Zamknij

Mobbing w mieleckiej szkole?! Nauczycielki zabierają głos

10:39, 26.11.2019 K.S Aktualizacja: 18:42, 26.11.2019
Skomentuj

Płacz i histeria po opuszczeniu gabinetu pani dyrektor, wymaganie pisemnych oświadczeń z symbolicznych nawet momentów opuszczenia klasy, donosy do kuratorium, zakaz realizowania projektów unijnych, aż w końcu kodeks etyczny z ubiorem służbowym, który dla nauczycielek nie przewiduje pracy w spodniach - respektowane mają być tylko spódnice i sukienki. To zarzuty kierowane przez nauczycielki Zespołu Szkół im. prof. Groszkowskiego w Mielcu wobec dyrekcji tej placówki.

Do mieleckiego starostwa wpłynęła skarga na dyrekcję Zespołu Szkół im. prof. Janusza Groszkowskiego – szkoły funkcjonującej pod potoczną nazwą – Elektryk. Nauczycielki skarżą się na zachowanie dyrektor i wicedyrektor szkoły, które – ich zdaniem – pozbawione są jakiegokolwiek szacunku dla pracowników.

W rozmowie z dziennikarzami nauczycielki przytaczają szereg sytuacji, które kończą się pisaniem oświadczeń i pism, a w konsekwencji skargami chociażby do Rzecznika Spraw Dyscyplinarnych. Nie brakować ma też sytuacji, gdy pracownik jest wzywany do gabinetu dyrektor, a wychodzi z niego z płaczem.

Opuszczenie klasy na 3 minuty? Proszę pismo

- Złożyłam skargę na dyrekcję Zespołu Szkół im. prof. Groszkowskiego. Skarga dotyczy niesprawiedliwego traktowania niektórych pracowników. Akurat mnie to dotyczy wyjątkowo mocno. Działania pani dyrektor są nieetyczne i negatywnie nastawione do mojej osoby - mówi Ewa Bożek, nauczycielka Elektryka, która wspólnie z drugą nauczycielką Agnieszką Kusak zdecydowała się porozmawiać z dziennikarzami o sytuacji w szkole.

- Wszystkie czynności jakie są związane z normalnym funkcjonowaniem szkoły, które powinny być rozwiązywane zwykłą rozmową, kończą się pisaniem oświadczeń - mówi Ewa Bożek. Przykład?

Nauczycielka przytacza sytuację, w której na chwilę wyszła z klasy, by sprawdzić czy uczniowie, którzy zgłaszali jej nieobecność spowodowaną uczestnictwem w musztrze (klasa wojskowa), faktycznie w niej uczestniczą. O jej chwilowym opuszczeniu klasy miała poinformować uczniów pozostających w klasie.

- Pani wicedyrektor wezwała mnie w kolejnym dniu z pytaniem, dlaczego wyszłam wówczas z klasy. Nie mogłam złożyć wyjaśnienia ustnego, tylko w formie pisemnej, że 3 minuty byłam poza klasą – mówi nauczycielka.

Doraźne zastępstwo i próba wyjaśnień

Podobnych sytuacji w codziennym funkcjonowaniu w szkole ma być znacznie więcej.  - Przy każdej możliwej sytuacji jestem kontrolowana. W tej chwili sprawa przeciw mnie jest w kuratorium - mówi Ewa Bożek. Powód? 

- W dniu 12.09.2019 r. zostało mi przydzielone doraźne zastępstwo na 5 godzinie lekcyjnej. Planowo zajęcia kończę po 3 godzinach lekcyjnych. W dniu 11.09.2019 r zajęcia skończyłam o godzinie 11:30. Do domu wychodziłam kilka minut po godzinie 12. Przed wyjściem sprawdzałam informacje na dzienniku elektronicznym i nie było żadnej wzmianki o doraźnym zastępstwie w dniu 12.09.2019 r. Rozpoczynając zajęcia w dniu 12.09.2019 r. o godzinie 8:00 zauważyłam, że w dzienniku zostało mi przydzielone doraźne zastępstwo na 5 godzinie lekcyjnej - relacjonuje nauczycielka.

- O 8:45 po pierwszej godzinie lekcyjnej zgłosiłam pani wicedyrektor fakt braku możliwości realizacji przydzielonego zastępstwa w tym dniu z uwagi na zaplanowaną wizytę lekarską w Krakowie. Aby moje zgłoszenie nie umknęło uwadze dyrekcji wysłałam go również drogą e-mailową na adres sekretariatu (z tego adresu komunikuje się z nami dyrekcja). Telefonicznie informowałam również panią z działu personalnego - wyjaśnia Ewa Bożek.

- Nadmieniam, że była to pierwsza taka sytuacja w historii mojej pracy w szkole. Pani dyrektor nie uwzględniła moich wyjaśnień i zgłosiła do Rzecznika Dyscyplinarnego Nauczycieli przy Kuratorium Oświaty możliwość uchybienia przeze mnie godności zawodu nauczyciela. W opinii pani dyrektor pozostawiłam dzieci bez opieki nie informując jej w sposób właściwy o tym fakcie pomimo iż trzykrotnie informowałam o braku możliwości realizowania przydzielonego mi zastępstwa – dodaje.

Bożek twierdzi, że tego samego dnia kilku innych nauczycieli kończyło swoje zajęcia podobnie jak ona i mogło im zostać przydzielone doraźne zastępstwo.

Zakaz rozmowy z udziałem związkowca

Następnego dnia nauczycielka miała zostać poproszona do gabinetu dyrektor w celu złożenia wyjaśnień.

- Mając na uwadze negatywne nastawienie pani dyrektor do mojej osoby oraz konsekwencje grożące mi jeżeli pani dyrektor moją odmowę przyjęcia zastępstwa potraktuje jako odmowę wykonania polecenia służbowego, poprosiłam aby w czasie moich wyjaśnień obecny był w gabinecie oprócz pani wicedyrektor jeszcze prezes ZNP Ognisko nr 3 przy Z.S. im. prof. Janusza Groszkowskiego w Mielcu, który wyraził chęć wzięcia udziału w mojej rozmowie i czekał w pobliżu gabinetu dyrektora – mówi.

- Pani dyrektor kategorycznie odmówiła. Powiedziała, że ona tu rządzi i ma prawo decydować, kto w tym gabinecie będzie rozmawiał i kiedy – przytacza słowa dyrektor nauczycielka.

- Zawsze byłam przekonana, że dyrektor szkoły nie rządzi a kieruje placówką, zarządza, stwarza w szkole klimat życzliwości, zaufania. Nauczyciele mają w nim oparcie i wiedzą, że zawsze można na niego liczyć. Kilkukrotnie ponawiałam moją prośbę do pani dyrektor o zgodę na obecność w czasie składania moich wyjaśnień przedstawiciela związków zawodowych. Pani dyrektor kategorycznie odmawiała. Zagroziła mi również, że napisze na mnie notatkę służbową oskarżając mnie o odmowę składania wyjaśnień – dodaje nauczycielka.

Podkreśla przy tym, że właśnie ta sytuacja była bezpośrednim powodem złożenia skargi na panią dyrektor do Zarządu Starostwa Powiatowego jako organu nadzorującego szkołę.

Zakaz współpracy z Unią Europejską?

Ewa Bożek przekonuje, że wszelkie sprawy, jakie chce załatwić u dyrektor szkoły, musi zgłaszać pisemnie. Dyrekcja ma nie akceptować załatwienia spraw w formie ustnej rozmowy. - Pani dyrektor hamuje wiele inicjatyw edukacyjnych nauczycieli działając w moim przekonaniu na szkodę uczniów i szkoły – ocenia nauczycielka.

Podaje przy tym szereg przykładów swoich propozycji udziału w licznych projektach unijnych. Pierwszy z brzegu: udział  w szkoleniu „Zwolnieni z Teorii” organizowanego w Krakowie w godzinach pozalekcyjnych, gdzie szkoła nie ponosiłaby żadnych kosztów.

- Pani dyrektor w pierwszej chwili poinformowała mnie, że musi się zastanowić i odesłała mnie do pani wicedyrektor w celu omówienia zagadnienia. Pani wicedyrektor również powiedziała, że musi się zastanowić i skonsultować to z panią dyrektor. Po konsultacji pani wicedyrektor poinformowała mnie, że nie daje mi zgody na wyjazd szkoleniowy – mówi Bożek.

- Na moje pytanie dlaczego, jakie są tego powody. Pani wicedyrektor odpowiedziała mi, że szkoła ma inne priorytety. Na moje pytanie jakie, poleciła mi zwrócić się na piśmie to udzieli mi obszernej informacji - dodaje. Na odpowiedź nauczycielka ma czekać do dzisiaj.

Podobne reakcje miały spotkać nauczycielkę w przypadku innych propozycji realizowania w szkole unijnych projektów. - Wszystkie moje inicjatywy spotkały się z odmową ze strony pani dyrektor. Po 12 latach współpracy z niemieckimi szkołami i instytucjami otrzymałam zakaz dalszej jej kontynuacji – mówi Ewa Bożek.

Kodeks etyki, a w nim… brak spodni

- Pani dyrektor swoim zachowaniem i licznymi przykrymi uwagami doprowadza pracowników do płaczu a następnie zwraca im uwagę, żeby nie histeryzowali. Wykorzystuje zależność służbową do nieetycznych zachowań i komentarzy, które nie ograniczają się tylko do spraw służbowych, ale również wchodzą w sfery prywatne – twierdzi nauczycielka, która zdecydowała się zdradzić kulisy tych rozmów z dyrektor.

Jak przekonuje Ewa Bożek, wielu nauczycieli często „machnie ręką” na daną sytuację, żeby nie zwracać na siebie uwagi, boją się dyskusji, bo wiedzą, że lepiej nie iść na rozmowę do pani dyrektor czy wicedyrektor. 

Kolejny zarzut dotyczy opracowanego przez dyrekcję bez konsultacji z nauczycielami kodeksu etyki. 

- Na spotkaniu Rady Pedagogicznej pani dyrektor poinformowała, że wprowadza Kodeks Etyki pracowników szkoły i nauczycieli. Poleciła się z nim zapoznać do końca września. Na prośby nauczycieli, aby kodeks został wysłany w formie elektronicznej mailem lub udostępniony na stronach szkoły nie wyraziła zgody – przedstawia kolejne zarzuty nauczycielka.

- Kodeks znajduje się w dziale personalnym i można się z nim zapoznać. Nie można jednak otrzymać jego kserokopii. O ile Kodeks Etyki nie jest niczym złym, o tyle nieudostępnianie go do wiadomości publicznej nosi już znamiona nadużycia.  Wątpliwości budzi również zapis wymieniający dopuszczalne elementy garderoby dla nauczycielki. Brak tam takiego elementu garderoby jakim są spodnie. Nadmienić należy, że pani dyrektor często przychodzi do szkoły właśnie w spodniach – dodaje.

„Chciałabym, żeby wróciła normalność”

- Takich drobnych sytuacji jest wiele. To się w pewnym momencie kumuluje i dochodzi do wybuchu emocji – przyznaje nauczycielka. 

Na pytanie, skąd jej zdaniem może wynikać takie zachowanie, odpowiada, że nie wie. - Nie mam pojęcia skąd taka sytuacja – odpowiada Bożek na pytanie o ewentualne przyczyny takiego zachowania dyrektor. – Wcześniej byłyśmy koleżankami z pracy i wszystko układało się dobrze. W pewnym momencie pani dyrektor objęła swoje stanowisko… - mówi. - Moim celem jest praca na rzecz zwiększenia prestiżu szkoły, w której mam zaszczyt pracować. Chciałabym, żeby do szkoły wróciła normalność w stosunkach międzyludzkich i relacjach pracodawca-pracownik – dodaje Ewa Bożek.

Co na to dyrektor szkoły?

W związku z tak licznymi zarzutami pod adresem dyrekcji Elektryka skontaktowaliśmy z Lidią Gereło, która pełni funkcję dyrektor od marca. Dyrektor nie chciała jednak odpowiadać na pytania w rozmowie telefonicznej – poprosiła o przesłanie pytań drogą elektroniczną. Pytania te wysłaliśmy 21 listopada. Do czasu publikacji tego artykułu nie otrzymaliśmy odpowiedzi.

(K.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(241)

MielcokMielcok

42 141

proponuję musztrę dla nauczycielek co płaczą , zobaczycie jak sie im morale podniesie , założą spodnie , zaliczą kilka razy glebę , popija błotka i z usmiechem wrócą do zajęć szkolnych ... 10:56, 26.11.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Oj mielcokOj mielcok

49 9

Tobie by się przydało musztrę zrobić. Tzw gleba nie wynika z regulaminu musztry tylko z pustych łbów takich jak Ty. Poczytaj sobie regulamin wtedy się dowiesz co to musztra. A jak chcesz popić błotka i popełzać w błotku to zapraszam na poligon. Chętnie Cię przep.....dolę. 11:21, 26.11.2019


strefowystrefowy

28 35

zamiast musztry tydzień normalnej pracy na strefie dla wybrednej pani magister od zajec praktycznych 12:03, 26.11.2019


Do strefowyDo strefowy

2 2

Dokładnie

Zrobiła lipne "studia" i uważa się za nie wiadomo co niby ucząc dzieci liczyć do 100 (i tak rodzice w domu uczą za nauczycieli)

WNIOSEK = BON OŚWIATOWY = prywatne szkoły = 180 000 nauczycieli w kraju !!! 17:37, 27.11.2019


MartaMarta

6 1

A to żadna inna praca nie jest normalna, tylko na strefie jest normalna? Tak to narzekacie jakie niewolnictwo jest na strefie, na słabe zarobki, ale jeśli już jest dyskusja o jakimś innym zawodzie, to nagle strefa jest idealna i jedyna słuszna. Śmieszne 16:37, 28.11.2019


reo

onon

69 101

Typowa ustawka, dyrektorem nie została osoba promowana przez poprzednią władzę, to trzeba pod nią kopać dołki, smutne ale prawdziwe 11:01, 26.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OMGOMG

15 9

Nie sądzę żebyś miał rację może władzy nie pasuję ale to nie znaczy że się nadaje na ten stolek 14:46, 26.11.2019


OnOn

159 37

Czyżby woda sodowa (władza)uderzyła pani dyrektor do głowy? A jeśli rzeczywiście blokuje unijne projekty i zakazała współpracy z niemieckimi szkołami po 12 latach współpracy, to powinien temu wszystkiemu przyglądnąć się starosta i kurator i to natychmiast, bo to nie prywatny folwark pani LG! 11:02, 26.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BwmBwm

12 24

A kto z was ma wieksza wiedze na temat wyjazdow zagranicznych? Niemcybto lubia bo w ten sposob chcieli urabiac mlodych ludzi do tego zeby u nich pracowac. I wtedy na ich stawke to grosze placa a na nasza to po przeliczniku euro to jakos sie kalkuluje. Ale mlodziez juz dzis nie ma ambicji jezdzic za praca w obce kraje. Kto ma troche wiedzy i zapalu to tu zarobi tyle samo. Wiem bo ucze mlodziez i sam bym na to nie wpadl ale dziele sie tym co mi mowia. Wiec te staze to jiz naprawdę dajmy sobie spokoj. Zbyt wiele sie nie nauczy a tam pracuje u nich w ramach "szkolenia". Ladnie sie nazywa ale to juz przezytek moim zdanie a gl zdaniem moich uczniow. I jak jeszcze 3 lata temu chetnych bylo ponad miare na wyjazdy do niemiec irlandii itd. To dzis szkola wysyla uczniow zeby po klasach chodzili i namawiali zeby sie ktos zglosil bo kasa z projektu na szkole przepadnie. A nauczyciele tez chca jechac i cos zobaczyc. Prosze o jedno, dajmy sobie spokoj z kompleksami i nie widze potrzeby takich wyjazdow na obecny czas. 12:52, 26.11.2019


<><>

0 1

Lidia Gereło blokuje unijne projekty i zakazała współpracy z niemieckimi szkołami?
Nono nie wiedziałem 19:08, 27.11.2019


Służbiści STOPSłużbiści STOP

97 9

Nadgorliwość gorsza od sabotażu... ludzie więcej zdrowego rozsądku i wzajemnego szacunku. Ktoś tu dużo kartek suchych przepisów spisanych na papierze wykuł na blachę, zapominając że w życiu ważniejszy jest drugi człowiek. Szanujcie się i o 1 grosz i 1 minutę nie sabotujcie życia.. bo nie o to w życiu chodzi... 11:06, 26.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Dramat lDramat l

37 0

Takie stare i tego nie wiedzą... dziwić się że młodzież chodzi ogłupiała jak nie mają skąd wzorców brać. 11:20, 26.11.2019


Lidia 2Lidia 2

124 25

Tak to jest jak się osobie prostej da władzę. Nie każdy może i nie każdy powinien rządzić, dla dobra własnego i innych... 11:12, 26.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

sareksarek

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Były uczeńByły uczeń

0 0

Ta Pani Lidia to i bez obecnej władzy była nieludzka, nie uważam aby taka się stała dlatego że woda sodowa jej uderzyła do głowy po awansie bo ona i bez awansu jeszcze jako nauczyciel stażysta pokazała jak bardzo nieludzką jest osobą... 18:39, 24.06.2020


Dorośli ludzieDorośli ludzie

91 95

A z pokoju dyrektorskiego wychodzą z płaczem?
"....W dniu 11.09.2019 r zajęcia skończyłam o godzinie 11:30..."
LUDU ŚWIATA !
Zwolnić ich wszystkich i zatrudnić na normalnym etacie na 8h dziennie 40h tygodniowo i 26dni urlopu w roku ! TYLE!
To są kpiny.
Jak się nie podoba tym Paniom to wio na strefę - tam zobaczycie prawdziwa pracę i szkole życia A nie jakieś podchody i płacze...
W D.,.ach się już dawno poprzewracało Wam a teraz to juz na mozg sa przerzuty.... 11:13, 26.11.2019

Odpowiedzi:11
Odpowiedz

MgrMgr

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


rfvrfv

52 18

Zastanawiające jest tylko, gdzie pracę znaleźliby dotychczasowi pracownicy strefy, gdyby nauczyciele jednak wysłuchali tego komunikatu i rozpoczęli pracę na strefie... Raczej nie w szkole, bo tam potrzebne są ściśle określone kwalifikacje, których najczęściej nie posiadają osoby tak odważnie krytykujące pracę nauczycieli. Cóż, czasami aby zrozumieć, na czym polega wysiłek związany z ukończeniem studiów wyższych oraz wdrożeniem się do wykonywania zawodu, trzeba tego doświadczyć... Inaczej wydawać się będzie, że jedyną ,,ciężką pracą" jest praca fizyczna. 11:52, 26.11.2019


Lic. Lic.

52 16

Widać totalny brak znajomości zawodu nauczyciela..lekcje..pomoce..sprawdziany..kartkówki..plany..wszystko się przygotowuje w domu..nauczyciele pracują często o wiele dłużej niż 8h dziennie..!!! pracę "zdalną" informatyków..grafików..managerów..każdy potrafi dostrzec i szanować, ale nauczyciela to już nie..Nauczyciel jak wolny ptak przychodzi na 4h do szkoły i bez przygotowania..bez dostosowania lekcji..do aktualnej podstawy programowej, danej szkoły, danej klasy..bez przygotowania pomocy..itd.....no tak by było gdyby pracował "tylko" te 8h..wchodziłby do szkoły - odbijał kartę i o 15 do widzenia..żadnych kółek..zajęć wyrównawczych..konkursów...po co.. 11:54, 26.11.2019


Do Lic..Do Lic..

22 39

Taaaaaa. I jeszcze na korepetycje płatne musza znaleźć czas zapomniałeś dopisać . 12:40, 26.11.2019


Ludu Polan..........Ludu Polan..........

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Do Ludu Polan.......Do Ludu Polan.......

20 7

Zarobki też mają nieporównywalnie większe... Prestiż zawodu również... 13:29, 26.11.2019


jaja

32 21

Tylko niedouczony prostak może mieć takie podejście do wykształconych nauczycieli 15:00, 26.11.2019


PolipoliPolipoli

33 11

Widać niektórzy z nauczycielami mieli niewiele do czynienia, pewnie edukacje szybko zakończyli 15:09, 26.11.2019


Do polipoliDo polipoli

11 19

Pewnie tak ale teraz te dzieci pracują na menedżerskich stanowiskach i w nosie mają Wasze płacze bo sami zarabiają 3x wiecej niż Wy i to NIE dzięki Waszym zaslugom wpajania bezowocnej wiedzy której nijak potem nie można przekuć na wartosciowa pracę ktora przynosi oczekiwane dochody /zawód/prace itp. Więc Paniom już dziękujemy. Zapraszamy na strefę tu ludzi ciągle brakuje...proponuję Wam na start 2.5 na rękę pokażcie co potraficie pogadamy po 3miesiacach o podwyżce. Podać nr tel? 17:25, 26.11.2019


Lic.Lic.

10 3

Płatne korepetycje....wynikają zarówno z niskiego wynagrodzenia nauczycieli jak i ze złego zarządzania edukacją w naszym kraju..Nauczyciel w szkole MUSI realizować podstawę programową..A podstawę tworzy aktualna władza..politycy..według własnego widzimisię bez konsultacji z pedagogami.. Bo politykom nie chodzi przecież żeby przyszli wyborcy byli zbyt dobrze wyedukowani...lepiej jest rządzić ciemnogrodem..Dlatego właśnie jest więcej lekcji religii a mniej biologii, chemii czy matematyki... 10:40, 27.11.2019


AaaAaa

2 0

A trzeba bylo się uczyć to byś na strefie nie zapier.... 21:38, 28.11.2019


KEDUD KEDUD

85 8

Ale jaja , jak dzieci w przedszkolu ..... 11:13, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

smutnosmutno

58 2

fajnie ciekawie sie dzieje, ile jeszcze wyjdzie takich kwiatków ? 11:23, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

polityka przez małe polityka przez małe

92 1

a czy ona nie startowała z komitetu Nasz Mielec wicestarosty Andrzeja Bryły do rady powiatu w wyborach 2018 r?
GEREŁO Lidia Anna 204 głosów ? 11:26, 26.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

sake sake

19 6

Dawna przyjaciółka zmieniła się w wroga bo nie robi co bryła chce 13:34, 26.11.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ja ja

6 0

Dezerter-Może czas się *%#)!& w pusty sagan? Jak ktoś pozwala sobą pomiatać to jego problem. 17:14, 26.11.2019


Do jaDo ja

0 0

Je...bnij się Ty. Nikt jej do pracy w tej szkole nie zmusza. Jak się jej nie podoba to niech się zwolni, albo nech zacznie strajk razem z hitlerowcem Bro.....em co się cudzymi dziećmi zastawia. Je..ać, karać, nie wyróżniać. 22:44, 26.11.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


W punk W punk

89 28

Nauczyciele powinni siedxiec w szkole od 8 do 16 !!!!!!!’ Niezależnie od ilości zajęć lekcyjnych , i niech sobie oceniają kartkówki w szkole i się przygotowują do zdjęć !!!!!!!!! Jak można o 11. 30 kończyć prace ?? 11:30, 26.11.2019

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

WwwWww

12 5

Zerknij sobie na plan zajec zst. Na stronie internetowej jest u gory zakladka dziennik elektroniczny. I wybierz pozycje nauczyciele. Następnie popatrz na nazwiska i zobaczysz wiele znanych w mielcu nazwisk ktore lekcje koncza podobnie. Czesto to byli lub obecny politycy lokalni. 13:03, 26.11.2019


centrcentr

18 0

Zgadzam się z Tobą. Ale żadna szkoła na to nie jest przygotowana, nie ma zaplecza lokalowego itp, A poza tym w tej sytuacji wszystko musiało odbywać w tym czasie pracy np szkolenia, wywiadówki i inne a co ponad to powinno byc extra płatne , wtedy będzie uczciwie. Ale na to nie ma kasy . Pozdrawiam 18:56, 26.11.2019


mała_wariatka123mała_wariatka123

28 1

Oczywiście wywiadówki, wycieczki, imprezy, dyskoteki szkolne, konsultacje z rodzicami też do godziny 16. Już widzę, jak na strefie zwalniają pracowników wcześniej, bo muszą iść na wywiadówkę. 19:59, 26.11.2019


Azor Azor

8 6

Do mała_wariatka
Wy tacy wykształceni a zachowujecie się jak D.....
Jak można robić wywiadówkę w całej szkole o taj samej godzinie np. 17?
Pomyślał ktoś że rodzic może mieć dwoje dzieci w tej samej szkole i co ma wtedy zrobić?
( klonowanie mile widziane) , a to wszystko z lenistwa i wygodnictwa. Jaki problem zrobić tak
1klasy 16 00
2 klasy 16 30 itd.
Ale rodzic to motłoch ze strefy i H.. z nim, ważne że nam jest dobrze.
W życiu spotkałem kilku nauczycieli na których autorytecie żeruje znacznie większa ilość UCZYCYCIELI
Jak tak dalej będziecie postępować i myśleć że ja się uchowam to was wszystkich wywiozą. 21:51, 26.11.2019


xDexDe

0 3

Znane nazwiska w ZST? Śmiechu warte,to w większość zwykłe szare nudne nauczycielki. 21:59, 26.11.2019


centr od mała wiariacentr od mała wiaria

4 1

To najwyżej szkoła zapłaci nauczycielom za wywiadówki jak za godziny nadliczbowe jak to jest w innych zakładach pracy, jeżeli mają pracować od 8 do 16 według powyższej koncepcji = i tyle.
Nie ma czegoś takiego jak autorytet zbiorowy nauczycieli. W każdej szkole jak w każdej pracy są pracownicy dobrzy i źli a każdy pracuje na swój wizerunek i o nim idzie taka czy inna opinia. A jak władza i społeczeństwo ceni nauczycieli pokazała w kwietniu. Nie wymagajmy więc oby oni angażowali się ekstra ponad swoje obowiązki. Pozdrawiam 17:28, 27.11.2019


ewciaewcia

68 18

za to pani która rozkręca całą aferę zawsze lubiła szum wokół siebie i wypowiadac sie w to co jej nie dotyczy. 11:30, 26.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SiniSini

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Agata Agata

50 9

Ludzi są różni , powinny wypowiedzieć się inni nauczyciele , nawet anonimowa ankieta powinna być zrobiona , Zanim zostało to na Hej wpuszczone 11:32, 26.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZojaZoja

25 14

Ile można być poniżanym i tak traktowanym? Nauczyciele z tak dużym stażem są traktowani jak gówniarze a dyrektorka traktuje szkole jak swoje prywatne podworko 12:14, 26.11.2019


dociekliwydociekliwy

49 33

A kto opiekował się młodzieżą przez te 3. minuty? Czy pani wie co młodzież robiła pod jej nieobecność? Może po zajęciach warto było spytać czy uczniowie byli na musztrze, a nie wychodzić z klasy? 11:32, 26.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wczesna emerytka z swczesna emerytka z s

9 6

dociekliwy ma 100% racji. Młodzieży w klasie nie można opuścić nawet na pół minuty. Pani Bożek nie wie o tym? Aż dziw że jako osoba tak nieodpowiedzialna przepracowała w tym zawodzie tyle lat! Za opuszczenie dzieci w klasie jest przewidziane wyciąganie konsekwencji. I to z pewnością nie jest wymysł pani dyrektor. Taki przepis obowiązuje w całej Polsce! Gdzie się Pani uchowała Pani Bożek ? Niech się Pani nie ośmiesza. 21:36, 26.11.2019


kierownikkierownik

63 41

zmienić dyrektora! 11:51, 26.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

UczenUczen

27 1

Tak wprowadzić jeszcze lepszego aby zapanował nad tym dziadostwaem 12:41, 26.11.2019


obywatelobywatel

82 19

To tylko dowodzi, że w tej szkole brakuje męskiej ręki do kierowania szkołą. Kobiety zawsze maja jakieś pretensje i urazy do siebie. 11:54, 26.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

widzwidz

1 1

Najczęściej o ciuchy . 08:59, 28.11.2019


RenaRena

86 3

Najgorsze jest to , że młodzież patrzy na te wygłupy w tej szkole.
Szkoda słów. 11:56, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OgladaczOgladacz

71 2

Sie porobilo. Czekamy na telewizje. A potem sie dziwia ze ludzie nie maja szacunku do belfrow. 11:58, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PiontekPiontek

69 23

Zgadzam się w 100%, pani która wywołała aferę zawsze musi być najważniejszą osobą w kręgu zainteresowań:) 11:59, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ElkaElka

37 19

Pan Kotarba pewnie wróci to jest osoba odnosząca się z szacunkiem do każdej osoby. 12:00, 26.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

fdcsdefdcsde

12 1

oby choć znajac realnie to nie, bo to osoba którą promował poprzedni starosta i zarzad powiatu poprzedniej kadencji ale obyś miał rację, z pozytywnym skutkiem by to było zakładam dla tej szkoły 12:38, 26.11.2019


janekjanek

15 1

Raczej poprzedni Bryła wystawił znajomka 13:02, 26.11.2019


Belfer z innej szkołBelfer z innej szkoł

85 7

Diagnoza:
Bardzo niedobrze że pierzecie swoje brudy na zewnątrz. Nie szanujecie siebie to nie uszanuje was nikt. Jesteście instytucją publiczną, a zwłaszcza nauczycielami, którzy są w ogromnej mierze nielubiani. Wiem bo sam jestem. W tej sytuacji mleko się rozlało i ktoś będzie musiał ucierpieć, jak znam życie będą to obydwie strony. Z pewnością jawny konflikt nie przyniesie prestiżu szkole. Niestety ale dyrektorowanie w szkole polega na szukaniu kompromisów, szanowaniu podwładnych, a bycie podwładnym nauczycielem oznacza wykonywanie obowiązków. Co ciekawe ta opisana sytuacja moim zdaniem dotyczy bardzo wielu szkół. Wrócę do początku: "swoje brudy pierze się w domu", a "dyrektorem się bywa".
Leczenie:
Poratowanie zdrowia:) 12:06, 26.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Za nicZa nic

1 0

Marna puenta, chociaż też prawdziwa. Najważniejszym jest jednak wynik działania szkoły. Bez dyscypliny i uczniów i nauczycieli nie ma dobrych wyników. Jak czytam komentarze uczniów i absolwentów szkoła nie ma dobrych wyników. Popatrzyłem również na osiągnięcia uczniów. Szkoła chwali się umiejętnościami plastycznymi uczniów. Jest to jednak przede wszystkim szkoła techniczna im. prof. Groszkowskiego. Na tym polu szkoła nie chwali się żadnym osiągnięciem ucznia, pewno takich nie ma, jeśli jednak są powinny być wyeksponowane by zachęcały uczniów do wyboru tej szkoły. Nie wierzę, że do technikum elektrycznego nie przyszedł ani jeden uczeń, który nie byłby pasjonatem elektroniki. Chyba nauczyciele nie umieli lub nie chciało im się takiego ucznia dobrze poprowadzić . Myślę, że pani dyrektor chce to zmienić , by nie było jak w reklamie, że nauczyciele tylko marzyliby by bardziej im się chciało niż nie chciało. 09:19, 01.12.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


GoscGosc

72 10

Szkoda że nauczycielka skarżąca się nie opowie o swoich przypadkach poniżania uczniów!!! 12:20, 26.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Były uczenByły uczen

1 0

Też to tak wspominam 20:55, 27.11.2019


UczeńUczeń

56 9

Nie tylko nauczyciele ale i też uczniowie są traktowani w sposób niezgodny z zasadami moralnymi, poniżani oraz traktowani bez kszty szacunku ... 12:30, 26.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

aaaaaaaa

1 0

...KRZTY SZACUNKU ... ORTOGRAFIA SIE KŁANIA......... 10:25, 29.11.2019


LunaLuna

58 33

Ludzie czy Wy wierzycie w takie brednie. Śledzę ta sprawę od dłuższego czasu i czy nikomu nie wydaje się dziwne ze tylko dwie nauczycielki są ciagle pokrzywdzone losem ? Czemu nie opiszą tego jak się zachowują same. Jak te Panie zajmują się takimi sprawami to kiedy maja czas na naukę? Ktoś to ma trochę oleju w głowie to sam dojdzie wniosku ze komuś z góry zależy na usunięciu Pani dyrektor poprzez te właśnie Panie. Może by tak wyciągnąć wszytsko co Pani B i K ma za uszami tez mogło by być ciekawie a jaki artykuł bo z tego się utworzył nie na skali naszego miasta ale może na jakimś ogólnopolskim portalu. Może to Pani dyrektor powinna w końcu zgłosić sprawę o nękanie bo to już wszytsko staje się nudne. 12:34, 26.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HmmHmm

10 9

Odezwała się w poście p. dyrektor lub wicedyrektor. 13:03, 26.11.2019


RemRem

51 11

Brawo sklonować ta Panią Dyrektor i we wszystkie szkoły wsadzić. Najlepiej od S.P 6 bo tam widzę jakieś rozluźnienie. 12:38, 26.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

sp6 sp6

9 10

rozluznione to masz majtki 13:58, 26.11.2019


BylyuczenBylyuczen

55 15

Pani dyrektor siadlo na łeb, mimo iż nie lubilem p. E. Bożek, to uwazam, ze dobrze robi poruszajac ten temat. Ta szkola od dawna byla cyrkiem. Najsłynniejsza szkola w Mielcu i zwykle negatywnie postrzegana. Na palcach u jednej reki mozna policzyc ile bylo nauczycieli z powolania,ktorzy szanowali uczniow a uczniowie ich i chcieli naprawde ich czegos nauczyc.
Pozdrawiam SZKOŁĘ MARZEŃ 12:39, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


MielcusMielcus

59 9

Jakoś przez lata kiedy dyrektorem był Witek nie było takiego traktowania, zawsze wszystko było grzecznie, nigdy głosu nie podniósł, ale to człowiek kulturalny i obyty a nie taki co się do władzy dorwał i myśli ze słowna przemocą można sobie szacunek zaskarbić. Pani Wicedyrektor to chyba przejęła pewne zachowania od męża wojskowego a szkoła jak wiadomo to nie wojsko 12:50, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

antylewakantylewak

25 14

blokuje unijne programy??? napisać że dyrektor jest przeciw zboczeńcom i wynaturzeniom i jutro wyborcza podchwyci temat 12:55, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ja2dwaJa2dwa

41 30

I bardzo dobrze rygor musi być niech wkoncu ktoś się weźmie za te nauczycielki
12:56, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Yea uczniu Yea uczniu

9 7

Nie podszywaj mi się tu pod ucznia Barania ‚ mam uczennice w domu i obecna młodzież ma daleko te wasze wycieczki obecne ‚ jeśli Już to wyjazdy zagraniczne tylko,,,, a tu akurat to rodzice maja na wywiadówkach dużo do powiedzenia ,, *%#)!& chyBa Już Po Pracy Na Dzis. Co..... 13:17, 26.11.2019


PolipoliPolipoli

13 1

Nie mow ze prof. bo ledwo magister za pewne. Profesora to Pani Gerelo w telewizji co najwyżej widziala 13:23, 26.11.2019


GabiGabi

43 21

A może by tak prasa zaintersowala się i robiła sensacje kto stoi za Panią B ze czuje się bezkarna i wszytsko jej wolno. Dlaczego nie opisze swoich perfidnych metod jakie stosuje wobec nie tylko Pani dyrektor ale również jak traktuje i odnosi się do uczniów? Tez pewnie ciekawy artykuł by z tego powstał gdyby rodzice opublikowali jej wybryki. No ale nie ma się co dziwić jak się ma plecy i zlecenie żeby ryć to będzie ryć. Ale zawsze prędzej czy później kto dołki kopie ten sam w nie wpada.. a wracając do całego towarzystwa nauczycielskiego to może gdyby pracowali 40 godzin to inaczej by wszytsko odbierali. A za poprzedniego dyrektora jasne ze było fajnie bo robiło się co chciało i kasę brało 13:04, 26.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

małymały

9 0

Za Panią B stoi Pan B ze starostwa 13:22, 26.11.2019


RetyRety

38 23

Wywalić ze stanowiska zakazem pełnienia jakikolwiek funkcji dyrektorskich woda sodowa uderzyła do głow 13:14, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolitbiuroPolitbiuro

27 9

Zmartwię was ludki kochane ale przy obecnym układzie sił pani dyrektor jest nie do ruszenia ?!
Tak więc wycierać dziubki oraz noski mokre od łez i jak za starych czasów "DO ROBOTY" ? 13:16, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

darekdarek

37 6

Za Panią B stoi Pan B ze starostwa 13:27, 26.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LuizaLuiza

13 1

niestety! To od niego trzeba zacząć!!!!Przykre:( 22:45, 26.11.2019


REFORMAREFORMA

26 23

POTRZEBNA JEST TOTALNA REFORMA SZKOLNICTWA POLSKIEGO !!!!!

- nauczyciel powinien pracować od 7 do 15 a hak się nie podoba to można iść zmienić profesję i na trzy zmiany do firm na strefie się przenieść

- wypłata, podwyżka kosztem likwidacji wszystkich (wszystkich do zera) przywilejów, niech nauczyciel zarabia dobrą wypłatę ale zero ściemy, ulg, dodatków itd...

- szkoła podstawowa 7 lat (po co 8??) i tak większość uczniów dziś uczy się długo

- nowoczesny program nauczania - specjalizacja nauki już od 3-4 klasy szkoły podstawowej

- połączyć Historie z J. Polskim i WOSem, Rysunek z muzyką, Biologię z Geografią, po co tego tyle (specjalizacja) a nie MILIONY ZA BZDURY PŁACIĆ

- nowoczesna szkoła - tablet dla każdego ucznia, testy w tabletach jako kartkówki i niech komputer liczy średnią - będzie to porównywalne w całym kraju

- szkoła musi się dopasować do RYNKU PRACY do realiów a nie trwać w rzeczywistości alternatywnej, nie może być tak że rodzice pracują do 16-17 a szkoła zamyka się o 13 -15 albo nauczyciele co miesiąc robią sobie jakieś wolne, wyjazdy, kina, teatry a potem co .... rodzic ma brać urlop bo na pół dnia nie ma co z dzieciakiem zrobić ???

KATASTROFA

PS; A POTEM NIE MA NA - EMERYTURY, NA SZPITALE, NA LEKI, NA WOJSKO, NA POMOC BIEDNYM DZIECIOM ITD....

BO TEN SYSTEM ZJADA 10 X ZA DUŻO TEGO CO POWINIEN

= WNIOSEK =

PAŃSTWO TEGO NIE UZDROWI = SZKOŁY TRZEBA SPRYWATYZOWAĆ A PAŃSTWO NIECH KAŻDEMU RODZICOWI DA BON OŚWIATOWY = NP; 500 -1000 ZŁ NETTO W ZALEŻNOŚCI OD REGIONU ??? 13:34, 26.11.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

ZxyZxy

9 10

Zgadzam się. Rynek sam wtedy zweryfikuje kto się nadaje na nauczyciela. Większość z obecnych zatrudnienia nie znalazło by w żadnej prywatnej szkole. I nauczyli by się rodziców i uczniów traktować z szacunkiem, a nie jak zło konieczne. Sami chcą być traktowani jak święte krowy, a ludzi, którzy ich karmią traktują poniżej krytyki.



13:43, 26.11.2019


ABCABC

11 8

Do zxy, oj bidoku ciężko miałeś w tej szkole, a uczyć też się pewno za bardzo nie chcialo 14:25, 26.11.2019


40 godz!!!!40 godz!!!!

16 5

tak masz racje tez chce by nauczyciele pracowali 40 godz tygodniowo w szkole!!!! I ani minuty poza szkola!!! Dzis zona rozpoczela prace o 7.00 skonczyla po 13 a o 15 znowu miala jakas prace wykonac w szkole do domu wrocila po 17, teraz pracuje na laptopie na jutro na wywiadowke, jutro zaczyna o 8 do 13 i wywiadowka 15 - 17. Wczoraj przygotowywala testy ok 3 godzin, nigdy nie wiem czy odbierze dzieci ze szkoly bo jakies dodatkowe prace, w niedziele jedzie z dziecmi jako opiekun.... Czy wreszcie do ludzi dotrze ze wielu nauczycieli pracuje zdecydowanie ponad te 40 godzin z czego ok 30 w domu lub wykonuje inne prace niz prowadzenie lekcji??? 19:40, 26.11.2019


JJ

0 0

Piszesz, że nauczyciele powinni pracować od 7 do 15 a potem piszesz, że to źle, że szkoła zamknięta po 15 - przydałoby się trochę logiki....
17:08, 28.11.2019


ElektrykElektryk

20 5

Najpierw trzeba zająć się uczniami a nie tylko ich ograniczać i liczyć się z radą rodziców przede wszystkim... Uczniom tylko się ogranicza co chwile to jakieś wejście do szkoły to furtka czy szatnie ...zamiast szatni powinny być szafki dla uczniów i problem rozwiązany 13:56, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XyzXyz

25 22

Aa i jeszcze ta Pani chciała do rozmowy z dyrektor przedstawiciela związków zawodowych hahaha. W tej szkole jest to kontrkandydat Pani Lidii w konkursie na dyrektora szkoły, a przypominam, że wynik tego konkursu został zaskarżony. Czyli dwóch na jednego. Wcale się nie dziwię, że dyrektor się nie zgodziła. 14:06, 26.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do xyzDo xyz

18 4

Akurat coś pomyliłeś. Chciala do rozmowy przedstawiciela związków zawodowych do których sama należy i to akurat nie jest zwiazek zawodowy do którego nalezy kontrkandydat. To jest zwiazek ktory wspierał panią dyrektor po wniesieniu skargi na wynik konkursu i do ktorego dyrektorka należy .
Właśnie po to bylo dwóch na dwóch a nie dwoch na jednego. Czytaj artykuł ze zrozumieniem. 14:20, 26.11.2019


Absolwent Absolwent

37 9

Jako były uczeń lubiany nie przez wszystkich ale większość nauczycieli, sprawę opisze następująco, dyrektorce po wyborach sodowa uderzyła do głowy, a te 2 szanowne nauczycielki to nawet nie wiem czy komentować. Pani Bożek to dość ciężki typ człowieka. Takiemu to ciężko zostać Dobrym nauczycielem, a Co do pani Kusak to chyba większość uczniów nie wie jak zdała studia, nie są to słowa bez pokrycia bo w tamtym roku maturzyści nie mieli próbnej matury, bo pani kusak zapomniała zgłosić szkoły jako wice dyrektor powołana z reszta przez pana Kotarbe który jest dobrym kolega tych dwóch pań, czy tu przypadkiem nie występuje spisek przeciw dyroktorce? 14:16, 26.11.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

HahaHaha

18 2

Ale jaja, no niewiarygodne co się wyprawia 14:22, 26.11.2019


Hej niech srawdziHej niech srawdzi

9 1

Proszę sprawdzić czy to prawda / i To Opisać ,,,,, 14:51, 26.11.2019


JolaJola

6 6

Co za bzdury. Ciężki typ to Ty. A za próbne matury kto inny odpowiadał, nowa dyrekcja. 18:51, 26.11.2019


izaiza

22 10

pracowałam tam , w tej szkole długie lata, to prawda, jest tam teraz nie ciekawie, kołchozowa dyscyplina ale dziwią mnie też komentarze, nauczyciel "trzymany za pysk" to też prymitywne wychowanie podopiecznych, 'komentatorzy' !,,,na uniwersytety (5 lat i ciągle doskonalenie) a potem do pracy w szkole i kilka godz. lekcyjnych a potem luz,,,,więc na uniwersytety,,, 14:32, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Były uczeń rocznik 8Były uczeń rocznik 8

35 21

Jestem byłym uczniem z czasów gdzie były jeszcze warsztaty. Później zrobiono tam klasy. Panowało wtedy totalne rozluźnienie nauczycieli. Nie wspomnę o ciasnych butach.
W tamtym czasie nauczyciel miał luz jak nie wiem co. Większość nauczycieli uczyła i mnie i moich kolegów. Dyrekcja miała wywalone, nauczyciele w większości też. Teraz jak zaczyna się od nich wymagać to jest lament i płacz. Bardzo dobrze! Kibicuję Pani Dyrektor, tak trzymać! Nauczyciele "starej daty" potrafili nauczyć obecni olewają. Dlatego ogarnijcie się ludzie i szanujcie swoją pracę bo każdy by chciał kończyć o11:30. A jak wam dalej nie pasuje to 40 godzin tygodniowo lub więcej możecie wyrobić na strefie. 14:53, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RodzicRodzic

45 3

Obawiam się o przyszłość mojego dziecka w tej placówce. Taka sytuacja nie wplywa korzystnie na poprawę jakosci pracy szkoły. 15:04, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czy tak???czy tak???

42 24

a moze nowa dyrektor zaczala wymagac bo szkola ma slabe wyniki maturalne??? z tego co sie mowi to pani dyr powziela konkretne kroki w celi podniesienia poziomu nauczania, zwiekszenia dyscypliny, zwiekszenia liczby zajec dodatkowych. kodeks etyki to norma i na pewnych stanowiskach obowiazuje konkretny stroj wiec spodnica spodnie koszula czy bluza maja byc odpowiednie bo szkola to nie pokaz mody ani parking by kusic wygladem..... 15:14, 26.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MoniaMonia

14 2

Na jakich stanowsikach taki kodeks panuje? POdaj kilka przykładów.

Bo ja znam zapis tylko że stórj ma być schludny/elegancki i czysty. Nigdy nie słyszałam żeby zmuszano kogoś do noszenia spódnicy 16:45, 26.11.2019


BrawoBrawo

37 37

Pani Lidio Brawo zabrać się za to towarzystwo!!!!! 15:33, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Piątka Piątka

1 10

najlepszych nauczycieli w elektryku wg Was? 15:40, 26.11.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MielcokMielcok

10 7

nie ma wszystkie maja uczniów głęboko ... 18:27, 26.11.2019


VitekVitek

11 6

Najwięcej temat nauczyciela mają do powiedzenia Ci co się nie uczą niestety.

Według mnie np.
Pan Walat porządnie prowadzi lekcję sumiennie jak ktoś tylko chodzi na lekcję to jest w porządku
Pani Kania Pomykała jedyna która potrafi czegoś nauczyc z Angielskiego i potrafi to zrobić i wiedzę przekazać.
Pani Maryniak od Polskiego uczy już tyle lat widać że to jej pasja zna się na tym znajdzie się jeszcze paru innych nauczycieli choćby Pani M. Krępa od Fizyki jeśli jeszcze uczy. Owszem są też tacy których należałoby się pozbyć bo wyzywaja się na uczniach i tym podobne. 20:28, 26.11.2019


Andrzej Andrzej

5 1

Nie żyją ? 21:26, 26.11.2019


eurowizjaeurowizja

23 27

PiS wróć PiS wróć, proszę 15:44, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SezonSezon

27 16

Ta paniusia powinna udać się do Broniarza, on jej wdroży unijne programy, szczególnie te LGBT. 15:51, 26.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EdytaEdyta

0 0

Do SEZON
Chyba nie wiesz co piszesz
przedstaw sie z imienia i nazwiska i wtedy porozmawiamy jak dorośli...
anonimowo każdy jest mądry i odważny.. 18:59, 27.11.2019


ManxManx

27 30

Za dobrze mają, jeszcze nigdy w historii szkoły, tak dobrze nauczyciele nie zarabiali. Jeszcze ich krzywda. 15:58, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tak to jest Tak to jest

37 18

Słyszałam ze P. Dyrektor źle odnosi się do swoich pracowników i traktowanie też jest na granicy, przecież szemra o tym już cały Mielec. 16:06, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AlbeeAlbee

42 16

Jestem pełen podziwu i szacunku do tych pań. Niejeden z tzw. strefowców plujących w komentarzach powyżej w swojej pracy trzęsie portkami, chociaż są gorzej traktowani. Stać ich tylko na oczernianie po cichu i obsmarowywanie na pseudoportalach swoich przełożonych. TACY BOHATEROWIE..... 16:10, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JojoJojo

30 19

Odwołać jędzę . 16:14, 26.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PopieramPopieram

8 9

I to jak najszybciej 16:44, 26.11.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


AjakAjak

18 17

Ten elektryk to wogule jakąś dziwną szkoła sam tam chodziłem i nwm jakim cudem to możliwe ale kto by tam nie chodził to jakaś patola dziewczyny się wala na potęgę a goście cwaniakuja i chleja itp dyrektor i nauczyciele podobni jak gość od wf oijacy wino haha ciekawe że zebrali wszystkich w jedno miejsce 16:31, 26.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

GośćGość

18 1

Nie wrzucaj wszystkich do jednego wora,nie życzę sobie.Nie wszystkie dziewczyny to *%#)!& to nie od szkoły zależy ,czy któraś się wali na potęgę,tylko
od jej charakteru i nie wszyscy chłopcy chlają,ale pewnie ty sam w takim towarzystwie się obracałeś,albo któraś ci odmówiła i tak hejtujesz. 20:12, 26.11.2019


GośćGość

13 0

A tak w ogóle,to chyba podstawówki nie skończyłeś. 20:15, 26.11.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


RoccoRocco

15 30

heh na strefie przyjmuja nie pasuje cholocie praca w szkole do widzenia 16:47, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NachoNacho

20 28

wiekszosc nauczycielek konczyla swoje studia za maslo kazdy to wie teraz wielkie panie sie porobily 16:53, 26.11.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

JózuśJózuś

12 4

Ciebie gamoniu nie było stać na masło, więc dalej jesteś d e b i l e m ! 21:45, 26.11.2019


xzdexzde

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


No commentNo comment

2 1

Do xzde gimbusie zaropialy pokaż swoje IQ i kwalifikacje do czegokolwiek, a później komentuj 22:53, 26.11.2019


DD

0 0

ZABRAKŁO CI MASŁA? 18:00, 27.11.2019


SuperSuper

23 10

Pomysly ma ta Pani dyro. Kto to widzial w taki wypi.zd okna wymieniać w szkole 16:55, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

John holmesJohn holmes

20 29

nauczyciele to bezkarni terrorysci tylko strajkuja i wykorzystuja nasz piekny kraj,na wiazkach przyjmuja niech ta cholota idzie tam do roboty 16:57, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

asdasd

29 26

Gdy chodzi o Elektryk, to nie ukrywajmy, że to zawsze było siedlisko nieciekawego towarzystwa. I główną winą powinno obarczyć się nie aktualną dyrekcję i nauczycieli, ale tych, którzy do tego upadku przez lata dążyli. Nauczyciele zlewający uczniów, niedopuszczanie do matury, byleby nie zaniżyć średniej, nauczycielki spółkujące z uczniami... W tej szkole jak w soczewce odbijają się problemy polskiej edukacji. P. Lidia jest jaka jest, ale swoim uporem przełamała w końcu passę dyktatury władzy ze starostwa i teraz usiłuje posprzątać bałagan jaki przez krótki okres swoich rządów narobił p. Kotarba i innych nagromadzonych zaniedbań. Może nie do końca umie zarządzać personelem, bo wtedy by taki problem nawet nie wyszedł, ale po inwestycjach i zasadach dotyczących uczniów (WASZYCH DZIECI!) tj. kwestia tych wycieczek, szatni, wychodzenia ze szkoły widać, że jej zależy na dzieciakach i opinii o szkole.
Nikt nie pisze o sposobach motywacji nauczycieli przez dyrektora I LO, który zabrał godziny młodym leniwym nauczycielkom na poczet emerytowanych, by pokazać im jak się uczy.
Dziwicie się aferze o wyjście na "3 minuty" z klasy? Nie trzeba 3 minut, żeby komuś stała się krzywda, a wtedy kto by był odpowiedzialny za tragedię? Jak dla mnie nauczycielka do zwolnienia.

Kwestia tej szkoły to temat na dziennikarskie śledztwo. Może pracownicy HEJ.mielec.pl przynajmniej pobawią się w dziennikarzy, a nie tylko informują o rzeczach, które na różnych mieleckich forach same wychodzą. 17:17, 26.11.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

TrojaTroja

16 5

Zwazaj na słowa o nieciekawym towarzystwie które tam uczęszczało bo wśród nich są ludzie który zrobili kariery i odnieśli zawodowy sukces, wiec nie obrażaj ludzi bo gowno wiesz 18:04, 26.11.2019


yyyyyy

3 1

Kto się z kim ruch ał? 22:01, 26.11.2019


ApostołApostoł

1 4

Nauczycielki spolkujace z uczniami!!!!!?????toz to tam sodoma i gomora się działa 22:49, 26.11.2019


BelferBelfer

26 9

Jak to baby jedna chce być ważniejsza od drugiej,przełożonych należy słuchać bo inaczej anarchia w szkole. 17:21, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PlgtPlgt

14 2

A może w Berlinie są mniej wymagający? 17:25, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrojaTroja

21 5

Zwazaj na słowa o nieciekawym towarzystwie które tam uczęszczało bo wśród nich są ludzie który zrobili kariery i odnieśli zawodowy sukces, wiec nie obrażaj ludzi bo gowno wiesz 18:30, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Broniaz SBroniaz S

27 12

Zwolnić dyrekcję
18:40, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZnawcaZnawca

34 1

Dobry dyrektor powinien mieć następujące cechy:
- sprawiedliwość, konsekwencja w działaniu,
- zdyscyplinowanie, stanowczość,
- komunikatywność,
- dostępność, uprzejmość, panowanie nad sobą,
- operatywność, otwartość na nowości, wytrwałość,
- szybkość podejmowania decyzji,
- stawianie interesów ogółu nad własnym,
- zainteresowanie sprawami kierowanego zespołu. 20:29, 26.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

M.M.

6 0

znawca na dyrektora - popieram 21:13, 26.11.2019


CC

12 1

I jeszcze "równe traktowanie pracowników", bo to chyba w tym problem. 07:31, 27.11.2019


kokoskokos

19 11

,,Zajęcia planowo kończyłam po 3 godz lekcyjnych.,, ja pie,role.... 21:24, 26.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

izaiza

1 0

,,,,na Uniwersytet KOKOS,,,będziesz kończył pracę o 11,30 lub wcześniej a podołasz temu ??? 15:22, 28.11.2019


StudentkaStudentka

6 0

Nudny ten Mielec,nic konkretnego się nie dzieje. 21:32, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JjJj

18 7

Przeciez ta nauczycielka ma focha na Polske 22:03, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EliEli

11 25

Brać nauczycieli za pyski i na kronospan tam są etaty na smarowanie rolek ekstra fucha 22:04, 26.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

eheh

13 2

Ta fucha jest dla tych co nie lubili do szkoły chodzić :) 08:42, 27.11.2019


AS pikAS pik

7 2

Planowo zajęcia kończę po 3 godzinach lekcyjnych.W dniu 11.09.2019 r zajęcia skończyłam o godzinie 11:30.
Tygodniowy obowiązkowy wymiar godzin zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, prowadzonych bezpośrednio z uczniami lub wychowankami albo na ich rzecz (nazywany pensum), określony jest dla większości nauczycieli w art. 42 ust. 3 Karty Nauczyciela. Wynosi 30 godzin. 22:44, 26.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AS pikAS pik

10 2

Tak że z karty nauczyciela wynika że nauczyciel powinien być w szkole 6 godzin zegarowych a więc od godziny 8 do 13 22:49, 26.11.2019


martamarta

6 4

Podaj dokładnie ten przepis, boć mi sie wydaje że wcale tak nie ma 23:18, 26.11.2019


Twój nickTwój nick

17 0

No i gdzie te czasy Anemika... 23:02, 26.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

FankaFanka

9 0

Anemika brakło i wszystko szlag trafił 08:21, 27.11.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


TakTak

5 1

Dokadnie ! 07:24, 27.11.2019


BylyuczenBylyuczen

11 7

Pani Lidzia dzisiaj nie śpi... 23:45, 26.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ONAONA

19 0

Jeszcze niech uczniowie się wypowiedzią! Co oni mogą Nic. A to śmieszne wolne w piątek 29.11 z dni do dyspozycji dyrekcji? Lepiej chyba by było zaraz po nowym roku jak większość szkół będzie miało. O tym że mogą być problemy z dojazdem zapomniano. 07:24, 27.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarekzadymiaczMarekzadymiacz

7 0

Ale dymyyyy 08:46, 27.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LawyerLawyer

27 12

Jeżeli wykształcony, dorosły człowiek, do tego nauczyciel pracujący z dorastającą młodzieżą, po nawet najtrudniejszej rozmowie z dyrekcją wpada w "histerię i płacz", to powinien się mocno zastanowić nad zmianą pracy bo zwyczajnie coś z nim nie tak ?! ?
A jeżeli uważa, że ma rację i ma na to dowody, świadków itp. a nie tylko swoje wybujałe wyobrażenia to jak najszybciej winien to zgłosić do organów ścigania. Gwarantuję, że pani dyrektor przynajmniej na czas postępowania zostałaby zawieszona... A tak to patrząc z boku, mamy jakieś rozhisteryzowane paniusie, pracujące po 3-4h dziennie, dla których każdy najmniejszy problem burzy ich dobre samopoczucie, rodzi frustrację czy też histerię i płacz ?!
08:55, 27.11.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MartaMarta

10 5

Po 3/4 h pracuje w szkole. A wiesz ile nauczyciel ma jeszcze pracy w domu? COnajmniej drugie tyle.
Tobie na strefie dają prace do domu? NIe, siedzisz 8 godzin i w domu nie myślisz o pracy. Specyfika zawodu nauczyciela jest inna. Pół pracy wykonuje w szkole, pół w domu 16:37, 27.11.2019


-> Marta-> Marta

5 5

Nie zmyślaj kochaniutka bo nie wszyscy poza nauczycielami pracują na strefie, więc jakiś argument z doopy. Poza tym jak ktoś pracuje 3-4h w szkole, to zamiast biegusiem lecieć do domku czy na zakupy do galerii, to może jeszcze pozostałe 4-5h z tej dniówki w tej samej szkole przeznaczyć na te mityczne obowiązki domowe, które zabiera do domu.
Moja kobitka jest nauczycielką i potrafi w szkole sprawdzić prace domowe, kartkówki, zrobić kserówki itp. i nie targa tego wszystkiego do chałupy.
21:21, 27.11.2019


MartaMarta

5 2

No to pozazdrościć żonie szkoły, w któej znajdzie się kącik gdzie w spokoju i ciszy można poprawiać sprawdziany i szykowac materiały na następny dzień. Szkoły są przepełnione, do godziny 14 ciężko znaleźć wolną sale, a w pokoju nauczycielskim zawsze ktoś się kręci.
Poza tym czasami trzeba skorzystać z komputera, a do teog nie zawsze w szkole dostęp jest, bo nie zawsze jest komputer wolny. A jak ktoś sie przygotowuje do lekcji ze sowich prywatnych ksiązek w domu? to ma je codziennie do szkoły w torbach targać, żeby po lekcjach w szkole się z nich przygotować? 16:35, 28.11.2019


Miriam. Miriam.

23 8

Takich dyrektorów nie brakuje w Mielcu i okolicy. Myślą że szkoła to folwark i maja nią rządzić a nie zarządzać. "Człowiek jest jak ułamek zwykły, w liczniku ma to czym właściwie jest, w mianownik swoje wyobrażenia o sobie, im większy mianownik, tym mniejszy ułamek ". Trzymajcie się dziewczyny, może się tym zajmie ktos mądry. 08:55, 27.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PatiPati

39 6

Pan Bryła działa od lat tą samą metodą. Jeśli się nie podporządkujesz jego chorym ambicjom kontrolowania wszystkich i wszystkiego. Pani Lidka jak wiadomo nie zatrudniła wskazanego przez Bryłę wicedyrektora. Najpierw anonimowy list "zatroskanej osoby" do starostwa. Później rozmowa z zatroskanymi i ustalenie taktyki ataku (były te panie widziane w starostwie). A za chwilę próba odwołania Pani Dyrektor przez zaniepokojonego starostę. Można zadać też pytanie czy to przypadek, że w szkołach w których próbuje robić czystki wszechmogący Bryła wybrano ostatnio przewodniczącego i zastępcę ZNP. Moim zdaniem to piąta kolumna ze starostwa więc proszę się nie dziwić, że Pani Lidia nie chce rozmawiać w obecności "konfidentów". panie bryła czy pan choć przez sekundkę bierzesz pod uwagę uczniów i rodziców. Wstyd mi za Mielczan, że wybiera się na takie stanowisko ludzi chorych na władzę 10:33, 27.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

14 21

Proponuję paniom, dyrektor i nauczycielce zmianę pracy. Jak sobie panie popracują na strefie po 8 lub 12 to docenią swoją prace i zaczną traktować ludzi w szacunkiem. 10:38, 27.11.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MartaMarta

10 3

A co ma do tego praca na strefie? Wszyscy pracownicy strefy, czyli kilkadziesiąt tysięcy ludzi nagle są ideałami, bo szanują człowieka, bo tylko oni wiedzą co to ciężka praca? Znam mnóstwo ludzi ze strefy, którzy też z kulturą nie mają nic wspólnego
Żałosne
Każdy zawód ma swoją specyfikę. To że ty musisz np. przewalać ciężkie skrzynki, to nie znaczy, że inni mają lepiej, a twoja praca jest najbardziej odpowiedzialna i najtrudniejsza. 16:36, 27.11.2019


A tyA ty

0 1

Pracujesz na strefie? Chyba też nie, bo szacunku do ludzi jednak nie masz. 19:00, 27.11.2019


AAAAAAAAAAAA

1 0

Marto - skąd wiesz że "mieszkaniec" przekłada skrzynki na strefie? Może jest dyrektorem? Może jest bardziej wykształcony niż Ty? Tez brak ci szacunku dla ludzi, bo choćby przekładał skrzynki to jest gorszy od ciebie? 10:30, 29.11.2019


;);)

10 18

Trzeba było sie uczyć a nie teraz płakać nad pracą nauczyciela ! wiecej ambicji w życiu ! 10:45, 27.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HIPOKRYZJAHIPOKRYZJA

6 4

Ja mam skończone dużo poważniejsze studia niż te niby kursy nauczycielskie które zwą się "studiami" ale firma i tak weryfikuje mnie dzień w dzień !!!
A jak ma się to do pracy w rodzinnej atmosferze Pani nauczycielki:) z kartą nauczyciela nie do zwolnienia na trzech etatach, po dwie godz dziennie ???

PS;
Wprowadzi ktoś w końcu jak w Norwegii roczne kontrakty i pracę przy tablicy od 7 do 15 a do tego w kryzysie zabierze wszystkie przywileje a wakacje będą bezpłatne
Potem wprowadzą w końcu BON OŚWIATOWY i szkoły będą całkowicie prywatne, zarządzane w sposób rynkowy 17:34, 27.11.2019


RodzicRodzic

31 0

O zgrozo! Szkola to nie prywatny folwark. Jesli strony dalej będą prowadzić wojenke, niebawem moze w tej szkole nie bedzie kogo uczyć i kim ,, rządzić". Współczuję Bogu ducha winnym pracownikom i uczniom tej szkoly. Żenada. 11:04, 27.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

13 8

wstyd
wstyd
wstyd
wstyd
OPAMIĘTAJCIE SIĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 12:11, 27.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zbzb

25 11

Oj,oj te Panie mają coś za "uszami"!!! i oczywiście pan Bryła w tle, czego mnie to nie dziwi!!!Kogo chce wcisnąć na to miejsce! A może te Panie pomyślałyby o szkole i uczniach!!!
Ta sprawa jest bardzo "brudna" polityczna i po przeczytaniu komentarzy to P.dyrektor niech się nie daje wykiwać, bo do mobbingu to tu daleko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 12:22, 27.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HIPOKRYZJAHIPOKRYZJA

9 16

Witam

HIPOKRYZJA = W ciągu ostatnich 10 lat nauczycieli w Polsce przybyło około 9%, natomiast osób uczących się, czyli uczniów, ubyło o ok. 20%. !!!!!!!!! :)

uczniów mamy ponad cztery miliony a nauczycieli niecały milion i jak nadal utrzymamy tendencje to za parę lat będzie więcej nauczycieli niż uczniów :)

Nauczyciele niech się zastanowią ponieważ w końcu ktoś pójdzie po rozum i skończy ten cyrk !!! To jest cyrk na skalę kraju i nie rusza się go tylko ze względu na to że jest to prawie MILIONOWA grupa wyborcza a wraz z rodzinami to kilku milionowa, do tego dochodzi marketing wyborczy :)

SZKOŁY ZOSTANĄ SPRYWATYZOWANE I NASTĄPI BON OŚWIATOWY;
wtedy dojdzie do tego że praca będzie pracą i będzie weryfikowana jak w NORWEGII - co rok podpisuje się kontrakt z nauczycielem względem jego wyników - jak są słabe to się żegnamy

PS;

1. ILE PRZY TABLICY PRACUJĄ NAUCZYCIELE;
NIEMCY - nauczyciel przy samej tablicy pracuje 26 h zegarowych
TURCJA - nauczyciel przy samej tablicy pracuje 30-34 h zegarowych
HISZPANIA - nauczyciel przy samej tablicy pracuje 25 h zegarowych
a w Polsce - 13 h zegarowych !!!!!

Mając 0,8 mln nauczycieli w Państwowych strukturach zostanie w prywatnych 180 tys. w skali kraju i tyle jest potrzebne;

180 000 w całym kraju - reszta musi iść pracować w sektorze prywatnym któremu BRAKUJE LUDZI DO PRACY

Dzisiejsza szkoła niszczy budżet Państwa !!!!! Cały kraj na tym cierpi, PODATKI !!!
14:40, 27.11.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

TT

4 1

*%#)!& jesteś 15:21, 27.11.2019


KomandosKomandos

11 1

Bardzo proszę sprywatyzujmy szkole, jak zapłacisz 2-3 tys miesięcznie za edukację dziecka, to ci się odechce takich pomysłów, a poza tym droga wolna nie musisz posyłać dzieci do szkoły 15:48, 27.11.2019


Do KomandosDo Komandos

1 5

Co ty Komandos bredzisz
Bon oświatowy od Państwa i nie strasz rodziców bo to Państwo będzie płaciło ten bon ale szkoły będą prywatne i NIE POZWOLĄ SOBIE NA MARNOWANIE 90% swojego budżetu
Cały kraj na tym cierpi - szpitale, szkoły, drogi, inwestycje i wszyscy obywatele (podatki)

BO KORPORACYJNA GRUPA LUDZI WYWALCZYŁA SOBIE = SPECJALNE TRAKTOWANIE = W WIRTUALNYM ŚWIECIE !!!


17:23, 27.11.2019


Za nicZa nic

16 10

Nie znam ani tych pań nauczycielek, ani pani dyrektor. Wypowiadają się tu tylko dwie nauczycielki. Co na ten spór mówią inne nauczycielki i nauczyciele, których jest zapewne wielu. Jak inni oceniają panią dyrektor ? Może pani dyrektor chce zaprowadzić dyscyplinę w szkole, ale nie wszystkim się to podoba, bo przecież lepszy jest luz i brak wymagań. 16:08, 27.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HejHej

11 4

W sp6 jeszcze gorsze bagno i jakoś z tym do mediów nie idą. 16:21, 27.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MartaMarta

16 0

To niech idą, może po tym poprawi się u nich sytuacja 16:33, 27.11.2019


Obserwator RomanoObserwator Romano

5 13

W filmie WRZOS jedna hrabianka, obserwując księżną Podhorecką komentuje zdziwiona: "księżna wita się i rozmawia z nauczycielką - jakby to był człowiek" . Czyli już w tamtych czasach było wiadomo, że nauczycielka z człowiekiem nie ma nic wspólnego. 16:22, 27.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

wazniakwazniak

9 3

o ty śmieciu 16:50, 27.11.2019


aaaaaa

2 0

To był film "TRĘDOWATA" i te słowa były wypowiedziane jako komentarz do innego dialogu. Nie zrozumiałeś sceny. 10:36, 29.11.2019


matura 1982matura 1982

9 6

Michał Krok, Eugeniusz Witek , Henryk Gradowski, Laura Łącz,Jan Roman i inni - to byli prawdziwi nauczyciele - teraźniejsi przynoszą tylko wstyd tej wspaniałej niegdyś szkole 16:39, 27.11.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

aktoraktor

6 2

Laura Łącz - aktorka??? 16:55, 27.11.2019


Do matura 1982Do matura 1982

6 7

Ta szkoła zawsze była bardzo słaba, najsłabsza w mieście
Poziom leżał tam od lat
Może ktoś chce to zmienić ??? 17:53, 27.11.2019


PoziomPoziom

14 2

Jeśli przychodzi słabsza młodzież to przepraszam bardzo skąd ten poziom ma być? Jeśli młodzież byłaby mega zdolna to co innego. Z pustego nawet Salomon nie naleje. 20:39, 27.11.2019


iza,,,iza,,,

0 1

tak, ci nauczyciele to autorytety wiedzy, humoru, szacunku dla ucznia i to święta prawda: jacy uczniowie, taka szkoła 14:37, 29.11.2019


Byly uczeń Byly uczeń

11 4

Ktoś wyżej wspomniał o słabych wynikach z matur itp.. i że pani dyrektor chce to poprawić to jaki ma to związek poprawiania efektywności nauczania z zamykaniem furtek drzwi czy szatni jeśli ktoś chce się uczyć to i tak ta szkołę skończy choćby nie wiem co a nie taka zabawa z uczniami... Kto chodzi do szkoły to przejdzie a kto nie to nie za bardzo zauważyłem to przez 4 lata 16:50, 27.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HIPOKRYZJA !!!HIPOKRYZJA !!!

7 6

HIPOKRYZJA = W ciągu ostatnich 10 lat nauczycieli w Polsce przybyło około 9%, natomiast osób uczących się, czyli uczniów, ubyło o ok. 20%. !!!!!!!!! :) 17:25, 27.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DO RZESZOWA lub TARNDO RZESZOWA lub TARN

6 10

DO RZESZOWA lub TARNOWA DAJCIE DZIECIAKI !!!

NAJSŁABSZA SZKOŁA W MIELCU OD LAT
BARDZO SŁABY POZIOM
NIE POLECAM
SĄ LEPSZE W MIELCU ALE I RZESZOWIE CZY TARNOWIE - INTERNAT Z JEDZENIEM TO KOSZT ok. 400500 ZŁ. A W DOMU DZIECIAK TEŻ MUSI JEŚĆ :) 17:51, 27.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HugoHugo

6 2

Co za pała usunęła moj komentarz. Nic zlego tam nie napisałem 18:26, 27.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

szok smokszok smok

12 11

W 2018 r nikt nie zdawal na maturze j niemieckiego - dzieci jezdza do Niemiec na wycieczki czy po nauke??? Czego sie nauczyli ze bali sie zdawac w/w jezyk??? w tym roku zdawalnosc to 70% przy 99% w I i II LO.... Pani dyrektor - prosze wlepiac nagany na pismie a nie bawic sie w rozmowy i bedzie jasne kto pracuje a kto zwiedza korytarze zamiast pracowac, kto szpieguje podglada co robia inni.... 18:47, 27.11.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

FF

5 4

Jesteś baranem który nic nie rozumie !!!! 20:24, 27.11.2019


do Fdo F

11 2

wlasnie ze duzo rozumiem i wiem o szkolach nauczycielach zwiazkowcach uczniach rodzicach oraz o ukladankach przepychankach kombinacjach w mieleckim srodowisku. Niestety szkoly zostaly upolitycznione i to jest najwiekszy problem... 21:56, 27.11.2019


WagaWaga

4 0

Karać wszystkich jednakowo, a nie tylko wybranych. Wtedy nikt o mobbingu mówić nie będzie. 15:52, 28.11.2019


SprawiedliwySprawiedliwy

9 3

Matura z j. niemieckiego nie jest obowiazkowa. Tak samo jak z wielu innych przedmiotów. Zdawalność jest słabsza bo to technikum i nie kazdy uczeń ma zamiar do niej się przygotować tak jak trzeba i młodzież ma różne priorytety. Dla części uczniow technikum ważniejszy jest zawód i pójście do pracy niż zdana matura. Ci co sie nie uczą tylko myślą jak przejsc z klasy do klasy podchodzą do matury i egzaminu bo to jest ich prawo i myślą ze sie może uda zdać egzamin i dlatego tak to wygląda w zestawieniu z liceum. Zobacz jaka jest srednia technikow i nie porównujdo liceum.
Co do zwiedzania korytarzy to nie mierz innych swoją miarą!
19:39, 27.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

szok smokszok smok

0 0

pracuje w prywatnej firmie i nie ma mowy o lazeniu gdzie mi sie podoba w czasie pracy, nie do pomyslenia jest sprawdzanie innych..... to jest robota kontroli jakosci, szefa. 21:46, 27.11.2019


EliEli

5 13

Słuchajcie nauczyciele świetnie się, nadadza na smarowanie rolek, w kronospanie , potrzebuja,
Trzy zmiany dwunastki zrobią.
Niech poczują co to praca kierunek kadry 20:05, 27.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LolLol

5 0

Eli taka dumna jesteś ze swojego miejsca pracy, ze juz kolejnym komentarzem zachęcasz do podjęcia pracy tam? 16:43, 28.11.2019


Były uczeń. Były uczeń.

16 2

Akturat panią Ewę znam ponieważ uczyła naszą klasę niemieckiego.wiecznie się spóźniała.sprawdziany i kartkówki robiła z zadań domowych które mieliśmy napisać z tłumaczem.nje pamiętam by mnie czegoś na tej lekcji nauczyła. pamiętam ją jakoś wiecznie sfochana i ''zapracowana" nauczycielkę. 20:49, 27.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tak tak

1 0

Tak to prawda, 19:34, 03.12.2019


RodzicRodzic

8 10

Apeluję do rodziców!!! Przyjrzyjcie się kto uczy Wasze dzieci. Młodzież, która potrzebuje autorytetów przebywa całymi dniami i jest kształtowana przez takich właśnie ludzi. Dziwi mnie, że mają czelność kogokolwiek pouczać i wystawiać jakieś noty szczególnie za zachowanie. Szok



20:53, 27.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MoniaMonia

5 3

W pierwszej kolejności autorytetem dla dziecka powinien być rodzic, a nie nauczyciel ;)
Jaki Ty dajesz autorytet swojemu dziecku, skoro anonimowo obrażasz innych? Spójrz najpierw na swoje zachowanie, bo ten komentarz to z twojej strony także "wystawianie jakiejś noty za zachowanie" 16:29, 28.11.2019


RodzicRodzic

1 0

A powiedz mi w którym miejscu tego komentarza ktoś został obrażony? Zostało tu podsumowane to jak zachowują się nauczyciele i tyle. Jeżeli chodzi o mój autorytet to się nie martw, bo go mam bez wykształcenia pedagogicznego. Dziwi mnie tylko fakt, że nauczyciele tyle się uczą, a autorytetu zbudować nie umieją, a ja nie chcę, żeby moje dzieci przebywały całymi dniami z dorosłymi osobami, które zachowują się poniżej krytyki. Mam nadzieję, że już niedługo to rodzice będą oceniać i wybierać nauczycieli dla swoich dzieci 07:18, 29.11.2019


RodzicRodzic

14 4

Miałam nieprzyjemność bywać w tej szkole jako rodzic. Tam nie ma z kim porozmawiać poważnie i tu nie chodzi o dyrektor, tylko o to, że mają gdzieś uczniów, nie interesują ich problemy uczniów, nie mają najmniejszego zamiaru o nich rozmawiać. Rano schodzą się do szkoły zaspani z łaską, że wogóle przyszli do pracy. Rodzic to intruz i wróg zwracający cztery litery. Z lekcji co chwilę wychodzi jakiś nauczyciel, a uczniowie sami w klasie. Nie wspomnę o tym, że pierwsze lekcje zaczynają się rzadko o 8, bo młodzież na nauczyciela czeka. I to było jeszcze za starego dyrektora. Teraz ktoś chyba Chce to zmienić i jest burza. 21:23, 27.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PASPAS

5 5

potwierdzam 21:52, 27.11.2019


SednoSedno

3 0

Pupile nie są karani. 15:56, 28.11.2019


szok smokszok smok

9 3

zdawalnosc w technikach porownalem i sa powyzej 80% np 83%, 89% tylko wieczorowe szkoly mialy nizsze zdawalnosci od w/w np 50%.... poczytajcie komentarze inne a zorientujecie sie ze wcale tak super nie bylo i jednak dyrektorka robi cos w kierunku zmiany wizerunku/poziomu nauczania, wychowania mlodziezy.... 21:43, 27.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EliEli

6 13

nauczyciele terazpracuja za karę tak myślą właśnie, hańba wstyd co za *%#)!& uczą naszych dzieci 21:45, 27.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LolLol

6 0

To postaraj się o nauczanie domowe i sama ucz swoje dzieci 18:51, 28.11.2019


Co wy macie z tą strCo wy macie z tą str

8 4

Było się uczyć, a teraz żal do nie wiadomo kogo. Sorry, taki mamy klimat! 22:33, 27.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZzzzzZzzzz

2 6

Chodzenie do tej szkoły z nauką to akurat nie ma wiele wspolnego.... 23:00, 27.11.2019


Dalej plujcie...Dalej plujcie...

15 4

Na nauczycieli - jakby tak posłuchali, to kto będzie uczył te wasze bombelki?? 22:34, 27.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RhymesRhymes

23 1

Nie jestem nauczycielem ale proponuję żeby wszyscy krytykanci rzucili pracę na strefie a czas, który spędzają przy piwie i grillu poświęcili na naukę. Dzięki temu po kilku latach zdobędziecie odpowiednie kwalifikacje i tą lekką, przyjemną pracę nauczyciela. A jeżeli wasze dzieci na co dzień wysłuchują takich wypowiedzi jak w tych komentarzach to współczuję im, wam i nauczycielom, którzy muszą się takimi ludźmi zadawać. Co do Pani dyrektor to kontakt z nią jest niezapomnianym doznaniem, więc szczerze współczuję jej podwładnym. 23:26, 27.11.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

$xxx$xxx

2 5

Tak się składa, że na strefie pracuje wielu ludzi po studiach. Czasem jest to kilka fakultetów i nikt nie biadoli ile się to musiał uczyć, tylko uczciwie pracuje wiele godzin dziennie, a nie trzy godziny lekcyjne i jeszcze z łaską 00:29, 28.11.2019


RhymesRhymes

7 1

A czy to jest artykuł o niezadowoleniu nauczycieli z pracy czy o mobbingu? Dlatego nie rozumiem tych nienawistnych komentarzy i wysyłania nauczycieli na strefę. Każdy sam wybiera drogę edukacji a potem pracy. Jeśli ktoś jest ze swojej niezadowolony niech ją zmieni zamiast wylewać żale i frustrację w komentarzach. 12:21, 28.11.2019


XzyXzy

2 4

Wysyłasz ludzi na studia, żeby mieli lżejszą pracę, więc to Ty ponosisz ten temat. Bo faktem jest, że ludzie po studiach niejednokrotnie ciężko pracują, a nie marudzą jak nauczyciele, że są przemęczeni po kilku godzinach lekcyjnych. 15:07, 28.11.2019


RhymesRhymes

5 1

Raczej zastanawiam się czy naprawdę praca nauczyciela jest taka lekka. A wręcz przeraża mnie nagonka na nauczycieli pod byle pretekstem. Nie jestem nauczycielem ale miałem kiedyś taki epizod zawodowy i jednak mówię o tym z doświadczenia. Dziś sam mam dzieci w szkole i chciałbym żeby uczyły je osoby dobrze wynagradzane i szanowane bo wtedy ich praca będzie dobrze wykonywana a moje dzieci na tym skorzystają. Jak w każdym zawodzie jedni pracują lepiej inni gorzej ale obecnie każdy pretekst jest dobry by pluć na nauczycieli. Jak pisałem, artykuł o mobbingu a komentarze o czasie pracy nauczycieli i epitety w stylu ,,nieroby,,. 19:03, 28.11.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UczniakUczniak

2 0

Czy taki człowiek może być dyrektorem placówki dydaktycznej ? 09:14, 28.11.2019


Prosta sprawaProsta sprawa

14 1

Jak się nie ma autorytetu to się stosuje przemoc. Jeśli czynności mają znamiona mobbingu to sąd wyda wyrok. Spoko. 08:27, 28.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


XzpXzp

0 3

A skąd kolega takie wiadomości posiada czyżby siedział pod kołdra u Pani dyrektor czy podsłuch założył ze pisze takie głupoty. Zajrzyj w swoją rodzine i zobacz czy masz idealnie a później interesuj się czyjaś du.... 09:17, 28.11.2019


Pytanie...Pytanie...

12 0

W jaki sposób dzieci i młodzież mają mieć szacunek dla nauczycieli skoro nauczyciele sami między sobą się nie szanują? 10:46, 28.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AjakAjak

3 5

Gość napisał nie wrzucaj wszystkich do jednego wora nie każda kobieta to... No ok wiem że to od charakteru zależy a nie od szkoły ale jakbyś zauważył tam jest skupowisko najwięcej takich wiadomo wszędzie się znajdzie jakąś patola czy to ekonomi czy szkoła pod wiaduktem ale co jak co elektryk znam świetnie chodziłem tam 6 lat zawodwoka potem liceum zaoczne i każdy mi przyzna że skupowisko największych łatwych kobiet i kolesi patroli to właśnie elektryk 16:42, 28.11.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

oooooo

3 0

skupowisko....a co to???
18:25, 28.11.2019


iza,,,iza,,,

1 0

pisząc 'skupowisko" potwierdzasz , żeś patol 14:43, 29.11.2019


XYZXYZ

10 5

Trochę z innej beczki będąc niedawno w okolicach tych szkół które są w tamtej okolicy stwierdzam że w panuje w nich kompletne rozluźnienie. Kadra pedagogiczna nie panuje nad tym towarzystwem, a i służby miejskie nie interesują się tym co się dzieje na przerwach wokół "placówek oświatowych". Jeśli o tym spółkowaniu to prawda to to jest sprawa dla prokuratora, dzisiejszy świat jest skundlony do szpiku kości nauczyciel już nie jest nauczycielem, uczeń uczniem a rodzic rodzicem. Dziękuję Bogu, że moje dzieci już dawno skończył szkoły, dziękuję Bogu, że miały nauczycieli normalnych i z powołania. W jakim kierunku zmierzamy? 16:43, 28.11.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

XzzzXzzz

4 5

Ja też dziękuję Bogu, że dzieci już skończyły szkoły, ale niestety z tą szkołą miałam styczność. Potwierdzam młodzież stojąca wokół szkoły i paląca wszystko co można, bo to już niestety nie tylko papierosy, n auczyciele udają, że nie ma problemu, bo walczą między sobą. Uczciwie się niema co uczyć, trzeba kombinować, autorytetów brak, bo nauczyciele odzywają się do uczniów jak do kolegów, zresztą do rodziców też im się zdarza. Oceniane jest kombinatorstwo,
Nie uczciwa nauka. Upadek totalny. Nie dziwię się tym młodym ludziom, że zostaje tylko zapalić skręta. 18:01, 28.11.2019


XyyyXyyy

4 3

Zawiedliśmy niestety. Młodzież nie ma wzorców do naśladowania, nie wiedzą co ze sobą zrobić, ale wiedzą, że nie chcą być tacy jak my nauczyciele i rodzice. Jest kiepsko. Współczuję tym młodym ludziom w tych czasach. Jak patrzą na dorosłych, to nie chcą dorastać. I ja się im nie dziwię. 19:28, 28.11.2019


ZzzzZzzz

5 0

Niech patrzą na polityków i bedzie git !
20:04, 28.11.2019


Do XzzzDo Xzzz

3 0

Zostaw tego skreta bo ........sz 20:06, 28.11.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Maniek1978Maniek1978

9 2

Czyżby to był PIS? Dziś jest się dyrektorem, a jutro nie. Z ludźmi trzeba się spotkać i co? Jak komuś popatrzeć w oczy? Niektórzy dla kariery by swą matkę sprzedali!!! 21:12, 28.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Atena Atena

5 12

Błędne mniemanie o sobie i swoim "nadzwyczajnym" wyksztalceniu mają nauczyciele. Tak naprawdę są to osoby ograniczone do materiału książki którą przerabiają codziennie przez kilka lat.
Nic nie wiedzą o odpowiedzialnej fachowej pracy i solidnym wykształceniu. Żenada. 21:49, 28.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

uczeńuczeń

14 4

Dziwne,że dwie panie tylko się skarżą. A poza tym pani Agnieszka to trochę przesadza z tymi spódniczkami. Ledwo tyłek przykrywa. Wstyd!!! Pani Ewo proszę nie komentować sytuacji uczniom i ich nakręcać przeciwko komukolwiek. 09:22, 29.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LaraLara

1 1

Zbiera dowody do kolejnego donosu ? 23:38, 29.11.2019


EwaEwa

8 5

Nauczyciel nie może opuścić stanowiska pracy- nawet na 3 minuty. Nie będzie spokoju w tej szkole jeżeli "pokrzywdzone Panie pozostaną w tej szkole, a dyrektor zostanie odwołany. Szkoda dorobku wielu osób. Współczuje Wam.
19:26, 29.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stylstyl

4 3

Foty sa na stronach i te miniowy nie naleza do kanonu. Wszyscy wiemy kanon to kilka cm ponizej kolana..... a nie bielizn 21:04, 29.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


korektorkorektor

2 0

pisz ladnie i składnie bo połowa cie nie zrozumie, a nie takie *%#)!& 21:58, 30.11.2019


KomentującaKomentująca

2 1

Ci co najwięcej krzyczą mają najwięcej za uszami. Szanowna pani Bożek jak zawsze ma problem. W 2017r. sama nagłaśniała sprawę i pisała pisma do Starostwa o rzekomo nieetycznej czołówce filmu uczniów z klasy maturalnej, a teraz płacz bo karma wróciła. oh
Nigdy nie zajmowała się nauką tylko robieniem szumu wokół siebie. 19:30, 03.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%