Zamknij

Dlaczego prezydent chciał podnieść podatki?

16:10, 28.11.2019 K.S Aktualizacja: 12:48, 29.11.2019
Skomentuj

Fiasko zaplanowanej przez prezydenta Mielca podwyżki podatków od nieruchomości w 2020 roku stało się faktem - rada miasta nie przychyliła się do tego pomysłu. Teraz pozostają jednak pytania, jakie mogą być skutki tej decyzji? Tuż przed głosowaniem prezydent Jacek Wiśniewski ostrzegał bowiem, że może to doprowadzić nawet do utraty zdolności kredytowej miasta.

[ZT]54283[/ZT]

Jak przekonywał na czwartkowej sesji Rady Miejskiej prezydent Jacek Wiśniewski, podniesienie podatków od nieruchomości jest konieczne ze względu na niebilansowanie się przyszłorocznego projektu budżetu miasta. Winą za to obarczono politykę rządu, która doprowadziła m.in. do obniżenia podatku PIT z 18 do 17 proc., wprowadzenia zerowego PIT-u dla osób do 26 roku życia, czy chociażby miała przyczynić się do podwyżek cen energii, a także przyznała podwyżki dla nauczycieli - wszystko to bez przekazania dodatkowych środków na te cele dla samorządów.

Z taką argumentacją nie zgadzali się radni PiS zwracając uwagę chociażby na to, że w projekcie budżetu na przyszły rok nie ma zapisu, który mówiłby o spodziewanych niższych przychodach z podatków PIT. 

- Stracimy zdolność kredytową - mówił prezydent Jacek Wiśniewski przed głosowaniem radnych, gdy jeszcze przekonywał, by przyjęli proponowane zmiany. Jak podkreślał, to szczególnie ważne w kontekście zaplanowanych na najbliższe lata dużych inwestycji. Przede wszystkim mowa o hali sportowej, której finansowanie po części ma być kredytowane. W tym momencie Wiśniewski poddał wręcz pod wątpliwość, czy w przypadku braku decyzji o podniesieniu podatków, hala sportowa będzie miała szansę powstać.

Prezydent w tym kontekście wymieniał także inne inwestycje – budowę wiaduktu nad ul. Sienkiewicza i torami kolejowymi, zbiorników retencyjnych czy remont – jak ocenił – „dwóch strategicznych ulic” – Królowej Jadwigi i Przemysłowej. To inwestycje zaplanowane na 2020 r.

- To nie jest tak, że uderzamy w mieszkańców i przedsiębiorców. Staramy się tak to rozłożyć, żeby miasto mogło funkcjonować - stwierdził w pewnym momencie prezydent. Jego zdaniem brak podwyżki podatków może doprowadzić do sytuacji, w której miasto będzie miało problemy z inwestowaniem i jego rola ograniczy się jedynie do bieżącej działalności - bez szans na dalszy rozwój.

- Jeśli tego nie uchwalimy to z naszego projektu budżetu będziemy musieli znaleźć 5 mln zł. Nie ukrywam, że spędziliśmy nad tym wiele godzin i znaleźć tam 1 mln zł to jest naprawdę sztuka. Pracownikom udało się znaleźć 6 mln zł - mówił Jacek Wiśniewski.

Teraz wygląda na to, że dalsze oszczędności w projekcie budżetu będą jednak konieczne.

Co ciekawe, prezydent Wiśniewski w swoim wystąpieniu poruszył także kwestie oszczędności w funkcjonowaniu samego urzędu. Przyznał jednak, że na razie doszło do… zwiększenia zatrudnienia o 9 osób. Wynikać ma to jednak z zapowiedzi 18 urzędników, którzy właśnie w 2020 r. planują przejść na emeryturę. By zapewnić płynne przejęcie ich obowiązków, magistrat już teraz zatrudnił dodatkowe osoby.

Prezydent zapewnił jednak, że urząd zamierza oszczędzać, by przyszłoroczne wydatki były jak najmniejsze. Wymienił m.in. działania na rzecz stworzenia wspólnej grupy zakupowej energii elektrycznej - by uzyskać jak najlepsze warunki dostawy tej energii przy jednym, dużym kontrakcie dla podległych miastu jednostek. Mówił też o rezygnacji z całodobowej ochrony miejskiego mienia na rzecz kompleksowego monitoringu. Wspomniał też o oszczędnościach w funkcjonowaniu drukarek i kserokopiarek w urzędzie oraz minimalizowaniu kosztów pocztowych na rzecz poszerzenia zakresu obowiązków miejskiego gońca. W perspektywie drugiej połowy przyszłego roku wspomniał także o możliwości zlikwidowania punktu Urzędu Miejskiego w Galerii Navigator.

(K.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(97)

Krzysztof KononowiczKrzysztof Kononowicz

30 86

Brawo panie prezydencie! Mielec jest z pana dumny! 16:20, 28.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Prezydent PRPrezydent PR

1 0

Rząd przyjął podwyżki dla nauczycieli, ale w dużej mierze wypłacić *%#)!& musiał właśnie samorząd miejski . Według wyliczeń magistratu do oświaty miasto musi dołożyć minimum 8,5 mln zł. na podwyżki !!!

PYTANIE;
Czy mamy - Zwolnić połowę nauczycieli ???
Czy mamy - podnieść mocno podatki w całym mieści ???
Czy mamy - ciąć ???

POZDRAWIAM 15:07, 03.12.2019


reo

Centralny MielecCentralny Mielec

75 25

Wiadukt nad Sienkiewicza? Jako mielczanin, nie potrzebuję. To raczej dla dojeżdżających udogodnienie. Hala sportowa? Dzieci mi już podrosły. Jak były małe, to bolałem, że muszę je wozić na smoczkę na basen. Teraz mi to wisi...Zbudujcie mniejszą. Z mniejszą gigantomanią! 16:25, 28.11.2019

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Bobek Bobek

11 13

Brawo ty.popieram 16:43, 28.11.2019


MielcokMielcok

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Anty wieśniak z mielAnty wieśniak z miel

11 7

Światowiec z centrum :D napisał komenta ,że mu wisi i powiewa :D Dzieci ci już dorosły i na smoczkę woziłeś? :D Jak basen na Smoczce jest raptem 10 lat ?!!! :D Ty lewacki trrolu !! 21:30, 28.11.2019


IntelektualistaIntelektualista

3 5

Any wieśniaku! Podrosły nie oznacza, że ktoś jest dorosły. Ale skąd ty masz to wiedzieć? 21:47, 28.11.2019


Janusz z centrumJanusz z centrum

12 5

Jestem sobie małomiasteczkowy Janusz z centralnego mielca. Nie potrzebuje wiaduktu bo to dla motlochu dojezdzajacego. Moj januszowy wąs oraz moja zawiść i frustracja z powodu nie udanego zycia przycmiewają mi glos zdrowego rozsądku ze byc moze jednak ten wiadukt jest tez dla mnie bo nie bede musial stac w az tak duzych korkach w moim pięknym centrum... 00:11, 29.11.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


bronekbronek

135 14

Obniżyć zarobki urzędasom. Zmniejszyć zatrudnienie w urzędach. Nie zwalać winy na poprzedników. Jeśli macie problemy to po co pchaliście się do władzy. Wiadomo dla kasy!!!!! 16:45, 28.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

no takno tak

36 5

dokładnie 18:02, 28.11.2019


Dam Dam

116 17

Kto wybrał tego człowieka? 16:46, 28.11.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

hehehehe

24 7

My Naród 19:52, 28.11.2019


felekfelek

25 7

kiełbasa smaczny chrabąszcz =komuchy... poniał... 21:20, 28.11.2019


JsJs

6 9

A jaka masz propozycje odluzenia Mista po Pisowskich poprzednikach? Zbiórka pod kościołem? A może do Kaczyńskiego z prośbą by zwrócił subwencje na oświatę za urojona reformę szkolnictwa? 22:00, 29.11.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


KserosKseros

111 8

Po co są te "złote" poidełka ? Jedno 170 tysięcy! 17:01, 28.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DonekDonek

37 4

Dokładnie. Grosz do grosza i będzie kokosza...ok hala, wiadukt nad Sienkiewicza itd wymagają dużych nakładów finansowych ale...kasa wydana na poidełka i malowanie haseł na chodnikach w dużym stopniu poprawilaby sytuację finansową. Nie trudno jest wydawać nie swoje pieniądze a później jeszcze sięgać po dodatkowe do kieszeni podatników... 17:10, 28.11.2019


Młody SocjalistaMłody Socjalista

68 3

Mielec to taki zakład karny w którym sam musisz pracować na własne utrzymanie i walczyć z innymi współosadzonymi 17:05, 28.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ssssssss

99 6

*%#)!& stał się mądry
Wuefista ekonomistą
Kran z wodą poidełkiem
Powietrze smogiem
Drzewo miejskie pniem
Woda w basenie wodą z wc
17:12, 28.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kokoskokos

94 5

Normalnie kariera Nikosia Dyzmy:) 17:20, 28.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LouisLouis

58 5

A podatki z koryt i diet krawaciarzy 17:47, 28.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do prezydentaDo prezydenta

91 8

ach szeryfie te twoje oszczędności, te ławeczki, wiaty przystankowe, pakowanie kasy w mks, wywalanie kasy na niepotrzebne znaki, zatoczki itp wyjazdy do Gdańska i USA:) 17:47, 28.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

5 mln5 mln

89 7

5 mln to mozna znaleźć w 5 minut bez podnoszenia podatków! 1) Zatrudnienie w UM. 2) Zatrudnienie a wlasciwie przeludnienie w spółkach miejskich. 3) Rady nadzorcze w kazdej spolce po 5 -7 osób. 4) zmarnowane pieniądze na nie trafione inwestycje np. remont 13, poidełka, górka cyranowska. 5) 15 mln na komunikacje miejską i ciagle mało a autobusy po szczycie jadą puste. 6) Brak nadzoru nad wykonaniem inwestycji a po 2-3 latach miliony na remonty. I wiele innych zbędnych wydatkow gdzie mozna znaleźć sporo zmarnowanych publicznych pieniędzy. No ale najprościej sięgać do kieszeni mieszkańców nie widząc swej nieudolności w zarządzaniu.
A może warto policzyć ile kosztują: rady nadzorcze, zatrudnienie w spólkach miejskich i zrobić to co w Stalowej Woli? Moze warto policzyć km w komunikacji i wykluczyć puste przebiegi i miasto nie wyda 15mln a 10 może 12 mln? A może warto przeanalizować które inwestycje należy wykonać jako pilne i potrzebne? nie trzeba być jakimś wybitnym ekonomistą tylko realnie spojrzeć na potrzeby a w budżecie miejskim znajdzie się nie 5 a 10 mln.
17:54, 28.11.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ManekManek

16 3

A propos MKS. Na stacji Orlen paliwo po 4,92 a na stacji gdzie tankują autobusy po 5,09. Bez komentarza 23:12, 28.11.2019


dziobakdziobak

3 5

Manku dlatego tam drożej, bo Ty tankując płacisz marżę za MKS, który z tytułu długoterminowej umowy ma rabaty 07:42, 29.11.2019


ertert

5 5

W Zgórsku też po 5.09 a tam MKSy nie tankują, przed mostem też ta cena i też tam nie tankują , więc raczej to zły przykład 08:34, 29.11.2019


ta...ta...

75 10

głosujcie dalej na kamuflazystów PO-KO bo to nic innego 18:06, 28.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tylko pytamtylko pytam

59 2

Kiedy? Wzorem Stalowej Woli w Mielcu , też będzie jedna Spółka Miejska? 18:13, 28.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwatorobserwator

29 23

Hej Mielec najlepiej wychodzą reklamy-reszta to dno i wodorosty 18:15, 28.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MamrockiMamrocki

62 6

A czy Mielczanie wiecie, że obecnie rządzący (zapewne w ramach oszczędności) anulowali ograniczenie wysokości zarobków przez rady nadzorcze i zarządy spółek miejskich ustanowione przez Zarządcę Kapinosa ? A Wam Mielczanie zaproponowani 36% podwyżki podatku od nieruchomości... 18:26, 28.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BovianBovian

72 7

Teraz mnie serce boli że głosowałem na tego gościa 18:33, 28.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

OO

15 1

Mnie pęklo 20:44, 28.11.2019


głosowaliście głosowaliście

24 2

na wuefistę a teraz wam serce boli a nawet pękło-tak jest niestety ale jak głosuje się używając tylnej dolnej części ciała zamiast głowy 23:06, 28.11.2019


lakilaki

54 0

Wszystkie Rady Nadzorcze Spółek Miejskich powinny ograniczyć swoje wynagrodzenia do symbolicznych kwot ..... tak jakie decyzje symboliczne podejmuja - tak i wynagrodzenia powinny być symboliczne ! 18:41, 28.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pływakpływak

51 0

Ile strat jest przez zamykanie basenu. zarabia basen w Połańcu 18:43, 28.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

<><>

42 4

TYLKO REFERENDUM! 18:43, 28.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FerbFerb

40 11

"Dlaczego prezydent chciał podnieść podatki?"

---------------------------------------------------

Sakiewka kasy miejska nie udźwignęła delegacji za Ocean i trzeba ją teraz załatać? 18:46, 28.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wiecie wszystko najlWiecie wszystko najl

12 55

Wszystko wiecie najlepiej. Ok. Nie chcecie wzrostu podatkow? To teraz prezydent powinien zrezygnowac z wszystkich inwestycji. Przecież żeby to wykonac bedzie trzeba wziac kredyt ktory potem my i tak bedziemy musieli zaplacic tyle ze z odsetkami. 18:50, 28.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MielcokMielcok

11 15

wystarczy że nie będziemy sie dokładać do bzdurnego wiaduktu dla cebul z Wampierzowa i Radomyśla 19:42, 28.11.2019


Purokolor 89Purokolor 89

33 6

Zapamiętaj te dwa słowa: Referendum to odnowa 18:52, 28.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MatematykMatematyk

1 0

To są trzy słowa: 1 referendum, 2 to, 3 odnowa 20:26, 02.12.2019


MarioMario

44 3

Ważne że na poidełka było 19:06, 28.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


zenekzenek

4 0

Wynika, ze ktoś wykasował stronę ze słynna prezentacja hali za grosze!!! 19:37, 28.11.2019


KdjdjdKdjdjd

47 5

Brawo zlikwidować Punkt w Galerii a nie płacić kolosalny czynsz prywatnej spółce. 20:23, 28.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hahahaha

20 30

wszystkie komentarze pisze ten swam pajac oderwany do koryta 20:27, 28.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wku.wionyWku.wiony

27 8

Popieram jako mieszkaniec Mielca wiadukt zbędny, przedszkola i szkoły też, sport, jedyna rozrywka w tym mieście zlikwidować, jak nie ma się pojęcia o zarządzaniu czym kolejek a w tym przypadku magistratem to tak będzie że po tej kadencji będziemy bankrutami. Trzeba ruszyć 4 litery i poszukać inwestorów , sponsorów a nie grzebać w budżecie by obcinać kasę wszystkim tylko oczywiście nie sobie. Żenada i prowizorka 20:39, 28.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MWMW

40 7

Przede wszystkim szukać oszczędności u siebie np wycieczka do USA pana prezydenta i chyba jakiejś świty. 20:48, 28.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dddd

14 47

UWAGA!!!
Najazd pisowskich trolli. 20:48, 28.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

a kukua kuku

10 2

Tak lewacki trollu 08:44, 29.11.2019


awz4awz4

54 8

Niech pan Wiśniewski przytnie sobie o połowę swoją 15 tysięczną pensyjkę. 20:53, 28.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REFERENDUMREFERENDUM

48 11

Zbierzmy się ludzie i złóżmy wniosek o REFERENDUM ODWOŁANIA PREZYDENTA MIELCA Wiśniewskiego !!! 21:13, 28.11.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Rozrzalony PawełRozrzalony Paweł

24 5

Popieram, jestem za! Referendum na odwołanie prezydenta! 21:33, 28.11.2019


AS AS

19 4

REFERENDUM!!!!!!!!!!!!! 22:45, 28.11.2019


LulekLulek

15 9

Czegoś tu nie rozumie. Nagle wszystkich oświeciło ? Rok temu słyszałem, że tylko Wiśnia, dziś odwołać. Schizofrenia paranoidalna. 23:15, 28.11.2019


Rozrzalony PawełRozrzalony Paweł

50 10

Panie Wiśniewski, Pan sobie nie radzi... był Pan najgorszym kandydatem. Nie wiem dlaczego Mielczanie postawili na Pana. Zero kreatywności, tylko podnieść podatki, najprościej ... 21:30, 28.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Barek MamrockiBarek Mamrocki

18 2

Tylko Superwiśnia jest gwarantem spokoju i dobrobytu zasłużonych dla miasta sprawdzonych wieloletnich działaczy przez najbliższe cztery lata 06:26, 29.11.2019


MalekMalek

25 0

Czegoś tu nie rozumie. Skoro brakuje 5 mln, to dlaczego kasuje, remont ul. Królowej Jadwigi, wiadukt, pewnie też halę i jeszcze kilka pomniejszych zadań. Z tego widać, że to nie 5 mln, a co najmniej 15 mln. 23:18, 28.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

InfoInfo

0 3

Rząd przyjął podwyżki dla nauczycieli, ale w dużej mierze wypłacić *%#)!& musiał właśnie samorząd miejski. Według wyliczeń magistratu do oświaty miasto musi dołożyć 8,5 mln zł.
info
Zwolnić połowę nauczycieli ??? 15:15, 03.12.2019


Jacek Jacek

32 2

Jeszcze kilka lat temu Mielec dostawał nagrody , za wykorzystanie funduszy unijnych , za najtańszą administrację miejską , Teraz Polska za rozwój . Teraz cisza kompletna . Zero pomysłów na rozwój , brak terenów pod inwestycje (zarówno mieszkaniowe jak i przemysłowe - szczerze ktoś wyznał w radiu Leliwa z Urzędu Miasta ).
Od roku słyszę na przykład , że już zaraz , niedługo samolot Lim stanie na rondzie na Smoczce , albo czy ktoś z was wie jak nazywa się nowa ulica łącząca Iwaszkiewicza ze strefą na Rzochowie ? Nikt nie wie , bo UM nie zdążył nadać nazwy tej ulicy , mimo tego że od jej otwarcia minął już dobry rok , albo i więcej :( Jeżeli ''władza" nie potrafi przez tyle czasu zająć się takimi "pierdołami" jak podałem powyżej - to nie możemy mówić o jakimś poważnym pomyśle na dalszy rozwój miasta :( 00:17, 29.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jsjs

2 2

Mielec nigdy nie był zadłużony i nie musiał obsługiwać kredytów. PIS-wski lud populis do tego doprowadził.Żeby korzystać projektów UE trzeba mieć własną kasę albo zadłużać dalej miasto. 05:51, 01.12.2019


Ważne !Ważne !

2 0

https://www.youtube.com/watch?v=_VyRhjotmwE 00:40, 29.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PawPaw

27 1

Mielec sie stacza. 06:09, 29.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mi8mi8

19 16

najwięcej w budżecie zżera oświata (ponad 110mln) to tam trzeba ciąć panie nauczyciel dyrektor czy prezydent , jak zwał tak zwał , inna rzecz że z budżetem kiepsko przez nieodpowiedzialne decyzje radnych PISu poprzedniej kadencji (wyburzenie hali ok 3 mln , budowa nowej za blisko 140 mln i to bez wyposażenia ) 07:28, 29.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dokładniedokładnie

0 1

Rząd przyjął podwyżki dla nauczycieli, ale w dużej mierze wypłacić *%#)!& musiał właśnie samorząd miejski. Według wyliczeń magistratu do oświaty miasto musi dołożyć 8,5 mln zł.
i co ???
Zwolnić połowę nauczycieli ??? 15:17, 03.12.2019


a kukua kuku

29 5

Smacznej Kiełbasie skończyły się pomysły na rządzenie i Jacuś słup podatki chce do góry łupnąć.
A może tak popatrzyć na swoim podwórku w kierunku oszczędności. Czekamy aż kolejny zarządzający po linii partyjnej (pogotowie) stwierdzi, że nie ma pieniędzy na działalność.? 07:36, 29.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Polaczek CebulaczekPolaczek Cebulaczek

6 30

Ból dupy pisowców <3 <3 <3 08:10, 29.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

....

15 2

nie ze5raj sie trollu 08:27, 29.11.2019


Polaczek CebulaczekPolaczek Cebulaczek

2 11

@.. kwiiiiiiiiiiiiiiiiii kwiiiiiiiiiiiiiiiiii kwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 09:17, 29.11.2019


polapola

23 1

to tak go wyszkolili w tych stanach? 08:43, 29.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

abcabc

14 12

Czy ktoś wie, gdzie jest w internecie słynna prezentacja radnych PiS na temat budowy hali sportowej za grosze. Tamta strona została wykasowana!!!! Ktoś celowo zaciera ślady, a mielczanie mają prawo znać prawdziwe fakty. 09:14, 29.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WWWWWW

31 2

Niech się prezydent zgłosi po kasę do firmy Ankol i pana Kolisza, po co jeździł z wizytą do niego wraz z starym komuchem po wyborach? 09:47, 29.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

halahala

17 3

jak halę sportową zburzyli to trzeba było nową budować z marszu a nie czekać aż podskoczą ceny materiałów budowlanych i robocizny i teraz szaty rozdzierać że drogo....... 09:52, 29.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zawiedziony ZwieraczZawiedziony Zwieracz

21 4

Panie Wiśniewski za Pana rządów jak widać Mielczanom nawet zwieracze puszczają w basenie coś tu chyba nie tak ?? Sznureczki którymi jest Pan pociągany mają też swoje ograniczenia prędzej czy później się *%#)!& mam nadziej że tak samo szybko jak się Pan wybil dzięki surowon mięsnym itp 10:24, 29.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zbycho2323zbycho2323

24 4

GŁOSOWAŁEM NA WISNIEWSKIEGO I JESZCZE NAMÓWIŁEM ZONE....ALE DZISIAJ ZAŁUJE TEJ DECYZJI. TYLKO REFERENDUM O ODWOŁANIE 10:49, 29.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

prawda83prawda83

17 2

Tak trzeba podniesc podatki bo nie ma pieniedzy w buzdzecie dla tych mieleckich pasibrzuchow...i zawsze zwyklym ludziom mozna z portweli ukrasc-najprosciej- WSTYD !!! Jestes Prezydentem dzieki nam, jestes od tego aby tych pieniedzy szukac!! Bedziemy pamietac przy wyborach... 10:52, 29.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

abcabc

14 10

Cenzura. Wczoraj umieściłem kilka postów, w których przypomniałem wyliczenia, ile miała kosztować nowa hala wyliczeniach radnych PiS. Niech mielczanie wiedzą, kto naraził nas dodatkowe setki milionów złotych, gdy szukamy oszczędności na grosze. Wszystkie posty zostały wykasowane za rzekome naruszenie regulaminu!!!!! Ciekawe, kto cenzuruje niewygodne fakty!!!! 10:53, 29.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AuuAuu

2 6

Skończ juz z tą cenzurą. Nie ośmieszaj się. To juz jest nudne. 17:48, 29.11.2019


yyyyyyyyyy

13 4

Niech nie gada o wiadukcie. Przecież sam go nie buduje, tylko miasto dokłada się do niego. Poza tym jak ktoś wspomniał w komentarzach ten wiadukt to nie tylko udogodnienie dla ludzi jeżdżących za wisłokę, ale też dla mielczan bo będą mniejsze korki przez miasto, o ludziach z Chorzelowa i okolic nie wspomnę! Wiadukt musi powstać! 13:19, 29.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

M.M.

25 1

głosowało się na złość pisiorkom to prezydent jest jaki jest, teraz nie narzekać tylko jazda do roboty na strefę za 2600... brutto 13:54, 29.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Nowa inicjatywaNowa inicjatywa

10 0

Magistrat oprócz podwyżek podatków powinien zaoferować każdemu mieszkańcowi 10 darmowych przysiadów a zasłużonym dodatkowo 5 pompek. To ostudzi nastroje. 16:12, 29.11.2019


sdmasdma

6 0

Bo jest g***** i śniedzi? mu z ucha ? 16:37, 29.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BoboloBobolo

13 0

Szukaj oszczędności a nie łatwej kasy. To się może zemścić. A może najwyższy czas aby strefa zaczęła płacić podatek od nieruchomości ?!? 20:41, 29.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prawie milczaninPrawie milczanin

10 2

Witam. Mielec to mój drugi dom i czasem tu pomieszkuję. Nie mam wiedzy żeby bronić lub krytykować obecnych czy byłych włodarzy miasta. Niestety średnie miasta mają coraz większe problemy z powodu realizacji obietnic władz centralnych. Większość takich miast jest na równi pochyłej, max 2 lata i zadłużone będą wszystkie. Populistyczne oszczędności w formie zwolnić Panią Krysię albo nie stawiać ławeczki w parku to ściema. Oświata, zmiany w przychodach z podatków i wszystkie zwolnienia, ulgi itp. oferowane przez państwo przerzucane są na samorządy. Podobnie z siecią szpitali. 98% szpitali powiatowych weszło w zadłużenie już początkiem września. 13:17, 30.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stock55stock55

12 5

wez chłopie odejdz z honorem bo nie dajesz sobie rady.Za Toba jest tylko dawna czerwona burzuazja i nikt wiecej, niejaki promotor pan P. vel Kiełbasa Który jest doradcą oraz obecni w radzie Pan B.i Pan N.,Reszta radnych jest przeciwna bo bardziej rozumieją ekonomie jak pozostali.Chwała i cześć tym radnym którzy głosowali przeciw lub wstrzymali się od głosu, bo jak mozna podnosic podatki dwa razy w ciagu 12 miesiecy i to w takim stopniu.Rozsądek zwyciężył




21:59, 30.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

jsjs

1 4

A jakie mają wyjście by posprzątać po szulerach z PIS-u? Trzeba podnieść podatki albo napaść na bank. Napaść na bank sie nie da. To co zrobili radni nie rozwiązało sytuacji a je skomplikowało zwłaszcza ,że rząd wszystkie własne rozdawnictwa, realizuje rękoma samorządów zadłużając je.Uważam ,że radni stchórzyli by się nie narazić populistą wyznania PISowskiego. 05:57, 01.12.2019


Marek P.Marek P.

3 0

Właśnie się zesrałem 09:54, 01.12.2019


mielecmielec

11 1

Tylko więcej poidełek, wyjazdów do USA, Gdańska i łąki kwietne mogą uratować sytuację w Mielcu - ŻENADA!!!!!!!!!!!!!!!!! 01:44, 01.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jsjs

5 12

A jakie mają wyjście by posprzątać po szulerach z PIS-u? Trzeba podnieść podatki albo napaść na bank. Napaść na bank sie nie da. To co zrobili radni nie rozwiązało sytuacji a je skomplikowało zwłaszcza ,że rząd wszystkie własne rozdawnictwa, realizuje rękoma samorządów zadłużając je.Uważam ,że radni stchórzyli by się nie narazić populistą wyznania PISowskiego. A swoją drogą zleciało się wszelkiej maści tałatajstwo i pluje na prezydenta nie mając żadnych pomysłów na posprzątanie g-wna po sobie. 05:59, 01.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Racławski WRacławski W

11 1

Trochę człowieka żal. Niekompetentny i tyle. 10:59, 01.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Racławski WRacławski W

11 1

Boże drogi - jaki on niekompetentny. 11:02, 01.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CycuCycu

7 1

Zacznijcie oszczędności od siebie a nie tylko podatki podnosić poczytaj panie prezydencie komentarze 13:05, 01.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JagaJaga

6 1

Ten prezydent mówi o płynności może chce miasto nasze zadłuży . Halo jak nie było tak nie ma. Nic dobrego jeszcze nie zrobił. Stołki obsadził swoimi. Może i młode reprezentacyjne ale pycha przez nie przemawia. Zastępca jego jak idzie ulicą to już chyba głowy wyżej nieść nie może i czeka żeby jej się ludzie kłaniali ..... 21:01, 01.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obywatel,./Obywatel,./

8 0

Skoro w Mieleckim skarbcu brakuje pieniędzy, to po co te "poidełka" za grubą kasę ?, Jak widać są pilniejsze wydatki, więc zamiast najpierw wydawać na to co pilniejsze.., zaczynamy od zbędnych wydatków. Nie twierdzę że takie urozmaicenia są złe, ALE dla miaste które na to stać,.. Najlepiej wydawać na lewo i prawo na *%#)!& i szukać kasy u zwykłych, ciężko pracujących i większości nie zabogatych ludzi,. Władza która tak rządzi jest niestety bezwzględna dla swoich mieszkańców a to źle wróży na przyszłość. 18:44, 02.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MWMW

2 0

Jak to dlaczego wyjazdy kosztują. 14:29, 03.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LL

1 0

Gołym okiem widać że to ostatni skok na kasę protektorów Wiśniewskiego - starość, emerytura, rodzinę trzeba ustawić i kółko będzie się kręcić następne pokolenie. Nie miejcie pretensji do prezia - ktoś na niego głosował. Tym się w Polsce przeważnie kończy głosowanie przeciwko komuś/czemuś. Dajecie się w konia robić jak dzieci a później płacz i zgrzytanie zębów.
BTW w następnych wyborach dzielni mielczanie mając dość aktualnych nieudolnych rządów zagłosują na nowe otwarcie...młodość...syna doświadczonego samorządowca...a już doświadczonego w oświacie...nie-wuefiste...kacperka p. To nie jest niemożliwe, jak ktoś już wspomniał - Mielec to stan umysłu 07:41, 05.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%