Pamiętajmy, że podczas wykonywania pracy może się nam przytrafić wypadek. Wypadek przy pracy może zdarzyć się każdemu i na każdym stanowisku.
W związku z wypadkiem przy pracy możemy liczyć na szereg świadczeń wypłacanych przez ZUS, jeśli podlegamy ubezpieczeniu wypadkowemu.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych zaprasza do skorzystania z telefonicznego dyżuru eksperckiego podczas którego będzie można uzyskać informacje i odpowiedzi m.in. na takie pytania:
- jakie dokumenty i kiedy trzeba złożyć do ZUSu aby otrzymać odszkodowanie z tytułu wypadku przy pracy?
- czy składane dokumenty musza być oryginałami czy mogą być kopie?
- o czym należy pamiętać sporządzając protokół powypadkowy?
- jakich wypadków nie można zakwalifikować jako wypadek przy pracy?
Eksperci będą odpowiadać telefonicznie na pytania w piątek (15.05.) w godz. 9-10:30 pod nr: 17 858 61 85.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu hej.mielec.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz