Zamknij

Jak wykorzystać aplikacje mobilne w e-commerce?

14:19, 23.11.2021 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 14:20, 23.11.2021

Aplikacje mobilne to codzienność każdego użytkownika smartfonu. Dla konsumenta mobilna wersja sklepu internetowego jest ogromnym ułatwieniem i pozwala zaoszczędzić sporo czasu. W jaki sposób wykorzystać m-commerce? Co daje stworzenie aplikacji dla swojej marki?

Aplikacje mobilne – atrakcyjne, wygodne i szybkie

Jeśli prowadzisz sklep internetowy bądź stacjonarny, aplikacja mobilna w obecnych czasach to konieczny krok do budowania pożądanego wizerunku marki. Klienci są przyzwyczajeni do korzystania z przejrzystego oprogramowania mobilnego, na których wprowadzenie zdecydowała się już większość z wielkich marek.

Nie da się ukryć, że wybieranie produktów z czytelnego interfejsu i dokonywanie zakupu za pośrednictwem płatności mobilnych jest przyjemne i wyjątkowo szybkie. Jednak aplikacje mobilne to nie tylko platforma sprzedażowa, ale i narzędzie, które służy do budowania relacji z klientem. Tworzenie własnego profilu, korzystanie z przywilejów, zbieranie punktów lojalnościowych i przede wszystkim stały dostęp do informacji o akcjach promocyjnych sprawiają, że klienci zostają z Twoją marką na dłużej i chętnie wracają po kolejne produkty.

Dlaczego warto stworzyć aplikację mobilną dla swojej marki?

Aplikacje mobilne tworzą zupełnie nowy kanał sprzedaży produktów, który nie bez powodu cieszy się tak dużą popularnością. Około 70% użytkowników smartfonów korzysta z aplikacji mobilnych wybranych sklepów. Nowoczesna droga dotarcia do klienta otwiera pole do wykorzystania potencjału sprzedażowego m-commerce.

Poza ułatwieniem klientom korzystania z Twojego sklepu, decyzja o stworzeniu aplikacji przyniesie Ci sporo korzyści. Dzięki technologii powiadomień PUSH z łatwością powiadomisz użytkowników o aktualnych promocjach i nowościach, przyciągniesz ich uwagę i znajdziesz sposób na regularne przypominanie o istnieniu Twojej marki.

Czasowo wdrażane akcje marketingowe na poziomie aplikacji dostępne są jedynie dla wybranych klientów – właśnie tych, którzy korzystają z mobilnej wersji Twojego sklepu. Ten aspekt pozwala sprawdzać powodzenie wybranych założeń przed wprowadzeniem ich na kolejne, większe pola sprzedażowe. Aplikacja mobilna Twojej marki to krok e-commerce, który pozwoli Ci prawdziwie rozwinąć skrzydła w świecie marketingu.

Aplikacje mobilne – jak je stworzyć?

Tworzenie aplikacji mobilnej to dość długi i skomplikowany proces, który obejmuje zarówno projekt, dobór odpowiedniej technologii, programowanie, testowanie i dopiero wdrożenie produktu. Aby zatem stworzyć aplikację dla swojej marki, skontaktuj się z przedstawicielem software house. Zespół profesjonalistów przeprowadzi wszelkie konieczne prace nad stworzeniem oryginalnej, funkcjonalnej aplikacji dopasowanej do profilu Twojej firmy.

Aplikacje mobilne, które wspierają marketing marki to jedna z najlepszych form e-commerce drugiej dekady XX wieku. Sprawdź, co może dla Ciebie zrobić software house i wybierz najlepszą drogę do rozwinięcia swojej firmy. 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%