W większości pierwszoligowych miast w maju kibice mijają megaboardy przygotowane przez firmę Fortuna online zakłady bukmacherskie sp. z o.o. Piłkarze zamiast czekać na stadionach postanowili wyjść na miasto, aby być na co dzień razem z kibicami.
Ta duża kampania outdoorowa została zorganizowana w całej Polsce, a megaboardy umieszczone są w często odwiedzanych lokalizacjach. Imponująca forma i dynamiczna estetyka projektów przyciąga wzrok. Ogromne powierzchnie zawierają prosty i jasny przekaz. Po prostu – spójrz i bądźmy razem! Piłkarze zamiast czekać na stadionach postanowili symbolicznie wyjść na miasto, aby być razem z kibicami. – Ciarki przechodzą, kiedy patrzy się na cieszącego się Łukasza Grzeszczyka – mówi Marek z Tychów.
Kibice znajdą różne megaboardy ze swoimi ulubieńcami – projekty zostały zindywidualizowane w taki sposób, aby w poszczególnych miastach wykorzystany został wizerunek piłkarzy z lokalnych pierwszoligowych klubów. - To miły akcent, że na reklamie pojawili się piłkarze, którym na co dzień kibicujemy. To najbardziej zwróciło moją uwagę - mówi Kuba, który jest kibicem Stomilu Olsztyn.
W Głogowie megaboard wita gości i mieszkańców na skrzyżowaniu wjazdowym do miasta. Z kolei w centrum Katowic wychodząc z galerii handlowej kibice zauważą walecznego Adriana Błąda i Dominika Bronisławskiego.
W Mielcu wielka grafika pojawiła się przy ulicy Krótkiej, tuż obok Rynku starego miasta.
1 liga na ulicach swych miast będzie towarzyszyć kibicom przez cały maj i wielkoformatowymi wizerunkami przypominać, że pierwsza liga to styl życia.
Kampania outdoorowa to kolejna aktywność przygotowana przez firmę Fortuna online zakłady bukmacherskie sp. z o.o. Na początku sezonu sponsor tytularny rozgrywek przygotował spot telewizyjny promujący Fortuna 1 Ligę.
Tylko Stal Mielec21:17, 21.05.2019
Fajna sprawa te bilbordy. ???????? 21:17, 21.05.2019
Szcz11:33, 22.05.2019
1 0
po ch te pytajniki? 11:33, 22.05.2019