Zgodnie z decyzją premiera wszystkie cmentarze będą zamknięte od 31 października do 2 listopada. Zarządzenie to spowodowało, że mielczanie w piątek wieczorem licznie wyruszyli na nekropolie.
[FOTORELACJA]8336[/FOTORELACJA]
Największy ruch notował Cmentarz Komunalny. Korkowała się ulica Wolności, Partyzantów oraz Królowej Jadwigi.
Około 19:00 kierowcy podróżujący obwodnicą zaczęli alarmować policję o utrudnieniach w rejonie Cmentarza Komunalnego. Źle zaparkowane pojazdy ograniczały przejazd. Na miejsce skierowane zostały patrole, które podjęły próbę udrożnienia drogi wojewódzkiej.
Urząd Miejski w Mielcu poinformował, że mieleckie cmentarze będą dzisiaj otwarte do godziny 24:00.
[ZT]59285[/ZT]
[ZT]59288[/ZT]
Normal17:16, 30.10.2020
Nie jestem anty PiS, ale to co dziś zrobili świadczy o ich niekompetencji. Przez tydzień powtarzają że cmentarze nie będą zamknięte 01.11, a tu cyk, kilka godzin wcześniej podjęli decyzję.
Nie ogarniam17:17, 30.10.2020
I co jak dzisiaj masa ludzi nagle wejdzie na cmentarz to nikt sie nie zarazi, ale jutro już tak... paranoja.
Mielczanka 12317:21, 30.10.2020
Dokładnie, liczba odwiedzających groby rozłożyłaby się na 2-3 dni, a tak dzisiaj całe tłumy jak 1 listopada. Na pewno mniej osób się zarazi jak się zjadą w jeden wieczór na raz. Zastanawiam się czy naszemu rządowi nie jest na rękę, aby było więcej osób zarażonych, albo skrajnie niebezpiecznych :D,,bezobjawowych nosicieli"
Czesław18:13, 30.10.2020
Nie chodzi o samą obecność na cmentarzach ale głównie o ten ścisk w autobusach przez cały dzień w niedzielę...
Mielczanka12318:31, 30.10.2020
Czesław, z tego co się orientuję to limit osób w autobusach kursujących w Święto został utrzymany, czyli 50 %miejsc siedzących lub 30% wszystkich miejsc.
say19:03, 30.10.2020
Nie masz racji, dziś będą tylko miejscowi nie będzie przyjezdnych z daleka tak jak mnie, przyjeżdżam z drugiego końca Polski.
Głupi narodzie12:56, 31.10.2020
Ile było czasu do 1 listopada i pięknej pogody?
Dzej17:27, 30.10.2020
Oj jak mi was szkoda ludzie. Tak jakby w przyszłym tygodniu nie można było na spokojnie pojechać na chwilę na cmentarz i odwiedzić bliskich. Wprowadzili zakaz dla waszego dobra a wy na siłę calymi tłumami dziś bo jutro już nie można. Gdzie rozum??
Stary17:52, 30.10.2020
Wprowadzanie zakazów dla naszego "dobra" , w tym kraju bardzo źle sie kojarzy .
Jaku18:01, 30.10.2020
Dokładnie, ale wydaje mi się, że ten naród nauczy się odpowiedzialności dopiero za 50 lat :/
Ja18:18, 30.10.2020
No jutro już nie można bo zamknięte zakaz 😄
My Naród...23:31, 30.10.2020
Co się dziwić- zobacz co się dzieje w sklepach jak jeden dzień świąteczny - suweren rusza i się szykuje jakby tydzień sklepy miały być zamknięte...jakaś taka *%#)!& natura ze walić tłumnie tylko po co...
Powiedz w poniedziałek ze we wtorek sklepy zamknięte to do 24 będą wózkami dobra wywozić i się zabijać w drzwiach do Biedronek i Lidli :) :) :)
lokaju08:13, 31.10.2020
nie Dzej mordy niewolniku sekty pis jeszcze trochę a będziesz wysyłał smsy czy możesz skorzystać z WC i będzie to dla was normalne lemingi
Az14:17, 01.11.2020
Rozumu brak bo KRK bo wyciął. Jest cały rok na te odwiedziny
Na kupe17:35, 30.10.2020
I co to da że zamknięte będzie jutro i niedzielę jak dziś są tłumy masakra gorzej będzie dziś każdy się pcha na chama zamiast normalnie na spacer kojnie
Bibi17:49, 30.10.2020
Jak żeś tam poszła bos *%#)!& to się przepychaj
ktos 17:45, 30.10.2020
Morawiecki mówi zeby się ludzie nie gromadzili przed cmentarzami i w autobusach , to powinien byc zakaz zgromadzen i zakaz komunikacji autobusowej a nie zamykać cmentarze .
ktos17:47, 30.10.2020
coś czuje ze dojdzie do godziny policyjnej, jak nie przestaną prostestować, Zamiast ograniczyc zakazów to jeszcze będzie gorzej , bo nagle ruszył tłum na cmentarz . U mnie w ciagu pół godziny był pełny cmentarz ludzi .
ktos17:49, 30.10.2020
i to jest normalne wedlug Morawieckiego ? Szkoda ze nie od dziś zakaz albo od godz 17 :D
Az14:24, 01.11.2020
Ty masz cmentarz A ja mam Park Cmentarny.I jest dużo odwiedzających groby swoich bliskich.
Zawisza17:52, 30.10.2020
Pseldo katoliki a cały rok to nawet niewiedza gdzie cmentarz
Ja18:21, 30.10.2020
Pisz za siebie ,jestem codziennie na cmentarzu
***** pis20:49, 30.10.2020
Bo to tradycja o której obecna wladza tyle mówi
Grabarz23:34, 30.10.2020
Ja też codziennie jestem :)
Do Zawiszy 18:06, 30.10.2020
Zawisza tak jest ,raz w roku to norma A nagle lament !!!!!
Bylem18:12, 30.10.2020
To co się tam wyprawia tj masakra. Nawet policji nie dali do kierowania ruchem....1go przynajmniej policja coś steruje ta blokada na cmentarzu A dziś. Jadą we wszystkie strony parkują gdzie chcą i korki mega korki. Obwodnica stoi. Ludzie parkują na poboczu bo kładki już postawione A tu tiry jeżdżą....tylko patrzeć jak dojdzie do tragedii....
Zero myślenia. Zero organizacji.
Kompletna dezorganizacja....
Eh Wy rządzący.....
Widzialam. 19:08, 30.10.2020
Ja byłam świadkiem jak kierowcy, kiedy policja kierowała ruchem na ul. Jadwigi w zeszłym roku narzekali że "zablokowali drogę, nie ma przejazdu, jakby nie kierowali to by nie było utrudnień. Policjant stał, słuchał tych kierowców, tłumaczył, kierował. A w tym roku ich nie ma. I Mielec stoi.
.20:09, 30.10.2020
Policja poczeka do północy, ustawi się w bramach i będzie wlepiać mandaty całą noc każdemu kto nie zdążył wyjść przed północą.
Mielczanka12318:13, 30.10.2020
Ale po coś ten rząd jest, powinien przewidzieć, że ludzie właśnie w ten sposób zareagują. I lepiej było zostawić tak jak było do tej pory żeby ludzie się nie tloczyli w jeden wieczór tylko żeby się ta ilość ludzi rozłożyła na te dwa lub trzy dni
Czesław18:22, 30.10.2020
Dzisiaj ludzie jadą głównie swoimi samochodami....a uniknie się tłoku i ścisku w autobusach mks przez kolejne dni...a w niedzielę byłaby jak zwykle masakra...a starsi i tak mimo wszystko pchali by się do tych zatłoczonych autobusów na własną zgubę, bo oni muszą....i w tym aspekcie rozumiem rządzących choć pisu nie cierpię...
Mielczanka12318:36, 30.10.2020
Czesław, jak juz wspomniałam wcześniej, limit osób w MKS nawet tych kursujących w święto został utrzymany.
Czesław 19:26, 30.10.2020
Oboje dobrze wiemy, że takie limity to fikcja....przecież kierowca mks-u nie zamknie drzwi w pewnym momencie gdy wsiada tłum ludzi...a w poprzednich latach też obowiązywał jakiś limit miejsc, bo jest określona przepisami pojemność w autobusie.... i zawsze jechali ubici jak śledzie w beczce...
do czesława20:23, 30.10.2020
bez urazy ale twój pseudonim czy imie już swiadczy o tobie, do wiekszosci cmentarzy w Polsce nie dociera żaden transport publiczny, podaj mi gmine i cmentarz w promieniu 20 km od Mielca gdzie bedzie zmasowany dojazd zbiorkomem, te cmentarze idąc twoim tokiem myślenia powinny pozostać otwarte a na parafialnym w Mielcu bedzie naprawde ciasno i nie bedzie za wiele osób które dotra tam zbiorkomem, czy to jest jasne dla Ciebie
Aaaa18:31, 30.10.2020
A kto to ma takie drogie Volvo heheh
ktos22:50, 30.10.2020
pewnie którys z naszych rządzących mielcem :D
Jusb18:35, 30.10.2020
cytat z historii słowian "dziady obchodzono w noc z 31 października na 1 listopada, zwaną też nocą zaduszkową, co było przygotowaniem do jesiennego święta zmarłych, obchodzonego w okolicach 2 listopada zależnie od faz księżyca"
Mateuszek bajeruszek obudził się dopiero teraz czy świadomie uniknął rozróby o wynarodowienie ? - w co gramy ?
Lolo18:54, 30.10.2020
Mądrzy inaczej nakupili kwiatków i zniczy, co by sąsiedzi widzieli, a tu taki pech, bo im cmentarze zamknęli. A co robiliście gamonie przez cały rok? Jak na wiosnę wydali zakaz wchodzenia do lasu, to nagle goście, którzy ostatni raz byli w lesie na wycieczce z przedszkola, zaczęli tam tłumnie pielgrzymować.
H 22:46, 30.10.2020
H cię obchodzi co kto robi siedź w domu i martw się żeby cię tv nie zaraził
do H23:06, 30.10.2020
Jeżeli miałeś na myśli obraźliwe słowo, to pisze się je przez "CH", a nie "H". Popraw Synu ortografię na początek, jak chcesz z dorosłymi dyskutować....Chyba, że chodziło Tobie np. o hutnika, to w takim razie przepraszam.
do wyżej08:07, 31.10.2020
''ch'' jest po polsku zaś samo ''h'' po syjońsku ojczulku z telawiwa
Użytkownik19:05, 30.10.2020
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
ricki19:24, 30.10.2020
Ty masz ś l e p i a na d , u , p ,i ,e .
Zawisza20:25, 30.10.2020
Jarek jarek przyjacielu mój wszyscy w calej Polsce wiedzą jaki z ciebie...
do oko19:08, 30.10.2020
Alzheimera ma. Jemu o prostatę chodziło.
BABKA20:05, 30.10.2020
Caly rok nikt sie nie pojawi na grobie ale dzis w te pedy na cmentarz.Pomodlic mozna sie w domu ,kwiaty i znicze zaniesc pozniej jak minie ta fala przeciez grob stoi caly rok.GDZIE ROZSADEK
***** pis20:46, 30.10.2020
Bo to jest Tradycja o którą władza tak pilnuje.
N20:06, 30.10.2020
Jeszcze kilka godzin! Pędzę na cmentarz zobaczyć czy o godz 00:00 policja ustawi się w bramach cmentarzy i będzie spisywać każdego kto spóźnił się z wyjściem z cmentarza w piątek i chce wyjść już w sobotę czasu polskiego...
DORCIA20:13, 30.10.2020
TAK POWINNI ZROBIC BO NA GLUPOTE TO TYLKO DOTKLIWA KARA PIENIEZNA.
fds20:15, 30.10.2020
jutro idę postawić znicz pod bramą cmentarza!!
Drum21:31, 30.10.2020
I to by bylo super haslo na 1.11😆
mielczankaV07:14, 31.10.2020
Albo zwiedlymi kwiatami i zniczami "udekorowac" budynek PiS-su jako "podziekowanie" za rujnowanie Polski i zaspiewanie -'Szerokiej drogi PiS-ie , juz czas".
Domielczanki09:04, 31.10.2020
Braknie PISu to będziesz cienko piszczec !!!!!
Abc20:41, 30.10.2020
Błędem było to, że nie wprowadzono takiej decyzji wcześniej, tylko w ostatniej dosłownie chwili. Gdyby taka decyzja podjęta została tydzień temu, to wszyscy rozłożyli by odwiedziny cmentarza na kilka dni, atak zistały godziny...
Mielczanka 12321:13, 30.10.2020
Dokładnie, mogli to zrobić albo wcześniej albo wcale. Teraz dopiero narazili ludzi, jak w ciągu kilku godzin zjechali się wszyscy na raz. Niestety taka jest nasza mentalność. Wpadli w popłoch i panikę pojechali wszyscy na raz. Rząd nie myśli tylko rządzi. A, że rządzi ch...wo to już nie ważne.
sprzedawca20:46, 30.10.2020
Panie Morawiecki gdzie panu zawieść 1350 chryzantem... ?????
...21:03, 30.10.2020
Dwa tygodnie temu podjąłem decyzję, że w tym roku nie odwiedzę cmentarza, bo jest wielce prawdopodobne, że będzie z tym problem - zaoszczędziłem na zniczach, kwiatach itp - a jestem tylko ZWYKŁYM PRACOWNIKIEM FIZYCZNYM, a nie doświadczonym handlowcem! Więc dziwię się, że więksi i mniejsi handlowcy i handlarze poszli w tak ryzykowny interes łykając jak młode pelikany to, co im media wrzucały, że niby władze nie zamkną cmentarzy - no to się teraz chciwością i bezmyślnością udławili...
Janusz Popławski23:38, 30.10.2020
Chryzantemy złociste
W kryształowym wazonie
Stoją na fortepianie,
Kojąc smutek i żal.
Poprzez łzy srebrnomgliste
Do nich wyciągam dłonie,
Szepcząc wciąż jedno zdanie:
Czemuś odeszła w dal...
Do sprzedawcy12:59, 31.10.2020
Ja miałem 2000 i wszystko poszło po zamówionych przedpłatach
PIS ich wizja17:49, 31.10.2020
Wizja PISu jest taka iż PKB i gospodarka kraju jest budowana z socjali i alimentów na dorosłych obywateli a nie z PRACY i to jest PRAWDZIWY PROBLEM!!!!
- socjal = kobiety nie pracują
- socjal = rozleniwia
- socjal = brak kreatywności, buduje czasem patologie
- alimenty na dorosłe "dzieci" innych dorosłych obywateli = rodzice żyją w ubóstwie i i z komornikiem na plecach
- alimenty na dorosłe "dzieci" innych dorosłych obywateli = powoduję że rodzicom się nie chce a młodym tym bardziej sie nie chce szukać lepszej pracy lub jakiejkolwiek pracy
- alimenty na dorosłe "dzieci" innych dorosłych obywateli = powodują bardzo dużo patologi, uczą lenistwa i nieróbstwa
- alimenty na dorosłe "dzieci" innych dorosłych obywateli = powodują ogromny strach przed potomkiem i demografia właśnie przez to pada w dużym stopniu
- alimenty na dorosłe "dzieci" innych dorosłych obywateli = emigracje rodziców a potem dzieci
Wniosek do następców PISu bo PIS tego nie rozumie a szkoda jest taki;
1. Zamiast socjalu podwyższyć kwotę wolna od podatku i tu to trzeba zrobić RADYKALNIE !!!
2. Alimenty na dorosłe "dzieci" do 20 lat (max. 21 kalendarzowo) i RADZISZ SOBIE, są stypendia, kredyty studenckie
Te dwie rzeczy są BARDZO ważne dla Polskiej gospodarki na najbliższe lata i też by wyjść z kryzysu
Az14:27, 01.11.2020
Na cmentarz najlepiej
PODSTAWA PRAWNA Nie 21:05, 30.10.2020
A ta informacja ze cmetarze zamkniete to zakaz wejscia na cmetarz? jakimś rozporzadzeniem czy jakas proźba ?czy co? Jakieś umocowanie prawne ???
DU21:08, 30.10.2020
https://dziennikustaw.gov.pl/D2020000191701.pdf
Mielczanka12321:09, 30.10.2020
Ty... to jest dobre pytanie
grzegorzz21:23, 30.10.2020
Nie ma STANU WYJATKOWEGO??!!
Brawo dla rządu21:20, 30.10.2020
Kolejny akt pogłębiającego się chaosu i działania bez planu i przygotowania. Teraz będą cały tydzień myśleć co by tu jeszcze w przyszły piątek skopać.
Grand07:57, 31.10.2020
Chaos to będzie pod SOR-em, jak będziesz godzinami czekał na pomoc.
do granat08:18, 31.10.2020
następny z TV szambem zamiast mózgu
Bzdury12:23, 31.10.2020
Odpowiedzialna decyzja.
Czekaj na kolejkę Do SOR
NIE MA PODSTAWY PRAW21:53, 30.10.2020
Szanowni Państwo.
Zapewne wiecie już że w dniu dzisiejszym rząd PiS zdecydował o zamknięciu cmentarzy w dniach 31.10 – 02.11. Pragnę poinformować was że w mojej ocenie (nie jestem prawnikiem) jest to jawne pogwałcenie art. 53 Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej.
W związku z powyższym proponuje, aby rozbić każdą kłódkę jeżeli jakiś cmentarz będzie zamknięty. Ja tak planuję zrobić z każdym cmentarzem na który będę wybierał się 1 listopada. Ponadto w mojej ocenie policja nie ma prawa zabronić wam wejścia na cmentarze. Oto podstawa prawna: Art. 53 Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej §1, §2, §5, §6 i §7. Aby było Państwu łatwiej poniżej zamieszczam link i treść art. 53 konstytucji:
1. Każdemu zapewnia się wolność sumienia i religii.
2. Wolność religii obejmuje wolność wyznawania lub przyjmowania religii według własnego wyboru oraz uzewnętrzniania indywidualnie lub z innymi, publicznie lub prywatnie, swojej religii przez uprawianie kultu, modlitwę, uczestniczenie w obrzędach, praktykowanie i nauczanie. Wolność religii obejmuje także posiadanie świątyń i innych miejsc kultu w zależności od potrzeb ludzi wierzących oraz prawo osób do korzystania z pomocy religijnej tam, gdzie się znajdują.
3. Rodzice mają prawo do zapewnienia dzieciom wychowania i nauczania moralnego i religijnego zgodnie ze swoimi przekonaniami. Przepis art. 48 ust. 1 stosuje się odpowiednio.
4. Religia kościoła lub innego związku wyznaniowego o uregulowanej sytuacji prawnej może być przedmiotem nauczania w szkole, przy czym nie może być naruszona wolność sumienia i religii innych osób.
5. Wolność uzewnętrzniania religii może być ograniczona jedynie w drodze ustawy i tylko wtedy, gdy jest to konieczne do ochrony bezpieczeństwa państwa, porządku publicznego, zdrowia, moralności lub wolności i praw innych osób.
6. Nikt nie może być zmuszany do uczestniczenia ani do nieuczestniczenia w praktykach religijnych.
7. Nikt nie może być obowiązany przez organy władzy publicznej do ujawnienia swojego światopoglądu, przekonań religijnych lub wyznania.
https://www.rpo.gov.pl/…/kategoria-konstytucyjna/art-53-wol…
W związku z powyższym informuję że nic nie wiadomo mi, aby jakakolwiek USTAWA ograniczała mi możliwość korzystania z cmentarza i prawo do wolność sumienia i religii oraz wyznawania mojej religii. Wszelkie próby zamykania cmentarzy na kłódkę i próby niewpuszczania na cmentarze przez policję to przestępstwa z art. 53 konstytucji §6. Jeżeli masz takie samo zdanie jak ja to udostępnij tą informację dalej.
Normal22:42, 30.10.2020
A gdzie zdrowy rozsądek, włącz człowieku myślenie. Konstytucja to nie słowo Boże, została napisana przez ludzi i dla ludzi, interpretacja zależy od czytającego, nie można ślepo wybierać z konstytucji to co ci pasuje.
idioto !07:09, 31.10.2020
Już od tygodnia w mediach też totalnych bębnią że cmentarze mogą być zamknięte i to zależy od posępu epidemii .Wyszliście na ulice omamieni macicami i nie wiecie o co chodzi ,nawet pewnie nie wiecie że mamy ponad 20tys .zakarzeń bo Wasz łysy z kwadratową głową Budka w marcu już mówil że eksperci wasi potwierdzili iż epidemii na jesień już napewno nie będzie i wybory w Listopadzie "trza zrobić" Wiec mamy teraz Totalne peowskie zatwardzenie na ulicach z Lewakami tuż na dojazdach do cmentarzy.jesteście bardzo zagubieni i te trzy dni macie na regenerację mózgów.Chociaż nie zdziwię się jak zaprotestujecie przed cmentarzami i przy okazji w kościołach.
Przeczytaj komentarz
Rico07:55, 31.10.2020
OTUA przestań filozofować, już jednego Bolka od filozofii mamy...wystarczy.
do idioty08:30, 31.10.2020
tobie już dawno zamknęli mózg a nawet wzrok jesteś chodzącą amebą , warzywem sekty pisraela
STAN WYJATKOWY albo21:56, 30.10.2020
Wypie...ć!!!
Abc22:20, 30.10.2020
Dokładnie, albo stan wyjątkowy, klęski żywiołowej lub wojenny, jeżeli nie ma takiego, to żadne rozporządzenia, nakazy, zakazy nie mogą ograniczać wolności zapisanych w konstytucji !
Prośba12:21, 31.10.2020
Proszę usunąć te wulgaryzmy!
Ot11:03, 01.11.2020
Durak
Ona 22:07, 30.10.2020
Hmmm, zamknęli. ...
Już widzę pędzace samochody z Łodzi do Krakowa, masa przy tym wypadków w tym śmiertelnych.... a w szpitalach jest jak jest w czasie pandemii
Dodatkowo zatłoczone autobusy bez dezynfekcji
Pytanie czemu tak późno podali do wiadomości ...
Tu każdy będzie miał inna odpowiedz...
Abc22:22, 30.10.2020
Tylko stan wyjątkowy, klęski żywiołowej lub wojenny może być podstawą do takiej decyzji, jeżeli nie ma takiego, to żadne rozporządzenia, nakazy, zakazy nie mogą ograniczać wolności zapisanych w konstytucji !
D abc09:06, 31.10.2020
Trolu zamilcz!!!!!
Jasne17:33, 31.10.2020
Masz racje tylko źe PIS interpretuje jak chce i co chce a do tego myśli że PKB i gospodarkę kraju buduje sie socjalem i alimentami na dorosłych ludzi a nie PRACĄ więc na dłuższą metę i tak będzie biba
HAHA23:01, 30.10.2020
To cud, dzisiaj nie ma wirusa na cmentarzach ale jutro będzie
45623:52, 30.10.2020
Oj ludzie, przecież te kwiaty, znicze tak naprawdę służą tylko i wyłącznie ludziom żyjącym..pokazaniu się przed rodziną, czy „sąsiadom” z grobów obok. Tradycja jest ważna, oczywiście, ale trzeba też umieć się dostawać do sytuacji i być odpowiedzialnym. Chcecie zrobić coś dla swoich zmarłych bliskich, to po prostu siądźcie i się za nich pomódlcie. W ten sposób pomożecie im najbardziej..nie kwiatuszkiem, nie świeczuszką. Cały listopad jest na odwiedzanie grobów ( a nawet cały rok 😮 ) i dla chętnych na odprawienie odpustów za bliskich też jest czas w ciągu miesiąca. Zdążycie..rozsądku i zdrowia życzę!
ricki09:45, 31.10.2020
Te tony kolorowych śmieci na cmentarzach, zmarłym są do niczego niepotrzebne.
AdaS00:03, 31.10.2020
ja tu na deszczu mokne wilki jakies ......
do totalnych07:03, 31.10.2020
od tygodnia w mediach też totalnych bębnią że cmentarze mogą być zamknięte i to zależy od posępu epidemii .Wyszliście na ulice omamieni macicami i nie wiecie o co chodzi ,nawet pewnie nie wiecie że mamy ponad 20tys .zakarzeń bo Wasz łysy z kwadratową głową Budka w marcu już mówil że eksperci wasi potwierdzili iż epidemii na jesień już napewno nie będzie i wybory w Listopadzie "trza zrobić" Wiec mamy teraz Totalne peowskie zatwardzenie na ulicach z Lewakami tuż na dojazdach do cmentarzy.jesteście bardzo zagubieni i te trzy dni macie na regenerację mózgów.Chociaż nie zdziwię się jak zaprotestujecie przed cmentarzami i przy okazji w kościołach.
trollu08:40, 31.10.2020
polską od 30 lat rządzą okrągłostołowi czyli szydy dopóki naród polski tego nie pojmie dopóty będziemy dla nich gojami
http://www.sejm.gov.pl/SQL2.nsf/skladgr?OpenAgent&371&PL
skopiuj i wklej może coś wreszcie do trafi do twojego zakutego łba
Wracaj do szkoły 10:01, 31.10.2020
To że jest tyle zakaRZeń, to nie wiem. Codziennie jednak publikowane są informacje o zakaŻeniach, a tych jest wiele
ricki17:07, 31.10.2020
Odłóż tego smartfona , a weź książeczkę do nabożeństwa , bo ci się w główce p.i.e.r.d.o.l.i
mylisz sie20:26, 31.10.2020
przeciez morawiecki pare dni temu obwiescił ze nie zamkna cmentarzy ,sasin tez i pewnie jeszcze znalazłoby sie paru
D08:00, 31.10.2020
Brawo PiS, nagła decyzja ******* ludzi.
Do d09:06, 31.10.2020
I Ciebie też!!!!!
od D10:14, 31.10.2020
Przezorny. Mnie akurat nie, załatwiłam wszystko do czwartku.
ZNICZ08:05, 31.10.2020
pod siedzibę PiS-u, zamiast na cmentarz. To hasło na najbliższe trzy dni!
Znów będzie09:03, 31.10.2020
Znów będzie kwik. Tym razem jednak protest będzie miał bardzo poważne podłoże, czyli brak możliwości pokazania nowego płaszczyka i równie nowych kozaczków na cmentarzu. Gdyby decyzja o zamknięciu cmentarzy była ogłoszona w poniedziałek, to takie jak dziś oblężenie mielibyśmy przez kilka dni z kulminacją oczywiście w piątek wieczorem. Największy larum rzecz jasna podniosą ci, którzy na groby "bliskich" przyjeżdżali tylko raz w roku przy okazji zaplanowanej rewii mody.
G... 09:54, 31.10.2020
Tak czułem że nasz rząd *%#)!& taki numer. Więc cmentarze odwiedzałem od tamtej niedzieli do czwartku.
ktos11:32, 31.10.2020
a ja cały rok odwiedzam co niedziele i dla mnie dzień Wszystkich Świętych może nie istnieć
POMOC10:18, 31.10.2020
Pomagasz branży cmentarnej- kup znicz i kwiaty i zapal pod siedzibą, wiadomo gdzie.
poseł13:13, 31.10.2020
też prosi
PL10:35, 31.10.2020
Szczyt nieodpowiedzialności ... Lepiej było pomodlić się w domu ...
bfhsrh11:05, 31.10.2020
A na cmentarzu spotka się Kazia ze Stasią: O kochana cmok cmok, 100 lat żeśmy się nie widziały cmok, cmok... Resztę tej historyjki dopiszcie sobie sami.
ktoś11:29, 31.10.2020
Moim zdaniem gdyby rząd nie zakazywał , oprócz noszenia maseczki , nie było by tyle zakażeń. Czym więcej zakazów tym bardziej ludzie łamią zakazy i tym więcej jest zachorowań . Każdy w panice kupuje jak szalony produkty albo , ten wczorajszy przykład dał , że kazdy chciał zawieść na cmentarz znicze i kwiatki . A dlaczego ? bo kto wie czy nie 3 listopada co innego wymysli Morawiecki .
Dw13:53, 31.10.2020
Dlatego ze ludzie lubią się lansować przed znajomymi i pokazywać swoje bogactwa. Kwiaty czy znicze można zawieść za 2 tygodnie małymi zgrupowaniami i nic się nie stanie ale niektórzy ludzie są za tępi żeby to zrozumieć. Najpierw robią później myślą i płacza jaka ta służba zdrowia i rząd jest zly🤣
Ojoj12:27, 31.10.2020
Nie będzie rewii młody.
Toto12:30, 31.10.2020
Gorsze jak wojna?
Głupi naród sam się załatwi.
Nie trzeba wojny.
Olin12:32, 31.10.2020
Komuchy Podpuściły *%#)!& baby.
Głupi narodzie.12:34, 31.10.2020
Ile było wolnego czasu do 1 listopada
Anita14:53, 31.10.2020
*%#)!& pederasty i LGBT nie mieli czasu bo biegali durnoty PO ulicach.
ricki17:03, 31.10.2020
No widzisz , za tobą nawet pies z kulawą nogą nie poleci p.a.s.k.u.do
Az14:30, 01.11.2020
ANITA ANINItamta.Na pewno nie Ty .
Informacja 17:27, 31.10.2020
Panie Morawiecki przestań Pan niszczyć gospodarkę
Panie Morawiecki przestań Pan ludzi zamykać w domach
Panie Morawiecki nie narzucaj Pan ludziom chorego prawa
Panie Morawiecki nie socjale i alimenty na dorosłe osoby budują PKB kraju tylko PRACA a by ludzie chcieli w Polsce pracować musi praca im się opłacić a w tym kraju socjale i niekończące się alimenty na dorosłych ludzi - czy ktoś nad tym wogóle panuje ????
mak10:24, 02.11.2020
Zlikwidować 500+ bedzie macica i wilk cały.
PIS nie widzi gospod17:55, 31.10.2020
Wizja PISu jest taka iż PKB i gospodarka kraju jest budowana z socjali i alimentów na dorosłych obywateli a nie z PRACY i to jest PRAWDZIWY PROBLEM!!!!
- socjal = kobiety nie pracują
- socjal = rozleniwia
- socjal = brak kreatywności, buduje czasem patologie
- alimenty na dorosłe "dzieci" innych dorosłych obywateli = rodzice żyją w ubóstwie i i z komornikiem na plecach
- alimenty na dorosłe "dzieci" innych dorosłych obywateli = powoduję że rodzicom się nie chce a młodym tym bardziej sie nie chce szukać lepszej pracy lub jakiejkolwiek pracy
- alimenty na dorosłe "dzieci" innych dorosłych obywateli = powodują bardzo dużo patologi, uczą lenistwa i nieróbstwa
- alimenty na dorosłe "dzieci" innych dorosłych obywateli = powodują ogromny strach przed potomkiem i demografia właśnie przez to pada w dużym stopniu
- alimenty na dorosłe "dzieci" innych dorosłych obywateli = emigracje rodziców a potem dzieci
Wniosek do następców PISu bo PIS tego nie rozumie a szkoda jest taki;
1. Zamiast socjalu podwyższyć kwotę wolna od podatku i tu to trzeba zrobić RADYKALNIE !!!
2. Alimenty na dorosłe "dzieci" do 20 lat (max. 21 kalendarzowo) i RADZISZ SOBIE, są stypendia, kredyty studenckie.
3. W jakim wieku ludzie mają najwięcej sił do pracy by budować gospodarkę, pkb i dobrobyt w kraju? (20-30?) to czemu mamy gonić do pracy 43-67 latków jak 23, 24, 25 latkowie z dziwnych powodów pija piwo na ławce i zabierają HARACZ rodzicom (ok lekarze dłużej się uczą, można dla nich zrobić wyjątek do 25 ale reszta?
Te dwie rzeczy są BARDZO ważne dla Polskiej gospodarki na najbliższe lata i też by wyjść z kryzysu !!!
A GOSPODARKA ?18:11, 31.10.2020
Gdzie jest w tym wszystkim PADAJĄCA gospodarka ???
Koniec Świata19:36, 31.10.2020
Komuchy domagają się otwarcia cmentarzy .tak pragną modlitwy?
Ojej19:37, 31.10.2020
Lenin się w grobie przewraca
Koniec Świata19:38, 31.10.2020
Komuchy domagają się otwarcia cmentarzy .tak pragną modlitwy?
Ojej19:58, 31.10.2020
Lenin w grobie się przewraca
Zenek10:19, 02.11.2020
Zlikwidować pisiory 500+
raczek10:22, 02.11.2020
oni czyli komuchy bronią macicy i 500+.
9 28
A skąd wiedzieli że będzie ponad 20000 zachorowań??
31 8
Mogli przewidzieć A poza tym 20000 to nie jest żaden próg prawda jest taka że cała walka pisu z koronawirusem to jedna wielka improwizacja
19 5
Czy to dalej wam nic nie mówi.
Proszę włącznie szare komórki.
Zrobią to o co chodzi.
Na pewno nie o epidemię!
20 14
Jakiej niekompetencji, co Ty prdlisz?! To jest robione celowo i z premedytacją by niszczyć wszystkie gałęzie polskiej gospodarki oraz w tym przypadku aby jak najwięcej osób się zaraziło dzisiaj, kiedy wszyscy rzucą się na sklepy, stragany i na cmentarze. To jest robota zawodowców. Żydzi z pisu są tylko aktorami wykonującymi polecenia.
19 2
Jeszcze wczoraj do wiadomości o 13 godzinie podali ze nie zamykają to chyba wiedzieli ile będzie zachorowań
2 10
Bo jak by wcześniej ogłosili to PO całym kraju i zagranicy szaleństwa na drogach i jedna czerwona zaraza.
4 0
Wizja PISu jest taka iż PKB i gospodarka kraju jest budowana z socjali i alimentów na dorosłych obywateli a nie z PRACY i to jest PRAWDZIWY PROBLEM!!!!
- socjal = kobiety nie pracują
- socjal = rozleniwia
- socjal = brak kreatywności, buduje czasem patologie
- alimenty na dorosłe "dzieci" innych dorosłych obywateli = rodzice żyją w ubóstwie i i z komornikiem na plecach
- alimenty na dorosłe "dzieci" innych dorosłych obywateli = powoduję że rodzicom się nie chce a młodym tym bardziej sie nie chce szukać lepszej pracy lub jakiejkolwiek pracy
- alimenty na dorosłe "dzieci" innych dorosłych obywateli = powodują bardzo dużo patologi, uczą lenistwa i nieróbstwa
- alimenty na dorosłe "dzieci" innych dorosłych obywateli = powodują ogromny strach przed potomkiem i demografia właśnie przez to pada w dużym stopniu
- alimenty na dorosłe "dzieci" innych dorosłych obywateli = emigracje rodziców a potem dzieci
Wniosek do następców PISu bo PIS tego nie rozumie a szkoda jest taki;
1. Zamiast socjalu podwyższyć kwotę wolna od podatku i tu to trzeba zrobić RADYKALNIE !!!
2. Alimenty na dorosłe "dzieci" do 20 lat (max. 21 kalendarzowo) i RADZISZ SOBIE, są stypendia, kredyty studenckie.
3. W jakim wieku ludzie mają najwięcej sił do pracy by budować gospodarkę, pkb i dobrobyt w kraju? (20-30?) to czemu mamy gonić do pracy 43-67 latków jak 23, 24, 25 latkowie z dziwnych powodów pija piwo na ławce i zabierają HARACZ rodzicom (ok lekarze dłużej się uczą, można dla nich zrobić wyjątek do 25 ale reszta?
Te dwie rzeczy są BARDZO ważne dla Polskiej gospodarki na najbliższe lata i też by wyjść z kryzysu !!!