Zamknij

Firma DOHMEYER poszukuje Specjalisty ds. Zakupów

15:45, 28.04.2021 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 14:31, 11.05.2021

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW

Miejsce pracy: Mielec

Zakres obowiązków:

  • Składanie zamówień do dostawców oraz nadzór nad procesem realizacji
  • Kontrola terminów i weryfikacja dostaw
  • Wysyłanie zapytań ofertowych
  • Uczestnictwo w negocjacjach handlowych z kontrahentami
  • Bieżąca współpraca z dostawcami w zakresie warunków i jakości obsługi
  • Poszukiwanie nowych dostawców
  • Analiza cen materiałów
  • Monitorowanie stanów magazynowych
  • Składanie reklamacji w zakresie jakości i ilości dostarczonego towaru
  • Weryfikacja zgodności dostaw z fakturami

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Zaangażowanie, chęć nauki i samodzielność w działaniu
  • Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Praca pod presją czasu
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin
  • Stałe wynagrodzenie plus system motywacyjny
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne
  • Możliwość udziału w zajęciach z języka angielskiego
  • Przyjazną atmosferę w pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres [email protected] z dopiskiem „Specjalista ds. zakupów”
oraz o zawarcie w nim klauzuli -
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz.Urz. UE L 119, s.1)

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%