Zamknij

Od 1 kwietnia nowe zasady odbioru śmieci. Obowiązkowa segregacja

11:09, 30.03.2020 Aktualizacja: 14:48, 30.03.2020
Skomentuj

Urząd Miejski w Mielcu rozstrzygnął przetarg na odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu miasta. Od 1 kwietnia obowiązywać będą nowe zasady - obowiązkowa segregacja śmieci.

Konsorcjum firm: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Mielcu, Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych EMPOL z Tylmanowej oraz Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Mielcu od 1 kwietnia będzie odpowiedzialne za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Mielec.

To jedyny wykonawca, który złożył ofertę w przetargu ogłoszonym przez magistrat. Swoje usługi wycenił na 25 500 717 zł. Umowa będzie obowiązywać przez 12 miesięcy.

Na razie nie ma określonych nowych stawek opłat dla mieszkańców miasta. Na marcowej sesji radni nie podjęli stosownej uchwały. Przypomnijmy, że zaproponowano:

w przypadku zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej:

- za każdą z pierwszych czterech osób zamieszkałych na danej nieruchomości - 29,00 zł/osobę/miesiąc

- za piątą i każdą kolejną osobę zamieszkałą na danej nieruchomości - 14,50 zł/osobę/miesiąc

w przypadku zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej:

- za każdą z pierwszych czterech osób zamieszkałych na danej nieruchomości - 27,00 zł/osobę/miesiąc

- za piątą i każdą kolejną osobę zamieszkałą na danej nieruchomości - 13,50 zł/osobę/miesiąc.

Od 1 kwietnia mieszkańców obowiązywać będą jednak nowe zasady odbioru odpadów komunalnych. Wszyscy mieszańcy miasta zobowiązani są do segregowania odpadów.

Odpady METALI I TWORZYW SZTUCZNYCH, PAPIERU oraz SZKŁA należy gromadzić w odpowiednich workach, na które należy nakleić specjalny kod kreskowy (worki oraz kody dostarczane są przez MPGK, dodatkowo można je odebrać w Punkcie Obsługi Mieszkańca przy ul. Wolności 44, tel. (17) 5820590). W zabudowie wielorodzinnej odpady te należy gromadzić w odpowiednich pojemnikach ustawionych w/przy altankach śmietnikowych.

Zmienia się sposób odbierania bioodpadów! Odpady BIO (tj. odpadki kuchenne) odbierane będą w specjalnie do tego przeznaczonym pojemniku, który w najbliższym czasie zostanie dostarczony do wszystkich właścicieli nieruchomości jednorodzinnych - MPGK. W bieżącym tygodniu od 1 do 2 kwietnia MPGK planuje wyposażyć w pojemniki BIO nieruchomości położone przy ulicach: Bigo, Ciołkosza, Dąbrówki, Dziadyka, Fibicha, Kahla, Kazany, Kolorowa, Koryckiego, ks. Gwoździowskiego, ks. Popiełuszki, Leśna, Matki Teresy, Piaskowa, Popiela, Powskańców Warszawy, Sabatta, Siorka, Smoczka, Szarych Szeregów, Śliwy, Św. Brata Alberta, Św. Kingi, Torowa, Warneńczyka, kard. Wyszyńskiego, Zygmuntowska, Żeromskiego, Żurawskiego.

Od kwietnia pojemniki na odpady BIO dostawione będą również do wszystkich altanek śmietnikowych w zabudowie wielorodzinnej.

Co ze skoszoną trawą? Trawa, liście, kwiaty, czyli odpady ZIELONE należy dostarczyć samodzielnie do PSZOK. Jeżeli pojemnik na odpady BIO nie zostanie w pełni zapełniony odpadami kuchennymi dopuszcza się gromadzenie w nim odpadów zielonych. Worki z trawą, liśćmi itp. dostawione do pojemnika BIO nie będą odbierane – odbiór dotyczy tylko pojemnika. W najbliższym czasie uruchomiony zostanie płatny odbiór odpadów zielonych bezpośrednio z nieruchomości.

Zmieniają się również zasady odbioru popiołu pochodzącego z palenisk domowych. POPIÓŁ odbierany będzie w miesiącach październik-marzec w specjalnych workach. W pozostałych miesiącach popiół należy dostarczyć samodzielnie do PSZOK.

Odpady wielkogabarytowe, opony, zużyty sprzęt elektryczny oraz elektroniczny odbierane będą w formie tzw. wystawki, tak jak w poprzednich latach.

ZASADY SEGREGACJI ODPADÓW <– tu znajdziesz szczegółowe informacje jak prawidłowo segregować odpady.

Dla przypomnienia, odpady gromadzimy:

METAL I TWORZYWA SZTUCZNE – żółty worek/pojemnik
PAPIER – niebieski worek/pojemnik
SZKŁO – zielony worek/pojemnik
BIO – brązowy pojemnik
POPIÓŁ – szary worek
Odpady niepodlegające segregacji – czarny pojemnik

(M.B)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(81)

ZA DROGOZA DROGO

107 7

Zastanawiam się nad sprzedaniem nieruchomości i opuszczeniem tego miasta na zawsze

11:19, 30.03.2020
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

PSPS

52 2

W tym niby "mieście" nie da się żyć !!!
Drogo jak w Rzeszowie, zarobki 50% tego co za Wisłą
Opłaty za wszystko co się da i coraz droższe
Trzeba opuścić to miejsce ponieważ inaczej człowiek się wykończy
Zostanie tu SOCJAL i Budżetówka oraz ci co chcą na strefie tyrać po 12-15 i 6 dni w tyg póki zdrowie pozwoli !!!!

11:31, 30.03.2020

PS 2 PS 2

43 2

Za moment wprowadzą podatek od podstawy domu lub długości ogrodzenia z przodu domu a w mieszkaniach dołożą opłatę remontową po 150 zł od każdego lokum co mies - NIECH TYLKO BRAKNIE NA WYPŁATY TYM CO MA NIE BRAKNĄĆ !!!

11:35, 30.03.2020

mi8mi8

12 9

się nie zastanawiaj tylko spadaj ale z tego dzikiego kraju bo w innych miastach też drogo

16:33, 30.03.2020

asiaasia

1 3

Tylko się pośpiesz.

09:13, 01.04.2020

małomiasteczkowy gośmałomiasteczkowy goś

2 0

to prima aprilis
za takie opłaty wiśnie i decydenci z UM byliby skończeni

14:20, 01.04.2020

PYTANIEPYTANIE

46 0

Jak ktoś nie potrzebuje tego ogromnego kosza "bio" ponieważ ma roślinki i kompostownik i nie ma na niego miejsca bo zagraca przestrzeń to można go zwrócić ???

11:28, 30.03.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

axsaxs

1 0

Nawet nie posiadając kompostownika kosz 240 litrów na odpady kuchenne to OGROMNA przesada. A i częstotliwość odbioru tego typu odpadów powinna być inna.

17:01, 03.04.2020

GDAŃSK (Tr), SZCZECIGDAŃSK (Tr), SZCZECI

48 4

GDAŃSK (Tr), SZCZECIN, WROCŁAW
Dobrej pracy pełno za uczciwe pieniądze
Jak nie w PL to można na 5 dni skoczyć promem do Szwecji lub autem do Niemiec bo blisko
Nieruchomości gdzie nie gdzie w podobnej cenie okolice koło Trójmiasta
Opłaty i żywność w Biedronkach podobnie
Czyste powietrze, atrakcje itd....

A tu - NIEGOSPODARNOŚĆ,
- nie przemyślane inwestycje,
- oraz ciągłe PODNOSZENIE PODATKÓW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11:40, 30.03.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Byłem ramByłem ram

3 4

Szczególnie we Wrocławiu jest wspaniałe powietrze. I te ceny nieruchomości, jest tanio na zadupiu, a do pracy będziesz dojeżdżał 2godz dziennie.

21:14, 30.03.2020

Do Byłem ramDo Byłem ram

2 1

A Ja jestem w dużym mieście i do Mielca już nigdy nie wrócę po za odwiedzaniem rodziny -
NIE MA PO CO I NIE MA PORÓWNANIA

Pracy x 10
Zarobki x 2 a perspektywy na x 3

Faktycznie w Wrocławiu i Krakowie ceny nieruchomości poszły do góry ale w Gdyni czy Rzeszowie można znaleźć mieszkanka w podobnych cenach co w Mielcu w lepszej lokalizacji

To jest dobry pomysł tylko właśnie bariera - "ZAKUPU NIERUCHOMOŚCI"
Jeżeli chodzi o Korki to najgorsza jest łudź i Kraków a najlepiej z dużych miast jeździ się po Trójmieście Gdynia, Gdańsk Sopot choć i tam lekko się korkuje - jak to duże miasta ")

16:15, 01.04.2020

KGCKGC

121 11

Po co nam taki prezydent który jedynie co potrafi to podwyższać daniny .

11:53, 30.03.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do KGCDo KGC

20 5

To jest przymus a nie danina !!!!!
Danina jest gdy dajesz od siebie ile możesz a nie gdy KASTA ci narzuca - to Państwo KASTOWE - a na to trzeba urobić

12:25, 30.03.2020

stock55stock55

131 7

PaniePrezydencie i zanowana Rado Miasta wobec panującej pandemii to nie jest czas na wprowadzanie zmian.Wszystkie terminy sa przesuwane a Wy tak sobie ustaliliście i na siłe wprowadzacie Zamnknęliście urząd na cztery spusty przed mieszkańcami i robicie co Wam pasuje majac mieszkańców daleko w d.. nawet telefony powyłaczaliście. Jeszcze jest czas aby ten termin przesunąć o 2 lub 3 miesiace,a jak nie dajecie sobie rady z problemami mista to poddajcie sie do dymisji, następni może będą bardziej kompetentni od Was

12:01, 30.03.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PelePele

0 1

Z tego co czytam to trzeba oddać, że stanęła na wysokości zadania i odrzuciła propozycję prezydenta.

11:25, 31.03.2020

piotropiotro

73 4

Zobaczycie ile śmieci pojawi się w pobliskich lasach- to nie proroctwo. A szczególnie traw i innych .Co ten UM Mielca robi.

12:03, 30.03.2020
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

damdam

11 5

Dlaczego ma się pojawić w lasach? Nie rozumiem. Może mi wytłumaczysz? Za śmieci itak musisz zapłacić czy wywieziesz do lasu czy nie.

12:34, 30.03.2020

voltvolt

19 0

dam przeczytaj artykuł. skoszona Trawa będzie odpierana z posesji ODPŁATNIE.

13:39, 30.03.2020

dziobakdziobak

14 0

sterty trawy w lesie jeszcze nie widziałem, a nawet jeśli by się pojawiła to nie stanowi zagrożenia, natomiast plastyki, metale, a w szczególności szkło w lesie stanowią śmiertelne zagrożenie, za to jakbym złapał na wywózce to bym kazał za każdy kg hektar lasu wysprzątać i śmieci na własny koszt zutylizować

14:20, 30.03.2020

XYZXYZ

14 2

Tak może się zdarzyć bo każdy obowiązek dostarczania czegoś samodzielnie do PSZOK pociągnie za sobą wygodniejsze wyjście wysypania tego gdziekolwiek. Ten co to wymyślił to chory człowiek bez jakiejkolwiek wyobraźni.

15:00, 30.03.2020

MałyMały

27 1

Jest takie powiedzenie, że na złość mamie to sobie uszy odmrożę. Czy wywieziesz piotro (czytaj palancie) śmieci do lasu (wtedy pracownicy MPGK będą mieć mniej pracy) czy do kosza to i tak zapłacisz 29 zł/osoby

12:11, 30.03.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AzbestAzbest

6 2

gdzie pajacu wyczytales że to on wywiezie?

12:29, 30.03.2020

voltvolt

8 0

czytaj dokładniej :) - Trawa będzie odpierana z posesji ODPŁATNIE. Czyli 29zł + …. zł

13:41, 30.03.2020

MaszaMasza

78 6

Wiadomo. Czerwoni kolesie Wiśni w spółkach miasta (rady nadzorczej itp.) mają płacone od obrotu spółki. Dlatego zależy im tak na zwiększeniu obrotu poprzez podniesienie cen naiwnym gamoniom którzy na nich ślepo głosowali. A co tam niech się teraz gimnastykują w obliczu kryzysu, jak wybrali wuefistę.

12:13, 30.03.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

keramkeram

23 4

A do tego,harcmiszcz Kiełbasa jest naczelnym Rady Nadzorczej,pazerny komuch.W St.Woli za śmiecie,13zł/osoba, a wMielcu dorównują Rzeszowowi.PARANOJA KOMUNISTÓW.

13:32, 30.03.2020

polak prawdziwypolak prawdziwy

4 2

banda wisni to tyPOwi nieudacznicy

10:02, 31.03.2020

VoltVolt

15 8

Będę segregował na tę z koronawirusem i na te co do lasu elo

12:20, 30.03.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

volt do voltvolt do volt

4 6

Co tu klonie robisz? Dziś nie weekend.

13:40, 30.03.2020

Ironizując Ironizując

44 4

Wniosek

Nic nie zrobicie, kto by tam nie siedział, no co zrobicie - nawet jak przyjdzie ktoś inny to CO ?

Przecież ci ludzie żyją w inne rzeczywistości, po szkole poszli na etaty budżetowe i nawet nie mają porównania do pracy w prywatnej firmie - pieniądze przynosi im BOCIAN

Bocian płaci za szkoły, Bocian utrzymuje wszystkie budżetowe etaty, Bociana stać na nawet najbardziej nie przemyślane inwestycje. To się pracownikom za pracę nie zabiera - to Bocian daje !!!

Dla tego śmieci mogą być 20 x droższe bo to nie ludzi płacą tylko Bocian przynosi, najwyżej poprosi się go o kolejne podwyżki płac i przyniesie więcej - NAPRAWDĘ

A po za ironią;

W Mielcu co rok będzie 1000 - 2000 mieszkańców mniej (głównie młodych)
Ale za nich przyjadą przybysze z UKRAINY
Pobudują im hotele w środku strefy i będą mieszkać w po 2 os w pokoju
Czyli; 1 do 1 i tyle .....

A ten kto tu nie wytrzyma, sprzeda i wyjedzie i nikt tu za nim nie będzie płakał - TAKA RZECZYWISTOŚĆ

12:20, 30.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Śmiecie Śmiecie

48 2

Możecie tu swoje żale wyrzucać do woli , a włodarze miasta i tak mają to gdzieś , chyba nie muszę pisać gdzie. Zero pomysłu na ulżenie mieszkańcom, najprościej podnieć ceny.
Ja osobiście odwdzięczę się przy wyborach.
PS
w takim układzie ciekawy jestem czy zmieni się też częstotliwość odbioru (mam na myśli segregowane śmiecie ) czy zostawią nas z tymi śmierdzącymi worami (a robi się coraz cieplej) na cały miesiąc. Jak tego nie będzie ( a pewnie nie będzie) to każdy z mieszkańców domów jednorodzinnych będzie miał własny prywatny w pełni odpłatny śmietnik na swojej działce.

12:25, 30.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

1 kwietnia1 kwietnia

22 3

Czy w tym tygodniu, np. 1 kwietnia, wywiozą "po staremu" jeszcze nie segregowane z końca marca?

12:32, 30.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

azbestazbest

50 3

jednym słowem drożej i gorzej.

12:32, 30.03.2020
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

INFOINFO

4 26

Nikt cię w Mielcu na siłę nie trzyma ????

12:34, 30.03.2020

pppp

11 2

O ile pan marszałek województwa podkarpackiego podniósł opłatę środowiskową za utylizację 1 tony śmieci?

13:23, 30.03.2020

AzbestAzbest

10 3

INFO- prędzej wyprowadzą prezydenta i ta cała chołotę jak ty niż ja się wyprowadzę.

15:02, 30.03.2020

głupi wyborcogłupi wyborco

64 9

Chcieliście Wiśnię to go macie.

12:40, 30.03.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

I CO?I CO?

18 2

Kto by tam nie był to nic nie zrobi bo to nie o to chodzi i nie MAM ludzi !!!!

te całe samorządy są tylko po to by;
1.MIEĆ ETATY W BUDŻETÓWCE
2.BYĆ PRZY INWESTYCJACH

TYLE !!!!

12:52, 30.03.2020

ReferendumReferendum

93 4

Chyba nadszedł czas żeby zbierać podpisy pod referendum, o odwołanie prezydenta. Najpierw podatki wywindowali teraz śmieci do najwyższych stawek w Polsce. Czas z tym skończyć trzeba się zorganizować i zrobić porządek

12:41, 30.03.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SalaSala

9 0

Wiśnia wynagrodzenie też ma wywindowane do maksymalnej stawki jaką ustawa przewiduje. Niestety. Tylko za co?

10:34, 31.03.2020

stock55stock55

9 3

W moim komentarzu pojawił się błąd -ma być tak"Panie Prezydencie i szanowna Rado Miasta wobec " itd

12:41, 30.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DziadekDziadek

46 0

W tej sytuacji należy zmienić deklaracje a skoro urząd nieczynny z powodu kwarantanny nowe zasady są patykiem na wodzie pisane a właściwie ile firm startowało do przetargu czy taki przetarg jest ważny

13:25, 30.03.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

keramkeram

23 1

Jaki przetarg,jedna firma jeszcze w tamtym roku,była brana pod uwagę i została wybrana.Co ten Wiśnia *%#)!& o przetargu.Dopuki kiełbasa, będzie przy korycie, to będzie bieda z nędzą, bo tak rządzą komuchy.

13:39, 30.03.2020

oljolj

48 4

Wlodarze? miasta,zróbcie żąd i wyp...z tąd.

13:34, 30.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pablo.onePablo.one

67 4

Ile jeszcze trzeba żeby odwołać tego tak zwanego prezydenta..... Przykładowa ulica Kędziora , 11 bloków po 50 mieszkań po 4 osoby po 27 zł daje 59400 zł miesięcznie za 4 śmietniki wywożone raz w tygodniu.. Nie no krew się gotuje.......jest z czego kolesiom z rad nadzorczych premie wypłacić...😡😡

13:39, 30.03.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Mmagl120Mmagl120

5 0

Dwa razy Proszę osoby dwa razy.

23:05, 30.03.2020

polak prawdziwypolak prawdziwy

4 2

banda wisni to tyPOwe nieudaczniki jak kidawey i tchuska

10:08, 31.03.2020

voltvolt

66 0

MORDERCY PRZYRODY!!!! Teraz przyznaję 100% racji tym co twierdzą że UM chce zniszczyć drzewa w mieście i zabetonować "wszystko co się rusza" Gratulacje drogi UM. Teraz posiadanie drzew, trawników i innych zieleńców na posesjach stało się problemem. Kto to widział aby za obsługę zieleni na własnej posesji trzeba było dopłacić lub jeździć ze śmieciami samemu na wysypisko śmieci. Albo cofamy się 20 lat do tyłu i będziemy palić liście gałęzie i trawy albo kto nie chce mieć problemu musi wszystko powycinać i zabetonować co by chwasty nie rosły. Ładna zachęta aby być EKO, nie ma co.

13:51, 30.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stock55stock55

11 3

W moim komentarzu z godz 12.01 jest nastepny bład. W zdaniu " a jak sobie nie dajecie rady z problemami mista to poddajcie się do dymisji "- ma być"miasta"

13:57, 30.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

prezesprezes

39 0

Bez zgody rad osiedli to możecie sobie podnosić ale ręce do góry.

14:35, 30.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BRYYYBRYYY

65 4

REFERENDUM!!!
ODWOŁAĆ WIŚNIE!!! 😡😡😡🔥🔥🔥🔥

15:03, 30.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EwaEwa

19 0

Taki wielki kosz odpadkami kuchennymi? Moge oddac ten kosz?

15:44, 30.03.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BRAWOBRAWO

14 0

Gdzie to mam trzymać jak nie będę korzystał - mam kompostownik - uprawiam sobie ogóreczki ?
Kto mi zapłaci za trzymanie takiego bezużytecznego kloca "auta", gdzie to niby wsadzić ?
I co jeszcze za to coś płacić - WYPIER...Ć !!!!

15:49, 30.03.2020

Socjaliści?Socjaliści?

38 0

Głosowałem za Panem Prezydentem ale kilka ostatnich decyzji mi nogi podcieły !!!!

Najgorsze to;
- wycinanie drzew w parku UFO (w praktyce zniszczenie go)
- podwyżki śmieci, duże podwyżki wszystkich podatków (wręcz astronomicznie drogo, co to Rzeszów?)
- place zabaw - nie przemyślane inwestycje - (są 2 może 3 plus te przyszkolne potrzebne - reszta pusta)

SORRY ale Ja już głosu nie oddam !!!

15:46, 30.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wkurw....nyWkurw....ny

33 0

Gdzie to mam trzymać jak nie będę korzystał - mam kompostownik - uprawiam sobie ogóreczki ?
Kto mi zapłaci za trzymanie takiego bezużytecznego kloca "auta", gdzie to niby wsadzić ?
I co jeszcze za to coś płacić - WYPIER...Ć z taką władzą !!!!

15:50, 30.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FranekFranek

27 0

prezydent tylko podwyzki i zbedne wydatki tak jak slynne wodopoje chyba dlatego to postawil jakby sternika powiatowego suszylo jak narazie nie robi nic tylko biadoli

15:51, 30.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UM MielecUM Mielec

18 1

Jest na stronie UM jakiś kontakt to może się dowiemy po co ten brązowy śmietnik przywieźli?

Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami
Zastępca Naczelnika Lucjan Niziołek
17 787 4211
[email protected]

15:57, 30.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KasjerKasjer

43 1

Wygląda na to,że niedługo całą wypłatę trzeba będzie przeznaczyć na podatek od nieruchomości i wywóz śmieci,tym bardziej,że zarobki teraz spadną i będzie bezrobocie!

16:04, 30.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do KasjerDo Kasjer

24 3

Ale ty i dzieci twoje jesteś potrzebny tylko po to byś płacił podatki a twoje dzieci chodziły do publicznej szkoły gdzie jest prawie milion ETATÓW dla "swoich" i co zrobisz?

Możesz tylko się przeprowadzić do lepszego miasta - nic innego !!!

16:11, 30.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Halo Houston mamy prHalo Houston mamy pr

14 38

Wzrost cen wywozu śmieci spowodowała Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, uchwalona przez Sejm w lipcu 2019 roku, a kto ma w Sejmie większość? Tak, tak to PIS. Ponadto to PIS podniósł ceny energii elektrycznej i podniósł płacę minimalną. Więc nie obwiniajcie Wiśniewskiego, tylko obecny rząd. Takie są fakty i minusowaniem ich nie zmienicie hi, hi hi.

16:16, 30.03.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

pislandpisland

10 7

patrz ile łapek w dół , CIEMNOGRÓD totalny , piskarpacie cierpi na syndrom Sztokcholmski im bardziej ich gnębią tym oni bardziej kochają tą władze ( im wystarczy miska ryżu jak powiedział bankster)

00:08, 31.03.2020

axsaxs

0 0

Tak zgoda co do tego dzięki komu podwyżki opłat za śmieci ale ... Właśnie zawsze jest jakieś ale :) Po pierwsze coś takiego jak poziomy recyklingu i kary za ich nie uzyskanie to nie PIS tylko Unia. Po drugie cena prądu to nie tylko koszt wytworzenia prądu ale i zakupu uprawnień do emisji CO2 czyli przekręt na którym zbija się kokosy kosztem zwykłych ludzi. Oddychając też wytwarzamy CO2 więc tylko patrzeć jak Unia i to opodatkuje. Na marginesie kosz 240 litrów na odpady kuchenne? Chyba ktoś upadł na rozum, w dodatku odbierany raz w miesiącu?! Garściami czerpiecie wzory z zachodu, szkoda tylko że w tym co złe. Odpady kuchenne odbierane są na zachodzie (Włochy, Francja) co tydzień w specjalnych workach biodegradowalnych. Aha - odpad bio to nie odpad kuchenny według ustawy.

16:48, 03.04.2020

do piszących komentado piszących komenta

10 26

drogie dzieciaki , ludu pracujący i siedzący na wolnym produkujecie za dużo śmieci i przez to UE i nierząd PISu zabrał się za to żeby nas ukarać finansowo , sam marszałek Ortyl podnosi opłatę o 60 % a do tego płace pracowników , energia i cena idzie w górę

16:41, 30.03.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MgrMgr

6 2

Jaki ty jestes dureń kto rządzi w Mielcu komuna a nie PiS ,i ci nieudacznicy z PO podnoszą podatki

10:20, 31.03.2020

Trawy nie będąTrawy nie będą

41 0

wywozić ? Trzeba im samemu zawieźć ?
Ale jaja ! Przecież oni na tym zarabiają !
Nie dość że kasę mieli do tej pory z tego tytułu to teraz jeszcze trzeba im to samemu dowieźć ?? Popierni--yl_o ich już totalnie !

16:55, 30.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wacek`wacek`

20 2

Wiedzieli ze bedzie drozej o 100 procent przed przetargiem, ciekawe skad jak przetarg byl
nierozstrzygniety? To dlatego dla zamydlenia oczu nagle zrobil sie remis na glosowaniu. No ALE W KONCU wybrali jedyna firme ktora brala udzial w przetargu, ale czesc kosztow przerzucili na Mielczan. Ktos musi splacac te obligacje.

17:57, 30.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mmmm

32 0

Za taką kasę ani myślę segregować , nie obstawię sobie paru metrów kuchni workami na śmieci

17:59, 30.03.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JaśJaś

2 13

To jak masz odwagę to możesz sobie sypać śmiecie do małego pokoju i możesz nawet nie segregować

18:29, 30.03.2020

hahahaha

10 2

Jaś podaj adres tego pokoju to ci wysypię i segreguj pajacu .

18:38, 30.03.2020

EkoEko

8 11

Będziecie segregować bo jak nie to wam walną cenę razy dwa i nie ma się co napinać a drożej będzie na pewno bo nie ma nijakiej polityki rządu w sprawie śmieci ceny za odpady rosną w instalacjach ,marszałek podnosi haracz o 60% ,na spalarnie kasy brak itd

18:36, 30.03.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MaxMax

4 4

Opłata ponoszona z tytułu składowania odpadów (popularnie nazywana opłatą „marszałkowską”, dla której podstawą prawną jest art. 273 ust. 1 pkt 4 Ustawy z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska – DzU z 2008 r. nr 25, poz. 150, z późn. zm.) jest instrumentem o charakterze finansowo-prawnym, służącym osiąganiu celów ochrony środowiska. Główną ideą realizowaną przez to narzędzie prawne jest zmaterializowanie jednej z podstawowych obecnie zasad światowego i europejskiego prawa ochrony środowiska, nazywanej „zasadą sprawcy”. Brawo zieloni - brawo UE!

21:13, 30.03.2020

dddd

20 0

Przecież pojemniki do segregowania śmieci nie są zamknięte więc kto to upilnuję

18:41, 30.03.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KubełekKubełek

2 4

Prezes spółdzielni boisk nie to będzie płacił drożej 2x więcej a łóżkiem ściągnie od was wszystkich aż dojdzie do tego że jak jakiś Janusz będzie sobie rzucał gdzie chce to dostanie w trąbę od tych co za niego zapłacą raz czy dwa

18:51, 30.03.2020

DamianDamian

19 1

posegregujcie im metale makulaturę szkło kto za to zapłaci ?

18:43, 30.03.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MaczoMaczo

5 0

Spoko my zarobimy,biznes to biznes.

20:23, 30.03.2020

SumiSumi

20 10

Rząd się sam wyżywi a was ma w tyle ,po co nam 460 posłów i 100 senatorów jak przychodzi do pandemii a w szpitalach nie ma praktycznie testów , maseczek, kombinezonów, a kasy przede wszystkim , będziemy zamykać oddziały a szpitale będą zadłużone i w końcu będą padać a w TVPis będą nam wciskać że jesteśmy przygotowani najlepiej a nagrody się nam należały

18:44, 30.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gdzie są 4 bańki?Gdzie są 4 bańki?

23 1

60366 liczba mieszkańców x 29zł dla wszystkich najwyższa stawka = 1 750 614zł x 12 miesięcy = 21 007 368 zł

19:07, 30.03.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Su2Su2

7 2

A płacisz za ciotkę we Włoszech wujka w Norwegii czy siostrę na studiach chyba nie i nie licz zameldowanych a zamieszkałych ,jak po sąsiedzku mieszka 20 Ukraińców to może tam zgłoszonych jest 2 osoby i możesz uprzejmie donieść do urzędu albo płacić za nich a stawki za 5 osobę i kolejną są 50% i bloki 27 Zeta no i to twoje liczenie psu na bude

20:39, 30.03.2020

AnaAna

25 1

Że co?? Żadnego pisma o zmianie warunków nie dostałam. Mam sobie na necie szukać nowych zasad?! Powodzenia że mój 86 letni dziadek da radę segregować wszystkie śmieci i jeszcze sam je wywozić! Co za paranoja.... Kubeł na bio odpady noo chyba tylko po to by się pojawiły szczury na podwórkach... Żałosne to jest.

19:53, 30.03.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KasiaKasia

1 12

A dostałeś pismo że jest koronawirus i masz siedzieć w chałupie , dziadkowi to możesz pomagać segregować choć jak piszesz że ma 86 to on ruchliwszy od ciebie po prostu takie roczniki a nie jak ty siedzisz garbata i blada siedzisz przy kompie i narzekasz

20:46, 30.03.2020

JusbJusb

21 0

chcę oddawać śmiecie raz w miesiącu, z odpadów organicznych i popiołu robię nawóz, a plastiki i szkło zbieram cały miesiąc na jeden worek,
ja nie prowadzę typowego gospodarstwa domowego, współlokator stołuje się na mieście, bo pracuje cały dzień,
dlaczego mam płacić tyle co inni co śmiecie do wywózki gromadzą raz na tydzień, chcę podpisać inną taryfę niż ustalacie,
komuna się skończyła podobno więc dlaczego dzielą po równo opłaty, gdzie sprawiedliwość,

19:57, 30.03.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RacjaRacja

14 1

To samo w przypadku domów jednorodzinnych. Opłata powinna być za kubeł o poj x a nie od osoby.

21:16, 30.03.2020

A mowil ze obnizyA mowil ze obnizy

24 1

Jaki pan taki kram

20:21, 30.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdamAdam

26 1

30.03 ogłaszają co ma obowiązywać od 01.04.2020 - kompromitacja urzędu miasta! Niestety żałosnego zarządzania miastem ciąg dalszy. Proszę nie niszczyć miasta Mielca i jego mieszkańców!!!!

21:37, 30.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tj kpi-n_aTj kpi-n_a

17 0

Napisali tak:
"W najbliższym czasie uruchomiony zostanie płatny odbiór odpadów zielonych bezpośrednio z nieruchomości"
Czyli jak gość napisał tu wyżej, nie dość że na tym zarabiają to będą teraz ZARABIAĆ jeszcze więcej bo za odbiór skasują opłatę ??? Alternatywnie samemu do PSZOKu zawozić ściętą trawę ??
Tj kpina z nas wszystkich i jawne wyłudzanie pieniędzy !!! Kto zawiadomi prokuraturę ?

21:49, 30.03.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RrrRrr

0 0

😂

22:11, 30.03.2020

blamaszblamasz

1 5

dajcie mi kurna worki do segregacji na blokach co wieśniaki mają mieć lepiej odemnie kurna hata

22:15, 30.03.2020
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

mielcakmielcak

7 0

Wez sobie worki z MPGK. Ale wiadomo ze to bedzie zmarnowane bo balkoniarze to lenie.

23:12, 30.03.2020

voltvolt

3 0

😭😭😭😭😭😭 Nie rozśmieszaj mnie. I gdzie będziesz na swoich 50m2 trzymał trzy wory po 120 litrów?

11:01, 31.03.2020

FgFg

2 0

w piwnicy

20:50, 31.03.2020

prawda_o_smieciachprawda_o_smieciach

19 2

Gdzie znajde rozliczenie odbioru smieci z poprzedniego roku. Gmina nie ma na tym zarabiac to chce wiedzie kto i ile odebral smieci, ile osob placilo za smieci, ile osob sicemnialo i nie placilo, ile osob z hoteli dla ukrainców nas oszukalo a urzednicy na to pozwolili.

23:03, 30.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AllAll

19 1

A jak będą rozliczani z segregowania mieszkańcy bloków? I dlaczego mają mniej płacić od mieszkańców domków jednorodzinnych, którzy w większości już od dawna segregują

23:33, 30.03.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

drumdrum

6 0

to jest pytanie dobre... w koncu w jednorodzinnym predzej utrzymasz wszystko w ryzach i sobie dopilnujesz, a w blokach? dostajesz kod wiec od razu Cie znajda jak bedzie cos nie tak, a tam? nawet jakby worek byl oznaczony, to w calosci zawsze moze sie rozwalic i co wtedy? winowajcy sie nie zndajdzie. PARANOJA!!!

09:52, 31.03.2020

ekoeko

15 10

poczekajta jak wam jeszcze KATASTRALA dowali PiSrael, śmieci podrożały bo jest zrzuta na nowe zabaweczki F-35.
Niech żyje zjednoczona partia PiS- niech żyje , niech żyje

00:23, 31.03.2020
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

TfuuuTfuuu

8 4

Lewacki trol.
Ale pier...isz, co ma piernik do wiatraka. Gdzie indziej jest po 17 czy 20 zł tylko nasza mielecka czerwona komuna nie może sie nażreć. Komunistyczne trole narzekają i zwalają wszystko na Pis. Ci faktycznie tyle co dali wszystkim grupom społecznym przez ostatnie 4 lata tego komuchy nie zrobiły przez ostatnie 25lat. I to boli, a ludzie to widzą. Wczesniej tylko można było słyszeć od władzy trzeba zaciskać pasa, ale elita sie bawiła. Idiota Sikorski straszył że jak wybierzemy Pis 5 lat temu to nawet nie bedzie pracy za najniższą krajową. Wszyscy pamiętają jak komuchy bogacili sie na majątku narodowym robiąc nas niewolnikami obcych korporacji. Ogólnie to precz z komuną i wszystkimi ruskimi trolami

10:22, 31.03.2020

MgrMgr

8 2

Oj durniu zapomniałeś że w Mielcu rządzi komuna a nie PiS

10:23, 31.03.2020

do tfuudo tfuu

3 4

czytaj ze zrozumieniem PiSowska gnido zabaweczki kupił twój szydowski rząd a nie urząd miasta .Nie ma na nic kasy ale twoje media rezimowe TVPropaganda twierdzą ze polska to eldorado dlatego sięgną znowu do naszych kieszeni wproadzając katastral. Zawsze rozum odbierał Bóg a wam mózg odebrało PiS ale ty jesteś za MĄDRY by to zrozumieć. Jak ktoś myśli inaczej to lewak albo popapraniec jeszcze przejrzycie na oczy z tej pisowskiej zaćmy

17:46, 31.03.2020

do tfuudo tfuu

3 2

PiS = Płać i Sp.....aj

17:51, 31.03.2020

aj faj tfuuaj faj tfuu

4 2

wam się w d.... poprzewracało z tego pisowskiego dobrobytu dlatego tyle płacimy a co nie stać ich ( tak myśli władza)

17:57, 31.03.2020

eko?eko?

16 1

A co z instytucjami?! Żłobki, przedszkola "produkują" ogromne ilości śmieci, których nie segregują!! A przecież uczyć myślenia ekologicznego trzeba od małego... (segreguję skrupulatnie od lat, więc pozwalam sobie na komentarz).

00:26, 31.03.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OdpowiadamOdpowiadam

1 3

To co dzieci ze żłobka mają segregowac smieci moze jeszcze rowy kopac a ty na piwko

10:21, 31.03.2020

drumdrum

20 0

Rece opadaja... W dobie tego co sie dzieje na swiecie, gdzie ludzie traca prace lub maja obcinane etaty, Oni takie cos uchwalaja? To jest zamach na spoleczenstwo!!! To ja tyle lat segregowalem, gówniana znizke z tego mialem a teraz jeszcze podwyzka? Paliwo poszlo drastycznie w dol, zaraz inne uslugi poleca na leb na szyje a wy takie ceny z kosmosu? Tym waszym przetargiem powinna sie CBA zajac.
Teraz tak sie mowi o ekologi, a tu wychodzi na to ze kara jest miec kawalek dzialki z trawnikiem i paroma krzakami. Czym ja mam sobie te swierdzace worki wywozic - autem w ktorym jezdzi moja rodzina???Mam tracic swoj czas stojac w kolejce do punktu? To jak juz tak wam mamy wlodarze dosluzyc to jeszcze zrobcie grafik w jaki dzien z jakiej ulicy ludzie trawy kosic moga!!! a co jak isc to na calosc!!!
A moze to zacheta do betonowania wszystkiego, a potem wprowadzicie podatki od kostki brukowej o ktorym juz bylo glosno...
Nie no ludzie Ja wam mowie w koncu to pier..... i bedzie koniec tego dziadostwa co jest. Zyc sie odechciewa w tym "miodowym" kraju...
A Was urzedasy jeszcze troche... i My ludziska na taczkach wyniesiemy z tych Urzedow !!!

09:49, 31.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

QWERTYQWERTY

24 0

W przypadku domów jednorodzinnych opłata powinna być za kubeł o poj x a nie od osoby .Ludzie nie dajmy się okradać! Róbmy jakiś protest i nie płaćmy!

09:56, 31.03.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KubełKubeł

10 2

Przy tego typu segregacji nie ma potrzeby cotygodniowego odbioru "czarnego" kubła, gdyż raczej na pewno (oczywiście są sporadyczne wypadki) go nie zapełniamy. A więc redukujemy koszty związane z cotygodniowymi wizytami panów z MPGK - co za tym idzie zmniejszamy koszty wywozu śmieci.
Ale ,po co pomyśleć , lepiej iść najprostszą drogą i łupić mieszkańców.

10:37, 31.03.2020

KrisKris

17 0

Ja się deklaruje segregować ale nie chcą mi dać worków,gdyż nie złożyłem deklaracji bo nie mam takiej możliwości ,brak komputera,brak czystej deklaracji,urząd nie pracuje,jestem w domu bo nie wychodzę

10:27, 31.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NiekomuchNiekomuch

21 1

Spytaj sie dlaczego Wiśnia ma najwyższą dopuszczalną pensje, spytaj sie co robił jego pachołek na świetlicy za grubą kase i ile zarabia reszta pachołków w radach nadzorczych spółek miejskich. Decyzje zapadły w mielcu a lewackie Korso wczoraj nawet o tym nie wspomniało ile nam dowalili

10:31, 31.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaxMax

22 0

Czy urząd miasta w obecnej, kryzysowej sytuacji, ma zamiar zmniejszyc wydatki socjalne na pewną mniejszość etniczną, która wraca nagminnie z Angli i rozbija sie samochodami za kilkadziesiąt lub kilkaset tysięcy??? Żądamy zaprzestania opłacania z budżetu miasta ich wydatków za prąd, gaz, wywóz smieci, czynsz i jakiekolwiek dodatkowe zasiłki, które nie przysługuja reszcie Polaków, bo nie są mniejszościa etniczną!!! Dosyć wykorzystywania pracujących uczciwie mielczan!!! Dosyc niewolnictwa!!! Kto zdrowy, ma pracować i sam sie utrzymywać!!!

10:32, 31.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SteamSteam

15 0

Nie wiem czego się spodziewacie,śmiecie to biznes a to że później się palą to tylko to potwierdza.Segregacja u nas to tylko zmyła,płacisz firmom które to odbierają i mają czysty zysk bo nie muszą już same tego robić,najlepiej jeszcze aby były czyste (umyte) i jeszcze płać za to.

10:34, 31.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZIELONKAZIELONKA

16 0

Ale PSZOK zamknięty. Gdzie zielone odpady przekazywać?

10:36, 31.03.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tj bdb pytanietj bdb pytanie

7 0

Chyba trzeba zapłacić żeby od Ciebie odebrali skoro PSZOK zamknięty !!!
Tj jawne wymuszanie pieniędzy - na to są paragrafy...

11:50, 31.03.2020

KubełKubeł

14 0

Przy tego typu segregacji nie ma potrzeby cotygodniowego odbioru "czarnego" kubła, gdyż raczej na pewno (oczywiście są sporadyczne wypadki) go nie zapełniamy. A więc redukujemy koszty związane z cotygodniowymi wizytami panów z MPGK - co za tym idzie zmniejszamy koszty wywozu śmieci.
Ale ,po co pomyśleć , lepiej iść najprostszą drogą i łupić mieszkańców.

10:39, 31.03.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

voltvolt

9 1

Mam podobne zdanie. Uważam że opłatę za odbiór czarnego kubła powinno się podnieść do góry ale: Nakleić kody kreskowe na kubły i skanować przy każdym odbiorze. Wprowadzić opłatę od kubła a nie stałą miesięczną. Suma summarum pomimo wyższych opłat rachunek będzie tańszy bo wystawisz kubeł raz na trzy tygodnie. Jak ktoś ma pełny co tydzień to znaczy że ma rodzinę wielodzietną (tu też można zniżkę zrobić od 5 osoby) lub źle segreguje plastik i papier.

10:57, 31.03.2020

Marcin Marcin

9 0

Jest zakaz wychodzenia z domu niech się cieszą że śmieci zaniosę do kubła a nie w worku wyrzucam przez okno , nie będę otwierał 10 klap od śmietników .

11:21, 31.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mmmm

18 1

Ludzie tracą pracę dochody z biznesów a ci zamiast pomóc to dowalają opłaty i jeszcze straszą , jakby teraz nie było większego problemu to chamstwo .

11:24, 31.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nicknick

12 2

Mam podobne zdanie. Uważam że opłatę za odbiór czarnego kubła powinno się podnieść do góry ale: Nakleić kody kreskowe na kubły i skanować przy każdym odbiorze. Wprowadzić opłatę od kubła a nie stałą miesięczną. Suma summarum pomimo wyższych opłat rachunek będzie tańszy bo wystawisz kubeł raz na trzy tygodnie. J

11:44, 31.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JasioJasio

21 0

Jak minie pandemia najwyższy czas zmobilizować się i odwołać Prezydenta.

12:42, 31.03.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

hahahaha

6 2

tak w maju

17:06, 31.03.2020

REmREm

9 1

Witam przeczytajcie. Chciałem oddać płytę na PSTOK czy jakoś tak. W 2019 nie przyjeli chociaż sprawdzałem płace za smiecie.!!! Teraz chce oddać opony 4 (słownie dla urzedasów cztery). Rozumiem że jest koronawirus ,ale nie trzeba tam wchodic aby oddać leniwy pan czy pani moze spisać przez szybe dowód osobisty. Ale nie trafiła im sie okazja to nie robią i maja w.......e. A ja płace i ta pandemia nie zwalnia mnie z naleznosci a jakoś trzeba zyc i prosperować . Zamierzam pozwać pSZTOK do sądu bo zawsze im nie po drodze.

17:44, 31.03.2020
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

RrrRrr

0 5

Pozwij się sam o to żeś *%#)!& 😂po co akcja zostań w domu?żeby taki de..l jak Ty jechał i oddawał teraz opony. Proponuję Ci głową walnąć w ścianę i to solidnie

17:58, 31.03.2020

remrem

3 0

Do Rrr nie reprezentuje twojego poziomu ale odpowiem. Niestety nie wszystko da się załatwic przez internet. Ja Tobie proponuje abyś zatkał cztery litery kołkiem nie nie wychodził do sklepu i nie zarażał głupotą.

20:50, 01.04.2020

axsaxs

0 0

Jak chcesz pozywać to PSZOK a nie PSTOK (Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych). Poza tym zgadzam się z tobą. Płacę więc usługa powinna być dostępna. PSZOK zamknięty, proszę o obniżkę opłaty bo usługa jest wykonywana nie w pełnym zakresie.

16:53, 03.04.2020

zibi azibi a

6 1

Czy pojemniki na BIO będą wyłożone workami, chroniocymi przed zabrudzeniem pojemników? Pytanie zasadne, bo wtedy będzie można śmieci wysypać do pojemnika, a nie wrzucić w reklamówce czy innym opakowaniu, a nie sądzę, aby ktoś z odbierających czyścił ścianki pojemnika. Ważne, bo w lecie będzie zapaszek i roje much. Jerzyki będą nad Wisłoką :).

18:48, 31.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kto produkuje śmieciKto produkuje śmieci

12 1

To producenci którzy produkują śmieci powinni ponosić koszty ich utylizacji, albo stosować opakowania które ulegają biodegradacji. Raz płacimy za produkt z opakowaniem, drugi raz płacimy za śmieci czyli też opakowanie. A producenci często pakują opakowanie w opakowaniu. Do tego przyjmować wszystkie butelki zwrotne bez paragonu w stanie nadającym się do ponownego użycia.

20:12, 31.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WeWe

16 0

Trawę będę wywalać pod um. Ten pseudo prezydent to jest największa porażka tej mieściny.

09:03, 01.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FranekFranek

5 1

Masz prywatny dom z ogrodem to podpisz umowę z MSM na odbiór śmieci. Będziesz płacił duuużo taniej !!!!

09:20, 01.04.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PytaniePytanie

2 0

W jaki sposób to zrobić i jakie mają stawki?

09:23, 01.04.2020

FranekFranek

4 0

Masz prywatny dom z ogrodem to podpisz umowę z MSM na odbiór śmieci. Będziesz płacił duuużo taniej !!!!

09:25, 01.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mój NickMój Nick

5 0

A co z budowami i tzw posesjami niezamieszkałymi, firmami, lokalami gastronomicznymi, hotelami, itp? Wg jakich stawek są rozliczane? Czy opłacone kontenery, będą adekwatne do ilości wyprodukowanych śmieci?

10:42, 01.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DziadekDziadek

8 0

Ta cena jest lichwiarską wykorzystuje się sytuacje cały naród walczy z niewidzialnym wrogiem a to wygląda ja współpraca z nim to jest nie do pomyślenia kto to wymyślił

10:42, 01.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DdDd

7 0

Lichwa do ukarania

11:31, 01.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mielczanin 82mielczanin 82

11 0

Kiedy większość spółek miejskich zostanie połączonych w jedną spółkę akcyjną. W Mielcu narobili spółeczek,zarządzików,prezesików, rad nadzorczych i tylko kasa się liczy.Brać przykład ze Stalowej Woli.
Tam śmieci po13 zł. od mieszkańca. Tam nie ma tyle darmozjadów co w Mielcu.

14:17, 01.04.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

GośćGość

5 0

Coś w tym jest. W Stalowej Woli żyje się lrpiej niż przed laty.

20:43, 01.04.2020

axsaxs

1 0

W Stalowej opłaty za śmieci są niskie bo Stalowa ZAINWESTOWAŁA w kompostownie i biogazownie. A Mielec w co zainwestował? W rozbiórkę hali widowiskowej? To taka sztandarowa inwestycja Rady Miasta (nie prezydenta którego nawiasem mówiąc nie wybierałem i nie popieram). Kto miał i ma większość w Radzie Miasta - PIS. A gwiazda pisowska "młody wilczek" z Rady Miasta gdzie teraz pracuje? A jakże w branży odpadowej. Specjalista od wszystkiego. Był już w Urzędzie Pracy (wojewódzkim), w urzędzie gminy, freelancer od portalu internetowego itd. Wiecie czemu jest jak jest - bo takich specjalistów od wszystkiego sobie wybieramy.

16:59, 03.04.2020

blamaszblamasz

0 2

dajcie mi wooorki na śmieci a nie tylko wieśniakom my na blokach też chcemy godnie żyć

19:58, 01.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mój NIckMój NIck

4 0

Mam pytanie. Czy w dobie epidemii, i co za tym idzie kryzysu ekonomicznego, który dosięgnie wiele rodzin, nie należałoby zatrzymać te podwyżki? Albo nawet odstąpić od opłat chociaż na jakiś okres czasu? Zwłaszcza, że już zostało odwołane "Powitanie lata", a za chwilę zapewne odwołają inne zaplanowane w mieście imprezy. Reasumując, pozostanie w kasie miejskiej niemało środków, czyli naszych pieniędzy, które mogłyby teraz odciążyć nieco mieszkańców.

10:57, 02.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mimimimi

3 0

Śmieci odebrane z koszy od 3 dni, brak worków , brak informacji gdzie i jak składać odpady BIO, bo takich w domu długo trzymać się nie da , może na chodniku, może zanieść do prezydenta czy naszych radnych? Powinni pomóc ,a oni owszem pomogli- nowe stawki ustalili.
Dzwonię od kilku dni do MPGK- brak odpowiedzi, odsyłają do Urzędu Miasta, a tak nikt nie odbiera, i to na żaden numer, a miał być kontakt telefoniczny, numery owszem podane na stronie , a tu cisza i nic.

20:44, 02.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

piniopinio

2 0

Mam pytanie, czy ktoś wie? czy odpady zielone z tych worków brązowych będą zbierane, które są powystawiane przy ulicach od kilku dni , i to w całym mieście?
Jak zadzwoniłem kilka dni temu do MPGK , to była informacja , że jak nie ma worków z kodami, to odpady będą odbierane jeszcze na starych zasadach.

20:49, 02.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mielec stary mielec stary

4 0

mi ktoś postawił kosz przed domem na ul postał kilka dni i znikł ja nie zabierałem bo nikt mi go nie przekazał ze mam być jego użytkownikiem żadnego zawiadomienia o zmianach nie dostałem itp.
pozdrawiam serdecznie

21:26, 02.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PADPAD

2 0

VOLT OD ZABETONOWANIA TEŻ JEST PODATEK

11:54, 03.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

robirobi

5 0

Tam w urzędzie ktoś w ogóle jest? Dzieje się tam coś? Ktoś tam pracuje? Czy tylko wszyscy ciągną teraz kasę za nic nierobienie? Domyślam się ze praca zdalna niemożliwa bo nikt nie przewidział pod to systemu.

13:17, 03.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AS pikAS pik

2 0

Wszystkim wszystko nie pasuje.Właśnie że pomysł z kubłem na odpady bio jest dobry. W normalnym gospodarstwie spokojnie wystarczy na skoszenie trawy i odpady. A nie tak jak było do tej pory, że jedni mieli 50 worków a wszyscy po dwa.Worki były mało wytrzymałe i się rozrywały . Śmierdziało z nich na całą ulice, bo jak trawa kisła w nich tydzień, to się robiła gnojówa.
A opłaty za śmieci rosną bo w sklepach jest wszystko pakowane w plastikowych opakowaniach 4 parówki w plastykowym pudełku, 25 dkg ciasta
pudełko też 25 dkg itd.

07:13, 04.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JusbJusb

2 0

jeżeli są kody na workach należy wprowadzić różne taryfy na odbiór odpadów, w umowie zawrzeć co, kiedy i za ile oddajemy,
wsio po równo to łupienie w biały dzień, skandal jakich mało

20:40, 04.04.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu hej.mielec.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%