Zamknij

Jak reklamować firmę deweloperską? Podstawowe zasady skutecznego marketingu dla deweloperów

artykuł sponsorowany + 16:43, 31.12.2020 Aktualizacja: 16:44, 31.12.2020

Chociaż może się wydawać, że firmy deweloperskie zajmujące się budową i sprzedażą mieszkań cieszą się dużym zainteresowaniem i nie wymagają reklamy, to jednak także w tym przypadku ma ona istotne znaczenie. Skuteczna akcja marketingowa pozwoli na wypromowanie inwestycji i przyciągnięcie klientów. Jak reklamować firmę deweloperską?

Podstawa to strona WWW dewelopera

Bazą do prowadzenia działań reklamowych online dla każdego dewelopera powinna być strona WWW. Witryny zakładane są zarówno dla firmy deweloperskiej, jak i dla poszczególnych inwestycji, na przykład do promocji nowych osiedli mieszkaniowych.

Na stronie internetowej należy umieścić kluczowe informacje jak:

  • dane o firmie deweloperskiej,
  • lokalizacja biura i godziny otwarcia,
  • aktualnie realizowane inwestycje,
  • galerie zdjęć, wizualizacje inwestycji, rzuty nieruchomości,
  • inne usługi, między innymi wykończenie pod klucz, doradztwo kredytowe,
  • aktualności o firmie deweloperskiej i inwestycjach.

Reklama w wyszukiwarkach internetowych – SEO i Google Ads

Bardzo dobre rezultaty w promocji firm deweloperskich daje reklama w wyszukiwarkach internetowych, do której zaliczają się SEO, czyli optymalizacja i pozycjonowanie strony, a także Google ADS – kampanie reklamowe.

Najlepiej, aby takie działania realizowała dobra agencja marketingowa z doświadczeniem w zakresie marketingu internetowego. Dzięki temu można uzyskać najlepsze rezultaty i przyciągnąć na stronę firmy wielu zainteresowanych klientów.

Obecność w serwisach społecznościowych

Reklama dewelopera w internecie powinna także wykorzystywać media społecznościowe – obecność na Facebooku i Instagramie, nie tylko umożliwia dotarcie do klientów, ale również budowę pozytywnego wizerunku. Aktualnie serwisy społecznościowe pełnią również rolę komunikacyjną, dlatego warto pamiętać o regularnym odpowiadaniu na zapytania, rozwiązywaniu problemów zgłaszanych tą drogą.

Obecność na portalach nieruchomości

Deweloper powinien zadbać o swoją obecność na portalach nieruchomości: serwisach branżowych, portalach ogłoszeniowych. Reklama może mieć postać artykułów sponsorowanych, ogłoszeń, bannerów reklamowych.

Reklama w mass mediach

Chociaż reklama w mass mediach jest kosztowna, to jednak może dać bardzo dobre rezultaty. Lokalna prasa, telewizja czy radio, pozwalają na dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów. Tutaj wsparcie zapewni agencja mediowa specjalizująca się w kontaktach z mediami masowymi.

Ważny outdoor, czyli reklama zewnętrzna

Połączenie reklamy internetowej i w mass mediach wraz z outdoorową, czyli zewnętrzną pozwala na uzyskanie jeszcze lepszych efektów. Szczególnie ważne jest oznakowanie inwestycji oraz biur firmy.

Reklama zewnętrzna może wykorzystywać poniższe rozwiązania:

  • billboardy,
  • bannery reklamowe,
  • flagi reklamowe,
  • tablice.

Agencja marketingowa

Aby kampania promocyjna dewelopera mogła przynieść najlepsze efekty, warto zdecydować się na wsparcie ekspertów – agencja marketingowa zadba o promocję online i offline, a dom mediowy pomoże w realizacji kampanii w mediach masowych. Szeroka wiedza i doświadczenie ekspertów przełożą się na najwyższą skuteczność promocji.

Źródło: https://warszawskagm.pl/

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%