Zamknij

Radni miejscy będą obradować we wtorek

07:00, 23.04.2025 Aktualizacja: 10:12, 23.04.2025

XII sesja Rady Miejskiej w Mielcu odbędzie się we wtorek 29 kwietnia o godz. 9:00 w Urzędzie Miejskim w Mielcu w sali im. Św. Jana Pawła II.

Porządek obrad:

1. Otwarcie sesji.

2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Mielca z działalności międzysesyjnej.

3. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta Mielca na 2025 rok.

4. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Mielec na lata 2025 – 2043.

5. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonych w rejonie Cmentarza Komunalnego w Mielcu.

6. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie zaliczenia istniejących ulic Matki Teresy, Śliwy Franciszka, Księdza Gwoździowskiego, Raciborskiego, Asnyka, Rusina, Duńskiej do kategorii dróg gminnych i ustalenia ich przebiegu.

7. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego dotyczącego powierzenia realizacji zadania publicznego polegającego na zapewnieniu mieszkańcom Gminy Borowa usług świadczonych przez Środowiskowy Dom Samopomocy w Mielcu.

8. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie utworzenia jednostki budżetowej pod nazwą Centrum Obsługi Jednostek w Mielcu oraz zapewnienia wspólnej obsługi wybranym jednostkom organizacyjnym Gminy Miejskiej Mielec.

9. Podjęcie uchwały w sprawie określenia rodzajów świadczeń przyznawanych w ramach pomocy zdrowotnej dla nauczycieli korzystających z opieki zdrowotnej oraz warunków i sposobu ich przyznawania.

10. Podjęcie uchwały w sprawie przekształcenia Szkoły Podstawowej nr 7 im. Ignacego Łukasiewicza z siedzibą w Mielcu przy ul. Grunwaldzkiej 7.

11. Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia przedstawicieli Rady Miejskiej w Mielcu do Mieleckiej Rady Działalności Pożytku Publicznego.

12. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania wniosku do organu właściwego do jego rozpatrzenia. (dot. ograniczenia emisji hałasu)

13. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania wniosku do organu właściwego do jego rozpatrzenia. (dot. Szkoły Podstawowej Nr 2)

14. Sprawozdanie z realizacji „Programu współpracy Gminy Miejskiej Mielec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2024”.

15. Sprawozdanie za rok 2024 z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2022-2024 oraz realizacji lokalnej międzysektorowej polityki przeciwdziałania negatywnym skutkom spożywania alkoholu.

16. Sprawozdanie z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mielcu za 2024 r.

17. Przedstawienie Oceny zasobów pomocy społecznej Gminy Miejskiej Mielec.

18. Wolne wnioski i informacje. Zamknięcie obrad.

(hm)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%