Zamknij

Zmiany w dziale marketingu i komunikacji mieleckiej Stali!

20:31, 04.01.2022 . Aktualizacja: 13:38, 05.01.2022
Fot. stalmielec.com Fot. stalmielec.com

Dotychczasowy rzecznik prasowy klubu FKS Stal Mielec i jednocześnie dyrektor do spraw marketingu złożył rezygnację ze swojej pracy. Ekstraklasowa piłkarska Stal Mielec szuka nowego rzecznika. Znamy też nowego dyrektora marketingu. 

- Od 3 stycznia Damian Gąsiewski został Dyrektorem Komunikacji i Marketingu FKS Stal Mielec S.A., z Klubem związany jest od ponad roku. Do tej pory odpowiadał za sponsoring i działania marketingowe - poinformował dzisiaj klub FKS Stal Mielec, który prowadzi ekstraklasową drużynę piłkarską. 

Z początkiem roku nastąpiła reorganizacja w Klubie FKS Stal Mielec SA. W strukturze administracyjnej za pion komunikacji i marketingu odpowiedzialny będzie Damian Gąsiewski. Dotychczas pełniący te obowiązki Kuba Zegarliński złożył rezygnację i żegna się z klubem 15 stycznia. - Dziękujemy Kubie i życzymy powodzenia w dalszej karierze - przekazuje FKS Stal Mielec.

- Złożyłem rezygnację z funkcji dyrektora marketingu i komunikacji / rzecznika prasowego FKS Stal Mielec S.A. Dziękuję wszystkim i każdemu z osobna. To była piękna przygoda - taką informację za pośrednictwem Twittera przekazał Jakub Zegarliński. 

Damian Gąsiewski współpracę w Klubem rozpoczął natomiast rok temu. Odpowiadał za koordynację działań organizacyjnych w dniach meczowych, marketing płyty boiska, a także rozwój oferty sponsoringowej Klubu i współpracę z lokalnymi sponsorami.

Damian Gąsiewski jest absolwentem Wyższej Szkoły Promocji, Mediów i Show Businessu w Warszawie. Od 2000 roku współtworzył rodzinną Agencję Wydawniczą „Promocja”, a w 2016 r. założył własną firmę „Studio Wizualne” zajmujące się organizowaniem wydarzeń sportowych i kulturalnych w Mielcu i regionie. Na swoim koncie ma ponad 50 zorganizowanych wydarzeń, współpracę z lokalnymi samorządami i z wieloma przedsiębiorstwami.

Mielecka Stal natomiast szuka nowego rzecznika prasowego. 

Zakres obowiązków:
– komunikacja z mediami i przygotowywanie komunikatów dla mediów
– prowadzenie biura prasowego
– relacjonowanie wydarzeń sportowych
– współprowadzenie mediów Klubu
– kreowanie wizerunku Klubu
– przygotowywanie i realizacja strategii komunikacyjnych Klubu

Wymagania:
– doświadczenie w zakresie komunikacji zewnętrznej (relacje z mediami, PR, media społecznościowe)
– wykształcenie wyższe
– wiedza z zakresu tematyki piłki nożnej
– umiejętność pracy w zespole
– bardzo dobra organizacja pracy
– otwartość, komunikatywność

 Klub oferuje:
– zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę
– poznanie funkcjonowania Klubu
– doświadczenie przy organizacji meczów w Ekstraklasie

Osoby zainteresowane powinny przesyłać swoje CV na adres e-mail: [email protected]
 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%