- O godz. 18.30 bez prądu na terenie Oddziału Rzeszów pozostawało ponad 51 tysięcy Odbiorców, w tym w RE Krosno – ponad 19 tysięcy, zaś w RE Mielec - blisko 25 tysięcy - czytamy w komunikacie PGE.
- Ekipy pogotowia energetycznego pracują nad przywróceniem zasilania do odbiorców - na bieżąco usuwane są uszkodzenia sieci dystrybucyjnej oraz rozpatrywane indywidualne reklamacje. Zapewniamy naszych Klientów, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej przywrócić dostawy energii elektrycznej do Państwa gospodarstw domowych - przekazują.
Jeszcze o godz. 21:00 spora część osiedla Smoczka była bez prądu. Ten udało się przywrócić około godziny 21:30.
[ZT]76755[/ZT]
[ZT]76759[/ZT]
[ZT]76757[/ZT]
[ALERT]1693078310202[/ALERT]
4 0
Komunikaty PGE o usuwaniu awarii i przywracaniu zasilania w poszczególnych miejscowościach to totalna porażka. Podaje przykład: dla miejscowości Podleszany - wyłączono zasilania około 15-tej w sobotę. Pierwszy komunikat z infolinii numeru 991 - przewidywane przywrócenie zasilania dla miejscowości Podleszany około godz. 12-tej w niedzielę, następny termin to godz. 15,00, kolejny 19, kolejny 20.30, kolejny 22.45 Zasilanie przywrócono o 21.05.
Totalny bałagan w przepływie informacji! Nikomu nie trzeba przypominać, że na zewnątrz była temperatura ponad 30 stopni. Przy tak długim braku zasilania wszystko w lodówkach i zamrażarkach się topi. Wystarczyło podać komunikat, że brak wskazania godziny usunięcia awarii, wtedy każdy na własna rękę mógłby sobie organizować wywóz rzeczy zamrożonych do znajomych, a nie czekać na nieprawdziwe zapewnienia o godzinie przywrócenia zasilania. Widać, że ten dyrektor oddziału PGE w Mielcu nie poradził sobie z sytuacja awaryjną. Mam nadzieję, że zostaną z tego wyciągnięte jakieś wnioski.
3 0
Tak brak rzetelnej informacji, to stały problem takich instytucji jak RE. Oni tylko myślą jaki kolejny czynnik zmienny wprowadzić do faktury, żeby skubnąć klienta.
1 0
Aż 31 godzin bez prądu, gdy temperatura na zewnątrz ponad 30 stopni.
1 0
Do tego czasu miałem dobrą opinię o pracownikach PGE Dystrybucja. Gorzej było z PGE Obrót. Jestem zawodowym elektrykiem, u siebie założyłem instalację fotowoltaiczną (fachowcy z PGE Dystrybucja włączyli mnie do sieci i byłem nawet zdziwiony poprawnością i jakością ich działania), następnie musiałem zawrzeć nową umowę, to już z PGE Obrót i wcisnęli mi promocyjną ofertę sprzedaży energii "Przyszłość bez awarii. Oferta podstawowa" i wszystko było ok' do momentu otrzymania faktury z której wynikało, że zawierając umowę zgodziłem się ofertę handlową "Podstawowa pomoc fachowców", która mnie kosztuje dodatkowo ponad 10 zł miesięcznie. Czyli ja zawodowy elektryk dostałem pomoc m.in. elektryka - kuriozalne!!! Oczywiście oferta do podpisana został mi cichaczem podsunięta bez poinformowania o dodatkowym ekstra elemencie "ofercie handlowej". Tak to moja wina, ofertę podpisałem. Nasuwa się jednak wniosek, że rząd robi wszystko żeby obniżyć ceny a lokalne działania w RE są odwrotne, robią wszystko, żeby rachunki były wyższe. Tutaj minister Sasin powinien zrobić porządek! Ktoś pozwala na takie działania. Może tematem zainteresuje się jakiś kandydat na posła?
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu hej.mielec.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz