Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Mielca z działalności międzysesyjnej.
3. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta Mielca na 2025 rok.
4. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Mielec na lata 2025 – 2043.
5. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonych w rejonie Cmentarza Komunalnego w Mielcu.
6. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie zaliczenia istniejących ulic Matki Teresy, Śliwy Franciszka, Księdza Gwoździowskiego, Raciborskiego, Asnyka, Rusina, Duńskiej do kategorii dróg gminnych i ustalenia ich przebiegu.
7. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego dotyczącego powierzenia realizacji zadania publicznego polegającego na zapewnieniu mieszkańcom Gminy Borowa usług świadczonych przez Środowiskowy Dom Samopomocy w Mielcu.
8. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie utworzenia jednostki budżetowej pod nazwą Centrum Obsługi Jednostek w Mielcu oraz zapewnienia wspólnej obsługi wybranym jednostkom organizacyjnym Gminy Miejskiej Mielec.
9. Podjęcie uchwały w sprawie określenia rodzajów świadczeń przyznawanych w ramach pomocy zdrowotnej dla nauczycieli korzystających z opieki zdrowotnej oraz warunków i sposobu ich przyznawania.
10. Podjęcie uchwały w sprawie przekształcenia Szkoły Podstawowej nr 7 im. Ignacego Łukasiewicza z siedzibą w Mielcu przy ul. Grunwaldzkiej 7.
11. Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia przedstawicieli Rady Miejskiej w Mielcu do Mieleckiej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
12. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania wniosku do organu właściwego do jego rozpatrzenia. (dot. ograniczenia emisji hałasu)
13. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania wniosku do organu właściwego do jego rozpatrzenia. (dot. Szkoły Podstawowej Nr 2)
14. Sprawozdanie z realizacji „Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2024”.
15. Sprawozdanie za rok 2024 z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2022-2024 oraz realizacji lokalnej międzysektorowej polityki przeciwdziałania negatywnym skutkom spożywania alkoholu.
16. Sprawozdanie z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mielcu za 2024 r.
17. Przedstawienie Oceny zasobów pomocy społecznej Gminy Miejskiej Mielec.
18. Wolne wnioski i informacje. Zamknięcie obrad.