Zamknij

Łąka kwietna za 44 tys. zł. Radny: Co tam tyle kosztuje?

11:13, 07.06.2022 Aktualizacja: 13:12, 08.06.2022
Skomentuj

W marcu przy skrzyżowaniu ulic Jagiellończyka i Kusocińskiego założona została łąka kwietna. Radny Marek Zalotyński dopytywał o koszty jej powstania.

Przygotowania do powstania łąki kwietnej przy ul. Jagiellończyka zaczęły się już w ubiegłym roku. Samą łąkę wysiano w marcu. Koszt to 44 tys. zł.

O cenę tę dopytywał radny Marek Zalotyński. - Co tam na tej łące kwietnej tyle kosztuje, że musimy jako miasto wydać 44 tys. zł? - pytał

- W ramach tego zdania zostało wysłane zapytanie ofertowe. W odpowiedzi otrzymaliśmy cztery oferty, najniższa, którą wybraliśmy, to właśnie 44 tys. zł, najdroższa wynosiła ponad 100 tys. zł - informowała Agnieszka Garncarz, naczelnik wydziału ochrony środowiska.

- To nie tylko wysianie, ale wymiana i przygotowanie całego podłoża. Mówimy o założeniu łąki kwietnej i trawników. Powierzchnia łąki to około 300 m2, a trawników 685 m2.

- Do tego mamy opiekę fitosanitarną, czyli przez rok wykonawca będzie się opiekował i starał wyplewiać gatunki, które są niepożądane. Zorganizowane zostały też warsztaty z mieszkańcami, gdzie dowiedzieli się, co to jest łąka kwietna i uczestniczyli w zasiewie łąki - podkreślała.

Czy łąka kwietna za 44 tysiące złotych to dobry pomysł, czy może miasto powinno odstąpić od takiego przedsięwzięcia widząc konieczne koszty? Zachęcamy do dyskusji w komentarzach!

(mb)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(45)

Kazimierz66Kazimierz66

59 4

To dwie informacje, jedna że niepotrzebnie wydano 44tyszł, a druga że w UM Mielec żądzą blokowe dzieci.

11:25, 07.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zmienic władze w tymZmienic władze w tym

87 7

Rządzą nami nieudacznicy, wyrzucają nasze pieniądze na swoje chore pomysły.

11:26, 07.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mielczanin2022mielczanin2022

90 16

Kolejny beznadziejny pomysł Wiśniewskiego. Kasa wyrzucona w błoto ... dosłownie

11:32, 07.06.2022
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

taka prawda taka prawda

21 9

Przecież Wiśniewski wszystko swoje pomysły bierze od Trzaskowskiego. Bardzo często go odwiedza .

14:59, 07.06.2022

qazqaz

9 19

Wskaż może jakis fajny pomysł, Kaczyńskiego- moze lotnisko CPK

19:02, 07.06.2022

kokoskokos

5 3

Pomysł nie jest Wiśniewskiego. Ale koszt dość wysoki, wystarczyło by zagadać do ROD w Mielcu i na pewno znaleźli by się działkowicze którzy zrobili by to taniej. Ale wtedy było by że wszystko ustawiane że nie było przetargu itp.

13:59, 08.06.2022

On...On...

74 5

Kto dopuszcza takich ludzi do władzy?? Lepiej niech czyszczą i koszą łąki w kanałach i rowach

11:34, 07.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

chochlikchochlik

44 0

zasadniczy koszt przedsięwzięcia to nowatorski pomysł, patentowana myśl urbanistyczna,
drugi koszt ukryty to intensywne poszukiwania bohatera, bez tego nawet skwer nie mógłby prawidłowo funkcjonować, a reszta już z góreczki lekko łatwo i przyjemnie, 😥

11:38, 07.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

M.KM.K

30 53

Tylko potraficie marudzić, beton - źle, łąka - źle. Może kostką powinni tam wyłożyć?? ;)
https://stopsuszy.pl/zalety-zakladania-kwietnych-lak/

11:58, 07.06.2022
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

nie o to chodznie o to chodz

31 8

Człowieku, niewiele kumasz. nie chodzi o to, że łąka została założona, a o to, że wydano na prostą pracę masę pieniędzy, NASZYCH PIENIĘDZY. Jeśli mamy w mieście takich zarządzających, i w taki sposób wydających nasze miejskie fundusze, to pozostaje jedynie ZORGANIZOWANIE REFERENDUM ABY USUNĄĆ szkodnika ze stanowiska. To kolejna kompromitacja władzy miejskiej.

13:41, 07.06.2022

HarpiaHarpia

7 0

Widziałeś to z bliska? Niewiele się to różni od zwykłego trawnika co był przed założeniem "łąki" Za połowę tej ceny zrobie ci taką samą.

14:03, 08.06.2022

do MKdo MK

90 3

Nikt nie ma nic przeciwko kwietnej łące. Problem w tym, że to nie powinno kosztować więcej niż 5 tys. złotych.

12:24, 07.06.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AlfAlf

0 0

W czym problem? Będzie przetarg, złóż ofertę - jak to kosztuje 5 tyś, to zarobisz 40 koła geniuszu....

10:56, 14.06.2022

wakawakawakawaka

71 2

Pytanie do Pani naczelnik: Czy dałaby Pani tyle kasy z własnej kieszeni na podobny cel? Czy uważałaby Pani za zasadne wydanie choć 1/4 tej kwoty czyli ok 10tys zł? oczywiście w grę wchodziły dotacje centralne, ale myślę że odpowiedziałaby Pani w prosty sposób że pewnie po pierwsze nie byłoby Pani na to stać a po drugie gdyby miała Pani do dyspozycji służby miejskie i pracowników "socjalnych" to taką robotę za 20% ceny dałoby się zrobić. No ale do tego to trzeba wstać zza biurka i mieć gotowość do pracy i ryzyka a tak to szasta się miejską kasą na prawo i lewo żeby mieszkańcy byli wyedukowani w temacie co to jest łąka i żeby psy nie *%#)!& Ciekaw jestem jak to będzie wyglądało za trzy lata jak chwast już nie będzie wyrywany za kasę z dotacji i trzeba będzie o to dbać z miejskiej kasy.

12:26, 07.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jendker83jendker83

43 0

Łąki kwietne swoją drogą, ale może trzeba zmienić podejście do koszenia zieleni? Tam, gdzie mamy duże połacie traw, można by ograniczyć koszenie do na przykład dwóch metrów wzdłuż chodnika, a resztę zostawić? Do tego wbić do głów ekipom koszącym, że jeśli mamy kawałek ziemi praktycznie bez trawy (wydeptana albo po jakichś wykopkach ekip modernizujących sieci podziemne), to jeżdżenie po nim tylko po to, by wzbijać tumany pyłu nie ma sensu? Albo jeszcze lepiej - nakazać im w takich przypadkach, by wzięli do rąk szpadel czy inną motykę i spulchnili ten kawałek.

12:28, 07.06.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ewaewa

9 0

o to to to!

12:42, 07.06.2022

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UZIUZI

20 33

Lepsza łąka niż beton i ławka z palet za milion.
Ale wam marudom nie dogodzi.
Sami wybraliście rządzących miastem, pewnie na nich głosowaliście a teraz marudzicie.

12:29, 07.06.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jendker83jendker83

16 0

Wybranie jakiegoś przedstawiciela w wyborach nie oznacza, że po objęciu przez niego funkcji trzeba bezmyślnie popierać i chwalić jego działanie.

15:05, 07.06.2022

voltvolt

39 0

Aby stwierdzić czy to jest dużo czy mało należy podać kwotę jaką rocznie bierze MPGK za obsługę zwykłego trawnika o zbliżonej powierzchni. Obawiam się że wyszłyby niezłe kwiatki.

12:39, 07.06.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ππ

2 0

w 2012 roku można było dzierżawić do 2 lat kawałek trawnika na starówce za 200 zeta/m-ąc, pytam - co można tam postawić, urzędniczka - nic, pytam - to po co dzierżawicie, urzędniczka milczy i wzrusza ramionami,
i co to było ? oferta z katalogu pi -erdamony mieleckie ? łąka za 44 bańki to pikuś, no chyba, że temat ma drugie dno,
a z tym chrustem to ściema, owszem można zbierać opadłe gałęzie opadłe do średnicy 7 centa, ale tylko na pozwolenie od leśniczego, niby las państwowy a nie państwowy, a kto w takim razie daje pozwolenie na terenie miasta,

20:14, 07.06.2022

WrggWrgg

18 23

Szubienice były TAŃSZE? niech Pan radny sam za dietę zrobi łąkę i się nią opiekuje jak mu zle

12:48, 07.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

12341234

27 33

Ludzie którzy tutaj komentują nie mają pojęcia.... A CO TYLE KOSZTUJE ?! BO JA ZARABIAM NA STREFIE 3 tyś A KTOŚ BIERZE TYLE KASY. Ludzie załóż firmę wystartuj w przetargu i zobacz ile kosztuje... ZUSy i wypłaty pracownikom, materiał, koszt sprzętu itd. Ci tępi ludzie myślą że jak ktoś wystawił fakturę na 44 tyś to tyle ma na koncie i to czysty zysk.... Druga sprawa ludzie ogarnijcie łeby... robią parking źle bo wycinają drzewa, robią kwietnik źle bo za drogo, robią przystanek źle bo w nie taki nie robią źle bo nie ma... w tym mieście się nie da nic zrobić bo każdy marudzi jak by się nei ruszyło to *%#)!& źle ... Miasto jak Mielec jedno z największych na Podkarpaciu do tego z takim potencjałem to nic sie w nim nie da zrobić bo siedzą takie zgorzkniali ludzie jak wy i albo komentują albo blokują bo wszystko źle źle źle .... PORAŻKA

13:09, 07.06.2022
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Oj biznessmenieOj biznessmenie

11 5

Rzeczywiście dwóch lujów z PUP-u i dwie sztychówki oraz worek ziarna trawy to koszt na miarę 44tyś. zł. po jakiego ch.... komuś kwiatki które i tak za rok szlag trafi a można by jak już ktoś ma ochotę takie pieniądze wydać posiać trawę która jest łatwa w utrzymaniu. Do tego dochodzi koszt dmuchania liści i koszonej trawy. Co to już grabi i mioteł się nie produkuje w tym cywilizowanym świecie? A szwaby z 4-ej rzeszy brukselskiej drą ekologiczne mordy że spalin dużo. Można trawę było zasiać i do sprzątania liści wykorzystać grabię a nie wywalać nasze pieniążki na chryzantemy. Pozdrawiam i życzę sukcesów w biznesie.

19:14, 07.06.2022

lujeluje

4 0

w ramach robót interwencyjnych oczywiście, bo za fri

22:59, 07.06.2022

KatKat

6 8

I Ty chcesz wytłumaczyć coś tępym wyznawcom trzyliterowej partii? Prędzej ściana betonowa zasalutuje Tobie, niż oni coś skumają. Jakie mają pojęcie o ekonomii, działaniu firm? Potrafią tylko narzekać na "wyzyskiwaczy" - właścicieli firm, zazdrościć im... Szkoda nawet pisać...

23:03, 07.06.2022

do 1234do 1234

7 1

Czyli wziołeś kasę od włefisty ty *%#)!& .y cwelu ?!

03:52, 08.06.2022

pytaniepytanie

26 2

czy miasto płaci za utrzymanie czystości i zagospodarowanie ROND w Mielcu? Jeśli tak to ile to kosztuje na miesiąc?
Podam dwa przykłady rondo przy ul.Szafera / Powstańców warszawy oraz wolności z Partyzantów.
Przecież wygląd tych rond (zieleni) tj wstyd jak nie powiem co. Niech już wytną wszystko i kostką wyłożą bo taką wizytówkę miasto na prawdę nie potrzebuje. Jak ktoś chce wiedzieć jak powinna wyglądać zieleń na rondzie to niech pojedzie do Kolbuszowy ..... Wstyd Panowie i Panie Radni i Panie Prezydencie.

13:46, 07.06.2022
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

krotko krotko

6 0

Ścieżka rowerowa przy Padykuły na skrzyżowaniu ze sportową zarośnięta do połowy . Wkrótce zniknie . Ktoś o to dba?

15:07, 07.06.2022

qazqaz

3 2

Za to rondo przed kościołem piękne

18:58, 07.06.2022

HmmHmm

32 3

Najgorsze jest to , że każda miejska inwestycja po ukończeniu jest zostawiana praktycznie samej sobie:
1) Fontanna na rynku. najpierw wybrana do obsługi i konserwacji firma z drugiego końca Polski. Potem łatanie ich braku przyjazdów naszym MPGK. jaki jest koniec każdy widzi. Fontanna nie działa, wszystko do wymiany i remont 1,5 mln PLN.
2) Park leśny na Górze Cyranowskiej , skończyła sie karencja ze środków UE, to wszystko tam zaniedbane, plac zabaw zdewastowany, w klombach brak roślin , itd.
3) Skwer na Staffa, siatki / piłkochwyty pourywane, trampolina jak się zepsuła (urwane sprężyny i dziury w środku). Było zgłoszenie to zamiast naprawić , zasypali piaskiem i "naprawione". Piaskownicę zrobili...
4) Poidełka i stacje obsługi rowerów - brak komentarza.

Takich przykładów jest cała masa. Nieudaczyzm na całej linii

14:18, 07.06.2022
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ja bymja bym

3 1

zaczął od pkt 4 jako pkt nr 1- FLAGOWY projekt obecnie nam miłującego najwyższe stanowisko w Mielcu....

15:48, 07.06.2022

majkamajka

5 0

na tzw. górce śmieciowej (za Imperium) też była łąka kwietna- przez rok, teraz jest tam zwykły zachwaszczony ugór, ciekawi mnie też kto wpadł na "genialny " pomysł posadzenia na leśnej polanie ok. 50 sztuk rododendronów, proszę sprawdzić ile sztuk zostało. Robi się coś wydaje się nie swoje pieniądze lekką ręką- a rok później chwasty, śmiecie, zarośnięte żwirowe ścieżki- i wszyscy udają, że jest git

09:13, 08.06.2022

____

26 0

A kto się w Mielcu zajmuje zielenią miejską ?

16:17, 07.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

podatnikpodatnik

22 1

za GIERKA zrobiło by się w czynie społecznym w niedziele zamiast w kościele.

16:44, 07.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

123123

12 14

a na remont pomnika AK 10 razy tyle

18:38, 07.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RobotnikRobotnik

24 1

Mógłbym to wysiać za 400 tys, a co tam miasto bogate, a w przyszłym roku podniesie się podatki o 20%.

19:54, 07.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Co za banda Co za banda

30 7

Te nasiona kosztowały 20 zł, nic tam nie ma potrzeby robić, polne kwiaty rosna same, traktują nas jak idiotów

20:44, 07.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zmienic te rządzącycZmienic te rządzącyc

11 6

Są tak samo nieudolni jak rząd Polski. Jak długo jeszcze nie będą rozliczani za swoją "pracę"

20:46, 07.06.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

duduśduduś

5 1

nie strasz nie strasz bo się ze -srasz, jest sztama z prokuraturą i póki co głową muru nie przebijesz
nawet w sądzie cie uwalą, bo prokuratura rozdaje karty,
chodzą niusy w necie, że niektórzy już d... grzeją na własnych wyspach w ciepłych krajach

23:11, 07.06.2022

Gdzie jest prokuratoGdzie jest prokurato

37 3

Skandal!!! Ewidentny wał i sprawa dla prokuratury, a do tego niegospodarność. Naczelnik powinna za to zwrócić z własnej kieszeni. 44 000 za parę kwiatków. Warsztaty dla mieszkańców co to jest łąka???? Wy jesteście poważni czy tam w urzędzie to już w stroju klaunów przyjmujecie?

21:08, 07.06.2022
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KatKat

6 6

Leć i zgłoś to do prokuratury. A nie mądrz się tutaj jak kura na wybiegu.

22:57, 07.06.2022

oczywiścieoczywiście

7 0

trzyma spółę, bo inaczej wyprowadzanie talarków z kasy nie szło by gładko jak po masełku,

23:04, 07.06.2022

MamaMama

16 1

Gdyby moje dziecko nagle nie zachciało siusiu wogoke nie dostrzegła bym tych drobniutkich kwiatuszków.bardzo słaby ten pomysł za tą cenę to plac zabaw bym postawiła

21:41, 07.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KsięgowyKsięgowy

11 22

Widać, że zebrali się tu sami mędrcy i przedsiębiorcy zajmujący się zielenią miejską. Tylko czemu żaden z was nie przystąpił do przetargu i nie zrobił tego za 500 złotych? No, ostatecznie za 500 plus. Chociaż czytając wypowiedzi, to komentujący powinni zrobić to w czynie społecznym. I jeszcze takie pytanie - czy ci komentatorzy widzieli na własne oczy te kwietne łąki? Mam obawy...

22:53, 07.06.2022
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Pytanie Pytanie

8 3

podstawowe do księgowy . co to ma być ta łąka ? komu to potrzebne ? A potem pytanie kto znów wzioł w łapę za zlecenie tego czegoś ? Cwelu !!

03:45, 08.06.2022

yetixyetix

0 0

Bo nie było przetargu tylko jakieś zapytania ofertowe wysłane nie wiadomo do kogo i kiedy.

10:34, 11.07.2022

Justyna000Justyna000

20 0

a przepraszam,gdzie i kiedy były te warsztaty? A może jeszcze będą? Chętnie dowiem sie co to jest ta "łąka kwietna" bo sama nazwa nic nie mówi....

Pomysł fajny,ale podejście do tematu i koszt wykonania...porażka

No ,ale..nie swoje pieniądze wydaje się najlatwiej!!

23:34, 07.06.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

normalnanormalna

2 0

to taka jak dawniej zanim nawieźli beton i asfalt,
swobodnie rośnie trawa i kwitną polne kwiaty maki, rumianki, chabry, dzwoneczki i inne,
jeśli zrobiona na terenach zasiedlonych przez oset, łopian i inne wysokie, mocno ekspansywne gatunki to trzeba systematycznie pielić,
czekamy na pokazowy zagon kapusty i łan zboża, bo mieleckie dzieci byłych wieśniaków są uczone, że mleko pochodzi ze sklepu,

10:14, 09.06.2022

AnnaAnna

22 1

Kiedy na osiedlu właśnie przy ulicy Kusocińskiego przy basenie powstanie jakiś konkretny plac zabaw dla dzieci ? Tyle pieniędzy wyrzuca się w błoto a dla dzieci nie ma huśtawki , zjeżdżalni , piaskownicy ? nie ma nic !! Dzieci chcąc się pobawić muszą przechodzić przez płot w przedszkolu na ulicy spółdzielczej bo nie ma dla nich nic ! Są za to pieniądze na łąki , boiska sportowe które w Mielcu rosną jak grzyby po deszczu !! Kiedyś był plac zabaw koło hali sportowej ? Teraz nie ma nic ! Na placu ODEKU jest dosłownie nic .Stara metalowa zjeżdżalnia która jest wprost niebezpieczna ! Co w tym Mielcu się dzieje co mamy za radnych ? Bo ktoś tym kieruje co to za prezydent miasta ? To jest zgroza i pomsta chyba tylko do nieba !

03:42, 08.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lokatorlokator

17 0

tradycyjnie pieniądze wyrzucone w błoto. Ta łąka kwietna powstała na odp...
w jeden dzień zaorali trawę - niezbyt dokładnie , a po tygodniu rozsypali nasiona kwiatów. Nikt o to nie dba . Dobrze wyprane pieniądze

09:45, 08.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Niezły przekręt!!!Niezły przekręt!!!

14 0

Nawiezienie ziemi w granicach 1000, zakup ziaren koszt niewielki. Wykonawca będzie plewił cały rok?🤣Trawnik raptem na 4-5 miesiący!!!Jeszcze wysłużył się dziećmi-przyszły zagrabiły i zasadziły ziarenka... Sporo ktoś zarobił!!!

10:28, 08.06.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AgAg

0 1

za 1000 PLN za rządów PIS to sobie możesz ziemi kupić co najwyższej taczki. Nie wierzysz to sprawdź , a nasiona to uwierz albo sprawdź zanim napiszesz tez kosztują - zresztą mogłeś wystartować w przetargu i zarobić kasę skoro tak uważasz.

09:50, 10.06.2022

jablkojablonjablkojablon

16 0

corusia naczelnik wydzialu zarzadza publicznymi pieniedzmy dobrze jak i prezes mamusia mks'em

10:38, 08.06.2022
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

stołekstołek

7 0

a to takie kwiatki

15:45, 08.06.2022

FELEKFELEK

6 0

PISOWI zarzucajo nepotizm a tuta to co sie dzieje

16:48, 08.06.2022

USAUSA

2 1

rodzina Gambino, nepotyzm to za mało powiedziane





09:54, 09.06.2022

Oszczędności Oszczędności

10 1

To rzeczywiście niezbędny wydatek.....

15:11, 08.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OgrodnikOgrodnik

10 1

Łąka kwietna ma to do siebie, że nie potrzebuje specjalnej pielęgnacji. Dodatkowo odpada koszenie. Można było zrobić akcję sianie łąki i ludzie zrobiliby to za darmo. Nie trzeba do tego koparki ani narzędzi. Uczniowie szkół mogli się przewietrzyć.
Za 45 tys możecie zrobić przemyślany, nowoczesny ogród z egzotycznymi nasadzeniami.

19:49, 08.06.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

aa

3 0

...widziałeś rachunek za koszenie trawnika z zimie i przetarg na dzierżawę skweru do popatrzenia ?
- nie ?
- to jeszcze bracie nic w mielcu nie widziałeś
ciekawe czy służby typu NIK zwrócą uwagę na robotę gangu gospodarki mieniem w gminie miejskiej mielec w mielcu, bo lokalny prokurator to lipa, a policja darmowy kabaret,

08:53, 09.06.2022

StefcioStefcio

6 1

44 tys to niezle auto można kupić a tu polanka kilka m2 pewnie miejskie przedsiębiorstwo zieleni miejskiej musiało zarobic 🤣

22:46, 08.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zrobićzrobić

4 1

plac zabaw dla dzieci wy za ..e czerwone złodzieje !

05:53, 09.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrzerażonyPrzerażony

4 0

Widziałem to coś. SKANDAL!!! A odpowiedzialnych jak zwykle zabraknie.

06:33, 09.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

narodowa_dumanarodowa_duma

8 0

To najpotrzebniejsza i najlepsza inwestycja miasta, przebija poidełka. Brawo Pani naczelnik! Ukłony również dla przynoszącej coraz większe zyski MKS.

07:01, 09.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WitamSnobówWitamSnobów

4 1

a gdyby tak pani Naczelnik zamiast "44Koła = FajnyKwiatek" zorganizowała akcję "Puszka = Życie" to każdy mielecki snob na topie dał by puszkę karmy dla psa lub kota do miejskiego schroniska na Targową,
- rozmowa z opiekunką zwierząt ujawnia szokujące fakty, gwałtowny wzrost cen i inflacja powodują wzrost cen utrzymania schroniska, darczyńców ubywa, bo modne stało się dotowanie ukrów, a że "im się należy i już" to w markecie aura uprzywilejowani przybysze bezczelnie zaj/bali pełny koszyk z darami dla schroniska,
- nadmieniam, że schronisko wspomaga nadwyżką karmy od dar-czyńców osoby ubogie, albo przejściowo w trudnej sytuacji opiekujące się zwierzętami prywatnie w domu,
- chcielibyśmy wiedzieć dlaczego radni dążą do likwidacji miejskiego schroniska dla zwierząt i dlaczego w związku z nieprzewidzianą inflacją/wzrost cen nie można wyasygnować dodatkowo środków finansowych z budżetu na utrzymanie płynności tej placówki,
- bo jeżeli są jakieś zarzuty co do niegospodarności zarządu schroniska to należy o tym głośno mówić, a jeśli ma zapaść decyzja usypiania zwierząt cichaczem to też chcemy wiedzieć,

08:40, 09.06.2022
Odpowiedzi:6
Odpowiedz

rozwiązanierozwiązanie

2 0

Pieski niech spacerują po tej łące i wtedy duma tego miejsca je nakarmi. A schronisko niech wystawia faktury miastu za cenny nawóz, który tam zostawią.

08:49, 09.06.2022

łapki w góręłapki w górę

2 0

serdecznie zapraszam wolontariuszy na spacer z pieskami,
a redaktorów hej.mielec do wykonania foto-relacji z tej imprezy,

08:58, 09.06.2022

popierampopieram

1 1

To naprawdę nie jest *%#)!& pomysł; schronisko powinno ogłosić taką akcję i pokazać włodarzom jaką głupotą było wydanie 44 tys. publicznych zł. A przy okazji to promocja dla schroniska i jego dużo ważniejszych potrzeb.

10:53, 09.06.2022

schronisko ??schronisko ??

1 2

Tyle pieniędzy ile miasto wpompowuje w schronisko sko dla piesków jak by przeznaczyć na dzieci to by matki ich nie mordowały z braku pieniędzy ! A to w skał kraju są setki milionów na piesków ?? Nie ma właściciela to uśpić i po problemie . Ale nie bo przecież ktoś wydaje 20% tego co otrzymuje od miasta na pieski a reszta do kieszeni !! I biznes kwitnie ! Tak działają schroniska w całej Polsce ! A jak jest przetarg kto będzie obsługiwał schronisko to chcą sobie oczy powyrywać tak walczą o te nieopłacalne schroniska !! Ludzie zastanówcie się co piszecie i jaki to biznes prowadzenie schroniska dla zwierząt !!!?

06:05, 10.06.2022

z bokuz boku

2 0

- skoro nie macie mieszkań i pracy dla rodzin to po co kontraktujecie rozpłód populacji w 500+ i ewidencja ciąży, bo faszystowskie niemcy zastosowali taki program pod roszadę granic i kolonialny rozbój, ale jak wiemy tam społeczność pożądanie selekcjonowano,
- biblia uczy, że psiaki i inne to nasi bracia mniejsi, symbolem miłosierdzia w temacie jest św. Franciszek, no chyba, że religia to bzdet, zwierzęta w schronisku poddane są sterylizacji, a są ofiarami ludzi zboków,
- a swoją drogą kulturowo wskaźnik kary śmierci, dyskryminacja płci i niepełnosprawnych, oraz znęcanie na zwierzętami jest miarą człowieczeństwa, a zjawisko to występujące masowo w populacji świadczy o niewydolności społeczeństwa, dewiacji autokratycznej władzy,

10:40, 10.06.2022

do schronisko ??06:0do schronisko ??06:0

1 0

jeśli są nieprawidłowości to zróbcie kontrolę i opublikujcie dane, chcemy wiedzieć,
a skoro schroniska są aż tak dochodowe to dlaczego wydział środowiska w gminie miejskiej mielec w mielcu (od1990) nie zatrudni na etat kierownika ośrodka i 2-3 pracowników plus 1/4 etatu weterynarza z pożytkiem dla zwierząt tylko organizuje przetarg pod przekręty,
przecież hodują wrzody sp-ki miejskie wpisane w rejestr, a złożone z samych dyrektorów, kierowników i pracowników biurowych, bo fizycznych ogólnie brak,
inną sprawą jest odpływ darczyńców do medialnej akcji mocno roszczeniowych ukrów,

10:56, 10.06.2022

KEDUDKEDUD

5 0

Miasto posiada swoje spółki utrzymania czystości itp np. MPGK , czy w ramach etatów nie można takiej łąki wykonać ????? a kasę przeznaczyć na coś bardziej pożytecznego .
A i jeszcze jeden temat -muchy , Mielec staje się miastem much służby ruszcie głową i zadbajcie o cotygodniowe odbieranie brązowych koszy !!!!!!

10:47, 09.06.2022
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

to nie żartto nie żart

1 0

- mamy specyficzny gatunek much, połyskliwe brzęczą jak bąki i atakują ludzi,
nadmieniam, że muchy te rozmnażają się bardzo szybko, kąsają i mogą składać jaja w żywym organizmie,
- czy grozi nam gzawica ? - matołectwo po chorobie mózgu, przypominam również o ośrodkach badawczych nad genetyką owadów w chorzelów-city dolny (malinie górne) i bio-chemiczny wydział rzeszowskiej wyższej uczelni w okolicy mielca,

11:26, 09.06.2022

s-ki biurwys-ki biurwy

2 0

do utrzymania czystości w mieście wystarczy wydział administracji i ekipa do roboty, a nie mafijne spółki złożone z dyrektorów, kierowników i pracowników biurowych,
z tego co widać fizycznie pracuje tam 2-3 ludzi do obsługi wozów ascenizacyjnych, reszta prac typu segregacja, sprzątanie chodników pieszych i wewnętrznych osiedlowych ulic przerzucona fizycznie na mieszkańców,

11:36, 09.06.2022

xDDDDDxDDDDD

2 4

panie z pis lepiej sie pisozycie zainteresuj ile kosztuje utrzymanie knurów w sukienkach

10:52, 09.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hmmhmm

1 1

Nasi włodarze byli niedawno w Tarnowie ogładać blok przystosowany dla starszych osób. Mogli przy okazji obejrzeć jak wygłąda miejski plac zabaw z prawdziwego zdażenia obok Parku Strzeleckiego. Tam można spędzić cały dzień. Jest co robić, jest gdzie odpocząć coś zjesć i wypić.

19:08, 09.06.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BiciePianyBiciePiany

1 0

nie rozśmieszaj mnie, starsi to nie skansen, ani getto i mieszkają w normalnych blokach z innymi ludźmi,
dla niezdolnych do samodzielnej egzystencji mamy hospicja, pensjonaty, prywatne i państwowe dps,
problem polega na ciasnym myśleniu architektów, bo bloki mieszkalne mają być projektowane perspektywicznie na potrzeby wszystkich użytkowników czyli doświetlone hole a nie wąskie klatki schodowe i pojemne windy dla otyłych, matek z dziećmi i inwalidów na wózku,
ot i cała filozofia 😥

11:17, 10.06.2022

wujek samwujek sam

0 0

how much?for how many?for what?

19:17, 09.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KazimierzKazimierz

8 0

Dobra forma seniora wybitnego specjalisty jest w interesie wszystkich. Ja codziennie rano biegnę z Borku na park linowy nowy a z parku wracając z poidełka popijając odpoczywam na łące kwietnej aby kwadrans oddychać na tężni. A po tym wszystkim do firmy na 7 odpocząć wreszcie

22:45, 09.06.2022
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

makówkamakówka

3 0

bravo - tak wygląda normalne życie każdego szanującego się emeryta
(a po cichutku to dlaczego omijasz park sensoryczny, coś nie tak ?)

11:22, 10.06.2022

LuizaLuiza

2 0

Park sensoryczny jest passe, wszyscy o tym wiedzą ? A ty skąd, że nie wiesz ?

18:37, 10.06.2022

AdAd

1 3

I PIOSIOREK radny Marek zaistniał ale znalazł aferę oj oj - a może PISIOR Marek zapyta czemu jego kolega podpisał umowę na budowę hali sportowej na 2 tygodnie przed wyborami na kwotę 138 mln - gdzie były projekt odchudzony o 30 % a pierwotna kwota która była " niby zła " wynosiła 142 mlm - może tu Pan marek zada pytanie - OBŁUDA do KWADRATU

09:48, 10.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ajajajajajaj

0 0

mysle ze przyszedl czas na chwasty one same rosna a do kwiatkow podwinac rekawy 😡

19:22, 16.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ajajajaajajaja

0 0

opieke nad laka kwietna przekazal vice presydent juz przed wysianiem golebiom i innym czarnym ptaszkom ktorym pewnie posmakowaly nasionka🙂🙂🙂🙂🙂🙂

19:33, 16.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%