W związku z panującą epidemią koronawirusa wywołującego COVID-19 i wprowadzeniem z dniem 10 października 2020 roku strefy CZERWONEJ dla powiatu mieleckiego, Zarząd Spółki Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Mielcu
postanowił w dniach:
• zaniechać bezpośredniej obsługi Klientów na poszczególnych Zakładach Spółki,
• wstrzymać planowane i wynikające z harmonogramów wymiany wodomierzy,
• wstrzymać dokonywanie odczytów przez Inkasentów,
• zaniechać obrotu gotówkowego w kasach Spółki (w Biurze Obsługi Klienta i w siedzibie Zarządu Cmentarza Komunalnego). Płatności wyłącznie kartą.
W tym okresie dla Klientów Spółki w wyjątkowych sytuacjach w razie potrzebny osobistego spotkania/załatwienia sprawy dostępni będą wyłącznie:
• Pracownicy Biura Obsługi Klienta (ul. Wolności 44),
• Pracownicy Zarządu Cmentarza Komunalnego (ul. Królowej Jadwigi 66).
Prosimy o kontaktowanie się z pracownikami Spółki:
• telefonicznie pod numerami:
- Numer ogólny: 17 58 20 500
- Biuro Obsługi Klienta: 17 58 20 590, 17 58 20 591, 17 58 20 592
lub 17 58 20 593
• Przez internet:
- Za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: [email protected]
- Za pomocą platformy ePUAP i rządowego serwisu https://obywatel.gov.pl
Faktury za usługi: dostawa wody i odbiór ścieków przypadające w powyższym terminie wystawiane będą na podstawie średniego zużycia lub na podstawie otrzymanej informacji telefonicznej lub mailowej.
Zachęcamy Państwa do korzystania z usług: e-faktury. Wypełniony formularz zgody na e-fakturę można zeskanować lub sfotografować smartfonem i przesłać na adres [email protected].
Rekomendujemy ograniczenie bezpośrednich wizyt w Spółce i w razie możliwości prosimy o kontakt telefoniczny.