To już ponowne konsultacje dla planów spółki PKP PLK. Poprzednio kolejarze opinie gromadzili jesienią ubiegłego roku, teraz zaprezentowali swoje zamierzenia rozszerzone właśnie o efekt tamtych konsultacji społecznych.
Jak podkreślają w PKP PLK, powstający plan ma na celu wskazanie priorytetów rozwoju sieci kolejowej w Polsce w perspektywie do 2040 roku poprzez identyfikację projektów inwestycyjnych najlepiej służących osiągnięciu celów wyznaczonych transportowi kolejowemu.
Wśród inwestycji regionalnych, których realizację rozważa spółka PKP PLK, pojawia się modernizacja linii kolejowej nr 75 na świętokrzyskim odcinku Rytwiany - Połaniec wraz z przedłużeniem jej do Mielca i dalej Kolbuszowej!
To oznaczałoby budowę zupełnie nowego traktu kolejowego z mostami na Wiśle i Wisłoce. Mielec zyskałby możliwość bardzo szybkich połączeń pasażerskich ze stolicą regionu, ale też ułatwiłoby to ruch osobowy i towarowy w kierunku centrum kraju.
To nie koniec nowości. Planowana jest także budowa nowej linii kolejowej Dębica - Jasło, czyli przedłużenie na południe biegnącej przez Mielec linii 25. To umożliwi dojazd z Mielca w Bieszczady czy przez Nowy Sącz w Beskidy lub Tatry.
Kolejarze nie rezygnują też z modernizacji trasy L25 z Mielca do Padwi Narodowej i dalej w kierunku Tarnobrzega i Stalowej Woli oraz centralnej Polski.
Konsultacje społeczne tych planów zaczęły się w marcu i potrwają do 12 kwietnia. Swoje uwagi można zgłaszać poprzez formularze dostępne na stronach PKP PLK [KLIK].
[ZT]62006[/ZT]
nertix20:31, 07.04.2021
BRAVO!!!!
nertix20:34, 07.04.2021
Linia ta to nie tylko połączenie z Rzeszowem w 40 minut ale i szybki dojazd do Kielc, CMK i Trójmiasta!!!
Dziadziu20:37, 07.04.2021
Bajeczki na dobranoc. Nie dożyjemy tych czasów.
Ydhd21:31, 07.04.2021
Kto dożyje ten dożyje
Trzesek21:31, 07.04.2021
Po co nam nowa linia przez Mielec jak za dwa lata będziemy mieć nową linię przez Berlin?! To gigantomania!!!
asdf21:31, 07.04.2021
lepiej S wybudowac od A4 poprzez okolice Mielca do Kielc (S7) lub Lagowa (S74) i wtedy mykniemy na polnoc i zachod. ale ja sie nie znam wiec budujmy tory z miasta 9 tys m do miasta 9 tys m przez srodek lasu i rozwalmy obwodnice wybudowana kilka lat temu ze stacja przesiadkowa w Toporowie i Mlodochowie
MIŁOŚNIK LASU12:17, 08.04.2021
SUPER NA GRZYBY DO MŁODOCHOWA CZY TOPOROWA , EXTRA PRZEJAŻDŻKA,NA KONCU RZESZÓW CZY KIELCE-SUPER TAK TRZYMAĆ
Realista21:38, 07.04.2021
Linia jest potrzeba, ale długo (a może nigdy) nie powstanie. Takich pomysłów jest wiele w całym kraju i żaden(!) nie został zrealizowany. Kto się interesuje tematem, wie.
Dedek 21:45, 07.04.2021
Chcemy to połączenie kolbuszowa mielec polaniec fajnie by było to bym jeździł na basen pociągiem do polańca pływalnia delfin.
bubu00:08, 10.04.2021
a z dworca pkp na basen taksówkę weźmiesz bo z buta pod górę 5km trochę daleko. biznes życia. bo komunikacji miejskiej tam nie ma
Pasażer 22:08, 07.04.2021
Super pomysł, oby został zrealizowany.
Trzeba 22:20, 08.04.2021
zawsze mieć nadzieję bo miasto bez PKP to niestety ale wieś -przykro to mówić o Mielcu ale gdy też nie ma pks-to niestety ale to smutna prawda
Zawisza122:38, 07.04.2021
Hyba was poje, bało jedna linia spaprana l25 bo brak elektryki to teraz takie pomysły jak na 1 kwietni
Goździk27129323:03, 07.04.2021
Co masz na myśli pisząc "spaprali", bo jak chodzi o elektryfikację to Kolbuszowa funkcjonowała bez elektryfikacji 12 lat od zakończenia remontu (dopiero w tym roku mają być uruchomione pociągi elektryczne).
Problem?23:45, 07.04.2021
Drut? Kolejne 100 milionów? Przy takim "ruchu"?
No tak!15:17, 08.04.2021
Pan Zawisza nie moze zdzierzyc, ze kego pupile nie mieli ZADNYCH prorozwojowych planow dla pisiorskiego bastionu, Polski B,C, X, Y,Z. Pan Zawisza liczy na to, ze kazdy jego komentarz, nawet dotyczacy dalekosieznych, nawet nierealnych planow pisiorow, spowoduje, ze ludzie nie beda popierac pisiorow. Tego typu nadzieje wobec wyborcow przez 8 lat widzacych, jak poprzednia wladza przewidziala dla nich status skansenu przy jednoczesnym pompowaniu miliardow z budzetu panstwa i UE do "swoich" wojewodztw i firm kolesiow, to zaklinanie deszczu. Pan Zwisza nawet jak pisiory jemu konkretnie cos zbuduja to tez bedzie pisal swoje komentarze.
Bajki...17:31, 08.04.2021
Opowieści, jak to PO wpompowała w "swoje" wojewodztwa. Pompowała - w największe miasta a mieszkańcy mniejszych miejscowości g... z tego mieli.
Goździk27129322:45, 07.04.2021
Wiem, że już takie plany jak chodzi o tą linię kolejową Połaniec-Mielec-Kolbuszowa były w czasach II RP. Ciekawe jak teraz wyjdzie. Z tego co już wiem to są ułożone przed Świętami Wielkanocnymi na całej linii kolejowej Mielec-Dębica oraz na połowie stacji stacji kolejowej w Mielcu. Źródło: https://www.skyscrapercity.com/threads/lk-25-74-stalowa-wola-rozwad%C3%B3w-tarnobrzeg-mielec-d%C4%99bica.2129034/page-57
Goździk27129322:56, 07.04.2021
Oczywiście mam na myśli, że są już ułożone tory na całej trasie Mielec-Dębica.
Już?!23:48, 07.04.2021
Przyjacielu, wielokrotnie zapewniano, że pociągi ruszą w grudniu... ubiegłego roku. W necie nic nie ginie - można sprawdzić.
Qutass 23:22, 07.04.2021
Pisiory znów zadłużają Polskę jak E.Gierek i jego ekipa w latach 70-ych.Stary dług spłacony no to jedziemy z nowym. Centralny Port Lotniczy,mierzeja wiślana i ten kolejowy pomysł- i co jeszcze ? wymyślą nasi mędrcy z Nowogrodzkiej.No i co ciekawe ,że przy takich inwestycjach władza i nie tylko może coś przytulić dla siebie.Fajny pomysł dla spłacania długów przez następne pokolenia.Tak jakby nie było aktualnych potrzeb i problemów do rozwiązania. Bravo !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Czyżby?23:29, 07.04.2021
Poprzednie rządy nie zadłużały, dodatkowo opychając z majątku narodowego, co się tylko dało?
Liberał14:34, 08.04.2021
Czas wygasić 500+ a pieniądze przeznaczyć na inwestycję,oby Hołownia z PO jak najszybciej to spełnili.
No cos ty?14:56, 08.04.2021
A znasz stan zadluzenia panstwa teraz a za czasow Tuska?. Wiesz skad sie bierze deficyt? Otoz najszybciej jak wydatki panstwa nie sa pokrywane podatkami bo gospodarka pada. Dlatego Grecja ma deficyt gigantyczny mimo braku gigantycznych inwestycji!!! Jak gospodarka bedzie miec zamowienia, to zaplaci podatek cit a konsument dodatkowo vat. Jak popyt na uslugi i produkty danej gospodarkki spada i jest przejmowany przez biznes z innych krajow, to deficyt musi byc. Sprobuj wygrywac konkurencje na rynkach bez inwestycji prorozwojowych, samymi wydatkami na zabawe i konsumpcje.To, ze sie dzis wydaje duzo nie ma znaczenia gdy sie wydaje na inwestycje. Za Tuska wydawalo sie na aquaparki, stadiony a nie na infrastrukture, ktora ma wspierac biznes. Popatrz na mape plna drog szybkiego ruchu pozostawiony w 2015 po pisie i "skorygowany" przez PO. Stracila glownie sciana wschodnia a w wojewodztwach popierajacych Tuska wydawalo sie miliardy na aquaparki. Niech pisiory wydaja setki miliardow byle prorozwojowo a nie na karnawal jak za Tuska.
Jj18:21, 09.04.2021
Jesteś taki jak twój Nick
2040...23:42, 07.04.2021
Po przejęciu władzy PiS pozmieniał plany pozostawione przez PO. Sądzicie, że następcy nie zrobią tego samego?
PRAWY12:23, 08.04.2021
MYSLAŁEM ŻE JUZ KOMUCHÓW W MIELCU NIE MA ....
Bałtyk.w mielcu06:58, 08.04.2021
Pisali znowu obiecują cuda wianki na kiju. Idą wybory na prezydenta Rzeszowa. Mamy kolejny festiwal.lustych obietnic. Mielec chce dostępu do morza bałtyckiego. A co...
Dzozef07:32, 08.04.2021
Gdzie wiadukt nad sienkiewicza ??? Zapraszam od 14:30 do 15:30 stanąć w korku od lotniska po tarnobrzeską. Ten @uj_a co wymyślił żeby zrobić most a wogóle nie pomyslał o ul. kosmonautów żeby posrało.
arczi10:40, 08.04.2021
dokładnie. Wiadome że dla wioch zza rzyki dobrze. Ale za to mieszkańcy chorzelowa, malinia, złotnik mają utrudnione życie
123abc07:36, 08.04.2021
Taka linia byłaby dla Mielczan o wiele bardziej potrzebna niż ta, która istnieje. Przecież dużo częściej jeździmy do pracy, na studia, na zakupy i załatwiać różne sprawy do dużych miast: Rzeszowa, Kielc czy Warszawy. Natomiast do Dębicy jeśli już to tylko na przesiadkę na PKP - ale gdyby kolej docierała do nas, to nie byłoby już takie konieczne. Do Tarnobrzega jeździmy najczęściej na egzaminy prawa jazdy i ewentualnie do sądu okręgowego. Mielec jest większym miastem i powinien mieć swój ośrodek ruchu drogowego. Od paru lat Jest taka możliwość, tylko marszałek Ortyl szczędzi kasy a nasze miasto zaniechało starań w tym kierunku, tak samo jak Stalowa Wola. Jedni i drudzy powinni się głośno domagać, aby przywrócono nam to, co już kiedyś istniało przez wiele wiele lat i nagle zabrano, bo jakiś idiota wymyślił że miasta które nie były wojewódzkie nie nadają się do egzaminowania kierowców, mimo że zdawalność w Mielcu wcale nie była taka wysoka, a Tarnobrzeg jest od nas mniejszy!. Co do sądów, Ziobro planował zmianę granic okręgów, bo wtedy można legalnie przenosić sędziów z miasta do miasta. Miało nie być 3 szczebli, tylko 2 i Mielec pewnie podlegałby bezpośrednio pod Rzeszów, nikt z naszych okolic nie byłby ciągany na rozprawy do mniejszego Tarnobrzega i już nie byłoby konieczności się tam zapuszczać. Teraz Jarek pewnie niedługo Ziobrę wywali i nie wiadomo, czy będzie ta reforma :D
Do 123 abc15:59, 08.04.2021
a do Krakowa nie jeździmy? Zastanów się nad głupotami które wypisujesz
123abc19:54, 08.04.2021
A co ma do tego wszystkiego Kraków? Do Lublina też jeździmy! Oczywiście do Krakowa będzie można dojeżdżać pociągiem przez Dębicę i nie napisałem wcale, że istniejącej linii nie powinno być. Bardzo dobrze, że jest remontowana i ruch pasażerski będzie wskrzeszony, bo lepsze w ogóle jakieś pociągi docierające do Mielca niż żadne jak dziś. Nadal jednak uważam, że tory kolejowe z Mielca do Kolbuszowej i do Połańca byłyby dla Mielczan o wiele bardziej przydatne niż linia do Dębicy i Tarnobrzega, którą wymyślono ponad 200 lat temu, gdy nie było Polski, Rzeszów i Kielce były małymi miastami, na Wiśle była granica rusko-austriacka, Mielec był właściwie malutką prowincjonalną dziurą, a dla jego mieszkańców stolicą państwową był Wiedeń, do którego jechało się pewnie jakieś 15 godzin. Jeżeli dziś w Mielcu nie byłoby w ogóle torów kolejowych, a do wyboru byłyby opcje Kolbuszowa-Połaniec i Dębica-Tarnobrzeg to popierałbym jednoznacznie tą pierwszą, bo połączenie z Rzeszowem i Warszawą, jest dużo istotniejsze niż z Krakowem. Z resztą mając dobry dojazd do A4, nie wiem czy autem nie zajedziesz do Krakowa szybciej przez Radomyśl niż pociągiem przez Dębicę. Szybki dojazd do Krakowa i na Śląsk jest w zasadzie dzięki autostradzie już zapewniony. W przypadku niezmotoryzowanych busy do Krakowa jadą przez Szczucin i nie jest to wcale jakaś powolna trasa, bo jest mniej ruchliwa. Tymczasem Mielec jest całkowicie odcięty od dróg krajowych w kierunku północy, zachodu i centrum kraju, nie mówiąc o ekspresówkach czy właśnie kolei w tamtą stronę. Do Poznania lub Szczecina nawigacja nigdy nie poprowadzi z Mielca najkrótszymi drogami tzn. przez Kielce i Łódź, bo są to zwykłe, bardzo zatłoczone drogi krajowe, a szybciej jest właśnie przez A4 przez Kraków i Wrocław, mimo że nadkładamy naprawdę sporo kilometrów i to jest najlepszy przykład tego, gdzie są braki i w którym kierunku powinniśmy się otworzyć komunikacyjnie.
Loko08:00, 08.04.2021
Poparcie dla tego pomysłu na 200 % !!! Takie połączenie jest wstanie otworzyć komunikacyjnie Mielec
fasolla6408:06, 08.04.2021
Dla transportu CARGO wystarczy dołączyć szynę na moście i linii LHS w Dusznikach. Przyszła szybka kolej z Tarnowa przez Kielce do CPK ma biec przez most w Szczucinie. Przez Mielec nie biegnie żadna szprycha do CPK.
123abc11:08, 08.04.2021
To może dla Mielca bardziej realnym rozwiązaniem byłoby podłączenie się do tej szprychy gdzieś koło Szczucina, a nie budowa nowego mostu kolejowego w Połańcu? Z drugiej strony takie podłączenie od Szczucina przez Czermin do Mielca trzeba byłoby jeszcze przeprowadzić przez Wisłokę i dotrzeć i dopiąć do istniejących torów czyli ewentualnie gdzieś obok mostu Złotniki-Chorzelów. Może rzeczywiście od Połańca przez Gawłuszowice do Tuszowa byłoby krócej, tylko co nam daje połączenie z Połańcem? Czy stamtąd biegnie lub ma biec linia do Kielc?
Gratuluję!12:50, 08.04.2021
Wierzysz w szprychy? Zazdroszę optymizmu!
szkoda pisać12:07, 19.04.2021
W Mielcu śpią a konsultacje i prace trwają
https://www.cpk.pl/pl/inwestycja/o-ssl/k06
mm08:33, 08.04.2021
I po co o tym pisać? Plan planem a nawet i planu tak naprawdę nie ma. Nawet starego połączenia pasażerskiego nie przywrócono, a już o połańcu piszemy? Może zaczniecie pisać artykułu, które nie są propisowskie, albo co by było gdyby, tylko artykuły związane z jakimś stanem faktycznym?
No cos Ty?14:59, 08.04.2021
A nie doczytales, ZE TO ZALOZENIA DO KONSULTACJI SPOLECZNYCH A NIE KONKRETNE PROJEKTY?
Popieram!21:17, 08.04.2021
Piszą o mglistych zamierzeniach a na szlaku do Dębicy skandaliczne opóźnienie... i cisza.
Anty00:02, 09.04.2021
Antypisiory z opozycji już szczekają. Remont do Debicy - źle. Budowa linii do Rzeszowa - źle.
Co za pofajdańce - masakra co będzie gdy taka opozycja popierana przez telewicję założoną przez SBeków dojdzie do władzy.....
Oni wszystko zniszczą i zlikwidują począwszy od kościołów a skończywszy na kolei...
awz708:51, 08.04.2021
Bardzo dobry pomysł. A kiedy zostanie przywrócona droga krajowa na odcinku Dębica- Mielec - Tarnobrzeg ??????
Mielcok,09:05, 08.04.2021
Najpierw przenieść ich tych sovietów z centrum miasta
Dobrze jest10:56, 08.04.2021
Skoro od grudnia jeździmy sobie - zgodnie z zapowiedziami - do Dębicy, to na pewno wkrótce pojedziemy do Kolbuszowej i Połańca!
mielczok 9113:23, 08.04.2021
JAK PODASZ DATE I AKT PRAWNY KTÓRYM ZOSTAŁA ZDEGRADOWANA JAK POWIADASZ DO RANGI WOJEWÓDZKIEJ TO JA CI PODAM KIEDY BEDZIE na powrót KRAJÓWKĄ, CZEKAM NA TWOJĄ ODPOWIEDŹ DO JUTRA DO 13.00, zapisz sobie żebyś nie zapomniał, do jutra do godz 13
Mielczok 9113:25, 08.04.2021
powyższy tekst to odpowiedź na tekst uzytkownika podpisanego awz7
mielczanin 82 17:05, 08.04.2021
Droga ,985, straciła status drogi krajowej 15.12 1998 roku
Tor14:30, 08.04.2021
Prom aprilis.
Zenek14:52, 08.04.2021
Linia z Dębicy do Jasła pewnie powstałaby już dawno gdyby nie wojny I i II.
Inne czasy21:14, 08.04.2021
Wobec rozwoju motoryzacji, kolej straciła na znaczeniu.
Lolo18:27, 08.04.2021
Z Połańca linia będzie po to aby ludzi do strefy dowozić szybko i tanio.
Eee tam21:11, 08.04.2021
Naprawdę sądzisz, że ta linia powstanie? Autobusiki do Dębicy pojeżdżą kilka miesięcy i, z braku frekwencji, znikną.
Anty00:03, 09.04.2021
Antypisiory z opozycji już szczekają. Remont do Dębicy - źle.
Budowa linii do Rzeszowa - źle.
Co za pofajdańce - masakra... Co będzie gdy taka opozycja popierana przez telewizję założoną przez byłych SB-eków dojdzie do władzy.....
Oni wszystko zniszczą i zlikwidują począwszy od kościołów a skończywszy na kolei...
Adrian10:36, 09.04.2021
To jest kwestia inwestycji w przyszłość. Dostęp do linii kolejowej zawsze zwiększa atrakcyjność pod względem przedsiębiorczości.
Dostęp?15:48, 09.04.2021
Kiedy wreszcie uda się zakończyć niesłychanie opóźnione prace Dębica - Mielec, dostęp będzie. Potrzebny inny?
KK18:12, 09.04.2021
Super. Kazde nowe połączenie ze swiatem to lepszy rozwoj Mielca, a nie jak za Chodorowskiego - zascianek.
Znany sposób19:19, 09.04.2021
Skoro LK 25 (Dębica - Tarnobrzeg) idzie kulawo i z opóźnieniami, to warto rzucić na żer nowy pomysł... nie będą pytać, co ze starymi planami.
aqq06:45, 10.04.2021
Wyzwaniem byłaby linia Połaniec - Mielec -Tarnów. Do Kolbuszowej chyba albo Nowej Dęby podobno była linia kolejowa w czasie wojny , a więc może wystarczy odświerzyć projekt.
Tarnow15:42, 10.04.2021
Skrót z Mielca do Tarnowa to dobry pomysł by przyspeszyc połączenie Lublin Kraków na czym skorzystał by też Mielec
Tarnów15:46, 10.04.2021
Skrót do Tarnowa mógłby stanowić część tzw. magistrali Wschodniej która biegnie z Bialegostkoku do Lublina i dalej Stalowej Woli. W planach jest dobudowa skrótu Krasnik - Szastarka. Warto by lewacy zamiast płuc na własne miasto zaczęli orientować się co się dzieje w pobliżu Mielca.
Ciemnota lewacka do roboty... Nie kompromituj ie się
Pp07:02, 10.04.2021
Nie potrafią przez ileś lat zmodernizować starych linii a biorą się za nowe! Ile lat trwa już remont linii do Dębicy? Przez Dębice nie da się dojechać do Rzeszowa? Za komuny pociąg Rozwadów(czy Tarnobrzeg) - Dębica jechał praktycznie co godzinę, teraz dworzec w Rozwadowie straszy
kolejna defraudacja12:41, 10.04.2021
nie ma połączenia do Tarnobrzegu i Dębicy, mimo, że jest infrastruktura, a budować będziecie 3 mosty za dziesiątki miliardów, żeby raz na rok móc pojechać do Połańca? rekreacyjnie.... i tak będziecie woleli jechać autem, bo dworzec będzie za miastem, i dostać się gdziekolwiek będzie potrzebna taksówka. pociągi będą wozić tanią siłę roboczą z Połańca do Mielca, bo ludzie z Mielca mają za duże oczekiwania płacowe, chodzi o to, żeby Was tańszymi zastąpić. Z Połańca nie ma połączenia gdziekolwiek, tam jest tylko linia cargo, nie liczcie, że Was do Kielc dowiozą. Przy okazji powstanie więcej przejazdów, na których zawsze trzeba się zatrzymać samochodem, mimo, że potem gdy linia upadnie, nic nie będzie jeździć, ale zatrzymywać się trzeba będzie,co wpłynie negatywnie na transport drogowy i korki. Za te miliardy, które na to pójdą, mogliby Was wozić za darmo autobusami do Połańca i Kolbuszowej. Potem Wam będą liczyć, że mieszkaniec Podkarpacia dostał na głowę 10 miliardów przez 10 lat... Inwestycja się nigdy nie zwróci. Nie potrafili wykorzystać istniejących już linii, a chcą budować nowe? Nie potrafili zrobić autobusu Mielec - Połaniec, ale połączenie kolejowe za dziesiątki miliardów naglepotrzebne? Chyba tylko po to, by się nakraść pieniędzy przy okazji.
Racja!13:07, 10.04.2021
Zmieni się władza, pojawią się niewygodne pytania. Takich cyrków to nawet PO nie robiła. Owszem, dopieszczała kilka największych miast w Polsce, ale wszystko poza nimi leżało odłogiem. Kto nie wierzy, niech jedzie na Pomorze i zobaczy, jak tam wygląda poza Trójmiastem... znacznie gorzej, niż tu!
Do Sbekow i ORMOWcow15:20, 10.04.2021
Idzie do psychiatrów i przebadajcie się KOMUCHY
I taka ciekawostka: taki jeden Co na skyscrapercity pluje ciągle na własne miasto w kwestiach kolejowych ciągle coś bredzi o przesiadkach w Dębicy i o zgrozo w Tarnobrzegu teraz za za narzekać jak to mało połączeń byle tylko opluc PiS. Oczywiście linia do Kielc p Polaniec i do Rzeszowa p Kolbuszowa też mu nie pasuje.
I te chorobliwe destrukcyjne dla miasta pokrzykiwania są typowe dla wszelkiej maścilewaków.
Tarnów16:45, 10.04.2021
Komuszki i wszelkie lewaki mam dla Was propozycje nie do odrzucenia: zamknijcie wszystkie mosty na Wiśle i Wisłoce wokół Mielca Co by tania siła robocza nie mogła wjechać na strefę. Będzie to czego oczekuje Wasz wuefista bo też noikt z Mielca nie wyjedzie..... XD
ktototaki20:24, 10.04.2021
prawica jest tylko jedna, Konfederacja. PiS to stare komuchy ze starej szkoły stalinowskiej, a opozycja - komuchy proeuropejskie ze szkoły Spinelliego, ale przeciętny wyborca PiS ma za małe IQ by to pojąć
stann18:34, 11.04.2021
Wybierzcie POKO będziecie jeździć furmankami!!!
Cóż...02:57, 12.04.2021
Samych głosów z kilku dopieszczanych przez PiS województw nie wystarczy. Już stracili Senat, teraz stracą Sejm - tak wkurzyli ludzi w innych częściach Polski.
bututui03:36, 13.04.2021
jedno i drugie, czerwona komusza hołota. raz sierpem, raz młotem, czerwoną hołotę
Jest jak jest ,głupi16:30, 17.04.2021
Aby ta kolej mogła funkcjonować nie wystarczy ją pobudować bo potrzebne są pieniążki na jej funkcjonowanie a tego nie ma i nie będzie bo niema SKĄD BRAĆ a przychodu z jej działania też nie będzie jak obecny czas to pokazuje , z obecnej inwestycji tylko przejście podziemne będzie przydatne.
Pasażer_pkpipks20:10, 19.12.2022
Ciekawe jaki jest status pomysłu wybudowania lini kolejowej Mielec - Kolbuszowa?
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu hej.mielec.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
2 2
Że ktoś pomyślał, że pomyśli o tym?