Zamknij

Jaki jest koszt wyposażenia biura? Ceny i wskazówki

Artykuł sponsorowany + 13:18, 13.02.2024 Aktualizacja: 13:18, 13.02.2024

Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem firmy, czy chcesz zorganizować praktyczną przestrzeń do pracy w domu. W każdym z tych przypadków musisz zainwestować w odpowiednie wyposażenie, które umożliwi Ci swobodne wykonywanie codziennych zadań. Dowiedz się, jaki jest koszt wyposażenia biurowego.

Wybór mebli biurowych – na co zwrócić uwagę?

Meble biurowe powinny być funkcjonalne, a zarazem ergonomiczne. Wybrane elementy wyposażenia muszą zapewniać wysoki poziom komfortu. W końcu będziesz spędzał przy nich długie godziny w ciągu dnia. Postaraj się wybrać modele, które ułatwią wykonywanie obowiązków. Takie, które zapewnią Ci wygodę i wystarczającą ilość miejsca do przechowywania. Sprawdź, jakich mebli nie może zabraknąć w przestrzeni biurowej.

Zapoznaj się z wyjątkową ofertą mebli biurowych na stronie: https://www.gama-sklep.com.pl/category/meble-biurowe-86

Jakie meble powinny znaleźć się w biurze – ile kosztują?

Najważniejszy duet w każdej przestrzeni biurowej to biurko i fotel. Niezależnie od tego, czy pracujesz w domu, czy biurze, te meble muszą znaleźć się w Twojej przestrzeni. Najtańsze biurka kupisz już od 200 zł. Im lepsza jakość i więcej dodatkowych opcji, tym mebel jest droższy. Jeśli chcesz zdecydować się na nowoczesne biurka z regulacją wysokości blatu, musisz przygotować się na koszty wynoszące od 800 zł wzwyż.

Wybierając fotel biurowy, zwróć uwagę na to, czy ma kółka, podłokietniki i regulacje: wysokości oraz oparcia. Im więcej opcji wpływających na komfort użytkowania, tym lepiej, ponieważ unikniesz bólu kręgosłupa. Ceny foteli są bardzo zróżnicowane. Wartościowe modele kupisz mniej więcej od 400 zł.

Jakie jeszcze meble powinny znaleźć się w biurze?

W biurze nie może zabraknąć mebli do przechowywania. Świetną decyzją jest zakup regału (z otwartymi i zamykanymi półkami). Najprostsze modele kosztują mniej więcej 400 zł. Jeśli chcesz zdecydować się na modele z naturalnego drewna, z przeszkleniami, musisz przygotować się na dużo większy wydatek, wynoszący nawet 2000 zł. W biurze przydadzą się również komody. Możesz w nich przechowywać dokumenty, akcesoria biurowe czy inne niezbędne przedmioty. Podstawowe modele to koszt ok. 400 zł. Jeżeli jednak marzysz o rozbudowanych komodach, np. z oświetleniem LED, musisz wiedzieć, że takie produkty kosztują ponad 1000 zł.

Koszt pozostałych elementów wyposażenia biura

W przestrzeni biurowej mogą przydać się szafy – na odzież wierzchnią oraz na dokumenty. Pamiętaj, aby przed złożeniem zamówienia upewnić się, jak wygląda wnętrze mebla. Wnętrze z drążkiem nie sprawdzi się do magazynowania segregatorów. Ceny szaf oscylują w granicach 700–900 zł. Mowa oczywiście o najprostszych modelach. Wiele osób decyduje się również na wstawienie witryny. W tych przeszklonych meblach można przechowywać nie tylko dokumenty, lecz także wyróżnienia, medale czy puchary, które chcemy wyeksponować.

W biurze czy gabinecie przydadzą się także fotele. Są wręcz niezbędne, jeśli masz zamiar przyjmować klientów. Ceny solidnych i atrakcyjnych wizualnie modeli oscylują powyżej 1000 zł. Zamiast foteli możesz kupić elegancką sofę, której koszt jest bardzo zbliżony do foteli i wynosi ok. 1200 zł.

(Artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%