Zamknij

Mielec przystąpi do Społecznej Agencji Najmu? Jest ankieta

10:33, 07.03.2025 Aktualizacja: 12:06, 07.03.2025

Gmina Miejska Mielec planuje przystąpić do Programu Społecznych Agencji Najmu, który umożliwia właścicielom lokali mieszkalnych bezpieczny i stabilny najem przy wsparciu samorządu.

W związku z tym poszukujemy właścicieli mieszkań, którzy byliby zainteresowani oddaniem swoich lokali w dzierżawę Społecznej Agencji Najmu. Dzięki współpracy z Gminą, Agencja to rzetelny partner, zapewniający regularne i terminowe płatności oraz bezpieczne zarządzanie nieruchomością.

Jak to działa?

Właściciel lokalu podpisuje ze Społeczną Agencją Najmu umowę dzierżawy lokalu na czas oznaczony. W ramach tej współpracy Agencja przejmuje obowiązki związane z zarządzaniem lokalem, zapewniając jego bezpieczny i stabilny najem. Agencja oddaje mieszkanie w najem osobom, którym sytuacja życiowa uniemożliwia zabezpieczenie potrzeb mieszkaniowych w warunkach rynkowych. Osoby te wyłaniane są przez Gminę w procesie rekrutacji.

Dlaczego warto współpracować ze Społeczną Agencją Najmu?

Zwolnienie z podatku z tytułu dzierżawy – właściciel mieszkania zwolniony jest z zapłaty podatku dochodowego od uzyskanego czynszu dzierżawy.

Gwarantowane, terminowe płatności czynszu dzierżawy – czynsz dzierżawy płacony jest właścicielowi mieszkania regularnie przez Agencję, niezależnie od tego, czy najemca opłaca czynsz najmu w terminie.

Pełna obsługa formalna i techniczna – Agencja zajmuje się podpisywaniem umów najmu z najemcami wskazanymi przez Gminę i bieżącym administrowaniem lokalu.

Ochrona stanu mieszkania – po zakończeniu umowy dzierżawy lokal zostaje zwrócony właścicielowi w stanie niepogorszonym.

Dzięki tej formule właściciel mieszkania unika problemów związanych z poszukiwaniem i weryfikacją najemców, administrowaniem lokalem, a także z potencjalnymi zaległościami w opłatach.

Wypełnij ankietę i pomóż zaplanować Program!

Uzupełnienie ankiety zajmie zaledwie kilka minut i pozwoli nam oszacować liczbę mieszkań, które mogą zostać udostępnione Społecznej Agencji Najmu.

Ankietę można wypełnić w formie elektronicznej (pierwszy link!) lub w formie papierowej (drugi link!). 

Wypełnione ankiety w formie elektronicznej prosimy przesyłać do dnia 11 marca 2025 r.

Wypełnione ankiety w formie papierowej do dnia 11 marca 2025 r. można dostarczyć osobiście do Urzędu Miejskiego w Mielcu, lub w wersji zeskanowanej przesyłając na adres e-mail: [email protected].

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

  • Telefon: 17 787 41 91, 17 787 44 39
  • E-mail: [email protected]
  • Urząd Miejski w Mielcu, Wydział Gospodarki Miejskiej
(hm/UM Mielec)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%