Zamknij

Czy mycie paczkomatów zanieczyszcza środowisko? Firma wyjaśnia

13:22, 11.02.2020 P.C Aktualizacja: 13:23, 11.02.2020
Skomentuj

InPost – lider nowoczesnej logistyki w Polsce – stawia na ekologię i myje Paczkomaty parą wodną bez żadnych środków chemicznych. Takie działanie ma zminimalizować negatywny wpływ czyszczenia Paczkomatu na środowisko.

Akcję w całej Polsce wykonują specjalistyczne ekipy w samochodach elektrycznych, przy zużyciu jak najmniejszej ilości wody. W przypadku zmywania graffiti używane są ekologiczne środki czyszczące. To kolejne nowatorskie rozwiązanie wdrożone przez InPost – obok między innymi otwierania skrytek przez aplikację mobilną czy pomoc przez Google Asystenta.

- Ekologia jest kluczowym aspektem strategii działań InPost. Używanie Paczkomatów jest eko, więc utrzymanie ich w czystości także prowadzimy z myślą o środowisku. Dostarczanie wielu paczek do jednego Paczkomatu wspiera redukcję emisji CO? i ogranicza korki w coraz bardziej zatłoczonych miastach. Nasze maszyny są zawsze czyste dzięki naszym ekopatrolom w samochodach elektrycznych. Jesteśmy pionierami wśród kurierów nie tylko pod względem nowatorskich technologii – typu otwieranie Paczkomatów wprost z aplikacji mobilnej czy pomoc przez Google Asystenta, ale także w zakresie rozwiązań eko. Jako jeden z pierwszych operatorów logistycznych wprowadziliśmy do naszej floty samochody elektryczne – wskazuje Rafał Brzoska, prezes InPost.

Systematycznie rośnie zapotrzebowanie na usługi InPost – liczba Paczkomatów (6000 urządzeń w Polsce) przekroczyła skalę placówek własnych Poczty Polskiej (4600). Aż 63% kupujących w Internecie deklaruje, że najczęściej korzystają z usług oferowanych przez InPost  – to najwyższy wynik wśród wszystkich firm logistycznych działających w Polsce.

InPost udostępnił też nowatorskie rozwiązanie pozwalające na zarządzanie Paczkomatem i swoją skrytką z poziomu aplikacji . Od teraz przy jednym Paczkomacie przesyłki będzie mogło odbierać wiele osób na raz. Strategia GO MOBILE! to kolejny krok w reorientacji branży logistycznej w kierunku mobilności. InPost umożliwi też niedługo nadawanie przesyłek za pomocą aplikacji zainstalowanej w smartfonie.

Z InPost można skontaktować się teraz także za pomocą Google Asystenta. Rozmowę zaczyna się od wywołania bota o nazwie ChatBot Mat frazą „Porozmawiaj z InPost”. Klienci mogą zapytać m.in. o status przesyłki, najbliższy Paczkomat®, a także nowość – numer do kuriera. Ten sam bot jest dostępny także na Messengerze, wraz ze wszystkimi swoimi funkcjonalnościami.

 

(P.C)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%