- Ostrzegamy naszych klientów przed osobami kontaktującymi się telefonicznie lub poprzez SMSy, którzy podaję się za pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - przekazuje podkarpacki ZUS.
W ostatnich dniach z niektórymi klientami ZUS kontaktowały się osoby w sprawie świadczenia 300+ oraz świadczenia uzupełniającego dla osób niezdolnych do samodzielnej egzystencji, tzw. „500+”.
Przekazywano informacje, że otrzymanie świadczenia będzie uzależnione od kontaktu ze wskazanym numerem telefonu.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina, że nie kontaktuje się z klientami drogą telefoniczną – warunkując otrzymanie świadczenia.
W sytuacji, w której ktokolwiek z klientów ma wątpliwości co do osoby kontaktującej się (podającej się za pracownika ZUS), prosimy o kontakt z najbliższą placówką Zakładu lub Centrum Obsługi Telefonicznej pod numerem: 22 560 16 00 lub adresem mailowym [email protected].
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz