Zamknij

Porozumienie starostwa i straży. Czego dotyczy?

18:43, 29.03.2025 Aktualizacja: 18:43, 29.03.2025

Starosta Powiatu Mieleckiego Kazimierz Gacek podpisał porozumienie z Komendantem Powiatowym Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu Bryg. Łukaszem Kapinosem w sprawie zasad współpracy Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Mielcu ze Stanowiskiem Kierowania Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu.

Stanowisko Kierowania Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu (dalej „SKKP PSP”) będzie realizowało zadania Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego (dalej „PCZK”) w części dotyczącej zapewnienia przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego w dniach:

1) w poniedziałek od 16:30 do 7:30;

2) we wtorek do czwartek od 15:30 do 7:30;

3) w piątek od 14:30 do poniedziałku 7:30,

4) oraz w dni wolne od pracy.

Porozumienie zacznie obowiązywać od 1 kwietnia. W przypadku otrzymania informacji o mogącej powstać lub powstałej sytuacji kryzysowej lub innego nadzwyczajnego zagrożenia na terenie powiatu mieleckiego - dyżurny operacyjny SKKP PSP, niezwłocznie, telefonicznie informuje o każdym zdarzeniu na terenie powiatu, w którym zachodzi potrzeba uruchomienia i powiadomienia innych dodatkowych służb, inspekcji, straży będących w dyspozycji Starosty.

Kierownik PCZK w uzgodnieniu ze Starostą podejmuje decyzje o uruchomieniu dyżurów całodobowych pracowników PCZK. Dalsze działania są podejmowane przez PCZK. Obsługę PCZK zapewnia Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w siedzibie Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, w godzinach pracy urzędu tj. poniedziałek od 7:30 do 16:30;  wtorek – czwartek od 7:30 do 15:30;  piątek od 7:30 do 14:30.

(hm)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%