Aplikacje mobilne to codzienność każdego użytkownika smartfonu. Dla konsumenta mobilna wersja sklepu internetowego jest ogromnym ułatwieniem i pozwala zaoszczędzić sporo czasu. W jaki sposób wykorzystać m-commerce? Co daje stworzenie aplikacji dla swojej marki?
Jeśli prowadzisz sklep internetowy bądź stacjonarny, aplikacja mobilna w obecnych czasach to konieczny krok do budowania pożądanego wizerunku marki. Klienci są przyzwyczajeni do korzystania z przejrzystego oprogramowania mobilnego, na których wprowadzenie zdecydowała się już większość z wielkich marek.
Nie da się ukryć, że wybieranie produktów z czytelnego interfejsu i dokonywanie zakupu za pośrednictwem płatności mobilnych jest przyjemne i wyjątkowo szybkie. Jednak aplikacje mobilne to nie tylko platforma sprzedażowa, ale i narzędzie, które służy do budowania relacji z klientem. Tworzenie własnego profilu, korzystanie z przywilejów, zbieranie punktów lojalnościowych i przede wszystkim stały dostęp do informacji o akcjach promocyjnych sprawiają, że klienci zostają z Twoją marką na dłużej i chętnie wracają po kolejne produkty.
Aplikacje mobilne tworzą zupełnie nowy kanał sprzedaży produktów, który nie bez powodu cieszy się tak dużą popularnością. Około 70% użytkowników smartfonów korzysta z aplikacji mobilnych wybranych sklepów. Nowoczesna droga dotarcia do klienta otwiera pole do wykorzystania potencjału sprzedażowego m-commerce.
Poza ułatwieniem klientom korzystania z Twojego sklepu, decyzja o stworzeniu aplikacji przyniesie Ci sporo korzyści. Dzięki technologii powiadomień PUSH z łatwością powiadomisz użytkowników o aktualnych promocjach i nowościach, przyciągniesz ich uwagę i znajdziesz sposób na regularne przypominanie o istnieniu Twojej marki.
Czasowo wdrażane akcje marketingowe na poziomie aplikacji dostępne są jedynie dla wybranych klientów – właśnie tych, którzy korzystają z mobilnej wersji Twojego sklepu. Ten aspekt pozwala sprawdzać powodzenie wybranych założeń przed wprowadzeniem ich na kolejne, większe pola sprzedażowe. Aplikacja mobilna Twojej marki to krok e-commerce, który pozwoli Ci prawdziwie rozwinąć skrzydła w świecie marketingu.
Tworzenie aplikacji mobilnej to dość długi i skomplikowany proces, który obejmuje zarówno projekt, dobór odpowiedniej technologii, programowanie, testowanie i dopiero wdrożenie produktu. Aby zatem stworzyć aplikację dla swojej marki, skontaktuj się z przedstawicielem software house. Zespół profesjonalistów przeprowadzi wszelkie konieczne prace nad stworzeniem oryginalnej, funkcjonalnej aplikacji dopasowanej do profilu Twojej firmy.
Aplikacje mobilne, które wspierają marketing marki to jedna z najlepszych form e-commerce drugiej dekady XX wieku. Sprawdź, co może dla Ciebie zrobić software house i wybierz najlepszą drogę do rozwinięcia swojej firmy.