Zamknij

Reorganizacja obsługi klientów w urzędzie pracy

12:24, 16.03.2020 Aktualizacja: 12:29, 16.03.2020
Skomentuj

Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu wprowadzono kolejną reorganizację obsługi klientów. Wszystkie sprawy klientów załatwiane są wyłącznie w holu urzędu (parter). W holu znajduje się stanowisko, na którym zostały udostępnione formularze dotyczące najpilniejszych spraw. 

Na dzień dzisiejszy można:

1. Skorzystać z telefonicznej bądź elektronicznej formy załatwienia sprawy. 

- telefonicznie 

telefon ogólny: 17 788 00 50

telefony do poszczególnych pracowników znajdują się na stronie: https://pupmielec.bip.gov.pl/struktura-urzedu/struktura-powiatowego-urzedu-pracy-w-mielcu.html

- elektronicznie

adres e-mail na który można kierować korespondencję: [email protected]

adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP https://epuap.gov.pl POWIATOWY URZĄD PRACY W MIELCU /PUPMielecPL/SkrytkaESP

wnioski elektroniczne na stronie: https://mielec.praca.gov.pl/-/11377100-elektroniczne-uslugi-pup-w-mielcu-wykaz

2. Załatwić sprawę w holu urzędu poprzez wypełnienie dostępnych niżej wymienionych formularzy i pozostawienie ich we wskazanym miejscu.

  • Wniosek o rejestrację w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu
  • Wniosek o wydanie zaświadczenia ,
  • Wniosek o wyrejestrowanie,
  • Zgłoszenie członka rodziny,
  • Zgłoszenie numeru rachunku bankowego
  • Zgłoszenie wyjazdu za granicę
  • Wyrejestrowanie członka rodziny
  • Wniosek o przyznanie prawa do zasiłku po pracy za granicą   

3. Zachowano możliwość pełnej rejestracji elektronicznej (wymagane posiadanie Profilu Zaufanego).

4. Zrezygnowano z rejestracji, która wymagała osobistego stawiennictwa w urzędzie po wcześniejszym uzupełnieniu wniosku elektronicznego

5. Obsługa w zakresie przyjmowania oświadczeń o powierzeniu pracy cudzoziemcowi, zezwoleń na pracę sezonową odbywa się wyłącznie elektronicznie poprzez portal www.praca.gov.pl

WAŻNE: W razie wątpliwości bądź podania niepełnych danych pracownicy urzędu będą się kontaktować z klientami telefoniczne lub poprzez e-mail, stąd bardzo ważne jest podanie danych kontaktowych (numer telefonu, adres e-mail).

WYPŁATA NIEPOBRANYCH ŚWIADCZEŃ:  Wypłata zasiłków niepobranych za miesiąc luty 2020 roku będzie możliwa 19.03.2020r. w banku PKO BP S.A. - Oddział I w Mielcu, ul. Jagiellończyka 11

Powyższe działania mają charakter profilaktyczny, przejściowy i podyktowane są ostrożnością w celu ograniczenia możliwości rozprzestrzeniania się epidemii koronawirusa.

(M.B)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%