Zamknij

Krówki z logo – jakie korzyści dla marek niesie ze sobą taki słodki poczęstunek?

art. sponsorowany + 12:07, 29.03.2023 Aktualizacja: 12:07, 29.03.2023
Krówki reklamowe idealne jako drobny upominek Krówki reklamowe idealne jako drobny upominek

Czasy, kiedy jako gadżet firmowy sprawdzał się plastikowy długopis lub breloczek z logo, dawno już minęły. Obecnie klienci oczekują czegoś więcej – emocji, przyjemności i funkcjonalności. Jak wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom? Zrób to na słodko! Krówki reklamowe z logo to świetny pomysł na promocję marki, ale nie tylko.

Krówki z własnym nadrukiem – na dobry start firmy

Reklama jest dźwignią handlu. Doskonale wie o tym każdy przedsiębiorca. Jednak podejście do rozwoju firmy powinno obejmować również działania promocyjne. Obecnie nie wystarczy już tylko najlepsza jakość produktu i świadczenie usług na najwyższym poziomie – te cechy przestały być unikalne, a zanim staną się faktyczną siłą marki, minie sporo czasu. 

Najpierw jednak ktoś musi usłyszeć o firmie. W tym celu można wykorzystać tradycyjne formy przekazu, jednak warto mieć na uwadze, że w gąszczu konkurencji mogą być one mało widoczne. Jak więc promować firmę? 

Wykorzystaj do tego krówki z indywidualnym nadrukiem, które będą pełnić funkcję niestandardowej wizytówki. Na zewnętrznej stronie papierka może znaleźć się logo firmy, a po jego odpakowaniu może ukazać się tekst z ofertą promocyjną, zniżką lub chwytliwe hasło reklamowe. Jest to prosta i skuteczna reklama firmy. Dlaczego? 

Ponieważ odwołujesz się do zmysłów i emocji klienta, które często stanowią bodziec do dokonania zakupu czy skorzystania z danej usługi. Jeśli chcesz wykorzystać tę wiedzę w praktyce, możesz zamówić krówki z logo dostępne na cukrowki.pl

Krówki reklamowe dopasowane do brandu marki

Krówki reklamowe – zadbaj o relacje z klientami

Słodkie cukierki to sposób nie tylko na skuteczną promocję marki, ale także na zbudowanie silnych relacji z odbiorcami. Każdy zna powiedzenie, że do serc trafia się przez żołądki. W myśl tej maksymy warto włączyć krówki jako element customer experience. Co to jest? To nic innego jak doświadczenia, wrażenia i emocje klienta odczuwalne na wszystkich etapach interakcji z daną marką. 

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, dodawanie drobnych upominków do paczek jest jednym z działań marketingowych, które mają istotny wpływ na to, jak nasza marka odbierana jest przez klientów. Dlatego nie wahaj się i dodaj słodkie krówki do wysyłanych zamówień! Dzięki temu zabiegowi Twoja marka będzie się dobrze kojarzyła konsumentom. Dodatkowo w ten sposób możemy pokazać klientom, że jesteśmy wdzięczny za to, że wybrali nasz sklep. 

Krówki reklamowe – w jaki sposób jeszcze można je wykorzystać? 

Słodkie krówki możesz wykorzystać siedzibie firmy jako poczęstunek dla odwiedzających, ale nie tylko. Krówki mogą być częścią świątecznej paczki, szczególne te zapakowane w papierki o świątecznej stylistyce. Na wewnętrznej stronie etykiety mogą znaleźć się krótkie życzenia. Tradycyjne polskie cukierki świetnie również odnajdują się w roli nośnika reklamy podczas targów. 

Jeśli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji, możesz to zrobić w bardzo łatwy sposób. Wystarczy, że postawisz na różne rodzaje krówek. Kawowe, piwne, anyżowe, makowe, czekoladowe, miętowe – to tylko niektóre z możliwości, które na pewno zrobią furorę! Mix różnych smaków krówek możesz wykorzystać także na imprezach firmowych. Na pewno nikt się im nie oprze!

O czym pamiętać, decydując się na krówki firmowe? Przede wszystkim o tym, by design ich opakowań nawiązywał do brandu marki. Spójność kolorystyczna jest tutaj bardzo ważna – diabeł tkwi w szczegółach. Z kolei logo powinno być dobrze widoczne, dzięki temu bardziej utrwali się on w świadomości klientów. 

(art. sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%