Zamknij

Sprawdzamy jak działa marketing FKS Stal Mielec!

21:00, 17.10.2021 Aktualizacja: 21:03, 17.10.2021

Zwielokrotnienie przychodów klubowego sklepiku, akcje promocyjne, sponsoring. Od stycznia 2021 roku dział marketingu FKS Stal Mielec robi wszystko, by poprawić kondycję finansową piłkarskiego klubu. Co ważne, działania są skuteczne i generują ogromne przychody. Czy w związku z tym, Rada Miejska w Mielcu przyzna klubowi dwumilionową pożyczkę? Nasza redakcja sprawdziła jakie efekty przynosi praca działu marketingowego Stali. 

Przypomnijmy. O tym, że Stal Mielec potrzebuje wsparcia można było usłyszeć już w sierpniu 2021 roku. Wówczas prezes klubu Jacek Klimek wystosował oficjalne pismo do radnych i prezydenta miasta. Rzetelnie przedstawił sytuację, w jakiej znalazła się legenda mieleckiego sportu. I… po raz pierwszy poprosił o wsparcie.  - Pozostawieni bez pomocy nie uratujemy klubu – napisał. 

Prośba Jacka Klimka dotyczyła konkretnej kwoty. Dokładnie 5 milionów złotych. Dziś wiemy, że taka kwoty pożyczki jest nierealna i obecnie mowa o dwóch milionach, które - choć nie byłyby decydujące - znacząco poprawiłby sytuację mieleckiego klubu. 

Przy Solskiego 1 nie czekają wyłącznie na ratunek z magistratu. Władze FKS Stali Mielec cały czas poszerzają grono swoich sponsorów. Kilka dni temu do tego grona dołączyły firmy Solar House oraz Cewar stając się 17-stym i 18-tym, nowym sponsorem pozyskanym przez klub od początku stycznia 2021 roku. 

Łącznie Stal wspierana jest obecnie przez 38 sponsorów i partnerów. – Do tej liczby należy jeszcze dodać firmy, które kupują lokowanie swoich produktów w naszych artykułach, reportażach, czy programach wideo – podkreśla Kuba Zegarliński, dyrektor marketingu i komunikacji FKS Stal Mielec S.A. 

Udało się również zmaksymalizować przychody w innych obszarach. – Zwielokrotniliśmy przychody naszego sklepu i sklepu internetowego. Do tego należy doliczyć przychody z kart lojalnościowych na stacjach Top-Gaz oraz z piwa „Stal” sprzedawanego w sklepach sieci A&K. Wkrótce na rynek wprowadzimy także suplementy diety oraz perfumy - wylicza Zegarliński.

Klub tworzy również nowe platformy do współpracy biznesowej.  - Cały czas próbujemy dostosować się do potrzeb rynku. Jesteśmy jednym z pierwszych klubów w PKO BP Ekstraklasie, który ma swoje konto na Spotify i regularnie dostarcza tam nowy kontent. Obecnie nasi kibice mogą słuchać ciekawych opowieści o historii klubu oraz posłuchać eksperckiej dyskusji o obecnej sytuacji drużyny w programie Studio Solskiego 1 – informuje szef marketingu Stali. 

Według informacji przekazanych przez FKS Stal Mielec S.A. – wszystkie działania marketingowe – lokalni sponsorzy, sprzedaż reklam, sklepik oraz dedykowane produkty - przyniosą do klubu kwotę około 1 miliona złotych.

[ZT]65763[/ZT]

ZOBACZ WIDEO - PREZENTACJĘ KOMPLETÓW MECZOWYCH STALI 


 

(P.C)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%