Czasy, kiedy jako gadżet firmowy sprawdzał się plastikowy długopis lub breloczek z logo, dawno już minęły. Obecnie klienci oczekują czegoś więcej – emocji, przyjemności i funkcjonalności. Jak wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom? Zrób to na słodko! Krówki reklamowe z logo to świetny pomysł na promocję marki, ale nie tylko.
Reklama jest dźwignią handlu. Doskonale wie o tym każdy przedsiębiorca. Jednak podejście do rozwoju firmy powinno obejmować również działania promocyjne. Obecnie nie wystarczy już tylko najlepsza jakość produktu i świadczenie usług na najwyższym poziomie – te cechy przestały być unikalne, a zanim staną się faktyczną siłą marki, minie sporo czasu.
Najpierw jednak ktoś musi usłyszeć o firmie. W tym celu można wykorzystać tradycyjne formy przekazu, jednak warto mieć na uwadze, że w gąszczu konkurencji mogą być one mało widoczne. Jak więc promować firmę?
Wykorzystaj do tego krówki z indywidualnym nadrukiem, które będą pełnić funkcję niestandardowej wizytówki. Na zewnętrznej stronie papierka może znaleźć się logo firmy, a po jego odpakowaniu może ukazać się tekst z ofertą promocyjną, zniżką lub chwytliwe hasło reklamowe. Jest to prosta i skuteczna reklama firmy. Dlaczego?
Ponieważ odwołujesz się do zmysłów i emocji klienta, które często stanowią bodziec do dokonania zakupu czy skorzystania z danej usługi. Jeśli chcesz wykorzystać tę wiedzę w praktyce, możesz zamówić krówki z logo dostępne na cukrowki.pl.
Krówki reklamowe dopasowane do brandu marki
Słodkie cukierki to sposób nie tylko na skuteczną promocję marki, ale także na zbudowanie silnych relacji z odbiorcami. Każdy zna powiedzenie, że do serc trafia się przez żołądki. W myśl tej maksymy warto włączyć krówki jako element customer experience. Co to jest? To nic innego jak doświadczenia, wrażenia i emocje klienta odczuwalne na wszystkich etapach interakcji z daną marką.
Jeśli prowadzisz sklep internetowy, dodawanie drobnych upominków do paczek jest jednym z działań marketingowych, które mają istotny wpływ na to, jak nasza marka odbierana jest przez klientów. Dlatego nie wahaj się i dodaj słodkie krówki do wysyłanych zamówień! Dzięki temu zabiegowi Twoja marka będzie się dobrze kojarzyła konsumentom. Dodatkowo w ten sposób możemy pokazać klientom, że jesteśmy wdzięczny za to, że wybrali nasz sklep.
Słodkie krówki możesz wykorzystać siedzibie firmy jako poczęstunek dla odwiedzających, ale nie tylko. Krówki mogą być częścią świątecznej paczki, szczególne te zapakowane w papierki o świątecznej stylistyce. Na wewnętrznej stronie etykiety mogą znaleźć się krótkie życzenia. Tradycyjne polskie cukierki świetnie również odnajdują się w roli nośnika reklamy podczas targów.
Jeśli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji, możesz to zrobić w bardzo łatwy sposób. Wystarczy, że postawisz na różne rodzaje krówek. Kawowe, piwne, anyżowe, makowe, czekoladowe, miętowe – to tylko niektóre z możliwości, które na pewno zrobią furorę! Mix różnych smaków krówek możesz wykorzystać także na imprezach firmowych. Na pewno nikt się im nie oprze!
O czym pamiętać, decydując się na krówki firmowe? Przede wszystkim o tym, by design ich opakowań nawiązywał do brandu marki. Spójność kolorystyczna jest tutaj bardzo ważna – diabeł tkwi w szczegółach. Z kolei logo powinno być dobrze widoczne, dzięki temu bardziej utrwali się on w świadomości klientów.