Zmiana - jak przekazał rzecznik - podyktowana jest m.in. sytuacją epidemiologiczną w kraju.
W pozostałe dni tygodnia, czyli od wtorku do piątku, sale obsługi klientów w ZUS będą czynne tak jak do tej pory, w godzinach od 8.00 do 15.00.
ZUS zachęca do korzystania też z innych formach kontaktu. W dni powszednie od godz. 7.00 do godz. 18.00 działa Centrum Obsługi Telefonicznej, dostępne pod numerem (22) 560-16-00 i adresem e-mail [email protected].
Żebrowski wskazał też, że wnioski i dokumenty można przesyłać przez całą dobę za pomocą Platformy Usług Elektronicznych ZUS. Z pracownikami swojego oddziału ZUS można też konsultować się podczas e-wizyty, czyli wideorozmowy przez internet. Należy ją umówić przez stronę www.zus.pl/e-wizyta.
Rzecznik przypomniał, że system e-wizyt oferuje możliwość umówienia się na spotkanie w kilku obszarach tematycznych. Można porozmawiać z ekspertami o sprawach związanych m.in. z emeryturami i rentami, prowadzeniem firmy, wypłatą zasiłków. Na takim spotkaniu istnieje również możliwość potwierdzenia profilu na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Aby można było odwiedzić ZUS online, wystarczy komputer lub smartfon z kamerką i mikrofonem.
(PAP) Autor: Katarzyna Lechowicz-Dyl
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz