Zamknij

Poszukiwanie Project Managera. Jak przeprowadzić skuteczną rekrutację w e-commerce

12:49, 04.08.2022 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 12:49, 04.08.2022

Wyobraź sobie ogromny projekt w branży e-commerce. Dla przykładu niech będzie to wdrożenie zupełnie nowej strategii marketingowej dla dużego sklepu internetowego. Zaangażowany jest w niego cały zespół specjalistów. Od content marketera po specjalistę SEO. Dodatkowo całość powinna na być na bieżąco monitorowana i raportowana kierownikom wyższego szczebla. W tym miejscu pojawia się Project Manager. Osoba odpowiedzialna za uporządkowanie całego chaosu związanego z przebiegiem prac. Kompleksowe wdrażanie, monitorowanie i analiza projektów staje się niezbędna dla optymalizacji pracy zespołu. W jaki sposób znaleźć dobrego Project Managera? Czy warto zdecydować się na pomoc agencji rekrutacyjnej w tym procesie?

Jakich cech szukać u Project Managera w branży e-commerce?

Duże projekty wiążą się zazwyczaj z wieloetapowym procesem organizacji. Kampanie marketingowe i promocje produktów to działania w które zaangażowany jest cały zespół. Dobry Project Manager powinien więc cechować się doskonałymi zdolnościami interpersonalnymi. Wymagana będzie także wysoka kultura osobista. Praca kierownika projektu wpływa również na zwiększanie świadomości klientów i odbiór marki. W tym celu powinien wykazać się dobrą znajomością rynku i konkurencji. Kandydat powinien również posiadać znajomość metodyki procesu zarządzania projektami. Niezbędna będzie także umiejętność zarządzania zespołem. Odpowiednia mobilizacja pracowników i ich wsparcie mają ogromne znaczenie dla efektu końcowego. Należy pamiętać, że Project Manager jest osobą odpowiedzialną za przeprowadzanie projektów od początku do końca. Czuwa nad każdym etapem prac Dlatego też powinien umieć sporządzać raporty z postępów dla kadry kierowniczej firmy oraz posiadać doświadczenie w efektywnym zarządzaniu budżetami.

Rekrutacja pracownika - jak pomaga agencja rekrutacyjna?

Poszukiwanie dobrego Project Managera w e-commerce jest skomplikowanym procesem. Potrzebna jest wiedza pozwalająca na sprawdzenie umiejętności kandydata i dopasowany do branży proces rekrutacji. Są to powody dla których firmy coraz częściej korzystają z usług agencji rekrutacyjnych. Przykładem jest Veritas Recruitment - firma zajmująca się rekrutacją kandydatów w branży digital i e-commerce. Dzięki wąskiej specjalizacji i doskonałej znajomości rynku agencja jest w stanie pozyskać kandydatów z największym potencjałem. Kompetencje przyszłego pracownika przechodzą weryfikację już na pierwszym etapie rozmowy, co znacznie zmniejsza zaangażowanie klienta w proces rekrutacji. Potrzebujesz pomocy w tworzeniu wymarzonego zespołu? Sprawdź co przygotowała dla Ciebie agencja Veritas Recruitment.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%