Zamknij

Czy ścianki reklamowe zewnętrzne to wciąż dobry sposób na reklamę?

07:38, 03.06.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 07:38, 03.06.2020

Reklama każdej działalności jest niezwykle istotna dla pozyskiwania nowych klientów. Wiele firm zastanawia się jednak, jaką formę wybrać, aby była ona najbardziej opłacalna. Warto bowiem pamiętać, że na reklamę musimy przeznaczyć środki finansowe, a więc w praktyce najpierw inwestujemy a później przychodzi czas na weryfikację czy dana forma rzeczywiście okazała się opłacalna. Zastanawiasz się, na jaką formę reklamy decyduje się znaczna część firm? Dużą popularnością cieszą się ścianki reklamowe zewnętrzne. Z dalszej części tekstu dowiesz się czemu są one tak często wybierane przez przedsiębiorców.

Co wyróżnia ścianki reklamowe zewnętrzne

Zewnętrzne ścianki reklamowe mogą mieć szerokie zastosowanie. Najczęściej spotykane to te zawierające plansze z dowolną grafiką. Na jej powierzchni zazwyczaj umieszczane jest logo danej firmy, dane adresowe oraz specyfika działalności. Dużą popularnością cieszą się również banery pozwalające klientom i gościom na wykonanie zabawnych zdjęć. Istotną zaletą ścianek zewnętrznych jest możliwość wymiany planszy. Dzięki temu na zakup stelaża decydujemy się raz a formę reklamy możemy w pełni dopasować do aktualnych potrzeb. Z punktu widzenia firm korzystającym z tej formy promocji jest fakt, że zamawiane plansze mogą mieć nie tylko kształt prostokąta. Dużą popularnością cieszą się również te tworzące nieregularne figury.

Jakie cechy mają ścianki zewnętrzne?

Zewnętrzne ścianki reklamowe wyróżnia nie tylko możliwość zastosowania w dowolnym miejscu, czy też modyfikacji planszy w zależności od prowadzonej kampanii. Warto także zwrócić uwagę na fakt, że można je stosować niezależnie od pory roku oraz panujących warunków atmosferycznych. Warto bowiem pamiętać, że ścianki zewnętrze są odporne na śnieg, deszcz i słońce. Dodatkowo konstrukcja jest odporna na wilgoć, dzięki czemu tego rodzaju rozwiązania mają długą żywotność. Z punktu widzenia użytkowania istotny jest również fakt, że montaż jest niezwykle prosty. Więcej na ten temat przeczytasz na https://brooklyn.pl/product-details/scianki-zewnetrzne/.

Kiedy warto stosować ten rodzaj reklamy?

Niewątpliwą zaletą stosowania ścianek zewnętrznych jest fakt, że docierają one do szerokiego grona odbiorców, co zdecydowanie zwiększa prawdopodobieństwo zyskania nowych klientów. Warto również zaznaczyć, iż ta forma reklamy jest stale widoczna. Dzięki temu wyróżnia się wysokim współczynnikiem kontaktu z odbiorcą. Co więcej, prezentowane klientom plansze mają zazwyczaj prosty przekaz. Sprawia to, że odbiorca nie musi długo stać i wpatrywać się w ściankę zewnętrzną, aby wiedzieć, co dokładnie przedstawia reklama. Zazwyczaj wystarczy kilka sekund, aby plansza zwróciła uwagę i zaciekawiła. Wszystkie te czynniki sprawiają, że ta forma reklamy jest niezwykle skuteczna, przy czym nie wymaga od przedsiębiorcy znacznych nakładów finansowych.

Z jakich usług dodatkowych można skorzystać?

Wybierając ścianki zewnętrzne jako formę reklamy możemy w pełni dopasować ją do własnych potrzeb. W przypadku punktów gastronomicznych dużą popularnością cieszą się elementy suchościeralne umieszczone na panelu. Pozwalają one na zapis aktualnych promocji lub menu obowiązującego w danym dniu. Dzięki temu klient od razu wie, jakie są aktualne stawki oraz jakie danie poleca szef kuchni. Kolejnym ciekawym rozwiązaniem jest stosowanie na panelach wypukłych elementów. Z tej formy chętnie korzystają nie tylko sklepy z odzieżą sportową, ale również kluby fitness, siłownie, czy inne punkty promujące aktywny styl życia.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%