Zamknij

Owsiak zaprasza na Finał WOŚP w Mielcu. Znamy program [NASZ PATRONAT]

16:08, 28.01.2021 Aktualizacja: 12:11, 31.01.2021
Skomentuj

Mimo epidemii koronawirusa w Mielcu zagra 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kwesta i licytacje już trwają. Sztab przy Hufcu ZHP Mielec przygotował wydarzenia finałowe.

Ze względu na restrykcje związane z pandemią koronawirusa, finał został przełożony na 31 stycznia 2021. Będzie on przebiegać zupełnie inaczej niż w poprzednich latach.

TAK NA FINAŁ WOŚP W MIELCU ZAPRASZA JUREK OWSIAK

PLAN 29. FINAŁU WOŚP - MIELEC 2021

Wydarzenie online

31 stycznia, dzięki technice ROLAND FILM będzie można obejrzeć transmisję ONLINE z orkiestrowego studia zlokalizowanego w Samorządowe Centrum Kultury w Mielcu 
LINK DO TRANSMISJI NA FACEBOOKU: https://fb.watch/3micKn6SDb/

W programie:
Kameleon DK SCK Mielec - zespół wokalny
Maciej Kozłowski - iluzjonista showman (“Mam Talent”)
Big Mielec Band
Cantica Romanza
Michał Rudaś - wokalista (“Jaka to melodia”, “Taniec z gwiazdami”, “The Voice of Poland”, “Twoja Twarz Brzmi Znajomo”)
Senior Show - grupa teatralno - kabaretowa
Nick Sinckler - amerykański wokalista
Krystian Sarama - finalista konkursu RMF ”Twoje 5 minut”
PODKARPACKI CHÓR MĘSKI
Zespół Le Moor
Centrum Tańca GALA
Zespół Pieśni i Tańca Chorzelowiacy
i wiele wiele innych muzycznych głosów oraz wyjątkowych Gości zasiądzie na naszych kanapach……

eSkarbonka

Sztab 3016 przy Hufcu ZHP Mielec utworzył również eSkarbonkę, do której można wrzucić datki za pomocą kilku kliknięć. Jest ona dostępna pod linkiem: https://eskarbonka.wosp.org.pl/2bqbcl 
Wolontariusze mają również swoje eskarbonki do których będą zbierali aż do dnia finału.

Sztabowa Puszka Stacjonarna

W 20. miejscach w Mielcu i okolicznych miejscowościach funkcjonuje  Sztabowa Puszka Stacjonarna. Ta liczba wciąż jednak rośnie, a mapa skarbonek jest aktualizowana na bieżąco. 
Link do mapy miejsc: https://www.google.com/maps/placelists/list/uYK8z82O2R5fjCLutJFCQKFJYf6tPw

Licytacje

Pod adresem aukcjewosp.mielec.pl można znaleźć ciekawe aukcje i zdobyć jeden z wartościowych przedmiotów wspierając 29. Finał WOŚP.

Temat Finału

Celem akcji jest zbiórka funduszów na zakup nowoczesnych urządzeń medycznych dla oddziałów laryngologicznych i diagnostyki głowy.

 

Czy wesprzesz Finał WOŚP 2021?

Ankieta zakończona, dziękujemy za oddane głosy. Wyniki głosowania są widoczne poniżej:
TAK 37%
NIE 63%
(P.C)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(64)

marysiamarysia

66 34

Kogo to obchodzi!!!!

16:30, 28.01.2021
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

AgAg

17 11

Nikt nie chce trafić do takich pustych umysłów jak Twój - są ludzie których to obchodzi

06:48, 29.01.2021

amen amen

16 9

zacznie cie obchodzic jak twoje dziecko trafi do szpitala , albo ty sama i po przebudzeniu z narkozy spojrzysz na sprzet i zobaczysz serce , wtedy zrozumiesz ,pozdrawiam

12:38, 29.01.2021

j&kj&k

7 8

***** lewaka owsiaka.

19:42, 30.01.2021

ZawiszaZawisza

7 3

Zatem proszę by osoby które plują na WOŚP podczas leczenia w szpitalach podały informacje personelowi medycznemu by nie były leczone sprzętem z serduszkiem logiem WOŚP i tyle

16:15, 31.01.2021

Antoś...Antoś...

78 39

Zamiast Owsiaka, nakarm zwierzaka ze schroniska.

16:31, 28.01.2021
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

abepeabepe

22 24

Nakarm czarnego knura z Torunia

19:26, 28.01.2021

MoniaMonia

16 2

WYbacz, kocham psy, ale życie ludzkie ważniejsze, szczególnie małych dzieci :)

08:04, 29.01.2021

amen amen

8 9

daj rydzykowi , heh

11:48, 29.01.2021

SwojakSwojak

73 37

Nie wspieram WOŚP!
Są inne organizacje charytatywne, które znacznie lepiej spożytkują moje pieniążki 🙂👍

17:10, 28.01.2021
Odpowiedzi:7
Odpowiedz

123123

14 20

Jakie

17:38, 28.01.2021

CaritasCaritas

20 5

mielecki. Sprawdź co robią zanim zaczniesz się opluwać...!

18:59, 28.01.2021

AgAg

10 13

Taaaaa - zapewne czarni - hahaha oni umieją spożytkować pieniążki oj umieją i jak widac zaorać głowy również

06:49, 29.01.2021

ja ja

12 4

Do Swojak: Proszę wymień te organizacje, które lepiej wykorzystują fundusze, ja nie widzę: - a tak przy okazji czy nie sądzisz, że WOŚP już dawno byłaby zjedzona przez skarbówkę i inne urzędy sprawdzające,
gdyby tam wszystko nie grało ?, a przecież Owsiak mówi często jak są sprawdzani.
Po za tym współpracują z najlepszymi specjalistami, doradcami i kupują najnowocześniejszy sprzęt, który posłuży długie lata. Nie ma marnotrawstwa - zapewniam.

09:07, 30.01.2021

Do Ja Do Ja

3 3

Oj to Twój wiedzą odnośnie Owsiaka i jego rozliczania że skarbówka jest marną bo ta święta krowa nie uznaje rozliczeń a PiS boi się ruszać tej świętej krowy bo to by dopiero wojna była w całej Polsce. Jak by Ci się chciało to możesz sobie wygooglowac Matka Kurka i jego perypetie z Owsiakiem i złotymi melonami i innymi spółkami Jurka (nazw nie pamiętam). Jak w tym powiedzeniu nie ruszaj g.bo będzie smierdziec. No i nie ruszają a taka orkiestra powinna być czysta jak łza a nie jest bo jureczek nie chce pozwolić nawet sprawdzić przepływy pomiędzy jego spoleczkami...

14:17, 31.01.2021

Zenon Zenon

0 0

Mops?

14:33, 31.01.2021

vladvlad

1 0

najlepiej CARITAS- koscielno-mafijna organizacja + Rydzyk!

08:58, 05.02.2021

Mat.Mat.

44 66

Wspieram w każdym roku,bo tam ani grosza nie zmarnują.Przez tyle lat i tysiące kontroli jakoś nic nie znaleziono Owsiakowi.

17:41, 28.01.2021
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

KontroleKontrole

29 10

To chyba słabo szukasz... Poczytaj... Pozniej pisz

17:56, 28.01.2021

Do KontroleDo Kontrole

9 17

to skoro jak twierdzisz znaleziono nieprawidłowości to czemu Owsiak nie siedzi albo nie płaci kar - przecież Ci obecnie rządzący maja tyle jadu i złej woli ze jakby mogli to ukamienowali by Owsiaka -tylko ze nie ma sie do czego przyczepić - a Twój mały rozumek tego nie ogarnia

06:51, 29.01.2021

j&kj&k

7 4

Oj naiwny albo ........ Finały 2017, 2018, 2019, 2020 do dzisiaj nie rozliczone? https://mobile.twitter.com/PKontrowersje/status/1355580143964745728

20:04, 30.01.2021

Chce to wspieramChce to wspieram

40 59

Wspieram i bede wspieral bo robia cudowna rzecz - jednocza ludzi dla wspolnego dobra. Jednoczesnie chce splacic dlug (chociaz juz go splacilem) jaki zaciagnely moje dzieci poniewaz byly badane na sprzecie WOSP a rodzice leczeni na w/w sprzecie.

18:43, 28.01.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

agguśagguś

4 12

złodziej złodzieja zawsze wspiera do momentu w którym mu sie oczy otworzą i ogarnie że jego też okrada ! Chyba że są w spółce i razem okradają innych !

13:03, 30.01.2021

jaja

39 61

Czekam co roku na WOŚP - nigdzie na świecie nie ma takiej akcji ..i tak pożytecznej!!!
Wspierajcie !!!!, raz na rok można dać pieniążki na takie wspaniałe cele. Co by to było w szpitalach gdyby nie WOŚP - chyba średniowiecze. Dziękuję wszystkim młodym ludziom - wolontariuszom - jesteście wielcy!!!

19:09, 28.01.2021
Odpowiedzi:6
Odpowiedz

Zenon Zenon

21 5

No właśnie dlaczego nigdzie na świecie?

20:41, 28.01.2021

historyk historyk

13 7

Poczytaj o średniowieczu nieuku i dowiedz się wreszcie jaki to był wspaniały okres .

21:03, 28.01.2021

xDxD

11 9

@ja ta mielecka chołota woli dawać ksiedzu kase i nie tylko kase ;d

07:31, 29.01.2021

MoniaMonia

8 7

Historyk, tak, swietna.....

TO świadczy o naszej wyjatkowości, ze tylko u nas taka akcja się odbywa :) a no i o tym, że niestety ludzie sami muszą zbierać na sprzęt szpitalny, który powinien być przez szpitale zapewniony...

08:05, 29.01.2021

jaja

7 3

Do historyka: na pewno nie chciałbyś mieć teraz takiego poziomu medycyny jak w średniowieczu:):):).
...i życzę ci duuuuuuużo zdrówka abyś nie musiał korzystać ze sprzętu WOŚP, który jest w każdym szpitalu.

08:58, 30.01.2021

Do HistorykaDo Historyka

2 1

Oni wierzą dr.Kopaczowej na słowo bo jak powiedziała że polska cofa się do średniowiecza to tak musi być...chociaż z tym rzucaniem kamieniem w dinozaury przez ludzi to może być problem bo idiota w to nawet nie uwierzy. PS.Ja tam bym nic nie miał do tego żeby wróciła polska że średniowiecza bo wtedy Polska była od Bałtyku do morza Czarnego i była potęgą a ale co obie wiedzą jak Kopaczowej słuchają...🤣🤣🤣

14:25, 31.01.2021

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


popieram popieram

6 1

***** Owsika *****

20:57, 28.01.2021

 cel charytatywny cel charytatywny

24 20

W 2017 r. szef Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, któremu przeciwnicy od lat zarzucają ukrywanie zarobków, postanowił ujawnić, jaką pensję otrzymuje nie tylko on, ale i jego żona oraz pracownicy Fundacji WOŚP.

Wtedy małżonka Lidia Owsiak pobierała miesięczną pensję w wysokości 13 743 brutto, czyli netto 8994 zł, zajmując stanowisko dyrektora ds. medycznych. Jurek Owsiak nie pobiera żadnej pensji z WOŚP, natomiast jako prezes zarządu spółki Złoty Melon, która należy do Fundacji, zarabiał w 2017 r. 14 146 zł brutto miesięcznie, a więc netto 9606 zł. W styczniu 2019 r. aktywista zdradził, że od tamtej pory dostał 1000 zł podwyżki i zarabia ok. 10 tys. zł na rękę.

20:43, 28.01.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PabloonePabloone

7 2

Oficjalne wynagrodzenia to jedno a inne dochody przy okazji to drugie.Oczywiście wszystko w ramach prawa.Statut Fundacji (nie tylko WOŚP ale ogólnie) jest tak skonstruowany że wiele rzeczy można. Dla tych co się nie chce szukać w internecie (źródło Business Insider) WOŚP na zakupy sprzętu i inną działalność statutową przekazała około 86% wpływów. Pisze o całym okresie działalności. Z 1mld zł zebranych w kieszeni zostało 140 milionów pl zł. Mi osobiście to się nie podoba...

09:12, 30.01.2021

nic nie wiemnic nie wiem

9 20

https://nowiny24.pl/rusza-proces-bylego-proboszcza-parafii-w-tarnobrzegu-i-ostrowcu-swietokrzyskim-swiadkiem-arcybiskup-andrzej-dziega/ar/c1-15414651.....

21:21, 28.01.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

8 5

A co to ma do Owsika durniu?

06:30, 29.01.2021

Prawda.Prawda.

23 4

Czas ucieka, wieczność czeka.

21:59, 28.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LukaLuka

35 23

Wielka orkiestra świątecznej przemocy

07:04, 29.01.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

vladvlad

1 1

wypowiedz idioty- BRAWO

22:19, 04.02.2021

anty PISanty PIS

31 46

WIDAĆ PO KOMENTARZACH ZE W MIELCU JEST WIELE OSÓB ZACOFANYCH I WIERZA TYLKO W TO CO POWIE KSIADZ LUB OBECNA TVP ,TAK ZWANI PSEUDO PATRYJOCI I PSEUDO KATOLICY , NAJWIEKSZYMI ZLODZIEJAMI SA KATABASY , 80 MLN RZAD OBECNY PZEKAZAŁ TADKOWI Z TORUNIA NA WYSTAWE , A NA CHORE DZIECKO RODZIC MUSI SZUKAC PIENIEDZY PO PROSBIE , POLSKO OBUDZ SIE . ***** ***

07:20, 29.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

polakpolak

28 46

mielec to pisowskie zagłebie , sredniowiecze cofamy sie

07:21, 29.01.2021
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

zzzz

7 10

to skutek napływu wiochy do miasta

11:49, 29.01.2021

😎😎

3 3

I dlatego ty jest tak fajnie

12:24, 29.01.2021

anty pis anty pis

7 7

nie ma znaczenia czy wiocha czy miasto , na wsi ludzie maja przestrzen a ty w tym bloku kisisz sie i zal ci dupe sciska jak słyszysz przez sciane jak jeczy sasiadka , aty gruszke gnieciesz

12:34, 29.01.2021

xDxD

30 35

Buhahaha prawica mielecka skomli i kwiczy. kwiiii kwiiiii kwiiiii.

Wspieram wosp nie knura z torunia

07:29, 29.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NooeNooe

39 22

Nie wspieram Owsika.

09:41, 29.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zuszus

33 22

każdego miesiąca placę składkę zdrowotną około 400 zl. 400x12=4800zl rocznie NA SAMO NFZ. nagle podchodzi podły esbek w czerwonych okularkach i żebra ode mnie 10 zl... na rok ...I drze jape ze dzięki tej zbiórce zmienimy polską służbę zdrowia .. 10 złotych na rok....

10:23, 29.01.2021
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

niconico

6 10

Czytając na tego ciula to nakaz aborcji powinien być obowiązkowy 🤬🤬🤬⛔⛔⛔

11:47, 29.01.2021

EwaEwa

7 9

Racja racja. Owsik to oszust, ale nikt nie chce poszperać w necie co to za kanalia. Ani grosza na tego sbka.

19:05, 29.01.2021

jaja

8 4

do ZUS - i co masz za te pieniądze na składkę na zdrowie?..nawet zęba nie chcą wyleczyć i trzeba iść prywatnie, powinna być służba zdrowia prywatna, byłaby jeszcze większa konkurencja i wszyscy by się starali, a za 4500 zł rocznej składki mógłbyś wiele usług kupić.
A na WOŚP nikt cię nie zmusza - nie obrażaj. Ja czekam z utęsknieniem na WOŚP każdego roku i co roku wrzucam więcej, za ciebie też. :):):):):), możesz być spokojny - życzę ci dużo zdrowia i spokoju.

09:19, 30.01.2021

IxiIxi

6 3

Składkę płacisz a rozumu ci od tego nie przybyło.... Twoja składka poszła na respiratory szumo.. Czekaj.... Tonki..

23:31, 30.01.2021

SamarytaninSamarytanin

2 1

A najlepsi są ci co dają dychę raz na rok na Owsiaka i myślą że ..UJ wie kim są a ty dajesz wiele razy w roku i wielokrotnie więcej, ale jak Owsiaka byś skrytykował to by Cię zagryzli bo myślą że Owsiak z tymi swoimi 0,0001% wkladu w służbę zdrowia świat uratuje i jeszcze z tego z 20% *%#)!& na złote mielony i mrówki.

14:37, 31.01.2021

SprawdzamSprawdzam

29 30

Śledzę i wspieram WOŚP od lat ale nie usłyszałem aby P.Owsiak zmuszał kogoś do obowiązku wpłacenia 10 zł.Dlatego Polaku nie obrażaj tych którzy chcą coś zrobić dla nas wszystkich,także dla Ciebie.

10:49, 29.01.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CiekCiek

2 1

Ciekawe, a to że wolontariusz podstawia Ci pod nos puszke, to już nie jest zmuszaniem do wpłaty?

18:10, 31.01.2021

Czerwone gacieCzerwone gacie

17 7

Bez zadęcia propagandowego pomagać nie można i to nie w jeden dzień w roku? Można, tylko jak z tego samemu godnie żyć?!!!

11:16, 29.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dddddd

23 33

Ciąg logiczny: Podkarpacie, PiS, Kościół, taca, proboszcz, Caritas, Nasz Dziennik, Trwam, TVP, Wiadomości, Kaczyński......To gdzie miejsce na WOŚP? Odpowiedź w większości komentarzy. Wstyd.

11:37, 29.01.2021
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Coż...Coż...

3 7

Masz powód, żeby się wstydzić. Taka logika... współczuję. Popiersz dawanie z liścia?

12:09, 29.01.2021

PrzygłupiePrzygłupie

7 10

Nie reklamuj czerwonego pajaca, won spod kościołów.

12:15, 30.01.2021

PonPon

5 5

Masz racje ciemnogród i tyle, jsk będą potrzebować pomocy, to będą skomleć o sprzęt WOŚP, chyba że wolą respiratory Szumo...

23:26, 30.01.2021

Charytatywnie Charytatywnie

14 7

W 2017 r. szef Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, któremu przeciwnicy od lat zarzucają ukrywanie zarobków, postanowił ujawnić, jaką pensję otrzymuje nie tylko on, ale i jego żona oraz pracownicy Fundacji WOŚP.

Wtedy małżonka Lidia Owsiak pobierała miesięczną pensję w wysokości 13 743 brutto, czyli netto 8994 zł, zajmując stanowisko dyrektora ds. medycznych. Jurek Owsiak nie pobiera żadnej pensji z WOŚP, natomiast jako prezes zarządu spółki Złoty Melon, która należy do Fundacji, zarabiał w 2017 r. 14 146 zł brutto miesięcznie, a więc netto 9606 zł. W styczniu 2019 r. aktywista zdradził, że od tamtej pory dostał 1000 zł podwyżki i zarabia ok. 10 tys. zł na rękę.

11:49, 29.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

20 30

Pisiry nie ma przymusu dawania na WOŚP i korzystania ze sprzętu przez nich zakupionego może jak zwykle dawać księdzu na różne sposoby .

12:12, 29.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xDxD

22 28

Wspieram wosp a nie knura z torunia

14:22, 29.01.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Nie nie odzywajNie nie odzywaj

5 8

Się Wieprzu jak nie znasz prawdy.

11:16, 30.01.2021

Nic  za darmo Nic za darmo

17 8

Pan J. Owsiak- od 6 lat pracuję w firmie Złoty Melon, która jest jednoosobową spółką należącą tylko i wyłącznie do Fundacji WOŚP i która ma na celu pozyskiwanie pieniędzy dla Fundacji poprzez prowadzenie wszelkich działań gospodarczych z nią związanych. Jestem prezesem zarządu tej spółki i moje wynagrodzenie „na rękę” wynosi ok. 10 tys. złotych. Jego wielkość nie zmieniła się w ostatnich latach znacząco, bo ostatnia moja podwyżka miała miejsce w październiku 2017 roku i wynosiła 1000 zł." - możemy przeczytać we wpisie.

18:21, 29.01.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

IkoIko

5 4

Ty pracujesz za darmo, gościu pomaga innym, i to ci przeszkadza, ze akurat z tego żyje, polaku pisaku zawistny

23:10, 30.01.2021

EwaEwa

28 18

Oszust złodziej i socjopata.
Wspierajcie go.
Ode mnie ani grosza.
Ja wspieram dom dziecka.

19:06, 29.01.2021
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ja ja

12 13

Nie musisz obrażać Ewo ludzi. Bardzo dobrze, że wspierasz dom dziecka i rób to systematycznie.
Tak ode mnie: to nie wierzę ci za bardzo, bo osoba , która obraża ludzi nie ma na pewno takiej empatii aby wspierać dom dziecka.

09:09, 30.01.2021

OnOn

7 5

Daj Szumo zbiera na respiratory

22:57, 30.01.2021

J.K.J.K.

22 16

Jak mówił jeden z bohaterów dawnego czeskiego serialu "gdyby głupota miała skrzydła to by fruwali jak gołębice" - oczywiście Ci Mielczanie co popierają tego oszołoma.

20:36, 29.01.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OnOn

8 5

Oszołom to ty jesteś.... Jak cię tylko coś ukłuje lecisz do lekarza żeby cie na sprzęcie Owsiaka ratowali

13:20, 30.01.2021

PabloonePabloone

16 4

Do Cel charytatywny i innych wspierających ,to jest Wasz wybór i Wasze pieniądze..
Oficjalne wynagrodzenia to jedno a inne dochody przy okazji to drugie.Oczywiście wszystko w ramach prawa.Statut Fundacji (nie tylko WOŚP ale ogólnie) jest tak skonstruowany że wiele rzeczy można. Dla tych co się nie chce szukać w internecie (źródło Business Insider) WOŚP na zakupy sprzętu i inną działalność statutową przekazała około 86% wpływów. Pisze o całym okresie działalności. Z 1mld zł zebranych w kieszeni zostało 140 milionów pl zł. Mi osobiście to się nie podoba...

09:15, 30.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

teratera

20 9

Mnie się nie podoba,że nie udostępnił chorym na covid łóżek, wówczas gdy były najbardziej potrzebne.Dlatego moja decyzja nie dostanie nic w tym roku.POZDRO!

10:43, 30.01.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Satan is realSatan is real

0 0

*%#)!& pisdow..ska łajzo , a pis cos udostępnia?

05:11, 06.02.2021

KomunikatKomunikat

16 6

Od dziś rząd przeznaczył dodatkowo na wsparcie przedsiębiorców 2 mld zł, a orkiestra zebrała przez 25 lat 1 mld 300 tyś ,jak to się ma do tej komunistycznej propagandy POLSATU?

11:10, 30.01.2021
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

OnOn

3 2

Tak na wszystko daje, a gdzie respiratory Szumo..

23:06, 30.01.2021

Jak to gdzieJak to gdzie

1 2

U Owsiaka🤣

09:01, 31.01.2021

DSDS

26 8

NA tych do domagają się zabijania chorych dzieci i tych co ich wspierają nie daję.

11:45, 30.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StanisławStanisław

24 8

Puszkę z Adamowiczem wyrzucić z Katedry w Gdańsku

12:22, 30.01.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

hahahaha

3 3

Prawilny prawicowiec tuman do kwadratu

12:58, 31.01.2021

CC

11 20

Capy! Nie chcecie dać nawet złotówki to nie dajcie, nie ma przymusu ale nie krytykujcie!
PS Owsiak nawet jakby chciał coś przeznaczyć na niewłaściwy cel to nie może bo jest tak kontrolowany przez pisiorów, którzy tylko szukają haków na niego, gdyż ośmielił się ich delikatnie skrytykować! Zobaczycie czego się dowiemy, kiedy przyjdzie mam nadzieję czas na kontrolę pisiorów

15:00, 30.01.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do cDo c

1 4

Jeszcze POprzedników masz do skontrolowania i odebrania zrabowanego majątku państwa.

09:05, 31.01.2021

Prawy PolakPrawy Polak

16 12

Już dajcie spokój z tym swoim śmiesznym zacietrzewieniem w obronie nietykalności niepokalanego Jureczka, bo się kompromitujecie. Robicie z niego jakiegoś bożka wyjętego spod krytyki i uzyskujecie efekt odwrotny od zamierzonego, bo upodabniacie się do Michnika, który siedząc obok komunistycznego generała Jaruzelskiego krzyczał do dziennikarzy ,,odpieprzcie się od pana generała".
A czemu się mamy *%#)!& A bo tak. I po rozmowie.
Macie prawo płacić mu ile chcecie, poważnie, możecie nawet opchnąć własnego Opla albo sprzedać nerkę, i napchać mu do puszki wszystko, do ostatniego grosza. Poważnie, nikt wam nie odbiera tego prawa. Żaden z moich wpisów nie kończy się dramatycznym apelem o to że nie wolno Jureczkowi nic wrzucać - róbta sobie co chceta, co mnie to obchodzi, wasze pieniądze wasza sprawa. Ale *%#)!& się od mojego prawa do krytykowania go i wyśmiewania jego aury świętości. Media wam wmówiły, że nie wolno na niego złego słowa powiedzieć, więc teraz warczycie jak bulteriery, niezależnie czy krytyka jest merytoryczna czy nie. Reakcja jak w eksperymencie Pawłowa. Immunitet jak u ,,Żymian". Może pora wprowadzić w ogóle nowe pojęcie - jakiś antyjurkitizm, albo coś w tym stylu - i potem tym straszyć dzieci w szkołach.
Jureczek sobie może krytykować KOGO CHCE, KIEDY CHCE, i JAKIMI METODAMI MU SIĘ PODOBA, może wyzywać przeciwników politycznych od wariatów, drwić z ich życia seksualnego, robić wariata z każdego kto przed nim nie klęka i nie składa hołdu - ale skrytykuj Jureczka i nagle piana na ustach obrońców. Przestańcie przekształcać organizację charytatywną w sektę, w której lider robi za bóstwo. Może mu jeszcze ołtarz postawcie i odmawiajcie jakąś świecką litanię. Serio, w ten sposób kompromitujecie całą ideę o wiele skuteczniej niż ci, którzy ją krytykują.
W tym kraju można do woli znieważać papieża, można wyzywać Żołnierzy Wyklętych komunistycznymi hasełkami, można wypisywać że ,,gdyby Popiełuszko się nie *%#)!& w politykę to by żył" (cytat dosłowny, piękna esbecka narracja, Kiszczak klaszcze w trumnie), można bluźnić przeciwko Chrystusowi i Matce Boskiej, ale wychyl się z kultu wiernopoddaństwa wobec Jureczka i nagle jesteś wrogiem ludu. W łeb się puknijcie.
Działalność charytatywna, choć niewątpliwie POŻYTECZNA (bo mimo nadmiernej propagandy i przesadnego pompowania balona, bez wątpienia faktycznie te akcje pomogły wielu dzieciom i zakup sprzętu jest przecież faktem, można się jedynie spierać odnośnie rzeczywistych liczb, ale to nie zmienia faktu) - to jednak nie wyjmuje danej organizacji spoza krytyki. Nie może być tak, że Jureczek jutro wyjdzie sobie na ulice i zacznie kopać ludzi w dupę, a jak ci go zaczną gonić to zawoła: ,,EJ, JA JESTEM JURECZEK! JA WAS MOGĘ KOPAĆ W DUPĘ, ja w ogóle WSZYSTKO mogę, bo ja prowadzę orkiestrę serduszkową! I mi wszystko wolno!" A oni na to: ,,Aaa, no tak, sorry Juras. Chcesz to kopnij sobie jeszcze raz."
No niby hiperbola, ale w tej całej psychozie to już naprawdę bardzo mało przesadzona. Fanatyzm przekroczył granice śmieszności.
Niektórzy włażą w komentarze i jęczą: ,,UUUU, A O RYDZYKU U CIEBIE TAKIEGO WPISU JAKOŚ NIE WIDZIAŁEM!!!" To masz pecha że nie widziałeś. Napisałem bardzo krytyczny tekst o Rydzyku nie dalej jak kilka tygodni temu. A że go nie widziałeś to czyja wina? Moja? Mam przepraszać za to, że ty czegoś nie widziałeś...? A o Jureczku to niby co tydzień piszę...? Może najpierw wypadałoby poszukać albo zapytać, zamiast zapluwać się od razu jadem w obronie błędnej i kłamliwej tezy?
Tyle gadania o niemoralności mieszania się Kościoła w politykę (kolejny sukces propagandowy esbecji), a zarazem dokładnie ci sami którzy to gadają, nie widzą nic niemoralnego w wykorzystywaniu działalności charytatywnej do forsowania swojej ideologii i swoich poglądów politycznych, i do indoktrynowania nowych pokoleń odnośnie tego na kogo można głosować a na kogo nie.
Twierdzicie, że jak jakaś organizacja prowadzi dobroczynną działalność to dostaje z miejsca immunitet? Naprawdę? Ostatnia szansa, przemyślcie odpowiedź, żeby potem nie gwałcić logiki: czy naprawdę uważacie, że jak jakaś organizacja pomaga ludziom, to jest wyłączona spod jakiejkolwiek krytyki, i że ,,zrób tyle co oni albo się zamknij"?
No to mam smutne wieści.
Ponad JEDNA TRZECIA hospicjów w tym kraju jest prowadzona przez KOŚCIÓŁ KATOLICKI.
Nie przez feministki, nie przez marksistów, nie przez celebrytów. Przez K O Ś C I Ó Ł K A T O L I C K I. Przez tych niedobrych klechów i pingwiny. To dzięki nim ma kto zmienić pieluchę umierającycm ludziom. Dolicz do tego Caritas i inne organizacje charytatywne, i dochodzimy do nieubłaganej, bezlitosnej konkluzji - skoro Jureczek ma immunitet i nie wolno go krytykować, to TYM WIĘKSZY IMMUNITET POWINIEN MIEĆ (według tej ,,logiki") Kościół. A jednak ci sami którzy zapluwają się w obronie Jureczka, wycierają sobie gębę Kościołem na każdym kroku. Gdzie tu jakieś choćby OKRUCHY logiki i przyzwoitości...? Ja jako katolik wcale nie uznaję, że Kościół powinien być wyjęty spoza krytyki. Księża to grzeszni ludzie, pełni słabości - jeśli ktoś uważa, że grzeszność księży dowodzi braku Boga, ten NIC nie rozumie z chrześcijaństwa. Pismo Święte nie zakrywa nawet ludzkich ułomności świętego Piotra, czyli ,,pierwszego papieża". Ale skoro ja nie godzę się na immunitet dla Kościoła, a wyznawcy Jureczka nie dają złego słowa o nim powiedzieć... to kto tu jest fanatykiem?!
Jeśli ktoś twierdzi, że ten kto nie daje Jureczkowi powinien zadeklarować, że w razie czego nie będzie korzystał ze szpitalnego sprzętu z serduszkiem - może niech najpierw sam zadeklaruje, że w razie nieuleczalnej choroby, nie zgadza się trafić do katolickiego hospicjum i woli umrzeć gdzieś w rowie? Albo że w razie śmierci nie chce godnego pochówku tylko niech go zakopią pod płotem...? Ta sama żenująca, obrzydliwa logika.
Podsumowując, dawajcie mu do puszki ile chcecie, wasz hajs, wasza sprawa. Ale łapy precz od mojego świętego prawa do korzystania z wolności słowa i krytykowania go. Może dla was jest Bogiem, dla mnie na pewno nie.

17:29, 30.01.2021
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Myślący Myślący

6 7

Piszesz jak prawdziwy polak pisiok, ale rusz dzwonem jak będziesz potrzebował pomocy to o sprzęt Owsiaka będziesz błagał... Chyba że wolisz respiratory Szumo...

23:03, 30.01.2021

pajacupajacu

3 4

W ypłatę
O ddaj
Ś więtojebliwemu
P roboszczowi

12:35, 31.01.2021

!!!!!!

2 1

Bardzo mądrze. Szkoda że nie można podnieść na pierwsze miejsce Twojego komentarza. Oni mogą pluć na nasze świętości ale my na świętego świeckiego Jurasa już słowa krytyki nie możemy powiedzieć.

14:56, 31.01.2021

Tez PolakTez Polak

1 1

Prawy Polak Święte słowa! Ci którzy minusują, chyba nawet do połowy nie doczytali, co z resztą widać w komentarzach. Ostatnio zostałem zaczepiony przez osobę z puszką WOŚP i z tekstem: „Proszę coś wrzucić”
Kiedy odparłem, że nie wspieram WOŚP, Pani się oburzyła, że jestem *%#)!& że jak tak można, wstyd itp.
Jak sami widzicie, nie można im nawet odmówić własnych pieniędzy, bo Cię zwyzywają. Mam prawo do własnych opini i decydowania, czy wspieram organizacje charytatywne czy nie - w końcu to moje pieniadze, prawda?

18:03, 31.01.2021

zeflikzeflik

2 14

Antos iSwojak zebyscie zdychali i nie mogli zdechnac

19:02, 30.01.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do zeflikaDo zeflika

3 0

Masz to belzebubie jak w banku.

09:03, 31.01.2021

AjnoAjno

1 1

......?

23:12, 30.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TyTy

14 13

Szumo wziął naszą kasę na respiratory, gdzie są.... wole dać ns WOŚP przynajmniej kogoś uratują

23:22, 30.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

VoltVolt

9 11

Mnie mało obchodzi wynagrodzenie Owsiaka i jego pracowników. Ludzie muszą z czegoś żyć. Impreza w lecie dla młodzieży: niech się integrują po zimowym lataniu z puszkami. Te pieniążki to są grosze w porównaniu z tym co fundacja zakupiła dla polskich szpitali. Dorzucam się co roku, w tym zrobie to samo.

10:47, 31.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

VoltVolt

8 5

Nie pisz Capy bo nieładnie. Pamiętajcie że Caritas ma też bardzo niejasne sprawozdania finansowe i nie ma szans aby dojść gdzie poszły pieniądze czy mi z tym źle? Nie bo ufam ze bardzo dobrze je księża wydali, tak jak Owsiak swoje. Pamiętajcie też że jesteście przesterowani przez media i stulacie głupoty. To nagonka medialna na Jurka i Caritas. Obie organizacje od zawsze deklarują ze nie wchodzą sobie w drogę i darzą się podziwem i szacunkiem. Podsumowując szukacie sobie sztucznego wroga. Dobroczynność wylewa się tu i tu tylko w innym słowa znaczeniu. Krzywdę robią media i niestety ostatnio nasz rząd chociaż nie rozumiem dlaczego, przecież WOŚP to nie jest akcja przeciw pisowni.

11:09, 31.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pisiakipisiaki

3 6

Z czym wam kojarzy się wam WOŚP ?

11:39, 31.01.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

prosteproste

10 3

Won Osr any Śmierdzący Pisie

11:40, 31.01.2021

dddd

9 8

Kościół ruszył z opozycyjną inicjatywą WZnDK. Wielka zbiórka na dzieci księży. Już zebrano dwa złote, pani Jadzia z monopolowego dała, bo myślała, że to na Owsiaka, ale jak się zorientowała co to, to chciała zabrać spowrotem, tylko puszka obwiązana różańcem z kłódką, trzeba było ciąć, to powiedziała "a ch.j" i już im zostawiła

11:45, 31.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JolaJola

10 10

Na dzieci już wpłaciłem, teraz coś dorzucę, żeby pisowców *%#)!& piekła

11:49, 31.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarcinMarcin

11 8

Powiem Tak , przez 30 lat Polacy wrzucaja do puszek kase zeby wspierac panstwowa sluzbe zdrowia a co robi panstwo w tym czasie? Kolejne bandy politykierow marnotrawia publiczne pieniadze na wszystko tylko nie na sluzbe zdrowia , zenada

11:53, 31.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mmmm

12 9

Najgłupszą propagandą pisowską jest ich ingerencja w cudze prywatne portfele. Mogą co najwyżej poskomleć i pokazywać majątek Owsiaka........ pokażcie raz posiadłości Rydzyka, Episkopatów. Tam to dopiero jest bogactwo. Rozliczajcie komisyjnie każdą tzw. tacę w kościele, kolędę i wszystkie wpływy z budżetu państwa.
Cóż, instytucje mafijne nigdy tego nie robią. *%#)!& się od WOŚP i moich pieniędzy.

11:55, 31.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Barbara Barbara

13 8

To są pieniądze ludzi dawane dobrowolnie na WOŚP a nie haracz co miesięczny dala muchomora

12:16, 31.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jan Jan

11 8

Jak co roku. Ale rekordzisty Rydzyka nikt nie pobije. W tej statystyce pomoże teraz Orlen choć tego logo nie ujrzy się na ornacie.

12:20, 31.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MonikaaMonikaa

10 6

Droga @fundacjawosp
Nie zagram dziś z Wami. Nie potrafię przeskoczyć tego braku logiki. Albo ratowanie dzieci albo ruch, który na swoich sztandarach ma hasło „aborcja na życzenie”, czyli ich zabijanie. Skoro Jurek mówi „strajk kobiet gra z nami”, to ja mówię „wysiadam”. Siema!

12:41, 31.01.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

abepeabepe

4 4

Kolejna otumaniona radiomaryjną szczekaczką, poszła w pis.

13:08, 31.01.2021

zzzz

11 3

Zbieraja na cos co powinno zapewnic panstwo jako podstawowa opieka zdrowotna.

12:45, 31.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dddd

14 12

piosowcy nie daje morda w kubeł i precz od sprzętu z serduszkiem w razie problemów zdrowotnych dziecka to do szamana z kropidłem

12:53, 31.01.2021
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

olafolaf

5 2

po co leczyć dzieci jak można je wyskrobać???????????????

13:05, 31.01.2021

hahahaha

2 4

olaf twoja stara jeszcze mogła więc co poszło nie tak

13:07, 31.01.2021

RobertRobert

3 3

Umrze ci ojciec, umrze matka i ciekawe do kogo polecisz? Nie do kościoła ćwoku?
Bluzgaj dalej. Kara cię dosięgnie.

13:38, 31.01.2021

olafolaf

9 9

owsiak będzie leczył dzieci już w łonie matki, za pomocy takich specjalnych cążek...

13:06, 31.01.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pajacupajacu

7 3

ty jesteś przypadkiem którego nie udało się uleczyć

13:08, 31.01.2021

PRAWY POLAKPRAWY POLAK

8 8

Już dajcie spokój z tym swoim śmiesznym zacietrzewieniem w obronie nietykalności niepokalanego Jureczka, bo się kompromitujecie. Robicie z niego jakiegoś bożka wyjętego spod krytyki i uzyskujecie efekt odwrotny od zamierzonego, bo upodabniacie się do Michnika, który siedząc obok komunistycznego generała Jaruzelskiego krzyczał do dziennikarzy ,,odpieprzcie się od pana generała".
A czemu się mamy *%#)!& A bo tak. I po rozmowie.
Macie prawo płacić mu ile chcecie, poważnie, możecie nawet opchnąć własnego Opla albo sprzedać nerkę, i napchać mu do puszki wszystko, do ostatniego grosza. Poważnie, nikt wam nie odbiera tego prawa. Żaden z moich wpisów nie kończy się dramatycznym apelem o to że nie wolno Jureczkowi nic wrzucać - róbta sobie co chceta, co mnie to obchodzi, wasze pieniądze wasza sprawa. Ale *%#)!& się od mojego prawa do krytykowania go i wyśmiewania jego aury świętości. Media wam wmówiły, że nie wolno na niego złego słowa powiedzieć, więc teraz warczycie jak bulteriery, niezależnie czy krytyka jest merytoryczna czy nie. Reakcja jak w eksperymencie Pawłowa. Immunitet jak u ,,Żymian". Może pora wprowadzić w ogóle nowe pojęcie - jakiś antyjurkitizm, albo coś w tym stylu - i potem tym straszyć dzieci w szkołach.
Jureczek sobie może krytykować KOGO CHCE, KIEDY CHCE, i JAKIMI METODAMI MU SIĘ PODOBA, może wyzywać przeciwników politycznych od wariatów, drwić z ich życia seksualnego, robić wariata z każdego kto przed nim nie klęka i nie składa hołdu - ale skrytykuj Jureczka i nagle piana na ustach obrońców. Przestańcie przekształcać organizację charytatywną w sektę, w której lider robi za bóstwo. Może mu jeszcze ołtarz postawcie i odmawiajcie jakąś świecką litanię. Serio, w ten sposób kompromitujecie całą ideę o wiele skuteczniej niż ci, którzy ją krytykują.
W tym kraju można do woli znieważać papieża, można wyzywać Żołnierzy Wyklętych komunistycznymi hasełkami, można wypisywać że ,,gdyby Popiełuszko się nie *%#)!& w politykę to by żył" (cytat dosłowny, piękna esbecka narracja, Kiszczak klaszcze w trumnie), można bluźnić przeciwko Chrystusowi i Matce Boskiej, ale wychyl się z kultu wiernopoddaństwa wobec Jureczka i nagle jesteś wrogiem ludu. W łeb się puknijcie.
Działalność charytatywna, choć niewątpliwie POŻYTECZNA (bo mimo nadmiernej propagandy i przesadnego pompowania balona, bez wątpienia faktycznie te akcje pomogły wielu dzieciom i zakup sprzętu jest przecież faktem, można się jedynie spierać odnośnie rzeczywistych liczb, ale to nie zmienia faktu) - to jednak nie wyjmuje danej organizacji spoza krytyki. Nie może być tak, że Jureczek jutro wyjdzie sobie na ulice i zacznie kopać ludzi w dupę, a jak ci go zaczną gonić to zawoła: ,,EJ, JA JESTEM JURECZEK! JA WAS MOGĘ KOPAĆ W DUPĘ, ja w ogóle WSZYSTKO mogę, bo ja prowadzę orkiestrę serduszkową! I mi wszystko wolno!" A oni na to: ,,Aaa, no tak, sorry Juras. Chcesz to kopnij sobie jeszcze raz."
No niby hiperbola, ale w tej całej psychozie to już naprawdę bardzo mało przesadzona. Fanatyzm przekroczył granice śmieszności.
Niektórzy włażą w komentarze i jęczą: ,,UUUU, A O RYDZYKU U CIEBIE TAKIEGO WPISU JAKOŚ NIE WIDZIAŁEM!!!" To masz pecha że nie widziałeś. Napisałem bardzo krytyczny tekst o Rydzyku nie dalej jak kilka tygodni temu. A że go nie widziałeś to czyja wina? Moja? Mam przepraszać za to, że ty czegoś nie widziałeś...? A o Jureczku to niby co tydzień piszę...? Może najpierw wypadałoby poszukać albo zapytać, zamiast zapluwać się od razu jadem w obronie błędnej i kłamliwej tezy?
Tyle gadania o niemoralności mieszania się Kościoła w politykę (kolejny sukces propagandowy esbecji), a zarazem dokładnie ci sami którzy to gadają, nie widzą nic niemoralnego w wykorzystywaniu działalności charytatywnej do forsowania swojej ideologii i swoich poglądów politycznych, i do indoktrynowania nowych pokoleń odnośnie tego na kogo można głosować a na kogo nie.
Twierdzicie, że jak jakaś organizacja prowadzi dobroczynną działalność to dostaje z miejsca immunitet? Naprawdę? Ostatnia szansa, przemyślcie odpowiedź, żeby potem nie gwałcić logiki: czy naprawdę uważacie, że jak jakaś organizacja pomaga ludziom, to jest wyłączona spod jakiejkolwiek krytyki, i że ,,zrób tyle co oni albo się zamknij"?
No to mam smutne wieści.
Ponad JEDNA TRZECIA hospicjów w tym kraju jest prowadzona przez KOŚCIÓŁ KATOLICKI.
Nie przez feministki, nie przez marksistów, nie przez celebrytów. Przez K O Ś C I Ó Ł K A T O L I C K I. Przez tych niedobrych klechów i pingwiny. To dzięki nim ma kto zmienić pieluchę umierającycm ludziom. Dolicz do tego Caritas i inne organizacje charytatywne, i dochodzimy do nieubłaganej, bezlitosnej konkluzji - skoro Jureczek ma immunitet i nie wolno go krytykować, to TYM WIĘKSZY IMMUNITET POWINIEN MIEĆ (według tej ,,logiki") Kościół. A jednak ci sami którzy zapluwają się w obronie Jureczka, wycierają sobie gębę Kościołem na każdym kroku. Gdzie tu jakieś choćby OKRUCHY logiki i przyzwoitości...? Ja jako katolik wcale nie uznaję, że Kościół powinien być wyjęty spoza krytyki. Księża to grzeszni ludzie, pełni słabości - jeśli ktoś uważa, że grzeszność księży dowodzi braku Boga, ten NIC nie rozumie z chrześcijaństwa. Pismo Święte nie zakrywa nawet ludzkich ułomności świętego Piotra, czyli ,,pierwszego papieża". Ale skoro ja nie godzę się na immunitet dla Kościoła, a wyznawcy Jureczka nie dają złego słowa o nim powiedzieć... to kto tu jest fanatykiem?!
Jeśli ktoś twierdzi, że ten kto nie daje Jureczkowi powinien zadeklarować, że w razie czego nie będzie korzystał ze szpitalnego sprzętu z serduszkiem - może niech najpierw sam zadeklaruje, że w razie nieuleczalnej choroby, nie zgadza się trafić do katolickiego hospicjum i woli umrzeć gdzieś w rowie? Albo że w razie śmierci nie chce godnego pochówku tylko niech go zakopią pod płotem...? Ta sama żenująca, obrzydliwa logika.
Podsumowując, dawajcie mu do puszki ile chcecie, wasz hajs, wasza sprawa. Ale łapy precz od mojego świętego prawa do korzystania z wolności słowa i krytykowania go. Może dla was jest Bogiem, dla mnie na pewno nie..

13:07, 31.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PRAWY POLAKPRAWY POLAK

6 10

Już dajcie spokój z tym swoim śmiesznym zacietrzewieniem w obronie nietykalności niepokalanego Jureczka, bo się kompromitujecie. Robicie z niego jakiegoś bożka wyjętego spod krytyki i uzyskujecie efekt odwrotny od zamierzonego, bo upodabniacie się do Michnika, który siedząc obok komunistycznego generała Jaruzelskiego krzyczał do dziennikarzy ,,odpieprzcie się od pana generała".
A czemu się mamy *%#)!& A bo tak. I po rozmowie.
Macie prawo płacić mu ile chcecie, poważnie, możecie nawet opchnąć własnego Opla albo sprzedać nerkę, i napchać mu do puszki wszystko, do ostatniego grosza. Poważnie, nikt wam nie odbiera tego prawa. Żaden z moich wpisów nie kończy się dramatycznym apelem o to że nie wolno Jureczkowi nic wrzucać - róbta sobie co chceta, co mnie to obchodzi, wasze pieniądze wasza sprawa. Ale *%#)!& się od mojego prawa do krytykowania go i wyśmiewania jego aury świętości. Media wam wmówiły, że nie wolno na niego złego słowa powiedzieć, więc teraz warczycie jak bulteriery, niezależnie czy krytyka jest merytoryczna czy nie. Reakcja jak w eksperymencie Pawłowa. Immunitet jak u ,,Żymian". Może pora wprowadzić w ogóle nowe pojęcie - jakiś antyjurkitizm, albo coś w tym stylu - i potem tym straszyć dzieci w szkołach.
Jureczek sobie może krytykować KOGO CHCE, KIEDY CHCE, i JAKIMI METODAMI MU SIĘ PODOBA, może wyzywać przeciwników politycznych od wariatów, drwić z ich życia seksualnego, robić wariata z każdego kto przed nim nie klęka i nie składa hołdu - ale skrytykuj Jureczka i nagle piana na ustach obrońców. Przestańcie przekształcać organizację charytatywną w sektę, w której lider robi za bóstwo. Może mu jeszcze ołtarz postawcie i odmawiajcie jakąś świecką litanię. Serio, w ten sposób kompromitujecie całą ideę o wiele skuteczniej niż ci, którzy ją krytykują.
W tym kraju można do woli znieważać papieża, można wyzywać Żołnierzy Wyklętych komunistycznymi hasełkami, można wypisywać że ,,gdyby Popiełuszko się nie *%#)!& w politykę to by żył" (cytat dosłowny, piękna esbecka narracja, Kiszczak klaszcze w trumnie), można bluźnić przeciwko Chrystusowi i Matce Boskiej, ale wychyl się z kultu wiernopoddaństwa wobec Jureczka i nagle jesteś wrogiem ludu. W łeb się puknijcie.
Działalność charytatywna, choć niewątpliwie POŻYTECZNA (bo mimo nadmiernej propagandy i przesadnego pompowania balona, bez wątpienia faktycznie te akcje pomogły wielu dzieciom i zakup sprzętu jest przecież faktem, można się jedynie spierać odnośnie rzeczywistych liczb, ale to nie zmienia faktu) - to jednak nie wyjmuje danej organizacji spoza krytyki. Nie może być tak, że Jureczek jutro wyjdzie sobie na ulice i zacznie kopać ludzi w dupę, a jak ci go zaczną gonić to zawoła: ,,EJ, JA JESTEM JURECZEK! JA WAS MOGĘ KOPAĆ W DUPĘ, ja w ogóle WSZYSTKO mogę, bo ja prowadzę orkiestrę serduszkową! I mi wszystko wolno!" A oni na to: ,,Aaa, no tak, sorry Juras. Chcesz to kopnij sobie jeszcze raz."
No niby hiperbola, ale w tej całej psychozie to już naprawdę bardzo mało przesadzona. Fanatyzm przekroczył granice śmieszności.
Niektórzy włażą w komentarze i jęczą: ,,UUUU, A O RYDZYKU U CIEBIE TAKIEGO WPISU JAKOŚ NIE WIDZIAŁEM!!!" To masz pecha że nie widziałeś. Napisałem bardzo krytyczny tekst o Rydzyku nie dalej jak kilka tygodni temu. A że go nie widziałeś to czyja wina? Moja? Mam przepraszać za to, że ty czegoś nie widziałeś...? A o Jureczku to niby co tydzień piszę...? Może najpierw wypadałoby poszukać albo zapytać, zamiast zapluwać się od razu jadem w obronie błędnej i kłamliwej tezy?
Tyle gadania o niemoralności mieszania się Kościoła w politykę (kolejny sukces propagandowy esbecji), a zarazem dokładnie ci sami którzy to gadają, nie widzą nic niemoralnego w wykorzystywaniu działalności charytatywnej do forsowania swojej ideologii i swoich poglądów politycznych, i do indoktrynowania nowych pokoleń odnośnie tego na kogo można głosować a na kogo nie.
Twierdzicie, że jak jakaś organizacja prowadzi dobroczynną działalność to dostaje z miejsca immunitet? Naprawdę? Ostatnia szansa, przemyślcie odpowiedź, żeby potem nie gwałcić logiki: czy naprawdę uważacie, że jak jakaś organizacja pomaga ludziom, to jest wyłączona spod jakiejkolwiek krytyki, i że ,,zrób tyle co oni albo się zamknij"?
No to mam smutne wieści.
Ponad JEDNA TRZECIA hospicjów w tym kraju jest prowadzona przez KOŚCIÓŁ KATOLICKI.
Nie przez feministki, nie przez marksistów, nie przez celebrytów. Przez K O Ś C I Ó Ł K A T O L I C K I. Przez tych niedobrych klechów i pingwiny. To dzięki nim ma kto zmienić pieluchę umierającycm ludziom. Dolicz do tego Caritas i inne organizacje charytatywne, i dochodzimy do nieubłaganej, bezlitosnej konkluzji - skoro Jureczek ma immunitet i nie wolno go krytykować, to TYM WIĘKSZY IMMUNITET POWINIEN MIEĆ (według tej ,,logiki") Kościół. A jednak ci sami którzy zapluwają się w obronie Jureczka, wycierają sobie gębę Kościołem na każdym kroku. Gdzie tu jakieś choćby OKRUCHY logiki i przyzwoitości...? Ja jako katolik wcale nie uznaję, że Kościół powinien być wyjęty spoza krytyki. Księża to grzeszni ludzie, pełni słabości - jeśli ktoś uważa, że grzeszność księży dowodzi braku Boga, ten NIC nie rozumie z chrześcijaństwa. Pismo Święte nie zakrywa nawet ludzkich ułomności świętego Piotra, czyli ,,pierwszego papieża". Ale skoro ja nie godzę się na immunitet dla Kościoła, a wyznawcy Jureczka nie dają złego słowa o nim powiedzieć... to kto tu jest fanatykiem?!
Jeśli ktoś twierdzi, że ten kto nie daje Jureczkowi powinien zadeklarować, że w razie czego nie będzie korzystał ze szpitalnego sprzętu z serduszkiem - może niech najpierw sam zadeklaruje, że w razie nieuleczalnej choroby, nie zgadza się trafić do katolickiego hospicjum i woli umrzeć gdzieś w rowie? Albo że w razie śmierci nie chce godnego pochówku tylko niech go zakopią pod płotem...? Ta sama żenująca, obrzydliwa logika.
Podsumowując, dawajcie mu do puszki ile chcecie, wasz hajs, wasza sprawa. Ale łapy precz od mojego świętego prawa do korzystania z wolności słowa i krytykowania go. Może dla was jest Bogiem, dla mnie na pewno nie..

13:08, 31.01.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

abepeabepe

2 2

Twój bełkot . twoja sprawa ,
Sąsiad kupił nowy samochód.
Co w tej sytuacji robi normalny Polak ?
Gratuluje udanego zakupu i kupuje sobie podobny.
Co robi w tej sytuacji tzw.Prawdziwy Polak Patriota Katolik ?

Modli sie :
a/ oby mu ukradli
b/ oby sie zepsuł
c/ oby sie wywalił na zakręcie
d/ rysuje gwoździem karoserię

13:11, 31.01.2021

pajacupajacu

5 4

twój niedorozwój nie pozwoli ci coś napisać tylko wklejasz te bzdury

13:11, 31.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

:):)

10 8

Podziękowania dla WOŚP za pomoc. Jedyna organizacja co załatwi pomoce medyczne dla ludzi. Na PiSiorów nie ma co liczyć. Ciekawe czy TVP wspomni o wspaniałej akcji....

13:46, 31.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nic za darmo Nic za darmo

5 5

Pan J. Owsiak- od 6 lat pracuję w firmie Złoty Melon, która jest jednoosobową spółką należącą tylko i wyłącznie do Fundacji WOŚP i która ma na celu pozyskiwanie pieniędzy dla Fundacji poprzez prowadzenie wszelkich działań gospodarczych z nią związanych. Jestem prezesem zarządu tej spółki i moje wynagrodzenie „na rękę” wynosi ok. 10 tys. złotych. Jego wielkość nie zmieniła się w ostatnich latach znacząco, bo ostatnia moja podwyżka miała miejsce w październiku 2017 roku i wynosiła 1000 zł." - możemy przeczytać we wpisie.

13:51, 31.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BobsonBobson

7 5

Dawałem całe lata na WOŚP i Owsiaka bo chciałem wspierać ta szczytną (tak mi się wtedy wydawało) inicjatywę no i najzwyczajniej szkoda mi było tych dzieciaków marznących które w początkach orkiestry były w moim wieku albo niewiele młodsze ode mnie. Dawałem każdemu kto był z puszka a sercami miałem obklejony nawet portfel i samochód...do czasu aż Owsiak opowiedział się po jednej stronie sporu politycznego (czy też wojny polsko polskiej jak ktoś woli) a nie powinien bo ta akcja powinna łączyć wszystkich a nie dzielić. Gwoździem do trumny było poparcie czarnych marszów i skrobanek przy jednoczesnym wstawianiu sweet foci z dziećmi z Downem co dla mnie jest wyjątkowym cynizmem z jego strony... Z czasem zacząłem zauważać że orkiestra została stworzona w kontrze do Caritasu a Owsiak to zwykły cwaniak w czerwonych portkach wykreowany żeby propagować 'rubta co chceta' czego owoce możemy coraz częściej obserwować wśrod młodych jak choćby ostatnio w Katowicach gdzie 15-sto latek zabił 13-sto łatkę bo była z nim w ciąży. Jedyne kogo mi w tym wszystkim szkoda to te biedne dzieciaki bo one z ta puszką marzną w dobrej intencji i z sercem na ręku. Zanim wyznawcy Owsiaka mnie tutaj z błotem zmieszają i od pisiorów zwyzywają napisze że kiedyś i na PO też głosowałem i na Owsiaka dawałem, a najlepsze jest to że wyznawcy Jurka myślą że jak cały rok o bliźnich nie pamiętają a dadzą dychę raz do roku to wielcy z nich Samarytanie... Ja daje dużo częściej i nie robię z tego wielkiego halo. To by było na tyle z mojej strony. Miłej niedzieli życzę wszystkim.

14:07, 31.01.2021
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

LolLol

4 1

Bobson, uwazam tak samo jak Ty.
Dziś aborcja, a jutro eutanazja na matce lub ojcu, bo są leżący z choroby. Owsiak to spryciarz i socjopata, ale ludzie widzą tylko jak nakleja serduszka na sprzęcie, i nie chce się im głębiej poszukać o co w tym chodzi. Taki to dziwny łatwowierny naród. Młodzi chcą seksu bez zobowiązań, bez odpowiedzialności taki świat im się podoba. Ciąża? No problem - wyskrobać.
Ile kobiet nie może mieć dzieci i patrzą na tę dzicz wściekłych macic to tylko one wiedzą jaki to ból. Szkoda słów.
A na owsika tym bardziej.

14:17, 31.01.2021

abepeabepe

2 2

Daj Rydzykowi i czarnym knurom pedofilom , twoja wola, twoje pieniądze , i g.......ci do tego jak sie kto ubiera .

15:19, 31.01.2021

BobsonBobson

3 1

Świat schodzi totalnie na psy a już w szczególności ten zachodni idzie na dno. U nas nie ma jeszcze tyłu wypranych głów i większość społeczeństwa jeszcze myśli i nie idzie im propagowanie 'róbta co chceta' tak łatwo, ale młodym już głowy w sporej części wyprali i część zauważa nie dwie ale 52 (czy ile ich tam jest) płcie, uważają że dwóch facetów w łóżku to nie jest obrzydliwy widok a oddanie im dziecka do adopcji to nic złego bo w bidulu jeszcze gorzej by miało i nie wiedzą o tym że za 40% aktow pedofilskich są odpowiedzialni homoseksualisci, część uważa że skrobanka to nic złego bo to tylko zlepek komórek i nic więcej jak usunięcie problemu. Na zachodzie to posunęli się jeszcze dalej bo w niektórych krajach nie każą nawet za seks kazirodczy czy ze zwierzętami... Gdzie to szaleństwo zaprowadzi i do czego musi dojść żeby ludzie się opamiętali że LGBT i cała reszta tego syfu to nie żadna wolność tylko gnój i ifeologia który ma zniszczyć rodzinę, wiarę w Boga i wszelkie wartości które były ważne przez pokolenia. W obecnej chwili cywilizacja białego człowieka to takie Cesarstwo Rzymskie w schyłkowej fazie a biały człowiek nie widzi że Tytanic już zderzył się z górą i nabiera wody. Muzyka gra, tańczą, seks uprawiają i abortują...robta co chceta. Jak się biały człowiek nie opamięta to będziemy kolejnymi Fenicjanami czy Aztekami albo Asyryjczykami których w tej chwili została garstka a i z tej garstki 'państwo islamskie' wyrżnęło spora część ostatnio.

15:27, 31.01.2021

LukiLuki

5 8

Nie popieram gościa który popiera aborcję dzieci a jednocześnie zbiera pieniądze na chore dzieci które najchętniej by abortował. Jak to można pogodzić?

14:16, 31.01.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

abepeabepe

3 4

Nie na chore dzieci tylko na sprzęt dla szpitali to raz , a dwa to czarne knury nie mogą przeboleć , że im nic sie nie dostanie.

15:17, 31.01.2021

TomaszTomasz

6 6

Tam gdzie brak jest szacunku do człowieka wygrywa zło. Macice i owsiak grają do jednej bramki. Udaje że pomaga a wspiera aborcję. Szacunek do życia jest gdzie w tym wszystkim?
Róbta co chceta i mamy co mamy. To są uczniowie owsika wlasnie.

14:21, 31.01.2021
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

abepeabepe

4 3

Tam gdzie jest radiomaryjna szczekaczka zamula umysły jest dobro 💩💩

15:15, 31.01.2021

OnOn

4 0

Ty nie potrzebujesz czasem respiratora od szuma, aby cie szare... Przeczyścił...

15:29, 31.01.2021

Gdzie swiatelko WOSPGdzie swiatelko WOSP

0 2

Gdzie dzisaj bedzie swiatelko i w jakiej formie? Plac AK i balony jak rok temu?

15:08, 31.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pan FokPan Fok

6 4

Czyli kolejne karmienie złotego melona, mrówki całej i jasnej sprawy.

15:11, 31.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaksymilianMaksymilian

8 6

Masakra ludzie, Mielec to jednak zagłębie PiS i kościoła.

15:25, 31.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RenoReno

3 4

Hej Mielec to faszystowskie go..?
Grają razem z satanistka z niszczycielami porządku społecznego
Hej Mielecpomagyjerzy faszysto i bolszewików niszczących Polske

15:54, 31.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

***** OWSIKA***** OWSIKA

4 6

***** OWSIKA PO CAŁOŚCI!

16:04, 31.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

apaczapacz

5 1

cale podkarpackie to ciemnota i sredniowiecze razem z miescina o nazwie mielec

17:09, 31.01.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SigmaSigma

0 1

Jak się mieszka na jakimś wygwizdowie jak ty to kompleksy leczysz widać wlasnie jak.

19:29, 31.01.2021

apaczapacz

6 0

Przepraszam wszystkich z całego podkarpacia za słowa (to ciemnota i średniowiecze razem z mieściną o nazwie Mielec ) a szczególnie mieszkańców MIELCA . Przepraszam Pozdrawiam - zakompleksiony

17:32, 31.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mmmmmm

1 2

oWSIAK dlaczego to zrobiłeś ? pewnie bedziesz pOSŁEM platformy oszustów

19:53, 05.02.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%