Swoje wnioski i pomysły w ramach MBO 2024 można zgłaszać od 1 czerwca do 15 lipca br. Formularze zgłoszenia projektu wraz z listami osób popierających dany projekt dostępne są w wersji elektronicznej - pliki do pobrania na stronie internetowej miasta.
Aby złożyć swoją propozycje miejskiego działania lub przedsięwzięcia w ramach MBO należy wypełnić formularz wniosku, w którym nie tylko należy opisać swój pomysł oraz wskazać lokalizację, w jakiej będzie realizowany, lecz także w przybliżeniu podać koszt.
Wycena realizacji nie musi być szczegółowa, a jedynie szacunkowa, ponieważ pracownicy Urzędu Miejskiego i miejskich instytucji po złożeniu wniosku zweryfikują te wartości zgodnie z obecnymi cenami rynkowymi lub innymi, podobnymi przedsięwzięciami.
Należy również pamiętać, że integralną częścią wniosku jest karta z listą poparcia pomysłu, którą muszą podpisać mieszkańcy Mielca. Przypominamy, że w przypadku projektów o charakterze lokalnym niezbędne jest zebranie co najmniej 25 podpisów mieszkańców obszaru, którego dotyczy zgłaszany projekt, a dla projektów ogólnomiejskich – 50 podpisów mieszkańców Mielca.
Wypełnione formularze należy przynieść osobiście lub przesłać pocztą do Urzędu Miejskiego (ul. Żeromskiego 26) do 15 lipca, z dopiskiem „Mielecki Budżet Obywatelski”. Istnieje także możliwość przesłania skanów formularzy mailem na adres [email protected].