Firma DOHMEYER poszukuje Specjalisty ds. Zakupów
15:45, 28.04.2021
artykuł sponsorowany
Aktualizacja: 14:31, 11.05.2021
SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Miejsce pracy: Mielec
Zakres obowiązków:
- Składanie zamówień do dostawców oraz nadzór nad procesem realizacji
- Kontrola terminów i weryfikacja dostaw
- Wysyłanie zapytań ofertowych
- Uczestnictwo w negocjacjach handlowych z kontrahentami
- Bieżąca współpraca z dostawcami w zakresie warunków i jakości obsługi
- Poszukiwanie nowych dostawców
- Analiza cen materiałów
- Monitorowanie stanów magazynowych
- Składanie reklamacji w zakresie jakości i ilości dostarczonego towaru
- Weryfikacja zgodności dostaw z fakturami
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Zaangażowanie, chęć nauki i samodzielność w działaniu
- Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy
- Praca pod presją czasu
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność pracy w zespole
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pracę w pełnym wymiarze godzin
- Stałe wynagrodzenie plus system motywacyjny
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne
- Możliwość udziału w zajęciach z języka angielskiego
- Przyjazną atmosferę w pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres [email protected] z dopiskiem „Specjalista ds. zakupów”
oraz o zawarcie w nim klauzuli -
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz.Urz. UE L 119, s.1)