Organizowanie świątecznego spotkania w biurze często wiąże się z logistycznym zamieszaniem. Dlatego warto przenieść to wydarzenie na neutralny grunt, gdzie o komfort i oprawę zadbają profesjonaliści. MOSiR Mielec udostępnia w tym roku dwie przestrzenie, które można idealnie dopasować do wielkości Twojego zespołu.
Przestrzeń dopasowana do potrzeb
Dla większych firm przygotowano Salę Konferencyjną nr 1. To przestronne wnętrze o powierzchni 94 m², które swobodnie pomieści nawet 100 osób. Sala jest przytulna i klimatyczna, co sprzyja integracji w większym gronie. Co ważne, wynajem tej dużej przestrzeni to koszt zaledwie 300 zł.

Mała, kameralna sala konferencyjna przygotowana na wigilię dla 10-12 osób, intymna atmosfera, świąteczny wystrój.
Jeśli planujesz spotkanie w węższym gronie najbliższych współpracowników lub zarządu, idealnym wyborem będzie Sala Konferencyjna nr 2. To kameralne miejsce (26 m²), przeznaczone dla grup 10–12 osobowych. Zapewnia ona rodzinną, prywatną atmosferę, w której nikt nie będzie Wam przeszkadzał. Cena wynajmu tej sali wynosi 200 zł.

Żadna Wigilia nie może odbyć się bez pysznego jedzenia. MOSiR zadbał o ofertę kulinarną, która opiera się na sprawdzonych, tradycyjnych recepturach. Menu jest elastyczne i można je dopasować do preferencji gości, a w karcie dań znajdziemy wszystko, co kojarzy się z polskimi świętami.
W ofercie cateringu znajdziemy między innymi:
Zespół MOSiR chętnie przygotuje indywidualną propozycję menu oraz zadba o obsługę dostosowaną do charakteru Twojego wydarzenia. Warto nie zwlekać z rezerwacją, aby zapewnić sobie dogodny termin w kalendarzu przedświątecznym.
[ZT]102401[/ZT]