Zamknij

W sobotę protesty przeciw obostrzeniom związanym z COVID-19!

23:06, 09.10.2020 Aktualizacja: 23:10, 09.10.2020
Skomentuj

W Rzeszowie, Mielcu, Ropczycach i Stalowej Woli na sobotę planowane pikiety wyrażające sprzeciw wobec obostrzeń epidemicznych. Zgromadzenia w Polsce mogą odbywać się w sposób legalny.

- W dniu 10 października 2020 roku w godzinach od 16:00 do 19:00 na Placu AK w Mielcu planowane jest zgromadzenie, które ma na celu protest przeciwko niektórym rozporządzeniom w związku z pandemią. Zgromadzenie organizowane jest przez osobę fizyczną - czytamy w komunikacie Urzędu Miejskiego w Mielcu. 

- Podkarpacki Państwowy Wojewódzki Inspektorat Sanitarny, wydaje pozytywną opinię w sprawie zorganizowania zgromadzenia w dniu 10.10.2020 r. w godzinach 16:00 - 19:00 - dodaje także mielecki magistrat.

Dwa podobne zgromadzenia zarejestrował Urząd Miejski w Rzeszowie, mają odbyć się na terenie starego miasta. - Cel zgromadzenia: przypomnienie oraz dopominanie się o poszanowanie praw obywatelskich zawartych w Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej - komunikuje rzeszowski ratusz. Zgromadzenia mają rozpocząć się o 15:50 i 16:00.

To działania w ramach ogólnopolskiej akcji sprzeciwu wobec obostrzeniom nakładanym w związku a pandemią COVID-19.

- Powołując się na polskich profesorów i lekarzy - dr Zbigniewa Martykę, prof. dr hab. n. med. Ryszarda Rutkowskiego, lek. Pawła Basiukiewicza i innych - żądamy zaniechania wszelkich testów, izolacji i kwarantanny. Największe autorytety światowe (m.in. prof. Sucharit Bhakdi, prof. John Ioannidis, prof. Klaus Puschel) twierdzą, że nowy koronawirus COVID-19 nie różni się od innych koronawirusów, że liczba osób, dla których ten wirus okazał się śmiertelny jest o wiele razy niższa niż podają oficjalne dane. Nieuzasadnione jest generowanie paniki i strachu oraz ograniczanie praw obywatelskich. Zapraszamy więc wszystkich chętnych do wzięcia udziału w naszej manifestacji. Manifestacja jest dla wszystkich środowisk, ponad wszelkimi podziałami - informują organizatorzy pikiet w Mielcu i Rzeszowie.

Od soboty 10 października powiat mielecki i dębicki znajdować się będą w czerwonej strefie zagrożenia epidemicznego.
 

Czy obawiasz się koronawirusa?

Ankieta zakończona, dziękujemy za oddane głosy. Wyniki głosowania są widoczne poniżej:
TAK 60%
NIE 40%
(P.C)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(59)

YyYy

61 78

Bardzo dobrze. Skoro 90 procent wg. naukowców przechodzi zakażenie tym koronawirusem bez objawów to po co to wszystko? Ograniczenia powinny być dla osób 60+ które są najbardziej narażone na ciężki przebieg zakażenia. Niszczenie gospodarki co w rezultacie prowadzi do zubożenia ludzi biednych i klasy średniej w długofalowej perspektywie przyniesie więcej złego niż ta cała pandemia jest warta. Koniec tej pandemii strachu, dajcie ludziom żyć.

23:27, 09.10.2020
Odpowiedzi:8
Odpowiedz

OdpowiadamOdpowiadam

13 7

Z tego co wiem to by" może 80%,ale tak naprawdę wirus jest agresywny i cały czas w trakcie badań. Maska ma chronić nas nawzajem. Jeżeli teoretycznie przechodzisz wirusa bezobjawowo to przecież zarażasz innych

07:42, 10.10.2020

JaJa

12 7

Toż to są Bzury. Nie 90%to po pierwsze. Po drugie wszyscy chorzy przewlekłe są narażeni

08:02, 10.10.2020

Do madraliDo madrali

7 5

Kto sponsoruje takie dzikie spedy ????,?

09:29, 10.10.2020

JusbJusb

9 0

PROTEST ! - dzielenie ludzi na wiek jest naruszeniem swobód obywatelskich KC art. 22, art 23 ochrona dóbr osobistych, segregacja społeczności z jakichkolwiek pobudek jest karygodnym skandalem,
a na marginesie to niejeden 60+ jest w lepszej kondycji zdrowotnej niż zdechlaki po fast foodach, śmieciowe meni niewiadomego pochodzenia,
do zadymiarzy: virus to mutant SARS i nie zabija podobnie do stanu zapalnego płuc, ale niedobór tlenu powoduje niedotlenienie pozostałych narządów co prowadzi do niewydolności narządowej, zawał serca, uszkodzenie nerek itd.
* wskazane częste wietrzenie pomieszczeń o higiena osobista,

10:38, 10.10.2020

PolPol

4 1

Jesteście nie poważni i chorzy psychicznie...

10:42, 10.10.2020

VesVes

3 1

Do Pol..
I to jest prawdziwy argument w dyskusji !
Czekamy na kolejne z wypiekiem na twarzy.

Zdrowia.

14:44, 10.10.2020

10 % Polski10 % Polski

3 1

to TYLKO prawie 4 miliony ludzi, mogą wg Ciebie spokojnie umierać?

18:56, 10.10.2020

vesves

3 3

do 10 % Polski..

Wow!!!
Skąd masz takie dane?
10 % społeczeństwa ma umrzeć na "covid" ?

Postaram się krótko...

Kilka faktów - proszę mnie poprawić, jeśli się mylę -...
Od marca br wprowadzono w Polsce obostrzenia ze względu na "covid".. policzmy.. marzec-wrzesień to 7 miesięcy+. Potwierdzone zgony przez MZ to ok. 300 (nie liczę osób z chorobami współistniejącymi, bo takie liczenie to kpina), , czyli rocznie przyjmijmy nawet zawyżając 550 osób.

Nie wiem jak działa wirus "covid", ale jeśli "zarażał" będzie tak jak do tej pory i powodował "spustoszenie i zgony" na poziomie 300 osób przez okres 7 miesięcy, to 4 miliony zgonów z tego powodu osiągniemy... za 7270 lat. A to jedynie (dziwnie to brzmi!) 10% Polaków.
Mogę tej chwili nie doczekać..

Pisałem w innej odpowiedzi o skuteczności testów... nawet w tej chwili, jeśli ich wyniki są tak bardzo zawyżone (skoro tylko przebadano kilka procent społeczeństwa, a reszta ma się dobrze) to klasyfikowanie zgonów "na covid" jest na poziomie 0,07 % .

Do tej pory mnie uczono, że każda epidemia "wybucha" nagle i zbiera "straszne żniwo", bez względu na wiek osób. Tzw :"hiszpanka" w ciągu praktycznie roku "zabrała ze sobą" wg różnych statystyk 50-100 mln ludzi i nie patrzyła, czy ktoś miał 5 czy 70 lat.
Tej się najwyraźniej nigdzie nie spieszy.. ma czas.. i do tego (sic!) potrafi zakażać bezobjawowo!
I to mnie najbardziej denerwuje - wcześniej to ja szedłem do lekarza jak miałem objawy przeziębienia.. teraz pani z Sanepidu mi będzie mówić, kiedy jestem chory.
Jak żyć....

Zdrowia.



19:38, 10.10.2020

bartinobartino

60 83

Popieram, będę tam, stop tym głupotom z covid, kto ma się zarazić i tak się zarazi, większość przechodzi bezobjawowo, więcej szkód spowodowało już zamknięcie szpitala, i jak zwykli ludzie mają się leczyć?

23:28, 09.10.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

noreknorek

30 11

Rozumiem Twoje argumenty. Dostępność lekarzy/zabiegi -to poraża. Sądzę jednak, że gdyby wszyscy nosili te wkurzające maseczki i przed wszystkim myli ręce to nie byłoby teraz tej sytuacji. Uważam, że jest to głupota kiedy ktoś wrzuca filmiki na FB jak ma w d.... obostrzenia a już chwalenie się, że "wygrałem z dyrektorką szkoły i moje dziecko nie będzie nosić maseczki" - to jest lansowanie siebie a nie rozsądek. Nie wiemy jak przejdziemy covida. Zdrowego chłopa w sile wieku, który nigdy nie chorował zwinęło w 3 tygodnie.

08:34, 10.10.2020

VesVes

6 6

do norek..

Będzie krótko..
Czyli Jesteś " w rozkroku" - z jednej strony piszesz, że brak dostępności do lekarzy, a z drugiej nazywasz innych ,że się lansują "na covida".
Uwierz mi, że każdy rodzić chce jak najlepiej dla swojego dziecka - kto za klika, kilkanaście miesięcy weźmie odpowiedzialność za jego zły stan zdrowia spowodowany ciągłym niedotlenieniem organizmu??? Odpowiem Ci - NIKT !
Dlatego nie zadam pytania, kto będzie odpowiadał za Twoje zdrowie nosząc maseczkę.
A przecież już słyszymy choćby z Niemiec o kliku zgonach nastolatków z tego powodu. A mówimy nie o starszych osobach, tylko nastolatkach.

Fakt - służba zdrowia praktycznie nie istnieje !
We wrześniu, jak corocznie 3,5 miliona Polaków zachoruje na grypę.. i jak corocznie tysiące osób umrze z tego powodu.. i jak corocznie wielu nabawi się powikłań "na przyszłość".
W tym roku słyszę wyłącznie o "covidzie". A to bardzo niedobrze, bo zwykli pacjenci ze swoimi różnymi chorobami boja się nawet "zahaczyć o szpital", bo badanie z marszu na "covid" - testy w 90% dodatnie = pobyt w szpitalu = izolacja = różnie może to być. A choroby nie będą czekać miesiącami, czy latami, aż szpital zacznie "normalnie funkcjonować".
Trudno się odpowiada na argument, że "zdrowego chłopa w sile wieku.." - tak, to smutne, ale czy ta osoba się regularnie badała, czy dbała o swoje zdrowie, czy może leczyła się z jakiegoś powodu..?
Czasy są bardzo szybkie " ciągłe życie w biegu" przysłania nam to co najważniejsze - własne zdrowie.
Obawiam się , że większość ludzi nawet nie ma pojęcia, że "coś się dzieje złego z organizmem" ...niestety, ale codziennie można przeczytać, że np. nastolatek zasłabł na wf-ie i ..zmarł (niewykryta wada serca), że 30-letni chłopak zemdlał i.. zmarł na ulicy ( tętniak).
Skupienie się tylko na "covid" z kilkoma ofiarami dziennie ( gadanie, że miał choroby współistniejące to kpina od samego początku), a zapominanie o ponad tysiącu innych zgonów - to.. mówienie , że ta śmierć jest lepsza od tamtych". Nie godzę się na takie medialne stopniowanie!



15:22, 10.10.2020

BobikBobik

123 65

Wypałować i rozgonić to dziadostwo. Już jeden krzyczał na placu że wirusa nie ma a teraz siedzi z pampersem w domu. Ludzie załóżcie te maseczkę i żyjcie normalnie dalej maska ani nie boli ani nie szpeci

23:40, 09.10.2020
Odpowiedzi:6
Odpowiedz

bartinobartino

37 50

Chodź w masce i na czworakach, bo covid atakuje powyżej 1 m, jak ma w kraju być dobrze jak tacy idioci są w społeczeństwie

23:42, 09.10.2020

Do bartinoDo bartino

25 34

Idiota to cię spłodził i do dziś pluje sobie w twarz

23:44, 09.10.2020

polak  prawdziwypolak prawdziwy

9 20

bobik ty zryty berecie szkode micie *%#)!& i ciekawe ile ty masz lat bo twoj rozum jest jak ptasi maly mozdzek wyzuc ten telewizor

07:03, 10.10.2020

ŚWOŚWO

9 17

TY ciulu na ropę sam się wypałuj chyba jesteś od lgbt a dziat to cię chyba zrobił. Jak jestes niewolnikiem to sam kaganiec noś a nie namawiaj wolnych ludzi.

09:28, 10.10.2020

BiedronBiedron

5 5

Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Wagary w podstawówce? Podjęte środki są nieadekwatne do sytuacji. To jak zwalczanie plagi kleszczy za pomocą nalotów dywanowych z napalmem.

10:06, 10.10.2020

Tomek1Tomek1

11 3

Skąd się biorą takie prorządowe przygłupy jak ty? Nie wiesz że rząd Hitlera popierało 98% ? Rząd okłamuje i morduje społeczeństwo, ludzie umierają z powodu zamkniętych przychodni a nie Covid.

15:27, 10.10.2020

kiwixkiwix

86 32

Płaskoziemcy też będą? A koronawirusowych sceptyków zagonić do opieki w DPSach, niech zobaczą tę "wymyśloną" epidemię.

00:01, 10.10.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

EmpatiaEmpatia

16 4

Powinni przeczytać reportaż "Piekło w DPS-ie" w piątkowych "Super Nowościach"

08:00, 10.10.2020

aHaaHa

3 2

DPS są czyszczone, bo taka jest kolej rzeczy z nawisem ZuSowców na budżetach, ludzie przy zdrowych zmysłach unikają pomoru szpitali i de pe esów jak ognia
i nie każda czystka wychodzi do mediów, chyba, że ma dowalić komuś, albo wspierać politykę rządu,
Jewro wprowadza zamordyzm jak w Chinach i tego się trzymaj, przydupasy utrzymują system rozkładu dawnych granic, a kto pociąga za sznurki ? - domyśl się

11:44, 10.10.2020

Twoj nickTwoj nick

29 5

Organizatorem protestów jest A.S. Bytom

02:11, 10.10.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Życie Życie

3 1

A coto to z Bytom A. S

07:51, 10.10.2020

Co to jestCo to jest

6 1

A.S. Bytom - zakład pogrzebowy.

10:43, 10.10.2020

GośćGość

57 22

Te wszystkie protesty to jakaś szopka. Bezobjawowi są jeszcze groźniejsi od objawowych chorych, bo go nieświadomie rozsiewają, a gdyby nosili madki i rękawiczki w marketach yo przynajmniej zachowywaliby ostrożność. . Pacjenci, którzy na początku lekko przechodzą Covid w ciągu kilku godzin lub dni są obłożnie chorzy.

07:47, 10.10.2020
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ŚWOŚWO

3 23

Co ty *%#)!& chyba ty jesteś groźniejszy pokaż mi chorych pokaż mi pandemie doucz się a potem wypowiadaj sie na temat bo teraz bzdury piszesz.

09:34, 10.10.2020

Do swo Do swo

17 2

Jesteś trollem, ciekawe kto Cię sponsoruje ,mądrości swoje powiedz tym którzy leżą w szpitalach lub na cmentarzach ,lub rodzinie zmarłego nauczyciela ,który miał 50 lat !!!!!

09:50, 10.10.2020

VesVes

4 0

Do swo 09:50, 10.10.2020
Do ... nikogo, bo nawet się nie podpisałaś/-eś

Nie pompuj tego tematu ! - MZ stwierdziło, że nie wykonuje się sekcji pośmiertnych u osób, u których test na "covid" wyszedł dodatni.
A to dokładnie znaczy tyle, że jeżeli przyczyną śmierci jest np. niewydolność krążeniowo-oddechowa z jakichkolwiek powodów, to w akcie zgonu zawsze będzie "covid".
Pomyśl - liczba miesięcznych zgonów od lat się nie zmienia - to czyste statystyki - dlaczego zamiast ok. 1100 osób dziennie nie widzimy wzrostu na 1500, 2000 a nawet 3000 zgonów?!
Stare choroby pozostały + doszła nowa groźna, a tu ..nic !
Zakładam, że ta "śmiertelna choroba" od wiosny już wszystkich spotkała na swojej drodze - tylko ludzie na złość nie chcą umierać!

Cytuję..." mądrości swoje powiedz tym którzy leżą w szpitalach lub na cmentarzach ,lub rodzinie zmarłego nauczyciela ,który miał 50 lat"...
Wybacz, ale tego się nie da nawet komentować...
Powiedz człowiekowi , że umarł .., powiedz rodzinie że umarł..

Dbajcie o siebie ...Zdrowia!



15:47, 10.10.2020

KazekKazek

3 2

Jak to niektórym chyba wszystkim.

07:52, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czarny OloCzarny Olo

17 32

a Ty Bobik to się lepiej nie udzielaj załóż sobie pampersta na twarz i oddychaj matole

07:54, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gość Gość

50 9

Wszyscy z wadami serca, chorobami kardiologicznymi, astmą czy nawet nadciśnieniem są w grupie zagrożonych śmiercią w wyniku Covid 19.Niestety. Boją się też ludzie, którzy leczyli się bądź leczą na nowotwory i nie muszą to być seniorzy. Polecam też wczorajszy reportaż w "Super Nowościach" pt. "Piekło w DPS-ie"

08:08, 10.10.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ehhh...Ehhh...

6 5

I co tacy ludzie jak ja z astmą mam się zamknąć w domu i czekać, aż a głodu umrę? Też mam prawo wyjść z domu i oddychać, a nie męczyć się z maseczką! Przestańcie siać panikę

16:32, 10.10.2020

mecenasmecenas

74 19

Zorganizować tym niedowiarkom wycieczkę na Oddział Chorób Zakaźnych w Mielcu , Łańcucie.

08:09, 10.10.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

VesVes

5 3

do mecenas...

Zacząłeś/-aś pisać to dokończ !!!

Wycieczka dla "niedowiarków" na oddział zakaźny szpitala w celu? :
...pokazać, że taki oddział faktycznie istnieje? - ano istnieje i to od kilkudziesięciu lat ;
...zobaczyć, czy znajdują się tam obecnie chorzy? - ano pewnie tak, pacjentów na zakaźnym nigdy nie brakowało ( uwierz mi, że nie otwarto go wiosną tego roku ) ;
...udowodnić, że te osoby, które aktualnie się tam znajdują mają wyłącznie "covid" - ano.. pewnie tak !
Dlaczego?.. Ponieważ dzisiaj za "covid" uważa się wszystko, co potwierdzi test: czyli już nie ma zapalenia płuc, niewydolności oddechowej spowodowaną różnymi czynnikami, ostrej grypy lub innych chorób jeszcze nie zdiagnozowanych po przyjęciu pacjenta na oddział).
Lekarz, który przez dziesiątki lat leczył pacjentów - nagle od wiosny tego roku zapomniał, wszyscy lekarze zapomnieli - test na "covid" spadł im dosłownie z nieba.

Nie chce być złośliwy ..ale takie artykuły w oficjalnej prasie powinny dać do myślenia nawet największym zwolennikom "covid-a":
"Warszawskie szpitale chcą odesłać koreańskie testy antygenowe. Prof. Flisiak: nie nadają się do niczego" - polecam przeczytać.
..i cytat z artykułu.." Test może też dać wynik fałszywie dodatni. Prof. Flisiak: oznacza to, że jeśli trafia do nas pacjent z innym schorzeniem – na przykład nieprzytomny – ale ma fałszywie dodatni wynik testu na COVID-19, jest od razu transportowany na oddział zakaźny.."

Tak, ja jestem niedowiarkiem jeśli chodzi o pokazywaną i nagłaśnianą skalę zarażeń "covid-em".
Ale, czy muszę oglądać chorych z zapaleniem płuc ( oj.. źle napisałem, nie mówi po wytycznych WHO, że ktoś ma zapalenie płuc ), żeby o tym wiedzieć? Nie.
Czy muszę odwiedzić DPS, żeby wiedzieć, że znajdują się tam seniorzy, u kresu swego życia, których los połączył z takimi ośrodkami ? Nie, ponieważ wiem o tym doskonale.

Napisz jeszcze o Hospicjach i cmentarzach, wtedy będzie komplet - niech się ludzie w końcu dowiedzą, że są takie miejsca na Świecie.

Tylko co to ma wspólnego z dzisiejszym protestem zorganizowanym ponownie przez Maćka i zwróceniem przez Niego uwagi na kolejne, bezprawne rozporządzenia (stare zresztą) przez "naszych rządzących"?


18:38, 10.10.2020

23452345

29 19

Zgadzam się, że corona-wirus jest, ale - musimy się uodpornić i tyle... jeżeli umierają tylko dodatkowo chorzy na inne choroby i osoby starsze, to nie możemy zamykać gospodarki, bo cofniemy się do lat 90-tych (bezrobocie itd.) Telewizja robi sensacje z każdego przypadku, ale nie powie ile zmarło na samego corona-wirusa - czyli niewiele. A śmiertelność w kraju wogóle się nie zmieniła - dalej więcej ginie na drogach, umiera na raka, na serce, i z powodu samobójst. Pozdrawiam wszystkich logicznych ludzi.

08:29, 10.10.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ŚWOŚWO

8 8

Dobrze prawisz bo czytając tu wypowiedzi stwierdzam jak i wiele tysiecy zacnych ludzi ze w tym kraju jest z 90% idiotów.
Ściek jakim jest TVPis straszy ludzi nie zachorowalnościa objawową tylko że są zakażenia i tym statystyka rośnie a obejrzysz się w koło i wszyscy zdrowi gdzie te trupy na ulicach gdzie szpitale w szwach pękające od chorych karetki na drogach itd. Jakby to było prawdziwe to połowa mieszkańców mielca była by już dawno w piachu. Oficjalnie ministerstwo zdrowia podaje że 311 bodajże zmarło na covida i to jest pandemia? i co najważniejsze nie jest wstanie nikt udowodnić czy naprawde na to zmarli bo nikomu nie przeprowadzono sekcji zwłok. Morawiecki chwali śie ze będzie wiecej wolnych miejsc w szpitalach to oczywiste jest bo szpitale pozamykane to skąd mają być łóżka zajęte.

10:04, 10.10.2020

MonaMona

40 29

Protest porąbany pomysł! Bardzo dobrze że wprowadzają obostrzenia. Może to jakoś spowolni wirusa

08:48, 10.10.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JusbJusb

4 2

masz rację porąbany jak morowe powietrze

12:10, 10.10.2020

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ŚWOŚWO

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


KalamityjKalamityj

11 6

Sam bym pojechał łac ich po ryjach. Podobno 0 tolerancji z mandatami! Zobaczymy

10:46, 10.10.2020

VesVes

1 0


do Skandal..

Uwielbiam takich ludzi jak Ty.. Nie mam nic do powiedzenia, ale się wypowiem.
Są granice pajacowania.. Właśnie się obudziłeś i ..marzysz?
Gdybyś miał/-a elementarną wiedzę, co może i kiedy może Policja - wiele osób nie musiałoby czytać Twoich bzdur.

Maciek miał odwagę przygotować i zorganizować kolejny taki protest, zgłosić jego legalność do urzędu itd. Zwrócił uwagę na temat, który dotyczy nas wszystkich..
Zwrócił uwagę (jak napisano na wstępie) na brak legalności przepisów nakazujących noszenie maseczek, manipulację społeczeństwem, fałszywe dane dotyczące liczby zakażonych i zmarłych.

Dlaczego nie znalazłeś czasu i nie przybyłeś na protest, by zabrać głos i uświadomić innym jak bardzo się mylą?! To byłaby naprawdę cenna rzecz !

Zrozumiałem przez kilka ostatnich miesięcy, że są osoby, do których racjonalne argumenty po prostu "nie docierają"... np dlaczego nosisz maseczkę i wdychasz z powrotem to, co Twój organizm musi z siebie "wyrzucić" - bo tak powiedział minister (który sam maseczki nie używa) i pani z telewizji.
OK.. Twoje zdrowie, mnie do tego nie zmuszaj.
Podstawowa wiedza z 3 klasy szkoły podstawowej o "wielkości" wirusów i jego rozprzestrzenianiu powinna być powszechnie znana. A tak nie jest. Dlaczego? ..Brak podstawowej wiedzy przeraża.

Założyłeś" rodzinę, masz dzieci?
Po tym co piszesz - tak wiem, to pytanie retoryczne.
Skoro nie zależy Tobie na własnym zdrowiu, dlaczego miałoby zależeć Ci na zdrowiu innych?!

Chętnie, bym z Tobą porozmawiał, aby się dowiedzieć, co oznacza definicja " społeczny element"? Pewnie nie musiałbym daleko szukać.

Zdrowia.

19:08, 10.10.2020

Ręce opadają Ręce opadają

54 21

Proponuję iść protestować pod oknami przepełnionego oddziału zakaźnego .
Na pewno bardzo pomoże to chorym którzy z powodu covida leżą tam ciężko chorzy . Zapewne sobie wymyślili chorobę , a gdy dowiedzą się od protestujących, że COVID to ściema - lada dzień wyzdrowieją ....życzę zdrowia i szczęścia , bo niestety na rozum niektórych nie ma co liczyć ...

08:52, 10.10.2020
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Do rece odpadaja Do rece odpadaja

15 5

Mądre słowa, dla myślących ludzi !!!!!

09:25, 10.10.2020

ŚWOŚWO

4 17

Chyba w TVP ścieku pokazali ci obłożnie chorych i uwierzyłeś, chyba w tych szpitalach widziałes celebrytów i polityków którzy bezobjawowo na wielce straszną chorobę która zabija miliony ludzi cudownymi ozdrowiencami sie stali w po 1 lub 2 dniach a zwykli ludzie umierają. Życzę rozumu, zanim głupoty bedziesz pisał dogłebnie zweryfikuj informacje

09:44, 10.10.2020

JusbJusb

6 16

kłamiesz, nie leżą na covida, ale na inne choroby, bo słabo dbali o zdrowie, marne jedzenie, przypadkowy sex, depresja, lekomania itp.
zamknięci w pomieszczeniu z naryjcem umrą szybciej na hipoksję, niewydolność wielonarządową z braku tlenu czyli zawał serca najprawdopodobniej, bo tak właśnie działa civid 19, mutant SARS

10:49, 10.10.2020

PytajacyPytajacy

24 15

Ci którzy dają zezwolenia niech się zastanawia, co robią, czy wezmą odpowiedzialność za swoje decyzje ,czy to brodaty wyszedł z piwnicy ,kolejny lansik ??????

09:14, 10.10.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Ciekawy Ciekawy

5 0

Co prezydent miasta na to ?????

09:27, 10.10.2020

OdpowiadającyOdpowiadający

4 0

Jakbyś miał minimalną wiedzę o prawie to byś wiedział, że na zgromadzenia nie wydaje się zezwoleń. Zgromadzenia są tylko zgłaszane do odpowiedniego organu i tyle. Nawet ograniczenia wynikające z rozporządzenia o pandemii nie wymagają uzyskania zezwolenia. Ale to już Balcerek z Alternatywy 4 miał takie powiedzenie: "mówiłem, myśleć trzeba".

18:29, 10.10.2020

AFERAAFERA

3 7

Oglądać przesyłać dalej! https://youtu.be/5UsHUhpdAfM

09:29, 10.10.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WiargodneWiargodne

2 5

Wiarygodne hahaha. Media związane z partią polityczną Konfederacja (Krowin, Braun, Narodowcy), czyli anarcho-kapitalistami i narodowymi-liberałami - nowe wcielenie KOD-u i dawnego Ruchu Palikota tylko bardziej w niektórych kwestiach skrajnie na prawo od partii rządzącej.

10:53, 10.10.2020

wiruswirus

10 2

kto jest organizatorem??

09:35, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UwagaUwaga

24 13

Po proteście służby komunalne muszą dokładnie plac i ulicę odkazić bo nie wiadomo z jaką zarazą ta ekipa przyjechała.

09:35, 10.10.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ŚWOŚWO

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Do swo Do swo

4 5

Co się tak człowieku uaktywnił,żeby ci pompa nie padła, naucz się kultury !!!!

09:52, 10.10.2020

5151

19 7

Czerwona strefa i po proteście!!!!!!

09:57, 10.10.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BiedronBiedron

5 6

A dlaczego? Stanu wyjątkowego nie ma.

10:32, 10.10.2020

ŚWOŚWO

2 11

Co prawda boli masz problem?

10:12, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do plaskoziemcow Do plaskoziemcow

30 14

Sobota ponad 5 tyś, zachorowań, protestujcie sobie dalej !!!!!

10:37, 10.10.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JusbJusb

9 11

zachorowań na grypę, zawsze na jesień zbiera swoje żnivo,
nieleczona i przechodzona grypa grozi powikłaniami typowymi do opisywanych covidków

10:53, 10.10.2020

Do jusuba ---- mielcDo jusuba ---- mielc

7 7

Chyba nie wiesz o czym piszesz ,na grypę nikt nie umiera w ciągu trzech dni !!!!!!

11:19, 10.10.2020

Dno! Dno!

19 5

Robienie polityki. A podstarzały lider chodzi zamaskowany, niczym astronauta.

10:45, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A będą?A będą?

16 11

A będą na proteście ci co twierdzą, że remont linii kolejowej w Mielcu jest tylko i wyłącznie po to by wozić formaldehyt i drewno do Koronospanu?!🤣

10:50, 10.10.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

aHaaHa

3 3

a po co? - myślę, że to sposób uprawiania polityki, fajny obiekt budowany co najmniej 20 lat, bo przed każdymi wyborami trzeba kretynom coś pokazać

11:00, 10.10.2020

AlekAlek

3 0

Ale to w 100%Ci sami ludzie. Tu nie chodzi o protest, a "spisek". Rządy całego świata zawarły tajny pakt. Później dołączyli lekarze. Słyszałem też że w Brazylii zakopywano puste trumny. Widać do ogólnoświatowego spisku, dołączyły również związki zawodowe brazylijskich grabarzy.

19:34, 10.10.2020

""

10 6

Coś dla zwolenników płaskiej ziemi - Mirosław Hermaszewski od 21 minuty. https://youtu.be/5zJBsg4Uc3k

11:17, 10.10.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

XX

0 0

A bracia muzułmanie tak to tłumaczą :https://youtu.be/mBByJ09HIIo

11:32, 10.10.2020

KONIEC !KONIEC !

3 1

https://youtu.be/par-Gezb-EE

11:23, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DejwDejw

26 11

Banda dekli , niech zobaczą co sie dzieje np w brazylii gdzie nie ma dostepu do sluzby zdrowia i ludzie umieraja w domach i na ulicach a jak tak dalej pojdzie to u nas tez juz nie bedzie miejsc .
Powinni dokladnie sprawdzac kazdego uczestnika tych protestow i automatycznie eliminowac z jakiejkolwiek pomocy w przypadku covid.Wielkie protesty bo sie paru ulomom nie chce maseczek ubierac, jak by u nas byla taka dyscyplina jak w chinach to juz dawno byloby po tym wszystkim.

11:29, 10.10.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Islam do DejwIslam do Dejw

6 0

a nie ma ? - no to pech, należy natychmiast to naprawić zarządzeniem,

11:48, 10.10.2020

Jusb do Mona08:48, 1Jusb do Mona08:48, 1

8 6

protest Porąbany i Morowe powietrze, a przed wyborami ....
pytanie to samobójstwo czy morderstwo

12:06, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HahahaHahaha

18 12

Tak teraz wielce protesty robią że covid to ściema itp ale jak komuś mama zachoruje albo córka i umze to potem płaczą śmieszne polaki

12:20, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Silent BobSilent Bob

4 11

Wie ktoś gdzie załatwić kwarantanne i lewe L4na covid? Pytam bo tu widzę że znawcy sami, a gospodarka i tak pada więc po cholerę chodzić do pracy... Żeby gdzieś to dziadostwo złapać? Ja dziękuję - wolę przeczekać bezpiecznie w domu do końca tej zarazy...

12:38, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cheychey

19 7

Działalność i wpływ rosyjskiej agentury wpływu widać tu jak na dłoni.
Nikomu samodzielnie myślącemu, nawet nie przyszłoby do głowy takie protesty.
Zawsze znajdzie się paru porąbanych, którzy na to się nabiorą.
Ale jak już covid dopadnie kogoś z ich bliskich, to będą głośno krzyczeć, że Służba Zdrowia słabo działa.
Wszyscy będą wtedy winni dookoła, tylko nie oni.

12:55, 10.10.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Polak do cheyPolak do chey

1 3

ruska onuco *%#)!&

16:16, 10.10.2020

bartino bartino

2 3

Jak karzą ci na czworakach chodzić to też będziesz chodził?

18:55, 10.10.2020

abuba-beabuba-be

8 7

"Zmarł śp. ks. dr Andrzej Ślusarz - proboszcz Parafii pw. Trójcy Przenajświętszej w Dulczy Wielkiej ... Z dniem 16 października 2008 roku objął urząd proboszcza parafii Dulcza Wielka." JAKI k. urząd?, nie popi... wam się w główkach od tej służalczości? A komenty czemu wyłączone?, bo czarni boją się krytyki?

12:57, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NormalNormal

16 8

Puste łeby i nic więcej. Pała i ciasne drzwi.

13:14, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntypisiorAntypisior

11 13

To są te pisowskie żołnierzyki przeklęte? 30 tys kary dla każdego!

13:29, 10.10.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do antypisiorado antypisiora

5 3

tępy komuszy cwelu taki *%#)!& jesteś że nie ogarniasz nawet że to demonstracja przwciwko pisowi jest-jebać cię zdychaj w masce

16:18, 10.10.2020

szrekszrek

4 3

A co z dziecmi w szkołach zamknąć

13:54, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Krótko Krótko

10 6

Tylko ktoś nierozgarnięty, złej woli albo działający na zlecenie może dążyć do gwałtownego rozprzestrzenienia się wirusa w naszym kraju.

14:28, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Hydra666Hydra666

10 4

Mam pytanie,do organizatora/torów wszyscy oczywiscie w przestrzeni publicznej bez maseczek? Jak protest to protest!

14:51, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OliOli

9 7

Tych bez maseczek chronia ci w maseczkach. Jak bohaterowie zaczna chorowac niech lecza sie sami i jak nie szanuja zdania innych niech przynajmniej trzymaja sie od nich z daleka.Kazdemu wolno miec swoje zdanie i szanowac tych majace inne niz my.

15:07, 10.10.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ChoryChory

4 3

A co z ludźmi mającymi problemy z oddychaniem? Mamy się pozamykać w domach i wpaść w paranoję czy może dusić się w maseczkach?
Cieszę się, że są jeszcze ludzie, którzy dostrzegają problem! Ja mam poważne problemy z oddychaniem od dziecka, a od kiedy kazano nosić te maseczki jest tylko gożej! Lekarka przez jakże cudowną i pomocną telrporade kazała zażywać podwójną dawkę i co? Jak wejdę do autobusy czy sklepu muszę założyć te maskę, sporem i wychodzę ledwo dysząc! Ale nikogo to nie interesuje! I powiedzą, że tacy ludzie to egoiści! Ale jak mam dbać o bezpieczęsteo i chronić się to powinnam zająć się najpierw swoim zdrowiem!! Bo nikt mi nie pomożę!!

16:19, 10.10.2020

Gej PiotrGej Piotr

4 3

Na wirus HIV w 2020 zachorowało już 42 miliony ludzi a na HIV/AIDS zmarło ponad 1,3 milona. Nikt nic nie robi, to jest poniżej oczekiwań.

15:09, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nie noszęnie noszę

8 20

Tylko idiota nosi maskę. Mandatów nie przyjmować są całkowicie bezprawne a na funkcjonariuszy od razu pisać zażalenia - łamią prawo już w momencie bezprawnej interwencji.

15:34, 10.10.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DzejDzej

6 2

I tu się mylisz. Nie przyjmiesz i sprawa w sądzie na twój koszt oczywiście a i tak nic nie wskurasz. Ale chodź bez i nie przyjmuj mandatu nawet nie zatrzymuj się jak cię zaczepi patrol luzik trzymam za ciebie kciuki

15:46, 10.10.2020

pis=faszyzmpis=faszyzm

8 12

Protestujcie bo Reżim wam odbierze wszystkie prawa ludzkie. Nie chcą was leczyć tylko zniewolić.

15:44, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OkoOko

10 5

Dokładnie jest to udokumentowane, zdjęcia zostaną rozesłane do szpitali zakażnych,zobaczymy ich jeszcze.

15:48, 10.10.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Xd xDXd xD

1 6

Serio? O jojo ale się boję

Ogarnij się ludzie!

16:13, 10.10.2020

WirWir

11 5

Polewaczki już czekają trzeba odkazić bo tu była dziś zaraza.

15:49, 10.10.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Dim dimDim dim

3 1

No proszę, aleś ty zabawny xd

16:12, 10.10.2020

Inny ŚwiatInny Świat

10 14

Te obostrzenia dotyczące noszenia maseczek są idiotyczne!
Są ludzie w tym ja, którzy mają problemy z oddychaniem i co? Mamy się dusić, aby wyjść do sklepu? Skoro już tak wszyscy gadają aby dbać o zdrowie to niech pomyślą o tych co nie powinni zakrywać ust i nosa! A lekarze zamiast pomóc takim i wypisać zaświadczenie mają to w dupie i jedyne co dają to płatnę zaświadczenie o tym, że pacjent jest pod opieką pulmonologa co nie chroni przed karami i takie osoby muszą cierpieć z 0owodu choroby i *%#)!& obostrzeń, które utrudniają im życie!
Jak ktoś chce sobie szkodzić, bo jest taki mądry, bo nasłuchał się głupot i ,,odpowiedzialblny:" to proszę bardzo! Sami sobie sobie noście te maseczki i wdychajcie CO2. Oby to wam na zdrowie wyszło xD
Osoby z problemami związanymi z oddychaniem powinni mieć prawo do swobodnego oddychania, a nie duszenia się i płacenia kar za to, że chcą oddychać swobodnie!!!
To jest nie prawda, że w maseczka oddycha się tak samo jak bez!
A te strajki dotyczą właśnie tego i są słuszne!!!

16:10, 10.10.2020
Odpowiedzi:7
Odpowiedz

Astmatyk Astmatyk

5 0

Zgadzam się z tobą. Nikogo nie obchodzi czy ludzie mający różne problemy nie mogą chodzić w maseczce


Najbardziej mnie drażni jak ktoś mówi, że maseczka w niczym nieprzeszkadza i jest dobra dla zdrowia

17:25, 10.10.2020

OgiiOgii

3 0

Dokładnie!!!!

17:35, 10.10.2020

KoloKolo

0 3

Jest wyraźnie powiedziane że ludzie z astmą, czy chorym sercem, masek nosić nie muszą. Widać czytasz co chcesz i słuchasz co chcesz. Byle tylko się przy.... c

18:32, 10.10.2020

DzejDzej

2 4

Jest z 10 modeli różnych przyłbic itp dla chcącego nic trudnego ale najlepiej skomleć jaka cię krzywda bo trzeba zabezpieczyć siebie i innych

18:36, 10.10.2020

Inny ŚwiatInny Świat

1 0

Proszę najpierw zapoznajcie się z nowymi przepisami, a potem zabierajcie ludzie głos, bo taka rozmowa nie ma sensu

18:53, 10.10.2020

Powim wma takPowim wma tak

1 0

A więc tu macie linki mówiące czy astmą zwalnia z obowiązku noszenia maseczek

https://www.radiolodz.pl/posts/63353-astma-a-noszenie-maseczek-co-mowia-przepisy

https://www.google.com/amp/s/bezprawnik.pl/zaswiadczenie-o-przeciwwskazaniach-do-noszenia-maseczki/amp/

https://www.mp.pl/covid19/covid19-aktualnosci/247881,mz-brak-maseczki-tylko-z-zaswiadczeniem-od-lekarza


No chyba wam wystarczy i się wszyscy ogarnięcie 😘

18:54, 10.10.2020

!!!!!!!!

1 0

Pozwólcie, że też się wtrące w tą ciekawą dyskusję


KURWA MAĆ DOŚĆ DRAM!!!! OGARNIJ SIĘ SIĘ!!!
TO WSZYSTKO JEST JAKIEŚ *%#)!& I NIEPOTRZEBA JESZCZE DODATKOWO TAKICH KŁÓTNI, BO SORRY ALE TO ŻAŁOSNE

19:11, 10.10.2020

OlekOlek

16 4

Nawet nie ma im kto manta spuścić,bo zdecydowaną większość to karki z mozgiem jak orzeszek, którzy łamiąc prawo kilkanaście razy dziennie, twierdzą że nie będą zakrywać twarzy bo... KONSTYTUCJA. Tak im powiedział JK Mikke, który podczas kwarantanny nie wychylił nosa z domu, po czym tłumaczył że nie z powodu covid... Tylko że była brzydka pogoda i nie chciał się przeziębić. Niemniej co ma mówić skoro 99%jego wyborców to tik toki, które wierzą w rewelacje"PROFESORA"Zieby z You Tubę, zamiast samodzielnie myśleć.

16:13, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tercia34tercia34

15 6

Spisać wszystkich protestujących.W razie gdy zabraknie personelu medycznego wcielić do opieki nad chorymi ,a gdy sami zachorują zostawić samym sobie. Pa wielbiciele wszelkich zaraz ,płaskiej ziemi i czegoś tam jeszcze.

16:13, 10.10.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AstmatykAstmatyk

5 4

A co z ludźmi, którzy mają problemy z oddychaniem i walczą o to ,a by mieć prawo do samodzielnego oddychanie bez tych cholernych maseczek!!!?

16:22, 10.10.2020

AstmatykAstmatyk

7 10

A co z ludźmi, którzy mają problemy z oddychaniem i walczą o to ,a by mieć prawo do samodzielnego oddychanie bez tych cholernych maseczek!!!?

16:28, 10.10.2020
Odpowiedzi:7
Odpowiedz

Nie ściemniaj!Nie ściemniaj!

2 3

Wiesz dobrze, że astmatycy nie muszą zasłaniać ust i nosa. Wiadomo o tym od marca a Ty udajesz , że o tym nie słyszałeś , pewnie tylko aby siać zamęt.

17:06, 10.10.2020

AstmatykAstmatyk

6 0

Nie wiem czy wiesz ale obecnie nikogo nie obchodzi czy masz astmę czy nie. Jeśli nie masz zaświadczenia, którego lekarz ci nie wypisze to nie masz prawa być bez maseczki!
Byłam u pulmonologa, a on jedynie mi powiedział, że nie da mi radnego zaświadczenia, bo nie ma takiego prawa by ujawniać choroby pacjenta. Więc jak nie masz pojęcia to się proszę nie wypowiadać w takich sprawach. Osoby z problemami są dyskryminowane pod tym względem i nikogo nie obchodzi, że mają problemy w tym oddychać.

I dla każdego kto nie wie to proszę sobie wyszukać w internecie kto może obecnie chodzić bezkarnie bez maseczki

17:21, 10.10.2020

Nie ściemniajcie !!!Nie ściemniajcie !!!

0 4

Kłamiecie świadomie czy udajecie ? Jasno określone przepisy mówią, że osoby z astmą NIE MUSZĄ!!!!!!! Przestańcie zatem kłamać, że ktokolwiek kogokolwiek ukarze, aresztuje , zabije jak nie będzie miał maski a miał diagnozę astmy i nie stulajcie, że można mieć astmę u nie mieć udokumentowanej historii choroby, zawłaszcza przy ciężkim przebiegu. Cwaniaczki robią sobie PR polityczny. zdrowych przepisy powinny dotyczyć równo a chorym na astmę itp. nikt słowa nie powie tylko, że o wyjątku dla astmatyków na protestach nie ma ani słowa bo nie o astmatyków tu chodzi tylko o promocję organizatorów protestów. Do DPSow jako wolontariusze i to bez żadnych zabezpieczeń twardziele !!!!!!

18:01, 10.10.2020

Za coZa co

1 0

Eh...jeśli nie zrozumiałeś to miał na myśli, że żaden lekarz nie wypisze ci takiego zaświadczenia.
I jakbyś śledził informacje to pewnie byś wiedział, że obecnie nie ma tłumaczenia, że masz astmę, problemy z sercem czy coś innego. Jak niewierzysz to sprawdź wsztlędzie jest to dostępne

Lekarze nie mają podstawy prawnej do wypisywania takich właśnie zaświadczeń, bez względu na problemy.

Nie rozumiem po co ta kłótnia skoro osoby z chorobą już nie mogą się za nią schować jak ich złapie policja. To weszło niedawno

18:37, 10.10.2020

KeanKean

1 1

To co Ty masz za astmę, że nie posiadasz żadnych dokumentów stwierdzających Twoją chorobę. Ja mam cukrzycę i leczę się od wielu lat. Z pewnością bym wygrzebał jakikolwiek świstek potwierdzający moja chorobę,.
Widać nawet nie wiesz co znaczy mieć nieuleczalna lub przewlekłą chorobę, a krzyczysz tu, bo jesteś po prostu niepełnosprawny umysłowo.


18:46, 10.10.2020

AstmatykAstmatyk

2 1

Mam dokumenty potwierdzające moją chorobę tylko one obecnie mi w niczym nie pomogą, bo zmieniły się przepisy

A to wyzywanie innych jest na poziomie poniżej normy i myślę, zapisze z ludźmi dorosłymi, a nie dzieciaczki które chcą poeyzywac

18:59, 10.10.2020

!!!!!!!!

2 0

LUDZIE!!! LEKARZE NIE WYPISUJĄ CZEKOŚ TAKIEGO JAK ZWOLNIENIE Z NOSZENIA MASECZEK!!!!
PRZESTAŃCIE ROBIĆ JAKIEŚ DRAMY , BO JAK SIĘ TO CZYTA TO *%#)!& BIERZE!!!
PRZECZYTAJCIE NOWE PRZEPISY I TYLE I KOŃCE DRAM!!!!!

19:02, 10.10.2020

Do „astmatyków”Do „astmatyków”

14 6

Załóżcie przyłbice jak Wam maski szkodzą. Moje córki mają astmę i jakoś z maseczkami się nie duszą. Przestańcie ściemniać egoiści myślący tylko o swojej wygodzie!!!

17:24, 10.10.2020
Odpowiedzi:12
Odpowiedz

OgiiOgii

2 7

Nikt tu nieściemnia! Mam poważnie zaostrzoną astmę i mam w tym problemy!
Nie jestem egoistą tylko chcę dbać o swoje zdrowie!!!
Dlaczego ja mam cierpieć będąc zerowym i niezararzając?! No pytam dlaczego?! Na jakiej *%#)!& podstawie mam nosić maseczki?!
A przyłbica wcale nie jest lepsza i przestańcie zmuszaç innych do tego! Szkodzie sobie, a nie innym!
Mój lekarz id płuc sam stwierdził, że nie powinnam zakrywać ust i nosa, ale nie może mi nic pomóc, bo nie ma prawa do wypisania zaświadczeń z informacją o chorobie

17:29, 10.10.2020

AstmatykAstmatyk

3 4

Zgadzam się z Ogii. Są ludzie z poważnymi problemami i nie powinno się ich do niczego zmuszać.

Chcecie to sobie noście maseczki, proszę was bardzo, ale pomyślecie trochę o własnym zdrowiu.

Maseczki noszone przez dłuszy czas szkodzą zdrowiu i jest to udowodnione nsukowo

Więc proszę, pomyślnie też o innych, a nie wyzywajcue od egoistów i najgorszych głuwuen

17:34, 10.10.2020

MimomeMimome

4 6

To prawda. Nie każdy powinien zakrywać usta i nos.
Jeśli córki nie mają z tym dużych problemów oznacza to, że ich choroba nie jest poważna i nieodczuwają jej tak jak niektórzy.
A przyłbice nic nie dają więc noszenie ich nie chroni nikogo
😉

17:40, 10.10.2020

@ Ogii@ Ogii

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Toni. HToni. H

3 1

Ale oni nie muszą nosić masek i jest to wyraźnie powiedziane. Po prostu dzieci YouTube nie potrafią czytać i słuchać. Im maska nie przeszkadza. Po prostu mają gowniane życie i muszą leczyć kompleksy. Żaden z nich nie przeczytał przepisu o zakrywaniu nosa i ust, ale aktywizują jak Greta.


18:40, 10.10.2020

Uwaga uwagaUwaga uwaga

1 4

Lekarz nie maja podstaw prawnych aby wypisać takie zwolnienie.
Więc ta wasza konwersacja jest bezsensu.
Jeśli ktoś nie może to ma *%#)!& ponieważ przez nowe rozporządzenia nie mogą być bez tych cholernych masek. Nie rozumiem dlaczego tak jest, że lekarze niewtstawisją zaświadczeń bo powinni tym co naprawdę tego potrzebują

18:41, 10.10.2020

Po wiem wam takPo wiem wam tak

1 0

A więc tu macie linki mówiące czy astmą zwalnia z obowiązku noszenia maseczek

https://www.radiolodz.pl/posts/63353-astma-a-noszenie-maseczek-co-mowia-przepisy

https://www.google.com/amp/s/bezprawnik.pl/zaswiadczenie-o-przeciwwskazaniach-do-noszenia-maseczki/amp/

https://www.mp.pl/covid19/covid19-aktualnosci/247881,mz-brak-maseczki-tylko-z-zaswiadczeniem-od-lekarza


No chyba wam wystarczy i się wszyscy ogarnięcie 😘

18:50, 10.10.2020

!!!!!!!!!!

2 4

NO NIE NO KURCZE NO KOLEJNA CIEKAWA DRAMA I ZNOWU O TO SAMO CO POWYŻEJ XD
LUDZIE WYŁĄCZCIE TV WŁĄCZYCIE MYŚLENIE
JAK CZYTAM TE WSZYSTKIE KOMENTARZE TO MMA WRAŻENIE, ZE WSZYSCY CO ROBIĄ DRAMY TO SĄ DEBIIILE

TAK SŁYSZAŁEM O MASECZKACH DLA WSZYSTKICH OBOWIĄZKOWO I ROZUMIEM BÓL TYCH CO TACY SĄ CHORZY, ALE PLISSSS SKOŃCZCIE TE DRAMY, BO TO NUDNE

19:07, 10.10.2020

Drodzy moi! Drodzy moi!

1 3

ZAŚWIADCZENIE lekarskie a nie żadne zwolnienie. Tyle , tylko tyle i aż tyle. Jak jesteś chory na astmę to lekarz musi to potwierdzić właśnie w związku z obowiązkiem zakrywania. Temat znany od marca!!!! Każdy miał czas aby taki kwitek otrzymać do dzisiaj. Jak Ci tego nie lekarz potwierdzi , to znaczy, ze nie masz takiej dokumentacji medycznej, która to potwierdza albo lekarz nie wykonuje swoich obowiązków, za które bierze pieniądze. I nie wciskajcie kitów, że lekarz rodzinny nie wie o astmie bo ta leczona przez pulmonologa, bo rodzinny wie o wszystkich schorzeniach pacjenta z dotychczasowych wywiadów, odnotowanych w karcie i każdemu astmatykowi taki kwit wystawi.

19:15, 10.10.2020

Astma...tututuAstma...tututu

0 1

Ale wy wiecie, że jedyne co daje lekarz to zaświadczenie, że jesteś pod opieką medyczną w poradni tak jak ja mam...jedyne co na tym piszę to to, że jestem pod opieką poradni mojej pulmonolożki i tylko tyle, bo nic więcej podać nie mogą i nie nie zwalnia mnie i was to z noszenia maski kiedy tylko chcecie. Obecne restrykcje takie jak podano tu w linkach mówią, że macie nosić i tyle, ale z zaświadczeniem o którym pisze może cię na polu ściągać i w miejscach gdzie masz.być długo jak szkoła czy tam praca.
A zaświadczeń o tym że nie musisz nosić maski nie istnieją i proszę sobie o tym UWAŻNIE przeczytać

19:21, 10.10.2020

@ astma tutu@ astma tutu

2 2

I właśnie tyle wystarczy. Jesteś pod opieką poradni pulmo. Kropka. Jak nie jasne to jeden cytat:Rzecznik prasowy Ministerstwa Zdrowia Wojciech Andrusiewicz powiedział, że zaświadczenie o stanie zdrowia pacjenta wypisuje lekarz na prośbę pacjenta. Każda osoba, którą dotyka niepełnosprawność, która uniemożliwia zasłaniania nosa i ust może się zgłosić do przychodni do swojego lekarza i takie zaświadczenie uzyskać. Rzecznik MZ podkreślił również, że zamiast zaświadczenia lekarskiego można mieć jakikolwiek dokument potwierdzający niepełnosprawność - legitymację osoby niepełnosprawnej lub kopię orzeczenia o stopniu niepełnosprawności.
Więcej: https://zdrowie.radiozet.pl/Medycyna/Prawa-pacjenta/Kto-wystawia-zaswiadczenie-o-zwolnieniu-z-obowiazku-noszenia-maseczki

19:38, 10.10.2020

A lekarz rodzinny?A lekarz rodzinny?

1 2

Jak szanowny doktÓr miga się od wystawienia zaświadczenia, to poproś o kartę w celu przeniesienia do innego lekarza. Taka prośba ZAWSZE działa, bo lekarz rodzinny dostaje pensję w zależności od liczby pacjentów jakich ma pod opieką, nawet jak ich przez ileś lat na oczy nie widzi.

19:44, 10.10.2020

MimomeMimome

5 6

To prawda. Nie każdy powinien zakrywać usta i nos.
Jeśli córki nie mają z tym dużych problemów oznacza to, że ich choroba nie jest poważna i nieodczuwają jej tak jak niektórzy.
A przyłbice nic nie dają więc noszenie ich nie chroni nikogo
😉

17:39, 10.10.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

!!!!!!

1 1

I KOLEJNA DRAMA CZY MOŻE NIE?!
EH...TE WASZE MASECZKI TO JAKAŚ PARANOJA I TYLKO KŁOPOT PATRZĄC NA TE WASZE KOMENTARZE


LUDZIE OGARNIJ SIĘ SIĘ!!!!!!!!

19:15, 10.10.2020

DzejDzej

7 3

Jest z 10 modeli różnych przyłbic itp dla chcącego nic trudnego ale najlepiej skomleć jaka cię krzywda bo trzeba zabezpieczyć siebie i innych .

18:40, 10.10.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

NieeeNieee

2 2

To sobie je kup i noś i nie zmusza innych
To ich zdrowie i sami poniosą konsekwencje, albo okaże się że to maski nie były dobre
Sam nie wiem co o tym wszystkim już myśleć. Ale sądze,że zasuzy szum jest koło tego całego covida przez co inne choroby schodzą na drugi plan

18:45, 10.10.2020

DzejDzej

1 1

W jaki sposób przyłbica bądź maseczka chronią przed zakażeniem? Pytam poważnie, proszę oprzec się na jakiś pracach naukowych, które potwierdzają, że te przyrządy chronią przed jakimkolwiek wirusem.

20:22, 10.10.2020

OlobogaOloboga

8 12

Z treści komentarzy widać że większość piszących ma podłączone mózgi do telewizora i wierzy we wszystko co tv powie i pokaże, no i w wirusa też. Ha ha ha , masakra.

18:59, 10.10.2020
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

!!!!!!!!

3 3

Nom
Jak słucham wyznawców TVPis to mnie szlak trafia....TO SĄ *%#)!&

19:03, 10.10.2020

Wow! Wow!

2 1

Do dzisiaj byłem pewien, że wirusy to kwestia nauki a nie wiary. Kurdę, ale jesteś gość.

19:29, 10.10.2020

AlekAlek

0 1

Lepiej do TV niż YouTube

19:37, 10.10.2020

ZenekZenek

6 5

Jeżeli ktoś nie widzi zależności między pandemią strachu a wprowadzaniem pod osłoną nocy kolejnych podatków, dziwnych ustaw to faktycznie chyba ma mózg wyżarty przez covid.
Ludzie obudźcie się!!!
Choroba tak groźna że trupy leżą na ulicach.🤣🤣
Choroba tak groźna, że już nie istnieje żadna inna.

19:59, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mariannn 22Mariannn 22

3 2

Astma, Astma i problem z noszeniem masek. Pewnie jak by zakazali nosić to astmicy by byli za noszeniem masek bo im to pomaga. Starać się siedzieć w domu, na działce, balkonie, w lesie a na zakupy w czasie gdy mały ruch i z listą zakupów. Maseczka z lekkiego przewiewnego materiału ( nikt tego nie sprawdza ). Dla chcącego nic trudnego. Ale nie - astmatyk na bazar w czwartek i sobotę obowiązkowo, dwie godziny na bazarze ( dwie marchewki i 5 ziemniaków + kalafior ), pogaduchy ze znajomymi. A zakupy w AK w godzinach 14.00 - 16.00 zwiedzanie sklepu, wszystkie regały i czytanie etykiet. To się widzi. Oczywiście większość kobiety.

20:24, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NoswerNoswer

4 3

Ja popieram maseczki i dystans społeczny - to nie jest grypa jak wielu twierdzi i myślę nikt ze nas nie zna skutków covida dla organizmu - zatrzymajmy to cholerstwo a nie zachowujmy się jak średniowieczne ciołki... A do mówiących o zniewoleniu - czemu nie protestujecie przeciwko noszeniu ubrań ( jak jest gorąco na co wam one a ograniczają przyswajanie witaminy D) czemu nie protestujecie przeciw obowiązku badań technicznych samochodów i obowiązkowemu ubezpiezeniu... - powiem wam bo te regulacje są dla waszego dobra - niestety demokracja to rządy większości a nie zawsze to oznacza rządy najmądrzejszych....

21:09, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MSmaMSma

7 2

Dlaczego nikt tej Totalnej bandzie nie zrobi ścieżki zdrowia przez szpital zakażny w Mielcu dla przykładu razem z dziećmi bez tych cholernych maseczek? Oczywiście tam gdzie leżą z Covidem!

21:21, 10.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kazimierz66kazimierz66

1 0

Nie rozumiem o co tyle hałasu, a należy poczekać aż ludzie przestaną umierać co niechybnie nastąpi w 2022 roku

12:16, 12.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lkmnlkmn

1 0

Brawo mielczanie jestem z wami,,,,dosc tej sciemy i klamstw przez PiS,,,

12:47, 13.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nicknick

0 0

Popieram wszyscy do piachu!!!!❤️

17:37, 15.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kiedykiedy

3 0

Kiedy organy ścigania w Mielcu zaczną reagować na osoby poruszające się bez maseczek lub zasłaniające tylko usta, co jest równoznaczne z brakiem maseczki?

20:06, 16.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PARANOJAPARANOJA

1 0

A BARY NADAL OTWARTE MIMO ŻE WSZYSTKO INNE POZAMYKANO - A TAM NAJWIĘCEJ ZARAŻEŃ I NA WESELACH

17:43, 18.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%