Zamknij

Empol urządzi przeładownię odpadów w Strefie? Jest stanowisko UM

P.C 23:59, 29.12.2020 Aktualizacja: 11:48, 30.12.2020
Skomentuj Zdjęcie ilustracyjne. Zdjęcie ilustracyjne.

Jak informowaliśmy w hej.mielec.pl, małopolska firma Empol planuje w środku mieleckiej strefy ekonomicznej uruchomienie punktu przeładunku odpadów, mowa przede wszystkim odpadach komunalnych.

We wtorek żywą dyskusję na ten temat prowadzili samorządowcy podczas zdalnej sesji Rady Miejskiej w Mielcu. Swoje możliwości i działania w tej sprawie przedstawiali miejscy urzędnicy. Dzisiaj magistrat opublikował stanowisko w tej sprawie.

STANOWISKO URZĘDU MIEJSKIEGO W SPRAWIE INWESTYCJI FIRMY EMPOL NA TERENIE SPECJALNEJ STREFY EKONOMICZNEJ EURO-PARK MIELEC

Przed kilkoma dniami w przestrzeni publicznej pojawiły się informacje o firmie Empol z Tylmanowej (województwo małopolskie), która na terenie mieleckiej strefy ekonomicznej chce urządzić miejsce gromadzenia i przeładunku odpadów komunalnych i śmieci uznawanych za niebezpieczne. Autorzy tej informacji twierdzą, że decyzję w tej sprawie wydał już prezydent Mielca.

Tendencyjne i wybiórcze przedstawienie faktów związanych z tą sprawą sugeruje, że to prezydent odpowiada za wyrażenie zgody na realizację tego przedsięwzięcia, co jest niezgodne z prawdą.

Zgodnie z procedurą przedsięwzięcie to oceniały organy specjalistyczne: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Rzeszowie, Dyrektor Zarządu Zlewni w Stalowej Woli Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Mielcu.

Mielecki Sanepid w milczącej zgodzie uznał, że w związku z tym przedsięwzięciem, warunki sanitarno-epidemiologiczne nie zostaną naruszone. Z kolei zarówno RDOŚ jak i Wody Polskie uznały, że przedmiotowe zamierzenie nie wymaga przeprowadzenia oceny oddziaływania  na środowisko.

Uznając za zasadne przedstawione stanowiska Prezydent Mielca wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach bez przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.

Decyzja ta nie jest decyzją uznaniową, ma natomiast charakter związany, co oznacza że odmowa ustalenia środowiskowych uwarunkowań może nastąpić jedynie w przypadkach określonych w ustawie.

Organ właściwy do wydania tej decyzji winien przeprowadzić postępowanie przewidziane przepisami powołanej ustawy i jest zobligowany wydać tę decyzję, jeżeli inwestor spełni wymagania określone przepisami ustawy.

Jeżeli nie zachodzi żadna z okoliczności wskazanych w art. 81 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, organ jest obowiązany do określenia środowiskowych uwarunkowań. Wszystkie te procedury zostały zachowane.

Wartym zaznaczenia jest, że przedmiotowa decyzja środowiskowa nie jest sama w sobie pozwoleniem na rozpoczęcie takiej dzielności. Decyzja określa wyłącznie wpływ planowanego przedsięwzięcia na środowisko i wymagania, jakie powinny być spełnione, by zminimalizować skutki negatywnego wpływu na środowisko.

Decyzja ta nie kończy drogi przedsiębiorcy do podjęcia działalności. Wymagane będzie zezwolenie na zbieranie odpadów wydane przez Marszałka Województwa Podkarpackiego oraz niezbędne zgody budowlane ze strony Agencji Rozwoju Przemysłu zarządzającej mielecką strefą.

Inwestor nie będzie mógł odpadów gromadzić, tylko będą one tymczasowo magazynowane. Proces ten polegał będzie na dowozie odpadów komunalnych przystosowanymi samochodami do transportu odpadów (np. śmieciarkami). Na terenie hali nastąpi przeładunek dostarczonych odpadów komunalnych do dużych samochodów. Przeładunek/rozładunek/załadunek odpadów komunalnych będzie prowadzony wewnątrz hali, wyłącznie przy zamkniętych drzwiach/bramach.

W hali zamontowane będą bramy szybkobieżne, które pozwolą na skrócenie czasu wjazdu i wyjazdu samochodów. W ramach przedsięwzięcia nie będą prowadzone procesy przetwarzania odpadów.

Odpady zmieszane komunalne i typu bio (czyli mogące być w dłuższym okresie źródłem powstawania odorów) – będą wywożone w tym samym dniu lub najpóźniej w następnym dniu roboczym po uzyskaniu ilości potrzebnej do ekonomicznego transportu. Najdłuższy okres magazynowania tego typu odpadów to 72 h w okresach świątecznych lub weekendowych. Wewnątrz hali prowadzone będzie okresowe (minimum raz w tygodniu w porze zimowej lub w miarę potrzeb częściej w porze letniej) rozpylanie środków dezynfekcyjnych. Za wyjątkiem części opon i szkła, wszystkie odpady będą magazynowane w pomieszaniach zamkniętych.

Wyraźnie należy wyjaśnić, że odpady niebezpieczne, które będą tymczasowo magazynowane, są typowymi odpadami powstającymi w naszych domach, takimi jak: lampy fluorescencyjne i zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne, pozostałości farb, klejów, rozpuszczalników z remontów domowych oraz opakowaniami po nich. Odpady te niczym się nie różnią od tych, które magazynujemy na swoich strychach, w garażach i sami dostarczmy do mieleckiego PSZOK lub sklepów elektrycznych.

[ZT]60157[/ZT]

Portal

hej.mielec.pl

Napisał o tym

pierwszy

(P.C)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(59)

WkurzonyWkurzony

102 12

Wiśnia do dymisji!
Organizuje ktoś to referendum czy nie?! 😡

09:50, 30.12.2020
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

jendker83jendker83

4 10

Jak zwykle: coś tobie się nie podoba, ale wziąć się do roboty i samemu coś z tym zrobić, to już nie za bardzo. Mityczny "ktoś" to naprawdę zapracowana osoba by była, gdyby brała sobie do serca takie apele.

12:25, 30.12.2020

123123

5 13

podziękuj Panu Ortylowi : )

12:47, 30.12.2020

JusbJusb

7 1

a za Wiśnię to ? 🙄 hmm... brak kandydata wyrazistego o czystych rękach i głową na karku...
sytuacja patowa,

15:43, 30.12.2020

Do rzeczyDo rzeczy

3 12

Czytanie ze zrozumieniem # prezydent tu nie jest decydentem. Ten prezent może nam zafundować Pan MARSZAŁEK województwa....

16:47, 30.12.2020

mielczankaVmielczankaV

68 11

Jeszcze tego w Mielcu brakowalo - a moze tak p.Ortyl wybuduje sobie w Rzeszowie takiego "truciciela i smierdziela", a nas Mielczan zostawi wreszcie w spokoju.A moze tak fabryka samochodow albo ich czesci albo cos podobnego.Poki co wojewoda podkarpacki "spycha" do nas to co najgorsze.Chyba najwyzszy czas powiedziec - "wystarczy" tego rujnowania Mielca!

10:02, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

waswas

55 11

Do roboty segregacji śmieci wysłać prezydenta, przewodniczącego rady miasta i tych radnych co za tą uchwałą głosowali. Nie zdziwię się że to Ci sami radni co głosowali za tym żeby rondo było imieniem Ryczaja, uhahaha

10:03, 30.12.2020
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

wwww

14 4

A Moze Dyrektora Wydzialu Ochr.Srod z Rzeszowa , razem z Dyrektorem Wod Polskich , Marszalkiem , Wojewoda i ich przelozonymi ?

10:56, 30.12.2020

waswas

7 0

wszyscy się zmieszczą bo są jednakowe gówno wart

12:11, 30.12.2020

do wasdo was

0 1

Umiesz człowieku czytać artykuły ze zrozumieniem? Takich właśnie ludzi najprościej robić w wała. Kiedyś się przejmowałem teraz zarabiam na takich ludziach. Trzeba czytać książki i opracowania naukowe i starać się zrozumieć mechanizmy działania we wszystkich aspektach życia.

11:39, 31.12.2020

asas

0 0

siedzibę UM wybudować na przeciwko tego wspaniałego przybytku ... to wystarczy
kto jest właścicielem obiektu?

12:56, 31.12.2020

Republika Republika

62 1

Gdzie oni są, ci wszyscy miejscowi ekolodzy,
Zabrakło ich,
Choć zawsze było ich tak wielu,
Schowali się
Po różnych mrocznych instytucjach
Pożarła ich
Galopująca prostytucja
Gdzie oni są

10:34, 30.12.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MielcokMielcok

3 3

ekolodzy ...wycieliśta ich jak te drzewa pod parkingi

11:02, 30.12.2020

JusbJusb

8 0

pokażą się jak zwykle przed wyborami, eco to temat zastępczy, ale do zagospodarowania partyjnego,

14:27, 30.12.2020

MieszkaniecMieszkaniec

77 1

Spoko, milcząca zgoda sanepidu to jest mistrzostwo świata, nawet nie zapoznali się z dokumentami, minął czas na przedstawienie stanowiska i jest milcząca zgoda.

10:38, 30.12.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

dziobakdziobak

0 4

Najpierw dowiedz się czym jest milcząca zgoda a dopiero potem pisz a po drugie po co pisać dokumenty na 2 dni przed upływem terminu milczącej zgody skoro decyzję wydaje się na podstawie dokumentów które analizowano pod kątem odmownym.

18:17, 30.12.2020

mafiamafia

0 0

sanepid umie tylko wystawiać bazpodstawne kary bezbronnym polakom którzy chodzili bez kagańca

18:36, 31.12.2020

SpecSpec

9 21

Dobry pomysł,dobre miejsce,tam zawsze było niebezpiecznie,odlewnia,galwanizernia itp.

10:41, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DckDck

70 2

Ale fajnie będzie jak zrobi się ciepło...... Smrodek, muchy, szczury, dzięki Jacek!!!!!! Mielec zostanie odorowym kurortem Polski!!!!

10:41, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MietekMietek

29 6

Dobre miejsce na takie hale to kurniki w okolicach Radomyśla.

10:43, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MielcokMielcok

19 8

nie czytałem tego oświadczenia UM , uważam że straciłbym bezcenne 5 minut swojego thebeściackiego zycia na trociny z ust kłamców ...ale mam pytanie wy szaraczki czytaliście ?

10:43, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrawnikPrawnik

51 1

Zawsze można nałożyć obowiązek przeprowadzenia pełnej oceny oddziaływania na środowisko nawet jeżeli organy opiniujące mają inne zdanie. Organ wydający decyzję o uwarunkowaniach środowiskowych może również negatywnie zaopiniować inwestycję uzasadniając to interesem społecznym. W tym przypadku interes społeczny jest bardzo ważny bo wydanie zgody na realizację przedsięwzięcia gdzie dziennie dopuszcza się przywiezienie prawie 850 ton odpadów między innymi komunalnych to jest to naruszenie interesu społecznego mieszkańców Mielca.

10:44, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

miel,miel,

26 2

a co to nie można od razu do utylizacji , trzeba jakiegoś przeładunku , i jeszcze te małe i duże samochody,👎

10:44, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BełkotBełkot

43 1

Masakra, ktoś kto pisał to oświadczenie to chyba chce z ludzi idiotów zrobić. Decyzja o uwarunkowaniach środowiskowych jest najważniejszą decyzją w procesie inwestycyjnym. Bez tej decyzji inwestor nie może rozpocząć prac nad uzyskaniem pozwolenia na budowę. Paradoks jest taki, że uzyskując pozwolenie na budowę organ architektoniczny udzielający tego pozwolenia nie analizuje już oddziaływania inwestycji na środowisko, ponieważ uznaje, że proces ten został zrealizowany właśnie na etapie wydania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych, a sformułowanie dodatkowej informacji o braku konieczności przeprowadzenia postępowania w sprawie wydania decyzji jest jasną informacją dla organu wydającego pozwolenie na budowę, że inwestycja jest ok. Reasumując tak wydaliście pozwolenie na lokalizacje tej inwestycji na terenie strefy i możecie teraz tylko zaklinać rzeczywistość.

11:01, 30.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MielcokMielcok

7 3

spokojnie łykną jak karpie ....

11:10, 30.12.2020

Temu PanuTemu Panu

44 5

Już dziękujemy!!!!
Czy nie znajdzie się 1 osoba w tym 60tys mieście żeby zebrać te 10tys podpisów żeby gościa odwołać?
Miekiszon z niego coraz większy się robi.... zaraz da zgodę na budowę nowego pieca dla k.okupanta...

11:09, 30.12.2020
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

jendker83jendker83

11 1

A może by tak zamiast czekać, aż ktoś to za ciebie zrobi, samemu wziąć się do zbierania podpisów? Ależ *%#)!& pomysł, prawda?

12:29, 30.12.2020

miszkaniecmiszkaniec

2 1

ty sie weź za zbieranie jak tak zachęcasz, jak nie to jesteś zwykła ***a

12:48, 30.12.2020

JusbJusb

4 4

alternatywa ? zamienił stryjek siekierkę na kijek

15:52, 30.12.2020

karmazynowykarmazynowy

24 25

Proszę wielce wkurzonych obywateli trochę wyhamować z tym żałosnym kwileniem. Ustawę o Ochronie Środowiska i zawarte w niej Decyzje o uwarunkowaniach środowiskowych, zmienił nie kto inny tylko P.I.S. kiedy tylko dorwał się do władzy, dlatego tylko do NICH należy mieć pretensje. Prezydent akuratnie w tym przypadku ma G----O do powiedzenia. Natomiast Urząd Marszałkowski i Pan Marszałek jak najbardziej, i tam należy kierować swoje gorzkie żale.

11:50, 30.12.2020
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

zielonyzielony

13 0

Wybrany przez nas Prezydent jest naszym reprezentantem, więc niech ruszy swoje prezydenckie dupsko do Marszałka...

12:34, 30.12.2020

BroneqBroneq

3 0

Chcieliście prezydenta figuranta - macie, do kogo żale? To miasto dziadzieje....

09:11, 31.12.2020

Do BroneqDo Broneq

0 0

Miasto dziadzieje ?
Chłopie po kilku latach przeszedlem się po osiedlu ... Niepodległości .... Tragedia tam czas się zatrzymał na chodorkowskim !! Tragedia !była godzina ~18 nawet żuli nie było na mieście!

21:19, 31.12.2020

0_)0_)

39 3

to po co nam taki prezydent......!!!!
jak nawet brak zainteresowania sprawą swojego miasta......!!!... i ogólnie czym kolwiek....
bedzie zapamietana twoja pierwasza i ostatnia prezydentura!!! GRATULACJE!!👎😡

11:54, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TenTypTenTyp

39 2

Gość juz chyba wie że nie zostanie wybrany na następną kadencje.

12:01, 30.12.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MielcokMielcok

2 16

ja na niego zagłosuję :)

13:07, 30.12.2020

EkolEkol

11 0

Ale gnój po nim zostanie.

16:36, 30.12.2020

ktosikktosik

8 30

Narzekacie na Wiśniewskiego czy na Ortyla ,a sami kupujecie jak najwięcej produktów i wyrzucacie . To nie Wina Jacka czy Władka , gdzie by nie było to składowane , okoliczne społeczeństwo będzie narzekać .Przestańcie kupować w końcu nie potrzebne produkty. Kupujcie tyle , na ile potrzeba. Fakt faktem nie popieram tego pomysłu składowania śmieci w środku zakładu , to powinno być w odległym miejscu od zabudowań i przemysłu . Przecież na strefie są firmy , które produkują żywność !!!!

12:04, 30.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do kto/sikado kto/sika

1 0

jak czytam twoje ''mądrości'' to jestem za aborcją, czy ty przypadkiem nie wypadłeś matce razem z łożyskiem na beton ?????

18:59, 31.12.2020

ReduktorReduktor

43 1

Milcząca zgoda sanepidu. Padam ze śmiechu. To po co nam taka instytucja?

12:06, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HahaHaha

35 1

Dostali w łapę to i zgodę dali jak to w Mielcu i Polsce

12:23, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

awz8awz8

33 1

Dmuchanie gwizdka na w-f to maximum możliwości pana Wiśniewskiego, niestety.

12:25, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KK

43 0

Kozdeba nie byl pisiorem ale mial bardzo duze poparcie w Mielcu nawet u pisiorow,obecny duet Wisniewski-Kielbasa to jest taka porazka ze nawet antypisiory ktore glosowaly na niego są zalamani.Gosc jest totalna porazka.

12:35, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dobradobra

33 0

Chyba czas pójść komuś pod oknem pokrzyczeć w...ć :D
Od kogo zaczynamy?

12:35, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dworzec PrzesiadkowyDworzec Przesiadkowy

26 1

czyli będzie w mieście drugi dworzec przesiadkowy, hmmm, Mielec Przesiadkowy Towarowy 🤣

12:45, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Taki LosTaki Los

17 8

Ten radny z pis co jest teraz prezesem EuroEko to co sam zapomniał, że ma magazyn śmieci na strefie, którego wali w lecie jak z murzyńskiej chaty, czy może konkurencji się wystraszył i dlatego teraz udaje zatroskanego?

12:47, 30.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LoloLolo

2 1

Prawo za celny wpis Prezesem Euro Eko jest Radoslaw Swół radny z Pisu firma posiadająca taki sam profil działalności jak firma Empol działająca na takim samym pozwoleniu Marszałka jak będzie działać Empol wiwc odpowiedź nasuwa się sama.

22:44, 30.12.2020

XpXp

33 0

To chyba jakaś kpina ? Już chyba Krono wystarczy na strefie. Tylko czekać jak będą te śmieci podpalać.

12:50, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

miszkaniecmiszkaniec

22 2

czyli na koniec potrzebna bedzie zgoda ARP czyli Zarzadu Europark SSE Mielec, wobec tego mam pytanie? kto i z jakiej jest opcji politycznej i rzadzi mielecką ARP?

12:52, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzachistaSzachista

23 2

Ciekawe posunięcie urzędu miasta. Faktycznie wydali decyzję o uwarunkowaniach środowiskowych, ale to jeszcze nie jest tragedia, żeby cokolwiek zrobił teraz inwestor, żeby rozpocząć działalność musi dostać pozwolenie na budowę (ARP Mielec w rękach PIS) i pozwolenie na zbieranie odpadów (Marszałek PIS), więc ciekawy jestem co zrobią radni PIS jak te dwa dokumenty zostaną wydane?

13:15, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Franek 57 Franek 57

35 1

Winny się tłumaczy Prezydent i Sternik Marek vel Kiełbasa niech się szykują bo wnet zobaczą taczki za tą nieudolność " Pedagodzy"!!!?

13:31, 30.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JusbJusb

3 0

ciekawostka taka, że każdy decydent partyjny na stanowisku zarządczym z reguły ma studium, albo przynajmniej kurs nauczyciela/instruktora dowolnej specjalności i przynajmniej 2 tygodnie pracy/praktyki w szkole/zdz,
to wytyczne dawnego SD partii nauczycieli, lekarzy i pokrewnej ynteligencji,
coś wam ten skrót przypomina ? mi owszem tak, jest parę wulgarnych definicji w temacie z lat 39/48

15:13, 30.12.2020

aaaaaa

14 0

Będzie kolej będą mieć co zwozić

13:47, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JusbJusb

4 2

strefa cop (rus) sort śmieci,
to już przerabialiśmy stąd nazwa mielec gwarowo zruszczona, zalegalizowana dopiero około sześćdziesiąt lat wstecz, bo po naszemu to mełł (dźwięko/naśladowcze)
... szyny szyn wplątane w zapętlony czas
i podróż w nieznane co zdarza się raz,
tu–tu tak, tu–tu tak, tu–tu tak, tu tak...

14:48, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

70smieciarek70smieciarek

22 0

To w Mielcu mamy za małe korki. Pewnie sie opłacało ktoś dobrze posmarował :) tfu prezydentowi ?

15:11, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JusbJusb

8 4

Bieniek lobbuje za trzecim pasem na rzecz prywatnej firmy busa to szynobus na trasie mielec– strefa mielec– kolbuszowa– przecław w obie strony jest lepszym rozwiązaniem i rozwiąże problem korków,

15:34, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Na zdrowie i szczęślNa zdrowie i szczęśl

17 0

Jeśli umiecie czytać ze zrozumieniem to wiecie kto sto i za tym. I nie dajcie sobą manipulować bo wybierając prezydenta lub nie idąc na wybory pokazaliście że łatwo dajecie sobą manipulować. Do wszystkich,, zaraz,, jeszcze niech dołoży jedną. W miejsce gdzie jest duże skupisko ludzi aktywnie spędzający czas w pracy. To na zdrowie nie wyjdzie. 😥

15:57, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LL

16 0

SZkoda że żaden z tych urzędasów z Wiśnią na czele nie jest taki oporny jak przychodzi do brania wynagrodzenia. Bo jak przychodzi do w sumie co by tu dużo nie mówić obrony mieszkańców to nagle się kurła nie da. Jak się nie da to wypier.....może się znajdzie taki co potrafi. Szkoda ze żadna z tych pijawek wie że nic innego oprócz dossania się do koryta i całowania w d....nie potrafi. Eh.

16:23, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OperOper

29 3

Gdzie ten cały Ziomek, który tak walczył przeciw Krono ? Stołeczek dostał i wyciszył się chłopina. A tak na niego liczyłem!

16:43, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HigienHigien

23 3

Miała być tężnia solankowa, a będzie magazyn odpadów i smród. To dopiero sukces Nr.2, bo poidełka są sukcesem Wiśniewskiego Nr.1.

16:47, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wisnia wyp.....jwisnia wyp.....j

19 1

k....a nie dosc ze krono truje to jeszcze druga firme moze gorsza chca wpie...c i to na strefie??toz to smrod bedzie wali na caly powiat a o szczurach,myszach,robactwie juz nie wspomne co ten wisnia ohu....l dostal w lape i swiruje pawiana.Wziasc ciezarowe smieci i wywalic mu na jego posesji to cymbal sie obudzi.Takie skladowanie smieci i szlamu tylko poza miastem w polach w lesie.

16:52, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wisnia ile dostales wisnia ile dostales

16 1

empol *%#)!& razem z wisnia ze strefy to nie jest miejsce na smieci smrod,robaki,i koszmarny odor

16:56, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czerminczermin

2 14

Tak wrzeszczycie a przecież wreszcie pojawia się konkurencja dla mpgk który to ma monopol i ceny za odbiór ma jak z kosmosu. Wystarczy popatrzeć na Tarnobrzeg ile się tam płaci i odbierają śmieci z gmin obok Mielca bo mpgk był dużo droższy. A może wystarczy tylko dopilnować aby był to przeładunek !!!

17:00, 30.12.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZgodaZgoda

11 3

Mogą sobie w Czerminie taki punkt zrobić. Mielczanom to nie przeszkadza.

17:13, 30.12.2020

dziobakdziobak

2 5

Niestety to konsorcjum z MPGK. Jakby byli konkurencją to pewnie by miasto szukało dziury w całym. Nie mniej popieram inwestycję.

18:23, 30.12.2020

KofucjuszKofucjusz

18 2

To teraz panowie radni z PIS w waszych rękach jest przyszłość tej inwestycji. To teraz wy możecie lobbować u swoich kolegów w ARP i urzędzie marszałkowskim, aby to zostało zablokowane. Do dzieła, zobaczymy jak bardzo jesteście skuteczni w działaniu na korzyść miasta. Powodzenia, mam nadzieje, że odwagi nie zabraknie.

17:54, 30.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jpastajpasta

0 0

Jezeli dzis zwracacie sie do blokowania decyzji prezydenta ktorego wybraliscie to znaczy ze wybor byl watpliwy,radni PIS zrobia co do nich nalezy a jezeli mimo wszystko prezydent postawi na swoim to rowniez jest jest to wasza decyzja ktora podjeliscie przy wyborach samorzadowych.Pozdrawiam.

11:14, 08.01.2021

Mielcoka kuzynMielcoka kuzyn

19 0

Sanepid?? Chodzi jakas S*u*k*@ i daje mandaty za maseczki a może by tak tym tematem się zainteresowala??

18:01, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LoloLolo

21 2

Panie Wiśniewski, nie rżnij Pan głupa, bo mogłeś się Pan od decyzji RDOŚ odwołać, to po pierwsze. Po drugie: W jaki sposób Szanowni Państwo z magistratu informowaliście społeczeństwo o toczącym się postępowaniu? Najlepszym przykładem jest obwieszczenie z 01.12.2020, o niewinnie brzmiącym tytule "Przebudowa hali produkcyjno-magazynowej wraz z niezbędną infrastrukturą Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Empol Sp. z o.o.".

20:32, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LoloLolo

14 0

Kolejne kwiatki, to wycinka całych połaci lasu w granicach Mielca (okolice Królowej Jadwigi, Witosa, Wiesiołowskiego) i budowa "czworaków" na sprzedaż. Nie obejrzycie się a w Mielcu nie pozostanie ani jedno drzewo, o jakimkolwiek lesie nie mówiąc. RDOŚ wydaje z dobrego serca decyzje, a nasi kochani urzędnicy, niezgodnie zresztą z prawem o ochronie gruntów leśnych, wydają warunki zabudowy - to również z dobrego serca. Co najmniej kilku urzędasów powinno iść za to siedzieć, no ale jak na razie to tylko liczą kasę , za dobre serduszko oczywiście.

20:39, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LoloLolo

9 0

Kolejne kwiatki, to wycinka całych połaci lasu w granicach Mielca (okolice Królowej Jadwigi, Witosa, Wiesiołowskiego) i budowa "czworaków" na sprzedaż. Nie obejrzycie się a w Mielcu nie pozostanie ani jedno drzewo, o jakimkolwiek lesie nie mówiąc. RDOŚ wydaje z dobrego serca decyzje, a nasi kochani urzędnicy, niezgodnie zresztą z prawem o ochronie gruntów leśnych, wydają warunki zabudowy - to również z dobrego serca. Co najmniej kilku urzędasów powinno iść za to siedzieć, no ale jak na razie to tylko liczą kasę , za dobre serduszko oczywiście.

20:51, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MupiśMupiś

19 2

Z błyskawicą Starszy Poidełkowy miał czas latać, ale rzetelnie poinformować społeczeństwo, albo złożyć odwołanie od decyzji to już nie. Dulkiewicz nie pozwoliła, czy może jakieś kieszonkowe przytulił? W końcu rekolekcje w grodzie Męczennika Łapówkarstwa chyba nie poszły na marne? W tym zatrutym mieście chyba kobitom nic innego nie pozostanie jak się wyskrobać, bo po takiej kumulacji syfu to tylko mutantów można się spodziewać.

20:52, 30.12.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

rysiek2rysiek2

1 2

ja przytocze yto co wyzej napisano:
To teraz panowie radni z PIS w waszych rękach jest przyszłość tej inwestycji. To teraz wy możecie lobbować u swoich kolegów w ARP i urzędzie marszałkowskim, aby to zostało zablokowane. Do dzieła, zobaczymy jak bardzo jesteście skuteczni w działaniu na korzyść miasta. Powodzenia, mam nadzieje, że odwagi nie zabraknie.

21:21, 30.12.2020

do rysiek2do rysiek2

5 2

Czyli jak widać Wiśnia jest niepotrzebny- wstrzymać wypłatę i wywalić z magistratu. Po co nam gość, który nic nie może/nie chce?

21:29, 30.12.2020

The EndThe End

17 0

Kiedy wychodzimy z tekturami na Obrońców Pokoju z napisami : Wy........ać z magazynowaniem odpadów! Czy Pani Skowrońska nam pomoże ?

23:09, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mielcoka kuzynMielcoka kuzyn

15 0

Krysiu osłanko Nasza Mielecka, mieszkańcy cię potrzebują. Zrób coś.

Chyba że chcesz jakoś dożyć do końca kadencji z myślą jakoś to będzie...
Już niedługo emeryturka

23:46, 30.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AkoAko

14 0

Tymczasowo magazynowane ? A kto to bedzie sprawdzał ? Czy beczki z odpadami chemicznymi moga tam lezec latami ? A co bedzie jak beda dlużej leżeć ?

06:01, 31.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OdpowiadamOdpowiadam

3 1

Przyjdzie kontrola z WIOŚ ze Stalowej lub Rzeszowa (bo w Mielcu się nie opłaca), albo z lokalnego sanepidu i da 500 zł mandatu. Jak z innym śmierdzącymi podmiotami w tym mieście. Potem lata bezskutecznej przepychanki i śledztw, które będą nabierać intensywności przed wyborami, żeby mielecką tłuszczę skłonić do udziału w wyborach. Nic więcej, bo powyższe instytucje "nic nie mogą", jak i urzędasy z Żeromskiego i bezradna rada miejska. O władzach wojewódzkich, nawet szkoda wspominać.

14:29, 31.12.2020

mielecpanymielecpany

13 0

Co najgorsze to do Mielca _ a nasi przedstawiciele na tak .Nawet sanepid Mielecki nie widzi w tym problemu . Jakiś protest by się przydał pod urzędem miasta.

07:50, 31.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DURNE tłumaczenie PrDURNE tłumaczenie Pr

9 0

Z kogo robisz durnia - przecież spółka miejska PANU podległa MPGK od roku obsługuje Mielec ze spółką EMPOL!!!!! Wiec mamy uwierzyć, że ich inwestycja jest przypadkowa???????? Chcecie z nimi działać więc budują stacje. Przecież to logiczne. Róbcie głupoli gdzie indziej z ludzi, ale nie w Mielcu.

10:05, 31.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Aga12345Aga12345

6 0

MpGK robi w Mielcu co chce no ale cieplutkie posadki 150 umyslowych musza z czegos oplacic. Tam same pociotki pracuja. Zwykly szary czlowiek nie ma szans sie tam dostać. Matka ojciec córka syn zięc synowa. To jest klan. Czy ktos słyszał zeby tam bylo jakies miejsce wolne i szukali kogos. Nigdy.

13:42, 31.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

M.M.M.M.

4 1

Sanepid jest od karania zwyrodnialców nieprzestrzegających obostrzeń covidowych i ludobójców nie noszących maseczek a nie od zastopowania inwestycji zagrażających środowisku

17:53, 31.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rękarękemyjerękarękemyje

4 1

Ludzie chodzący bez kagańca po Mielcu są jak żołnierze AK za okupacji, to PiSowski sanepid wali 5000 tyś ( bezprawnie, brak ustawy) kary, a trucicielom 200 zł (korporacje w polin są bezkarne)

18:55, 31.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

4 0

Panie Wiśniewski..proponuje postawić jeszcze na placu obok fontanny taki ładny duży wychodek....będzie komplet.

21:34, 31.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zdziwieni_wszyscy_taZdziwieni_wszyscy_ta

0 0

Wszystko co nie jest prawnie zabronione jest dozwolone. Zdziwieni?

21:53, 31.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KielbasaKielbasa

1 0

Nie dosc ze bedziemy palic te smieci na strefie to jrszcze za to zaplacicie 60% wiecej niz w poprzednim roku.

10:42, 01.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

To jest To jest "Rozwój

7 0

Były Polskie Zakłady Lotnicze. Teraz śmietnisko. Tu rozwija się skrzydła.

14:57, 01.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MartinMartin

0 1

Przeczytaj najpierw tekst ze zrozumieniem.
"...Decyzja ta nie kończy drogi przedsiębiorcy do podjęcia działalności. Wymagane będzie zezwolenie na zbieranie odpadów wydane przez Marszałka Województwa Podkarpackiego oraz niezbędne zgody budowlane ze strony Agencji Rozwoju Przemysłu zarządzającej mielecką strefą..."

Jeśli Ortyl wyda takie pozwolenie wtedy zapraszam Cię do protestów i obrony "czystego środowiska" mieleckiej strefy ekonomicznej.

22:32, 02.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

 Najwyższ pora na zm Najwyższ pora na zm

1 0

A INSTYTUCJE PAŃSTWOWE KTÓRE dotychczas pozytywnie oceniły to przedsięwzięcie to komu one podlegają, bo Prezydent m. Mielca nie ma żadnego wpływu na ich decyzje , jak przeszłość pokazuje są to instytucje które z nawyku są ślepe i głuche w takich przypadkach , czas na personalne zmiany i zmianę podległości co wiąże się z kontrolą ich działalnośći czego brak.

17:55, 05.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu hej.mielec.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%