Zamknij

Sprawdzamy jak działa marketing FKS Stal Mielec!

21:00, 17.10.2021 P.C Aktualizacja: 21:03, 17.10.2021
reo

Zwielokrotnienie przychodów klubowego sklepiku, akcje promocyjne, sponsoring. Od stycznia 2021 roku dział marketingu FKS Stal Mielec robi wszystko, by poprawić kondycję finansową piłkarskiego klubu. Co ważne, działania są skuteczne i generują ogromne przychody. Czy w związku z tym, Rada Miejska w Mielcu przyzna klubowi dwumilionową pożyczkę? Nasza redakcja sprawdziła jakie efekty przynosi praca działu marketingowego Stali. 

Przypomnijmy. O tym, że Stal Mielec potrzebuje wsparcia można było usłyszeć już w sierpniu 2021 roku. Wówczas prezes klubu Jacek Klimek wystosował oficjalne pismo do radnych i prezydenta miasta. Rzetelnie przedstawił sytuację, w jakiej znalazła się legenda mieleckiego sportu. I… po raz pierwszy poprosił o wsparcie.  - Pozostawieni bez pomocy nie uratujemy klubu – napisał. 

Prośba Jacka Klimka dotyczyła konkretnej kwoty. Dokładnie 5 milionów złotych. Dziś wiemy, że taka kwoty pożyczki jest nierealna i obecnie mowa o dwóch milionach, które - choć nie byłyby decydujące - znacząco poprawiłby sytuację mieleckiego klubu. 

Przy Solskiego 1 nie czekają wyłącznie na ratunek z magistratu. Władze FKS Stali Mielec cały czas poszerzają grono swoich sponsorów. Kilka dni temu do tego grona dołączyły firmy Solar House oraz Cewar stając się 17-stym i 18-tym, nowym sponsorem pozyskanym przez klub od początku stycznia 2021 roku. 

Łącznie Stal wspierana jest obecnie przez 38 sponsorów i partnerów. – Do tej liczby należy jeszcze dodać firmy, które kupują lokowanie swoich produktów w naszych artykułach, reportażach, czy programach wideo – podkreśla Kuba Zegarliński, dyrektor marketingu i komunikacji FKS Stal Mielec S.A. 

Udało się również zmaksymalizować przychody w innych obszarach. – Zwielokrotniliśmy przychody naszego sklepu i sklepu internetowego. Do tego należy doliczyć przychody z kart lojalnościowych na stacjach Top-Gaz oraz z piwa „Stal” sprzedawanego w sklepach sieci A&K. Wkrótce na rynek wprowadzimy także suplementy diety oraz perfumy - wylicza Zegarliński.

Klub tworzy również nowe platformy do współpracy biznesowej.  - Cały czas próbujemy dostosować się do potrzeb rynku. Jesteśmy jednym z pierwszych klubów w PKO BP Ekstraklasie, który ma swoje konto na Spotify i regularnie dostarcza tam nowy kontent. Obecnie nasi kibice mogą słuchać ciekawych opowieści o historii klubu oraz posłuchać eksperckiej dyskusji o obecnej sytuacji drużyny w programie Studio Solskiego 1 – informuje szef marketingu Stali. 

Według informacji przekazanych przez FKS Stal Mielec S.A. – wszystkie działania marketingowe – lokalni sponsorzy, sprzedaż reklam, sklepik oraz dedykowane produkty - przyniosą do klubu kwotę około 1 miliona złotych.

[ZT]65763[/ZT]

ZOBACZ WIDEO - PREZENTACJĘ KOMPLETÓW MECZOWYCH STALI 


 

(P.C)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%