Zamknij

Co oferuje producent standów reklamowych, które są najlepsze?

11:21, 16.04.2021 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 22:28, 19.04.2021

Wielu właścicieli firm poszukuje skutecznych form reklamy, by dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów. Zafascynowani możliwościami reklamy internetowej, często rezygnują z tradycyjnych nośników materiałów reklamowych. To błąd, bo jedno drugiego nie wyklucza. Najlepszym tego przykładem są standy reklamowe, które skutecznie mogą przyciągnąć uwagę klientów. Czym są standy reklamowe i jak je wykorzystać, dowiesz się z poniższego artykułu.

Co to są standy reklamowe?

Standy reklamowe to popularne i znane wszystkim stojaki reklamowe, które można spotkać praktycznie w każdej firmie, bez względu na profil jej działalności.

Stojaki zaliczane są do materiałów POS, czyli wszystkich nie będących reklamą internetową i upowszechnianych za pomocą środków masowego przekazu. Materiały POS obejmują szeroką gamę produktów, m.in. ulotki, banery, katalogi, stojaki, foldery, plakaty.

Ogromną zaletą standów jest brak ograniczeń dotyczących ich formy i rozmiaru. Pozwala to na dostosowanie stojaków nie tylko do indywidualnych potrzeb firmy, ale także na wybranie bardzo innowacyjnych rozwiązań.

Rodzaje standów reklamowych

Standy reklamowe możemy podzielić według różnych kryteriów, ale najbardziej popularny jest podział dotyczący materiałów, z których zostały wyprodukowane. Każdy producent standów ma w swojej ofercie stojaki wykonane z:

  • kartonu,
  • metalu,
  • szkła,
  • polipropylenu,
  • drewna.

Standy kartonowe mają zastosowanie tylko wewnątrz budynków, ponieważ nie są odporne na działanie wilgoci. Ten mankament rekompensuje za to niska cena. Doskonale nadają się do wykorzystania podczas krótkoterminowych promocji.

Stojaki metalowe najczęściej łączone są z elementami szklanymi lub wykonanymi z polipropylenu. Dzięki temu są nie tylko trwałe, ale również wpasowują się w nowoczesny design. Drewno zawsze kojarzy się z naturą, zdrowiem oraz ekologią, z tego względu drewniane ekspozytory doskonale sprawdzą się podczas promocji zdrowych produktów.

Możliwości wykorzystania standów reklamowych

Zadaniem standów jest wzmocnienie sprzedaży produktów i usług w konkretnym miejscu. Umieszczone w pobliżu wejścia do lokalu powinny zachęcać odbiorców do jego odwiedzenia, to pierwszy krok do pozyskania nowego klienta.

Warunkiem sukcesu na tym etapie jest ciekawy projekt stojaka reklamowego. Musi on się wyraźnie różnić od stojaków konkurencji, powinien zaciekawiać, intrygować, czasami też zaskakiwać. Dzięki temu klient zauważy reklamę i nie pozostanie wobec niej obojętny.

Znacznie szerzej standy reklamowe można wykorzystać wewnątrz lokali usługowych i handlowych.

Zastosowanie standów w lokalach

Możliwość wykorzystania standów we wnętrzu lokalu jest wręcz nieograniczona. Zastosowane rozwiązania zależą tylko od profilu działalności firmy, jej potrzeb oraz wymagań klienta.

W bankach, firmach architektonicznych, prawniczych dobrze sprawdzą się standy kartonowe przeznaczone na materiały POS, typu ulotki, foldery, katalogi. Dzięki temu klient będzie miał możliwość zapoznania się nie tylko z odpowiednią ofertą, ale także dobierze ją do swoich potrzeb.

W lokalach handlowych możliwości wykorzystania różnego rodzaju stojaków reklamowych są jeszcze większe. Można wykorzystać je nie tylko na materiały POS (gazetki promocyjne), ale przede wszystkim do ekspozycji wybranych produktów lub tych, które mają służyć promowaniu marki lub producenta. W tych ostatnich przypadkach projekty standów są najczęściej standaryzowane, mają takie same kształty, kolorystykę oraz oczywiście logo firmy.

stand reklamowy

Zdjęcie pochodzi ze strony https://sip.krosno.pl/

Jak ustawić standy reklamowe w sklepie

Specjaliści od marketingu doskonale znają zachowania klienta i dostosowują do tego nie tylko rozmieszczenie stojaków reklamowych, ale także produktów na półkach. Ma to na celu zwrócić uwagę nie tylko na produkty pierwszej potrzeby, ale też na te, które chcą sprzedać.

Standy umieszczane w sklepach muszą być przede wszystkim najwyższej jakości, a ich projekty dopasowane do wystroju sklepu, wszystkie elementy powinny stanowić jednolitą całość pod względem aranżacji.

W sklepach najczęściej stosowane są standy podłogowe i standy naladowe. Mogą być umieszczane przy wejściu do sklepu lub przy poszczególnych działach. Służą przede wszystkim do ekspozycji określonej grupy produktów, np. pieczywa, wędlin, napojów alkoholowych i bezalkoholowych.

Stojaki naladowe, to najczęściej standy kartonowe o małych rozmiarach, w których umieszczane są artykuły o niewielkich gabarytach. Mają one na celu zachęcenie klientów oczekujących w kolejce do zakupu baterii, batoników, środków przeciwbólowych itp.

Różnego rodzaju stojaki reklamowe to bardzo dobry sposób promowanie marki, producenta lub szybką sprzedaż artykułów promocyjnych. Ten rodzaj reklamy bezpośredniej znacząco zwiększa zainteresowanie odbiorców i sprzedaż.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%