darmowa kampania reklamowa o dużym zasięgu ? czy jest to możliwe?

10:59, 18.03.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 11:43, 18.03.2020

Doskonała informacja dla wszystkich przedsiębiorców pragnących poszerzenia oferty marketingowej własnej marki – torby reklamowe to „chodzący” nośnik reklamy, który dociera w miejsca, do których nawet największy billboard nie dotrze. Kolejną dobrą wiadomością jest to, że w przeciwieństwie do kampanii wielkoformatowych, które są zazwyczaj bardzo kosztowne, torba reklamowa to wysoce opłacalny sposób promowania swojej marki.

Reklama o dużym zasięgu za grosze

Chociaż niektóre rodzaje toreb – zazwyczaj są to luksusowe, eleganckie wersje – mogą być nieco drogie, standardowe torby reklamowe nie będą jednak kosztować tak dużo, a zapewnią świetny i łatwy sposób na rozpoczęcie działań marketingowych bez konieczności wydawania milionów na reklamę. Kolejną z zalet toreb na zakupy dla marek jest jakość materiału i to, że są wielokrotnego użytku.

Klienci prawdopodobnie nie będą ich używać wyłącznie jeden raz - taka promocja jest nieoceniona. Zalety są dwubiegunowe – klient otrzymuje miły prezent od firmy w postaci dobrej jakości torby, którą zdobi nadruk reklamowy i zarazem robi darmowy marketing, ponieważ porusza się wraz z nią do dowolnego miejsca, które obierze sobie za cel. Wystarczy sobie wyobrazić i porównać koszty reklamy stacjonarnej w metrze – klient wracający metrem z pracy z torbą reklamową sprawia automatycznie, że wiele osób zahaczy chociaż okiem o logo, albo motto firmy, nadrukowane na tym gadżecie.

Torba reklamowa dopasowana do potrzeb

Firmowa torba z logo (można takie zamówić w sklepie Reklamowe24 - https://gadzety-reklamowe.com/ ) dostosowana odpowiednio stylem, kolorystyką i rozmiarem, może być jednym ze sposobów, aby powiedzieć "cenimy swoją firmę". Dostarczając takie, wysokiej jakości i eleganckie opakowanie swojemu klientowi - w formie gadżetu reklamowego, wysyła się mu automatycznie przekaz, że jest szanowany przez markę. Dla firm, których ekologia jest istotna i bliska idei działalności, można zaproponować płócienne torby reklamowe z ekologicznych materiałów. Płócienna torba jest trwała i wytrzymała. Na materiale, z której jest wykonana można wykonać dowolny nadruk – w zależności od indywidualnego projektu klienta.

Ważne pytania

Przed zakupem toreb reklamowych, także w Reklamowe24, warto upewnić się jaki ich rodzaj jest najlepszym rozwiązaniem dla firmy. Dobrze zastanowić się do czego będą one przeznaczone i jak wykorzystywane przez klientów? Jeżeli mają to być torby typowo na zakupy, należy dobrze przemyśleć ich wielkość, solidność uchwytów i materiał wykonania. Jeżeli torba reklamowa ma posiadać logo firmy, powinna wyglądać atrakcyjnie – tanie torby, z niskiej półki mogą źle wpływać na odbiór marki. Dobrym rozwiązaniem jest zamówienie kilku rożnych sztuk, wykonanych w innych technikach, torba w wersji fizycznej może zrobić zupełnie inne wrażenie niż w katalogu reklamowym.

Wbrew pozorom wybór dla swojej firmy, torby opatrzonej w nadruk reklamowy, nie jest tak proste jak się może wydawać. Jak każdy gadżet reklamowy wymaga skrupulatnego zaprojektowania - w końcu będzie "chodzącym" reprezentantem firmy.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%