Zamknij

Netmove i dobre pozycjonowanie idą w parze - sprawdź, dlaczego warto ich wybrać i rozpraw się z mitami!

15:35, 05.05.2021 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 15:37, 05.05.2021

W czasach, gdy coraz większa część handlu odbywa się dzięki sprzedaży online, nie ma innej możliwości jak tworzenie atrakcyjnych ofert na różnych witrynach. Dokładnie takimi są strony internetowe. Zawierają w sobie wszystko to, czego klient poszukuje. Na nich znajdziesz bez problemu atrakcyjny produkt w optymalnej cenie i uposażony w dodatkowe usługi. Rozwój e-commerce wspierany jest przez błyskawiczne dostawy, możliwość darmowego zwrotu towaru i wsparcie specjalistów dostępnych przez sieć. Nic więc dziwnego, że zainteresowanie usługą pozycjonowania z roku na rok rośnie. Pojawia się więc pytanie, na jaką agencję warto postawić? Naszym zdaniem na Netmove!

Konkurencja w wirtualnej rzeczywistości nie ustępuje niczym tej, która nas otacza. Jest nawet zdecydowanie większa, bo Twoim klientem może zostać każda osoba z dowolnego miejsca na świecie. Jeśli chcesz się wybić, potrzebujesz dobrych opinii, unikatowego towaru i wysokiej pozycji w Google.

Co pozycjonowanie zmienia dla Twojego biznesu? Może decydować o Twoim być albo nie być!

Zaczniemy od przytoczenia przykładu dowolnej działalności gospodarczej. Powiedzmy, że będzie to pewna strzelnica z Małopolski. Biznes ten prosperował doskonale. Klienci rejestrowali się na odległe terminy, kasa była wypchana i nic nie zapowiadało niczego groźnego. 

Był to efekt poczynionych swego czasu inwestycji w pozycjonowanie witryny, która wybijała się na tle konkurencji. Jednak właściciele obiektu stwierdzili, że skoro już mamy najwyższą pozycję w Google na frazę “strzelnica Kraków”, to można te środki przeznaczyć na coś innego. Nic bardziej mylnego. Lata pracy nad jakością strony poszły na marne i w zaledwie dwa kwartały strona została wyprzedzona przez wiele innych. Przypadki takich firm często trafiają do agencji SEO, takich jak na przykład Netmove. Kiedyś było nieźle, a może nawet bardzo dobrze, ale nieodpowiednie zmiany, zaniedbania albo nieprawidłowa przebudowa witryny doprowadziły do katastrofy. To wszystko może sprawić, że z pozycji lidera błyskawicznie spadniesz do przeciętnego poziomu. 

Jakie fałszywe opinie krążą o pozycjonowaniu - nie wierz w nie pod żadnym pozorem!

O pozycjonowaniu krąży wiele miejskich legend. Pierwsza z nich dotyczy pozycji lidera w tabeli. Możesz usłyszeć opinie, które sugerują, że tylko sam szczyt ma znaczenie. Otóż, nie jest to prawda. Oczywiście, wszystko zależy od konkretnej frazy, ale generalnie liczy się pierwsza strona w wyszukiwarce. Oczywiście, im wyżej znajduje się Twoja witryna tym lepiej, ale konkretne efekty będą widoczne już po wpadnięciu do pierwszej dziesiątki. Możesz nawet nie zauważyć, że trafiłeś na podium lub nawet na jego szczyt. 

Dobry content zawsze się obroni?

Kolejnym mitem jest to, że dobre treści wystarczą. Oczywiście, w pozycjonowaniu są niezwykle ważne i bardzo często jest to podstawa. W Netmove otrzymasz wsparcie w stworzeniu odpowiedniego contentu, które w połączeniu z innym działaniami może pozwolić Ci odnieść sukces w sieci. Jednak pamiętaj, że wyłącznie samo słowo pisane nie wystarczy. Nawet najgłębsza wiedza specjalistyczna może zniknąć w gąszczu stron internetowych, dlatego ważne jest korzystanie z usług sprawdzonej agencji SEO. Takiej, która umiejętnie połączy wszystkie dobre praktyki, tak aby w dłuższej perspektywie czasu zadziałały na korzyść Twojego biznesu. 

Linkowanie wystarczy?

Bardzo często słyszymy, że w pozycjonowaniu istotne jest tylko wartościowe linkowanie i dobra domena. To także opinia nieprawdziwa. Są to składowe, które mają duże znaczenie dla algorytmu Google, jednak nie jest to jedyny wyznacznik. Jeżeli linki kierujące na Twoją stronę są dobrej jakości, ale użytkownik po wejściu na witrynę nie znajdzie niczego ciekawego, to jest niemal pewne, że Twoja pozycja w wyszukiwarce nie poprawi się znacznie.

W sieci nic nie sprzedam

Ostatnim mitem krążącym po sieci na temat pozycjonowania jest to, że Twoich klientów nie ma w Internecie. Specjaliści z Netmove wiedzą, że blisko 70% pełnoletnich Polaków używa Internetu, a całe pokolenie millenialsów i generacja Z niemal na stałe połączone są z siecią. Szczególnie w ostatnich miesiącach, gdy e-commers rośnie jak na drożdżach, jest wręcz niemożliwe, byś nie znalazł chętnych na swój produkt online.

Jak walczyć z mitami o pozycjonowaniu? Konsultuj się ze specjalistami

Odpowiednie pozycjonowanie zależy od wielu czynników. Nie ma możliwości, by ocenić na pierwszy rzut oka, co jest potrzebne Twojej witrynie. Specjaliści z Netmove wiedzą, że do tego celu służą rozbudowane audyty SEO, które generują ogromną ilość danych niezbędnych do prawidłowej oceny sytuacji Twojej strony. Dopiero na podstawie takiego raportu można określić ewentualne atuty i zaniedbania, a potem rozpocząć celowane działania. 

Co ma wpływ na pozycje w Google? Lista czynników może początkowo przytłoczyć

Na Twoją pozycję w wyszukiwarce wpływa wszystko. Jakość witryny i szybkość jej ładowania, responsywność i dostosowanie do urządzeń mobilnych. Ilość treści i częstotliwość dodawania nowych artykułów. Ważny jest też ruch na stronie i opinie o Twojej działalności. Nie bez znaczenia jest też to, kto o Tobie pisze i czy odsyła za pomocą hiperlinków. Tak naprawdę nie ma możliwości, żeby pominąć którykolwiek z tych aspektów podczas dobrego pozycjonowania. Jeśli więc szukasz specjalistów, którzy kompleksowo zajmą się Twoim biznesem, oferta Netmove będzie strzałem w dziesiątkę! 

Czy warto się pozycjonować w innych wyszukiwarkach? Odpowiedź jest prosta

Pozycjonowanie w Polsce ogranicza się do jak najwyższej pozycji w Google. Według badań, najpopularniejsza wyszukiwarka w naszym kraju to właśnie ta tworzona Kalifornii. Na drugim miejscu jest YouTube. Właściwie nie ma sensu weryfikowanie innych algorytmów, gdyż generują one marginalny ruch. Jeżeli swoje produkty oferujesz na inne rynki, możesz sprawdzić z czego korzystają w tym konkretnym regionie. Jednak w większości sytuacji nie będzie to konieczne.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%