Szczegółowe zasady:
1. W budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul Wyspiańskiego 6. 39-300 Mielec, obsługa stron załatwiających sprawy w Wydziałach Starostwa, odbywać się będzie w następujący sposób:
- sprawy załatwiane są telefonicznie lub drogą pocztową lub przez e-PUAP,
- interesanci, którzy telefonicznie umówią termin wizyty, będą mogli załatwić sprawę w siedzibie Urzędu, w bezpośrednim kontakcie z pracownikiem,
- wnioski i podania nie wymagające potwierdzenia złożenia dokumentu, należy składać w wyznaczonym miejscu obok Portierni (główne wejście do budynku),
- wnioski i podania wymagające potwierdzenia są przyjmowane w Punkcie podawczym na parterze budynku, w godzinach: od 8.00 do 11.00.
2. Kontakt z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego w Mielcu mającym siedzibę w Starostwie Powiatowym w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6, będzie odbywał się wyłącznie telefonicznie pod nr tel. 17/788 62 00, za pośrednictwem poczty tradycyjnej oraz pod adresem e-mail: [email protected].
3. W budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul Sękowskiego 2b - Wydział Komunikacji, 39-300 Mielec, obsługa stron odbywać się będzie w następujący sposób:
Sprawy w Wydziale Komunikacji, załatwiane beda WYŁĄCZNIE po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty w Wydziale poprzez:
a) System rezerwacji internetowej: http://www.kolejka.powiat-mielecki.pl/
b) System rezerwacji telefonicznej:
• Rejestracja pojazdów, telefon nr: 17 78 00 424
• Transport, drogi, ośrodki szkolenia kierowców, telefon nr: 17 78 00 425
• Wyrejestrowanie pojazdów i zgłoszenie nabycia/zbycia pojazdu, telefon nr: 17 78 00 426
• Odbiór stałych dowodów rejestracyjnych, wymiana dowodu rejestracyjnego, gaz, hak, dopisanie współwłaściciela, telefon nr: 17 78 00 447
• Sprawy dotyczące praw jazdy, telefon nr: 17 78 00 429; 17 78 00 430
c) Bezpośrednio w Wydziale Komunikacji na stanowisku obsługi Klienta.
W celu ograniczenia liczby osób oczekujących na załatwienie sprawy w Wydziale Komunikacji należy zgłaszać się do wydziału na 5-10 minut przed umówioną godziną oraz oczekiwanie na wywołanie.
Interesanci Wydziału Komunikacji proszeni są, po wywołaniu, o wejście do poczekalni Wydziału oraz oczekiwanie na podejście do stanowiska obsługi Klienta wskazanego przez pracownika.
W poczekalni Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Mielcu może w tym samym czasie przebywać maksymalnie 5 osób oczekujących na załatwienie sprawy.
Czynności związane ze zgłaszaniem zbycia pojazdu oraz nabycia pojazdu bez dokonywania jego rejestracji można dokonywać poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, listownie tradycyjną pocztą lub złożenie dokumentów w Punkcie podawczym Starostwa Powiatowego w Mielcu.
Osoby zgłaszające się do Wydziału Komunikacji powinny być wyposażone w maseczki ochronne zasłaniające usta i nos.
Ponadto zaleca się, aby przy wejściu do Wydziału zdezynfekować dłonie za pomocą płynu dezynfekującego z dozownika umieszczonego w korytarzu.
Przyjmowana jest płatność za realizację usługi w Wydziale Komunikacji gotówką, kartą płatniczą lub kartą kredytową w wpłatomatach znajdujących się na korytarzu lub za pomocą terminalu na stanowisku obsługi Klienta.
4. W Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej mającej siedzibę w budynku przy ul. Sękowskiego 2b wszystkie sprawy należy ustalać telefonicznie. Kontakt: 17/788 49 78 lub 606 503 243. Klienci, którzy nie umówią się telefonicznie, nie będą przyjmowani. Wszelkie dokumenty należy dostarczać pocztą tradycyjną, mailową lub bezpośrednio do skrzynki podawczej zlokalizowanej wewnątrz budynku Poradni - bezpośrednio przy drzwiach wejściowych.
UWAGA:
1) Numery telefonów do wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa znajdują się na stronie: https://powiat-mielecki.pl/ w zakładce KONTAKT.
2) Adres e- mailowy: [email protected]
3) Adres skrzynki ePUAP : 4rb2gaa99s
4) Wszystkie druki dostępne są do pobrania na stronie internetowej powiatu pod adresem: https://powiat- mielecki.pl/ w zakładce STAROSTWO, wybierając odpowiedni WYDZIAŁ lub BIURO, (menu danego wydziału lub biura pojawi się w żółtej ramce po prawej stronie).
5. Nieodpłatna Pomoc Prawna
Szczegóły komunikatu w linku: https://powiat-mielecki.pl/aktualnosci/wazny-komunikat-ws-nieodplatnej-pomocy-prawnej-l 106.html
Obse-rwator18:36, 04.11.2020
Szkoda, że starostwo nie ograniczy liczby urzędników. Szczególnie tych, którzy palą papieroski koło windy na Wyspiańskiego.
Melania19:46, 04.11.2020
Ale wypłata bedzie 100% nie? Tak się żyje. Roboty o połowę mniej, a kasa taka sama. To po co umowa na czas nieokreślony? Jest wirus, to połowę urzędniczek na bezrobocie wysłać. Podpisywac kontrakty na pracę w pełnym wymiarze zadań, a jak sie zadania skończą, to proszę sobie szukac innej pracy.
do Melania08:22, 05.11.2020
Połowa tych nierobów siedzi tam i nic nie robi bo ma plecy i układy. To ich trzeba wywalić na pysk na samym wstępie bez względu na epidemie i wirusy. Z drugiej połowy 3/4 na urlop bezpłatny do końca tych ograniczeń związanych z pandemią. Zaoszczędzone kilkaset tysięcy złotych miesięcznie można by przeznaczyć na łóżka, tlen i respiratory dla szpitala. Co pan na to panie najstarszy w powiecie?
img08:45, 05.11.2020
i znowu ludzie którzy wykształcili się za moje pieniądze będą teraz za moje pieniądze siedzieć w domu ...do czego to doszło .....
Ask11:55, 06.11.2020
Panie szanowny to teraz za te twoje pieniądze pasowałoby się dokształcić samemu. Bo to podstawowa wiedza, żeby dostać pracę w urzędzie to trzeba kwalifikacje już posiadać. Tak, że proszę nie wprowadzać zamętu i nie nakręcać innych co mogą w Pana bzdury uwierzyć.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu hej.mielec.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
0 0
prosze o ich zdjecia na mail.