Zamknij

Ortyl o nowej hali: warto przypomnieć, kto był za, a kto przeciw

hm 13:19, 06.08.2023 Aktualizacja: 13:20, 06.08.2023
58

- Nie można powiedzieć, że „udało nam się”, ale że była grupa, która racjonalnie myślała. Decyzje, które podjął prezydent Fryderyk Kapinos wprowadziły halę na właściwy i ostateczny kierunek - powiedział marszałek Władysław Ortyl o szczęśliwym zakończeniu budowy nowej hali MOSiR w Mielcu i planach jej otwarcia - na kilka dni przed tym wydarzeniem.

- Przy okazji tego otwarcia będą wspomnienia, kto był za, kto był przeciw… i dobrze, bo trzeba, żeby społeczeństwo sobie przypomniało - podkreślał nawiązując do deklaracji i decyzji sprzed lat, gdy niektórzy z rządzących obecnie w Mielcu samorządowców byli przeciwni tej inwestycji i przekonywali o słuszności idei remontu starego obiektu „Hangar Areny”.

- Myślę, że to trochę nieszablonowe otwarcie jest po to, żeby nie podziękować tym, którzy do tego się przyczynili, ale może jestem zbyt pesymistyczny w tym zakresie - dodawał marszałek województwa podkarpackiego Władysław Ortyl nawiązując do charakteru otwarcia, na jaki ostatecznie zdecydował się samorząd miejski.

[ZT]76379[/ZT]

Mielec doczekał się nowej hali Miejskiego Ośrodka Sport i Rekreacji. Po kilku latach realizacji inwestycji ta w końcu została oddana do użytkowania i mielczanie w końcu mogą cieszyć się z zupełnie nowego i nowoczesnego obiektu, w którym już odbywają się imprezy sportowe i wydarzenia kulturalne. Między innymi właśnie o tę inwestycję pytaliśmy marszałka województwa podkarpackiego Władysława Ortyla jeszcze na kilka dni przed wielkim otwarciem obiektu.

- Byłem osobą, która konsekwentnie od samego początku uważała, że halę trzeba zbudować na nowo, a nie podpierać w jakimś stopniu i remontować coś, co może być krótkotrwałe. Pamiętamy,  że były takie momenty, że na hali coś spadło, na szczęście nikomu nic nie zrobiło, bo to było w nocy - powiedział Władysław Ortyl.

- Hala, której już dzisiaj w Mielcu nie ma to hala z historią, duszą i oczywiście mamy do tego sentyment, ale też musimy „z żywymi naprzód iść” i sięgać po nowe rzeczy - powiedział.

Jak ocenił, „bezwzględnie była to inwestycja przyszłościowa w obszarze społecznym”. - Przysłuży się też kwestiom gospodarczym. Pamiętajmy, że jak inwestor przychodzi do danego miejsca to patrzy, gdzie jest szpital, jaka jest tam obsługa, jaka jest infrastruktura kulturalna, sportowa, patrzy na ilość wydarzeń. To naczynia połączone i w związku z tym nowa jakość Mielcowi się należała. Mielec na to zasługuje, bo ma wiele tradycji, sukcesów i to wszystko było dobrą decyzją - podkreślił Ortyl.

- Przypomnę, że były boje, które miały charakter polityczny. Miałem wrażenie, że gdyby PiS był za utrzymaniem i remontem starej hali to opozycja albo rządzący byliby za nową halą. Jak PiS był za wybudowaniem nowej hali to oni chcieli remontować. To nieracjonalne zachowanie się opozycji. Przypomnę, że środowisko, które reprezentuje od początku było za budowaniem nowej hali. Dziś mamy ten efekt - powiedział marszałek Ortyl.

[ZT]76382[/ZT]

- Hala kosztuje w granicach 150 milionów złotych. Jednoznacznie chcę wszystkim mieszkańcom powiedzieć, że gdyby dzisiaj zapadła decyzja o budowie to kosztowałaby 250 mln i nie wiadomo czy by się ktoś znalazł na wykonawstwo takiej hali, bo wiemy w jakim momencie jesteśmy - dodał.

- Zobaczymy, czy ktoś podziękuje tym, którzy się do tego przyczynili - mówił jeszcze przed otwarciem obiektu.

- Wielokrotnie angażowaliśmy się w to, aby rozmawiać z ministrem Jarosławem Stawiarskim, dzisiejszym marszałkiem województwa lubelskiego. Warto byłoby temu człowiekowi podziękować i ja to dzisiaj czynię w imieniu własnym w hej.mielec.pl. Jego decyzje, może nie na potężne środki, ale wtedy to była 1/3 wartości, czyli ponad 30 mln były ważną decyzją, szczególnie kiedy się rozpoczyna i szuka montażu finansowego, bo to ułatwia decyzje - ocenił.

[ZT]76356[/ZT]

Ortyl przywołał też zaangażowanie Tomasza Poręby - „człowieka, który kocha sport i wie, co to znaczy dla rozwoju społecznego i gospodarczego”.

- Bez tego nie byłoby tej sytuacji dzisiaj i może bylibyśmy miejscem, które ma halę sportową, ale już w niektórych gminach byłyby lepsze infrastruktury, które są budowane - o dobrych parametrach, gabarytach i zapleczu technicznym. Dzisiaj mamy jednak najlepszą halę na Podkarpaciu - stwierdził Władysław Ortyl.

- Warto pamiętać, kto i w jakiej formule chciał odbudowywać czy remontować tę halę - podkreślał.

- Myślę, że to trochę nieszablonowe otwarcie jest po to, żeby nie podziękować tym, którzy do tego się przyczynili, ale może jestem zbyt pesymistyczny w tym zakresie - dodawał finalnie marszałek Ortyl.

Posłuchaj całej rozmowy z marszałkiem Władysławem Ortylem:

(hm)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (58)

ŁojŁoj

57 22

Łojcuw sukcesy jest wielu lecz to mu mielczanie poniesiemy największe obciążenie finansowe utrzymując ta hale
No nic zdjęcia zrobione wychwalanie też jest jeszcze obrzucić błotem swoich przeciwników i już wybory.

13:32, 06.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

damdam

12 10

Myślenie człowieka o rozumie kaczki ;) Nie budujmy nic bo drogo, idźmy do sobie pić winko do lasku a Mielec niech się wyludnia xD

14:00, 06.08.2023

CzyngisCzyngis

48 56

To co powiedział marszałek Ortyl jest prawdą.To samo dotyczy mieleckiej kolei, gdyby nie konkretne decyzje obecnej opcji / nie hołduję żadnej partii/ to pod wiaduktem rosły by chwasty.

13:32, 06.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:4
Odpowiedz

PeppaPeppa

11 4

To fakt, ale teraz ten pan ortyl nie chce sie przyznac iz chce usmiercic lotnisko . A mowia ze kolej uratowali. Spoko a co terazz lotniskiem robia do jasnej ciasnej. Nawet na ugode niech pojde i niech przesuna ten odcinek na gorze o 400 metrow moze mniej moze wiecej. Poszerzyć lotnisko o pare set metrow i przesunac ogrodzenie. Widze ze ktos wzial hajsy za te dzialki nie male. Niech bedzie wiarygodny bo sama obwodnica mielec zyl nie bedzie. Cargo na lotnisku z polaczeniem kolejowym dla firm to powinien byc priorytet. A jak wybudujemy odcinek przy pasie to juz z tego lotniska nic sie nie bedzie dalo zrobic. Ujmujac w wywiadzie powiedzial po co tu skoro jasionka jest no coz . Awionetki spokojnie moglyby se opuścić lotnisko i ladowac na trawiastym terenie w tuszowie narodowym. Czyli jak bedziemy chcieli i myslami bedzie potrzebne lotnisko to go nie bedzie patrzac 10 moze 20 lat do przodu . Wtedy popatrzymy na te osoby ktore je zlikwidowalo jako rozwoj ale dla awionetek. Bez sensu. Obwodnica spoko, niech pojedzie ma a4 jakie korki 1 wypadek i po robocie większość odcinka zablokowana na 15km i to co 2 badz 3 dzien . Na innych to samo. Elektrycznej trakcji dalej nie ma. Mowia na po ze liwkiduja kolej a sami lotnisko chca uwalic. Tu nie chca a w stalowej woli juz tak maja nowe budowac. Mielec zostanie usmiercony.

13:50, 06.08.2023

Do PeppaDo Peppa

19 6

Prawda leży po środku. Udziałowcem lotniska jest miasto i czy miasto robi cokolwiek w tym kierunku, żeby lotnisko się rozwijało? W Mielcu byli Amerykanie. Była szansa na rozwój lotniska. Co miasto zrobiło w tym kierunku?

14:21, 06.08.2023

osilekosilek

14 7

Trzeba bylo sprzedać lotnisko Amerykanom, nikt by nie narzekal. Miasto dzieki bazie NATO w mielcu by sie rozroslo finansowo a tu wielka kupa. Chcieli zrobic baze ale niestety pan ktory konczy w kwietniu kadencje na prezydenta sie nie zgodzil.

14:39, 06.08.2023

VoltVolt

2 0

Na ich miejscu tez bym się wyprowadził jakbym dowiedział się że mi chcą zbudować obwodnicę przy budynkach wojskowych. myślę że ta niepewność również miała na to wpływ. Ale co tam dzięki temu zostawiają kasę w Rzeszowie.

09:20, 07.08.2023

Hej pis mielec Hej pis mielec

28 27

Pis pis pis my my my moje moje moje

13:42, 06.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Econic 62Econic 62

46 14

to przypomnijmy sobie jak to było dokładnie jak to wyliczanki szły ze remont tyle co nowa hala i kto to liczył Władeczku równy chłop z Ciebie ale prawda była troszkę inna

13:45, 06.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

dokładnie!dokładnie!

10 1

A wyliczanki dla przypomnienia tutaj, autor Mariusz Ryniewicz, PiS

https://imgbb.com/HTfh0HJ

15:17, 06.08.2023

Warto przypomniećWarto przypomnieć

52 8

Warto przypomnieć, że zarządca miasta (bo nie był prezydentem) Kapinos kazał odchudzić fantastyczny projekt hali, bo po 1 przetargu kiedy zobaczył ceny stwierdził, że za drogo i chciał wybudować taniej. Ostatecznie hala jest dużo gorsza a oszczędności żadne. Wyszło z tego raptem kilka milionów mniej a do tego trzeba było osobno dokupić wyposażenie, które kosztowało i to wcale nie mało. Do tego dochodzi gigantyczne zadłużenie miasta na wiele lat, które będziemy spłacać w podatkach jako mieszkańcy. Wiele osób mówi też o fatalnej lokalizacji hali praktycznie w centrum bez osobnego parkingu co też ma swoje znaczenie i wiedzą o tym osoby mieszkające w pobliskich blokach. Mogło być więc znacznie lepiej ale wyszło jak zawsze i będziemy o tym pamiętać!

13:50, 06.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

MarMar

5 2

I mamy za to największe do płacenia podatki jakie da się wyciągnąć od mielczan, miasto nie dla młodych i dlatego uciekają - niestety to jest fakt. Młodzież wyjeżdżając na studia niestety nie wraca do pseudo przyjaznego miasta.

07:30, 07.08.2023

VoltVolt

4 1

Ściana wschodnia i zarobki ściany wschodniej. To nie chodzi o Mielec. Podkarpacie to wegetacja. Im bardziej na zachód tym zarobki lepsze.

09:22, 07.08.2023

WITAMINAWITAMINA

28 55

Kapinos był wtedy prezydentem .Ortyl b.dobry polityk i marszałek województwa dobrze prowadzi sprawy.
Zasra....na opozycja tego nie zmieni. Wiśnia pojechał do USA za nasze pieniądze i d...ę wycierał po hotelach . PIS zorganizował , w Wiśnia już nie mógł spier...lić. Zasada - zawsze się buduje nowe obiekty , a remonty są b.drogie tylko dla miliarderów.

13:52, 06.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

i po co?i po co?

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


redaktorze, why?redaktorze, why?

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


slaboslabo

49 0

Warto pamietac kto wyliczyl koszty budowy na ok 20 mln i pomylil sie tak ok 10 razy.... pamietajmy ze to mieszkancy miasta i powiatu beda placic za hale. Czy pan marszalek moze wyjasnic dlaczego Stalowa Wola dostaje wsparcie kilkukrotnie wieksze niz MIelec? Coz tak nie pozwala przekazac kilkuset milionow wiecej dla naszego powiatu kto to blokuje? Mamy posla marszalka radna wojewodzka a obiecanych torow z Kolbuszowej do Polanca nie ma nie ma tez nowych porzadnych drog do A4 do DK9 i 94 i 73. Drogi wojewodzkie wokol sie sypia dziur coraz wiecej a nie ma kto wyremontowac... moze 2 fachowcow od DW sie wypowie.

13:52, 06.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:3
Odpowiedz

teratera

8 10

zeby otrzymac dofinansowania wszelkiego rodzaju to nalezy zrobic plany i zlozyc na nie wnioski a w urzedzie nikt tego nie robi bo nie ma checi albo polecenia prezydenta a w stalowej to robia ot i cala tajemnica

15:17, 06.08.2023

......

16 5

Na remont starej hali też było przyznane dofinansowanie. Przyszedł PiS i stwierdził, że wybuduje od zera bo kto to widział realizować projekty śp. prezydenta Kozdęby.

15:24, 06.08.2023

inezinez

10 4

Bo w Stalowej Woli rządzi aborygen ,

16:16, 06.08.2023

BizonBizon

37 17

Lepiej pieniądze było dołożyć do hali niż na poidełka, które nikomu nie służą.

13:55, 06.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

logiklogik

3 0

Lepiej być bogatym zdrowym niż biednym i *%#)!& Tego typu znak równośći.

18:47, 07.08.2023

JaanJaan

26 9

Warto przypomnieć kto był za zburzeniem i złomowaniem starej ergoareny !!!!!
Zabytek poszedł na złom do huty !!!
A miało być muzeum lotnictwa !!!

13:56, 06.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Chłopiec ze Stali Chłopiec ze Stali

25 24

I dobrze mówi. Busiarz z Ostrowca najgorszy prezydent miasta w historii !!!!!!!!!!!

14:12, 06.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stać nasStać nas

33 12

Co tam 150 mln. Jak przy następnej uchwale budżetowej PiS będzie płakać, że podatki idą w górę, to można im przypomnieć jakie są koszty, a jakie były ich wyliczenia, link poniżej.

https://imgbb.com/HTfh0HJ

14:25, 06.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

arnolarnol

44 15

Panie Ortyl mielczanie powinni tworzyć jedność.W tym artykule ciągle się przewija my,oni.Tacy jak pan dzieli innych.Co zabrakło wstęgi?,i kolesi z ferajny na zdjęciach.Może pora pomyśleć o emeryturze.Może po przegranych wyborach samorządowych.

14:38, 06.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:4
Odpowiedz

WlomekWlomek

10 23

To wy tak dzielicie kochacie ulice i zagranicę .Byliście przeciwni gdyby nie Pan Marszałek Ortyl i PIS BYŁA BY KUPA ZŁOMU tak jak zgnoiliście WSK. POmiociny i PSL/ZSL/PZPR to wy dzielicie!

14:47, 06.08.2023

krótko krótko

9 16

To dlatego Wiśniewski jeździł do Dulkiewicz i zwalczał rząd i marszałka województwa ? Taka ma być ta jedność mielczan?

15:40, 06.08.2023

witaminawitamina

6 5

Opozycja zohydza wszystko co łączy. Każdą dobrą inicjatywę obsra i obsika na polecenie Hyżego Ruja.
I to wszystko za miskę ekskrementów z Moskwy i Berlina- smacznego targowiczanie. Opozycja to zdrajcy i *%#)!& Zdrajcy winni być we więźniu, a *%#)!& powinni kury macać i niczym innym się nie zajmować.

20:55, 06.08.2023

do witaminado witamina

2 0

nie naprężaj sie tak bo jeszcze ta cała opozycja wygra wybory i bedziesz sobie musiał z rozpaczy palnąć w to co masz nad szyją. Wyluzuj.🤣

11:10, 08.08.2023

HH

15 11

Jestem przeciw. Kurnik po taniości, jak ten stadion i pustakowa biblioteka.

15:40, 06.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

tegotego

2 5

Niestety masz racje bo trybuny na stadionie sa zbyt plaskie a biblioteka nie za bardzo funkcjonalna. Nie bylem w hali wiec nie oceniam

15:57, 06.08.2023

KojKoj

32 6

Władek a kto za nią zapłaci co ty czy my

16:22, 06.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WembleyWembley

9 5

To byl prawdziwy zabytek i co?

16:34, 06.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

mielczankaVmielczankaV

29 9

Z wypowiedzi p.Ortyla mozna wywnioskowac, ze we wrzesniu (tuz przed wyborami) zgodnie z pisowska tradycja nastapi ponowne otwarcie po otwarciu tegoz obiektu. Tym razem ustawka odbedzie sie po drugiej stronie, a jakze (przeciez tam tez sa schody), klecha machnie kropidlem, zwiezieni autokarami tlumy wysluchaja kwiecistych przemowien jak to -my (a nie oni),-my i -my itd., bedzie dron, a moze nawet pisowskie konfetti sie posypie z gory (a co!), kolorowa wstega z licznymi (na)pisami zostanie przecieta.I moze (o, zgrozo!) wpadna na pomysl, zeby tu przywiezc swojego malego pikniko-krazce z cala obstawa i jego strasznymi historiami.Oby im tylko w takim przypadku pogoda dopisala, bo niebo moze nie wytrzymac takiego cyrku .

17:55, 06.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Vlad Palovnik Vlad Palovnik

3 0

Masz racje, Vlad musi ogłosic sukces

18:52, 07.08.2023

GhhGhh

26 12

Wladziu trochę ta hala spitolona.
Ciasno między rzędami że jak ktoś usiądzie to nie idzie przejść.Czy to jest zgodne z BHP?.
Wladziu ja wiem że idą wybory i trzeba chwalić swojego chłopa a PiS i Kapinos są skończoni.
Weź już nie pitol głupot o kosztach.
Drożej by było tylko i wyłącznie dzięki pis

18:37, 06.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

xyzxyz

1 1

...jestes *%#)!& i *%#)!&

10:19, 07.08.2023

Coś Coś

17 5

Mi się wydaje, że miasto będzie długo spłacać ta hale.

19:00, 06.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czy ktoś Czy ktoś

17 5

Wie ile będzie kosztować roczne utrzymanie tej hali ? Czy ta hala zarobi na siebie ? Chyba nie, utrzymanie takiego obiektu może kosztować kilkanaście mln pln. Ale cóż chleba i igrzysk ….

19:03, 06.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

fraufrau

2 0

Sie dziwic, u nas na strefie malo kto zarabia powyzej najnizszej krajowej. Zamiast probowac sprowadzic jakies firmy do mielca duze to wszystko na stalowa wole leci. Jak wiekszosc ludzi w mielcu zarabia na rachunki i jedzenie i sa z wyplaty do wyplaty. Nie dziwie sie ze malo ludzi chodzi po barach czy pizzeriach badz tymbardziej na hale na mecze. Prawda jest taka ze ten kto ma znajomosci ten zarobi. W wiekszych miastach lepiej placa ale wyzsze rachunki ale i tak lepiej sie zyje i bardziej odlozysz w takim Krakowie, Warszawie czy Rzeszowie. Mielec procz Lear czy bury nie istnieje. A te mniejsze to cie jeszcze wycyckac chca na urlopie czy na umowie tej co nie trza. Pisze to z doswiadczenia ludzi na Mielcu nie z wlasnego. Mniejszy przychod tym miasto ma mniej w budzecie i nie dziwne ze wiekszosc ludzi ucieka z mielca i bedzie uciekac. Wiekszosc znajomych za granice pojechala i w Rzeszowie zyje. Bo niestety nie oplaci sie robic za najnizsza nawet po studiach chyba ze sie wejscia jakies ma

19:18, 06.08.2023

WIEŚniewskiWIEŚniewski

8 5

Hala adekwatna widzę do miasta, w której się znajduje. Mała i szara.

23:06, 06.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

DNODNO

3 5

...komuchy i *%#)!& Obrzydliwi zrujnowali miasto.

10:16, 07.08.2023

DnDn

10 1

Wybory za pasem....

08:17, 07.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

VoltVolt

13 1

*%#)!& gadanie. Po co znowu dzielić ludzi na MY WY? Mało nienawiści politycznej na ulicach. Jak już dzielić to OK. Racja, PiS się przyczynił to tego że jent nowa zamiast wyremontowanej ale przyczynił się też do tego że nie mamy hali europejskiej jaka miała być wybudowana po pierwszym projekcie. To nadal jest kurnik a miał być obiekt przyciągający inwestorów.

09:27, 07.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

whowho

9 2

Kto napisał na zlecenie ten artykuł, bo nie jest podpisany, aczkolwiek sie mozna domyslec....

15:13, 07.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jonaszjonasz

7 0

Z artykułu można się dowiedzieć, kto stał za Kubusiami, którzy szli w zaparte....

15:15, 07.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

yesyes

12 2

Miałem nic nie pisać. Trudno stało się, wyburzono trzeba budować bardzo drogą nową i cieszmy się, że juz otwarto. Ale jak czytam te brednie, bzdury to musże powiedziec NIE, panowie z Sekty S. dość kłamstw, zakłamywania rzeczywistośći i propagandy typu nikt nam nie wmówi że białe jest białe a czarne jest czarne...

15:22, 07.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

w punktw punkt

4 1

Przeraża mnie logika w tym kraju. Brak refleksji. Gdyby Columb przypłynął do nas ze szklanymi paciorkami to też oddalibysmy mu całe złoto. Wczoraj w tv były ogłoszenia społeczne o darmowych autostradach. Czyli obywatel zbudował uatostradę, płacił ten, który po niej jeździł, teraz ten co jeździ nie bedzie płacił a za utrzymanie i remont zapłaci ten obywatel co ja zbudował. Za to darmowa jazda jest od rządu, którą ogłasza za pieniądze tego biednego obywatela. Czyli mieszkaniec podkarpacia skacze z radości, że 4 x do roku przejedzie sie za darmo nad morze ale za remont bedzie płacił. No ale ok, Tylko do tego zapłaci jeszcze 40 baniek za kampanię żeby rząd mógł w tv mu powiedzieć że daje mu przejazd za darmo. Zastanawiałem się dlaczego w tym kraju sa nierówności i teraz wiem. Muszą być, brak zrozumienia mechanizmów ekonomicznych i gry politycznej skutkuje niską stopą życiową.

11:22, 08.08.2023

edddeddd

5 3

kolej to porazka gdzie sa stare podklady po co byly wymieniane a co z wykluczeniem dzieci

15:48, 07.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:4
Odpowiedz

LobinLobin

1 2

Człowieku! Czy myślisz co piszesz?Może te szkodliwe nasmołowane podkłady potrzebne Ci są do spalenia w piecu. Głowę pod zimną wodę i otrzeźwiej. Druga część komentarza zupełnie mija się z tematem.

16:40, 07.08.2023

edddeddd

0 1

czlowieku podklady byly betonowe

20:05, 07.08.2023

edddeddd

0 1

glowa pod zimna wode jezdzi po dwie cztery osoby

20:07, 07.08.2023

HorusHorus

0 0

Pracuję na kolei wiele lat i te stare betonowe podkłady nie nadawały się do prędkości pociągu 120 km jaka obecnie obowiązuje na L 25

23:45, 07.08.2023

PalovnikPalovnik

11 0

Vlad i nadredaktor mocno się przeliczyli. Miała być gloryfikacja To My, To Dzięki nam macie itp tania propaganda. A tu masz, mielczanie nie dadzą się ogłupić i pamiętają jak było naprawdę. Znają ekonomię i umieją liczyć. Panie Marszałku ogromny sukces ponad 150 milionów na budowę czegoś co było plus kilkanaście milionów na utrzymanie. Co to jest, jeśli nie ze swojej kieszeni! No i pewnie zadłużenie, kredytyktóre trzeba będzei spłacić. Dobrze mówicie - będziemy Pamiętać!

19:01, 07.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JackwinJackwin

1 0

A mnie interesuje kto strefe spa projektowal akceptowal nadzorował i w końcu odebrał Co to za Pajac albo Pajace
Brak zimnej wody w prysznicach
Brak studni do schłodzenia
Ta wanna z bąblami to parodia… na smoczce 3 razy wieksza
Podłoga z pryszniców skierowana w odwrotna strone i woda wylewa sie na srodek niby strefy lezakowania (gdzie brak lezaków i czegokolwiek Korytarz szpitalny)
Brak odpływów wody Woda stoi i mamy wody jak po ulewie bo spadki robione na srodek a tam nie ma kratek😀
Drabinka do tej wanny z bąblami to dla starszych wyzwanie j wejscia lub wyjscia. Idiotyzm i to niebazpieczny
Wieszaki na reczniki brak. No chyba ze mamy ta wode zbierac nimi
Prysznic 3 sekundy i pyk brak wody. Znowu wciskasz. Zabawne??? Nie *%#)!&
Sauna parowa ok duza
Sauna sucha ok
Jeszcze zegor by powiesili tak na marginesi
Pozdrawiam

11:37, 08.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

malinamalina

1 0

....a tak jest wspaniale...cud malina!

14:15, 08.08.2023

WspółczującyWspółczujący

3 0

Żal mi trochę miasta. Pis zbudował ale zepsuło miast (wady i odbiory), pis zapłacił ale poszło z budżetu miasta, pis by otworzył wczesniej ale miasto schrzaniło, hala była by zawsze piękna dzieki pisowi i funkcjonalna a utrzymywać i remontować będzie miasto, pis otrzyma kwiaty a miasto będzie się tlumaczyć z wszystkich niedociągnięć niezaleznie czy spowodowanych projektem czy oszczędnościami. .

14:59, 08.08.2023
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%