Zamknij

Potrącenie rowerzystki na ul. Sienkiewicza! [WIDEO]

13:53, 24.12.2018 Aktualizacja: 14:09, 26.12.2018
Skomentuj

Do bardzo groźnego potrącenia rowerzystki doszło dzisiaj na ul. Sienkiewicza. Kobieta jadąc chodnikiem wjechała na przejście dla pieszych wprost pod nadjeżdżający samochód osobowy.

Do zdarzenia doszło o godzinie 11:30 w Wigilię Bożego Narodzenia. Kobieta jadąca rowerem przemieszczała się od ulicy Drzewieckiego, następnie wjechała na chodnik z którego bez zatrzymywania się wjechała na przejście dla pieszych – wprost pod nadjeżdżający samochód.

Nieprzytomna kobieta trafiła do mieleckiego szpitala. Na miejscu trwają działania służb, kierowcy muszą liczyć się z utrudnieniami.

Poniżej publikujemy nagranie wideo z wypadku - ku przestrodze! Pamiętajmy, jak ważne jest zachowanie ostrożności na drodze!

[ALERT]1545666590532[/ALERT]



 

(K.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(81)

paweeelpaweeel

41 117

Nie wygladało mi to a 50 km/h, ponadto była dobra widoczność, wiec kierowca ktory nawet nie zahamował ewidentnie ponosi współwinę

14:09, 24.12.2018
Odpowiedzi:11
Odpowiedz

Obiektywny Obiektywny

36 5

Decyzję kto jest winny zostaw policji, znawco..

14:18, 24.12.2018

EeEe

10 36

Pytalem znajomego policjanta stwierdzil ze wina obustronna..więc po temacie????

14:40, 24.12.2018

jacekjacek

69 5

jak juz jechala jak swieta krowa i czula sie niesmiertelnie to mogla prosto skrzyzowanie przejechac poco wjechala na przejscie. sama zlamala pierwsza zasade to jest przejscie dla pieszych a nie przejazd dla rowerow, jakby zadala sobie troszke wysilku i zsadzila dupsko z siedzenia to by sie nic nie wydazylo.

14:47, 24.12.2018

tipotipo

5 31

Gdyby ci ktoś powiedział, że jesteś gł_upi to byłby to dla ciebie kommplement, ty poprostu jesteś de_bil w całej rozciągłości !

16:08, 24.12.2018

tipotipo

12 9

oczywiście mój powyższy wpis dotyczy tego pustaka o nicku "paweeel"

16:12, 24.12.2018

mikomiko

21 4

do Ee - ten twój znajomy policjant jest tak samo mądry jak ty - wiadomo swój swojego zawsze znajdzie

16:14, 24.12.2018

123rob 123rob

32 5

Ślepy jesteś, zerknij na zdjęcie światła stop i przednie koła jak kapcie chamulec był w podłodze, ale samochód się na metrze nie zatrzyma jak się niektórym wydaje, kobitka jechała chodnikiem równolegle by wjechać wprost pod koła nawet nie zwolniła nie podniosła głowy by sprawdzić drogę, prędkość samochodu to inna sprawa, ale kierowca nie miał szans nawet przy 30 km/h co najwyżej obrażenia były by mniejsze, a tobie życzę zdrowia bo z takim myśleniem możesz być następny...takie zachowanie rowerzystów to standard tam jest jeszcze lepiej na drodze równoległej za warką jak wyjeżdżają dziadki bez chamowania na pasy zza sklepu tyle że tam i tak sie chamuje to kończy się na wywrotkach i wyzwiskach....

17:28, 24.12.2018

PaweeelPaweeel

8 21

Do tipo:ewidentna wspolwina, przekroczenie prędkości też jest wykroczeniem i ma wpływ na czas reakcji kierowcy, jak kiedyś nauczysz się tabliczki mnożenia to Ci resztę wytłumaczę

21:43, 24.12.2018

ASAS

21 1

Wina kobiety bo:
1.wjechała na jednię bez żadnych "znaków" i innych sygnałów że ma "ochotę" wpaść pod samochód
2.wjechała na jednię bez sprawdzenia że nie stworzy zagrożenia/ nie wymusi pierwszeństwa
3. wjechała na przejście dla pieszych
Czemu zawsze jest problem z rowerzystami? czemu zawsze i wszędzie? pieszy vs rowerzysta, kierujący vs rowerzyści?
Podobnie jest na skrzyżowaniu dreptaka z ulicą nową, pieszy zatrzyma się rowerzysta nawet nie zwolni na skrzyżowaniu.

10:52, 25.12.2018

jorg111jorg111

8 0

A ile było? Rowerzystka była niewidoma? A może miała w ?. przepisy? Sędzia za piątkę.

17:11, 25.12.2018

taki sobie ludektaki sobie ludek

3 8

gdyby kierowca autka jechał zgodnie z przepisami - rowerzystka zniknęła by z jego pasa ruchu zanim on by tam dojechał i nie byłoby wypadku to widać na zdjęciu.

17:54, 26.12.2018

woojwooj

10 57

tam jest 30 km/h

14:19, 24.12.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AgrestAgrest

28 8

tak ? a powiedz skrzyżowanie przypadkiem nie odwołuje ograniczenia - kto wam te prawo jazdy wydaje szok

14:33, 24.12.2018

MielecMielec

2 2

tak skrzyżowanie odwołuje 30 km / h ale od skrzyzowania do przejścia jest kilkadziesiąt metrów a na takim odcinku to chyba samochód formuły 1 mogłby tak przyśpieszyć

19:47, 26.12.2018

boryna boryna

13 16

ujęcia jak z szybkich i wściekłych

14:20, 24.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RozbawionyRozbawiony

141 4

Kobieta powinna zejść z roweru i prowadząc go, przejść przez jezdnię.

14:22, 24.12.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KierowcaKierowca

32 0

Dokładnie tak, a przyjechała bez zatrzymywania się, ciekawe czy się w ogóle rozglądnęła??

14:28, 24.12.2018

JolaJola

1 0

Powinna przejść prowadząc rower,tam nie było drogi dla rowerów...

11:33, 28.12.2018

FjekxjFjekxj

88 1

Ludzie, rozglądajcie się.

14:23, 24.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KierowcaKierowca

64 8

Rowerzyści często nie zatrzymują się przed przejściem tylko jadą jak święte krowy, a co do kierowcy to ani 50 ani tym bardziej 30 km/godz nie jechał więc.... Ciekawe kogo wina będzie.

14:26, 24.12.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

:):)

19 4

Stuprocentowa wina rowerzystki niezależnie od prędkości kierowcy.

14:30, 24.12.2018

AgrestAgrest

15 4

Nie a żadnej winy kierowcy a dodatkowo - kierowco za jeakiego się masz skrzyzowanie odwołuje ograniczenie do 30 km/h

14:32, 24.12.2018

adamadam

12 2

a co ma prędkość do winy bede jechał 20 przejadę piesza to nie bede winny ?? wina rowerzystki kierowca moze ewentualnie dostac mandat ale tylko przez sad i musza byc biegli którzy powiedza ile jechał

17:25, 24.12.2018

dziobakdziobak

76 7

dzisiaj trzeba tylko współczuć kierowcy samochodu, rowerzystce i ich rodzinom; mam nadzieję, że szybko wróci do zdrowia; a swoją drogą ile jeszcze musi zdarzyć się takich nieszczęść, żeby się pedalarze opamiętali; organizacje rowerzystów zamiast apelować o ostrożność i poszanowanie przepisów to wmawiają ludziom, że jak już wsiedli na rower to im wszystko wolno, a inni się muszą do nich dostosować;

14:32, 24.12.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

lollol

0 20

siedz tam dalej w swojej puszce puszkarzu

15:29, 24.12.2018

Poimy Poimy

5 0

Rowerzystkę ? A to czemu ? Sprawca jest ona wtargnęła na jezdnie nie zatrzymując się nawet przed przejściem może miała ukryty cel jakiś albo pijana byla

11:38, 26.12.2018

JaJa

27 25

Kolejny wypadek w tym samym miejscu. Kiedy ktoś zrozumie, że same ograniczenia prędkości nic nie zmienią. Zero kontroli policji oraz brak wyobraźni uczestników ruchu. Wypadki w tym miejscu to standard. Musi jeszcze wydarzyć się wiele tragedi. A Policja łapie piratów na drodze Wojska Polskiego!

Fotoradar w tymmiejscu rozwiąże taki problem

14:33, 24.12.2018
Odpowiedzi:6
Odpowiedz

Pieszy i rowerzystaPieszy i rowerzysta

2 7

Dziękuję bardzo za fotoradar, postawmy też próg zwalniający, a najlepiej 2.

14:42, 24.12.2018

dziobakdziobak

23 3

fotoradar nie pomoże na głupotę rowerzystów; czy widziałeś jak jechała? jezdnią, chodnikiem, przejściem dla pieszych, nie można obwiniać tylko kierowców, rowerzyści to chyba najbardziej nieodpowiedzialna grupa uczestników ruchu

14:42, 24.12.2018

Ja2Ja2

14 1

Owszem, rowerzyści i piesi nie używają wyobraźni podczas przechodzenia przez jezdnię, ale kierowcy w tym miejscu niestety nie stosują się do ograniczenia prędkości. Mieszkam w tym miejscu i aż włos się jeży ile kierowcy w tym miejscu mają na liczniku. Koniecznie musi być tam jakieś ograniczenie predkości w postaci radaru, świateł czy ronda!

14:54, 24.12.2018

adamadam

6 0

to lepiej rondo

17:23, 24.12.2018

jazblokujazbloku

6 0

Już dawno mówiłem że na tym skrzyżowaniu powinno być RONDO nie fotoradar ( w godzinach szczytu ciężko jest się włączyć do ruchu, zarówno z jednej i drugiej strony borku)

22:04, 24.12.2018

Kierowca Kierowca

2 1

Jeżdżę tamtędy codziennie i nie ma dnia żeby rowerzyści przeprowadzili rower na drugą stronę.zadko kiedy jest osobą która zasiądzie z rowera obejrzy się we dwie strony i przejdzie.o czyms chyba to świadczy.nalezy znaleźć rozwiązanie aby do takich zdarzeń nie dochodziło

20:51, 25.12.2018

AsdAsd

87 4

Niektórym to sie wydaje że są nieśmiertelni na przejsiu dla pieszych a samochody zatrzymują sie w miejscu

14:33, 24.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BRBABRBA

24 17

NA TYM SKRZYŻOWANIU AŻ SIĘ PROSI O RONDO , NA KAŻDYCH PASACH I PRZEJEZDZIE SĄ WYPADKI.

14:44, 24.12.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

RozbawionyRozbawiony

3 0

Lepsze byłyby światła

14:54, 24.12.2018

MikiMiki

8 0

Wiemy to wszyscy. Natomiast dlaczego miasto milczy?

15:01, 24.12.2018

BzikBzik

2 0

Bo to droga powiatowa

15:39, 26.12.2018

bolobolo

71 8

typowa święta krowa , która nic nie myśli .

14:49, 24.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

adamadam

4 3

jestem kierowca i niektórzy kierowcy sa tacy sami

19:03, 24.12.2018

TaboTabo

23 15

90 na pewno było

15:10, 24.12.2018
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

GórnikGórnik

10 8

Znawca się odezwał,stałeś tam z radarem?że takie bzdury wypisujesz

15:18, 24.12.2018

widzwidz

18 7

Przecież ta tępa krowa ma w dopie wszelkie przepisy. Jechała po jezdni w sytuacji gdy po lewej stronie miała ścieżkę rowerową, wjechała na chodnik mimo, że w/g PORD wjechać nie powinna gdyż chodnik w tym miejscu jest zbyt wąski (powinno zostać min. m dla pieszych), kolejne wykroczenie to wjazd rowerem na przejście dla pieszych. Jak widać, sama się prosiła o jakąś kolizję lub wypadek. A w komentarzach powyżej jakieś gł_upki doszukują się winy kierowcy w sytuacji gdy ta tępa rura wjeżdża mu na jezdnię kilka metrów przed maską. Po długości drogi hamowania widać, że kierowca nie jechał szybciej jak 40 - 50 km/h ale przecież bezmózgi nie mają o tym pojęcia. Najprościej pisać bzdury o nadmiernej szybkości, zwłaszcza gdy się nie ma o tym pojęcia.

16:27, 24.12.2018

JarekJarek

10 7

Tam jest ponad 40 metrów od pasów do tamtego punktu więc jechał szybko. Widać na kamerzr

19:09, 24.12.2018

PabloonePabloone

3 0

Droga hamowania około 40m,było więcej jak 90 km/h..

15:48, 27.12.2018

widr widr

44 9

Wszyscy mają rację bezmyślność rowerzystki. Nie powinna przejeżdżać przez pasy, tylko przeprowadzić rower, upewnić się czy może przejść ale na Boga 40 km/h to 40 km/h!!! I jeszcze przejście dla pieszych!!! Odsyłam do kodeksu drogowego

15:10, 24.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

adamadam

8 9

kierowca powinien otrzymać solidny mandat

17:22, 24.12.2018

19801980

32 3

Będzie żyła, wiem z dobrych źródeł

15:17, 24.12.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

dziobakdziobak

19 0

niech się spełnią Twoje słowa

16:39, 24.12.2018

AhAh

3 34

Szkoda, powinna zginąc była by to dobra nauczka dla innych pedalarzy

09:09, 25.12.2018

Hoł hołHoł hoł

1 0

Święta krowa, jadę rowerem wszystko mi wolno. Kierowca zawsze winny bo samochód zatrzymuje się w miejscu. Takie myślenie rowerzystów. Gdzie kask? . po co?

12:23, 26.12.2018

GoscGosc

25 2

Akurat na to przejście dla pieszych nie wolno tak sobie beztrosko wjechac rowerem... a prędkość kierowcy... szczegolnie w TYM miejscu.

15:27, 24.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KubaKuba

17 8

Przecież widać gdzie wyhamował. 30m to 90km/h około, tam jest więcej

15:30, 24.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JacekJacek

41 5

Mówiąc ogólnie rowerzyści dostali na drodze uprawnienia rowne innym uczestnikom ruchu ,ale nie wymaga się od nich absolutnie żadnej wiedzy o ruchu drogowym ! Pamiętacie karty rowerowe ? Trzeba było się nauczyć podstawowych znaków drogowych i kilku zasad ruchu. Akurat w tym przypadku pani nie zwracała uwagi na nic więc nawet taka podstawowa wiedza by nie pomogła.

15:36, 24.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kierowca-rowerzysta kierowca-rowerzysta

13 0

Popieram obowiązkowo wymagać kartę rowerową bo ludzie siadają na rowery nie mając bladego pojęcia o zasadach ruchu drogowego

17:16, 24.12.2018

mi8mi8

53 2

kierowca jechał za szybko a przez głupotę rowerzystki będzie miał duże nieprzyjemności

15:44, 24.12.2018
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

kovikovi

8 17

po czym tępa pało poznałaś, że jechał za szybko ? weź pod uwagę szybkość odtwarzania nagrania, o ile rozumiesz co to znaczy

16:10, 24.12.2018

WitekWitek

12 2

Jak byś pomyślał po drodze hamowania. Odtwarzanie jest normalne widać jak jedzie rowerzystka

16:27, 24.12.2018

rowerzystarowerzysta

11 2

tepa pało ??nawet w święta ??

17:21, 24.12.2018

AdamAdam

5 2

Kto normalny przejeżdża z taką prędkością przez przejście?

21:25, 24.12.2018

KoloKolo

1 0

A może przez swoją głupotę nie łaska skrzyżowanie ograniczenie prędkości dwa przejścia dla pieszych i zasada wzajemnego zaufanie

10:52, 26.12.2018

RowerzystaRowerzysta

32 3

Wina ewidentna rowerzystki nie zachowała ostrożności i powinna zejść z roweru a to ze kierowca jechał ile jechał to inna sprawa biegli jedynie ocenia jaka miał prędkość ale wina i tak po stronie poszkodowanej

17:20, 24.12.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

tktktkkttktktktkkttk

8 7

i tu ie mylisz rowerzystka dostanie 100 zl mandatu ale i tak wina jest bedzie kierowcy bo nie zachowal szcegolnej ostroznosci przed przed przejsciem dla pieszych (a nawet dwoch przejsc dla pieszych)

18:28, 24.12.2018

sopel.sopel.

11 4

"wina jest bedzie kierowcy bo nie zachowal szcegolnej ostroznosci przed przed przejsciem" tak napisał Twój adwersarz, ta, powinien zatrzymać 100 metrów do tyłu jak ona jeszcze jechała chodnikiem, albo najlepiej w ogóle nie ruszać się z domu, masz Ty mózg.

18:58, 24.12.2018

tktktkttkkttktktktkttkkttk

0 2

sopel. to ty jak jezdzisz to chyba z klapkami na oczy jak konie. a mnie uczyli zeby miec oczy do okola glowy a szczegulnie na skrzyzowaniach przewidywac zachowanie innych

20:05, 24.12.2018

NoxiNoxi

18 3

Niech to będzie przestroga dla rowerzystów szczególnie tych starszych bo to oni właśnie jadą nie patrzą. Kierowca pojazdu widać że też trochę za szybko tam jest odcinek taki ze młodzi lubią się tam ścigać dopadnie szczyl auto i się ściga sam byłem wczoraj wieczorem świadkiem. Ludzie trochę rozumu na drodze bo bezmyslnosc może dużo kosztować.

17:57, 24.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

123rob 123rob

17 2

To skrzyżowanie to jest masakra jakaś, ja tam boję się pieszych przepuszczać bo sebiksy w beemach i golfach lubią omijać bocznym pasem (a nie chcę mieć ludzi na sumieniu) , jazda na wprost z lewoskrętu czy prawoskrętu to standard a już na tarnobrzeskich numerach to w 90%, wyprzedzanie na tym krótkim pasie zjazdowym, dalej jest nie lepiej wyprzedzanie po kostce środkiem gdzie stają samochody skręcające na stację lub na posesje, a nasi białogłowi czeszą gości na *%#)!& pod strefą bo o 10 się rozpędzili za bardzo, lub pasów nie zapieli, byle się nie narobić a normę wykonać

18:06, 24.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KubaKuba

0 2

A Ty sebix z audi albo vw.

19:16, 24.12.2018

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


IwetIwet

17 1

Mógłbyś sobie darować te brzydkie słowa "stara krowa" w taki dzień. Po prostu nie wypada.

18:54, 24.12.2018

adamadam

14 1

Też kiedyś bedziesz stary pamiętaj o tym szkoda mi rodziców którzy cie tak wychowali ciekawe gdzie popełnili bład

19:11, 24.12.2018

Red BENZRed BENZ

2 0

Każdy popełnia błędy, może była zamyślona, może roztargniona, ale w sytuacji gdy człowiek cierpi, czy walczy o życie, lepiej byłoby sie pomodlić. Wesołych Świąt "dobry" człowieku.

08:20, 25.12.2018

alka alka

0 0

dokładnie niech patrza gdzie sa przejazdy dla rowerzystow a nie przejezdzaja na przejsciach dla pieszych a pozniej kierowca sie obrywa

10:23, 25.12.2018

sopelsopel

17 8

Rondo tam aż się prosi.

18:50, 24.12.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

OnaaOnaa

5 1

Koniecznie musi tam zostać wybudowane rondo! Ile jeszcze wypadków i tragedii musi się na tym skrzyżowaniu jeszcze wydarzyć?

20:29, 24.12.2018

AwAw

0 0

Niech przeniosą to rondo z pod kościoła na osiedlu

00:15, 27.12.2018

adamadam

15 5

rondo zrobili za policja zamiast zrobić na Sienkiewicza rondo dawno powinno tam być

19:10, 24.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

John RamboJohn Rambo

11 0

Co wogole ta kobita na rowerze chciała zrobić bo wjechala na pasy pod katem jakby chciała przejechac ulice dla wygody na druga strone.

19:10, 24.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RiderRider

31 7

Następnym razem się rozglądnie. Baba wjechała prosto pod koła, jest w winna przyczyny wypadku. Szukanie dziury w całym, że auto nie jechało przepisowo... Gdyby nie odwaliła tej akcji to nie było by tej sytuacji.

Jak wsadzicie rękę do ognia, to przyczyną oparzeń jest wasza głupota czy to że płomienie były za gorące?

19:34, 24.12.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BlablacarBlablacar

3 7

Ta kobieta nie mogla wtargnac na rowerze na przejsciu ale tez kierowca powinien jechac przepisowo. Prawdopodobnie udalo by sie uniknac wypadku. Tam jest ograniczenie do 30 km/h.

20:30, 24.12.2018

lolololo

4 1

idąc twoim ubogim okiem myślenia to gdyby kierowca samochodu jechał zgodnie z przepisami to też do tej sytuacji by nie doszło, pomyśl tępa dzido niczym swoją złotą myśl puścisz w świat

09:33, 25.12.2018

karte rowerowakarte rowerowa

19 1

kazdy rowerzysta powinien znac przepisy ruchu drogowego, bez wzgledu jaki pojazd prowadzi jest jego uczestnikiem. Mnóstwa ludzi nawet nie wie czy ich dotycza, czy akurat kazde przejscie jest dla rowerzystów, poruszaja sie jak świete krowy, są zmorą kierowców, nie maja wyobrażni. Jako kierowca zauważam, że bardziej trzeba uważać na pieszych i rowerzystów niż na inne pojazdy czterokołowe.

20:09, 24.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WafelWafel

4 0

Nie bronie rowerzystów bo wiem co potrafią ale przejedź się kiedyś rowerem po Mielcu zobaczysz co potrafią kierowcy.

02:04, 25.12.2018

PoleleumPoleleum

13 14

Białe kozaczki kierującej rowerem tłumaczą wszystko !

21:03, 24.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

goscgosc

18 2

tak wlasnie zachowuja sie starsze kobiety jadac rowerem ewidentnie wina rowerzystki niestety to teoria widac na nagraniu ze kierowca przekroczyl predkosc i niestety wedlug naszego chorego prawa wylaczna wina jest kierowcy taka sama sytuacje mial znajomy kobieta skrecajac wymusila pierszenstwo ale niestety przekroczyl predkosc o kilka kilometrow jest oskarzony o spowodowanie wypadku i czeka na sprawe chore prawo nawet wspolwina nie wchodzi w gre jesli przekroczyla predkosc jej wina taka prawda

21:50, 24.12.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

goscgosc

0 1

oczywiscie wina kierowcy mialem na mysli

21:54, 24.12.2018

dziobakdziobak

2 1

to tylko pokazuje jak prawo traktuje kierowców, wśród których są równi i równiejsi np. sprawa p. Królikowskiego - z dwóch punktów tego samego artykułu pominięto ten mówiący o włączaniu się do ruchu; ostatnio emitowany odcinek DROGÓWKI - pieszy wychodzący z budynku rozdeptał rowerzystę - cham wezwał policję i pewnie będzie się sądził o odszkodowanie, chociaż jechał praktycznie po progach wejść do budynków; kiedy wreszcie pedalarze i Miejskie Krowy Swięte będą traktowane tak jak inni kierowcy, a zdarzenia spowodowane "niedostosowaniem prędkości do warunków jazdy" powinny być traktowane jak niewyjaśnione

22:29, 24.12.2018

TadyTady

15 32

Ze źródeł wiem że kierowca jechał koło 80/90 km na godzinę a te dzieciaki piszace o całej winie rowerzystki nie powinni mieć więcej dostępu do pisania komentarzy pod tego typu postami.

22:06, 24.12.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MonikaMonika

1 5

Wlasnie, a tam jest do 50 km. Wiec co?? Nigdy nie ufa się do końca rowerzystom i zasada ograniczonego zaufania nie zadziałała u kierowcy. Za szybko jechała co widać na filmiku.

23:04, 24.12.2018

GórnikGórnik

2 3

Z jakich źródeł wiesz pajacu że takie śmieci wypisujesz

13:42, 25.12.2018

AgrestAgrest

6 2

Śmieszny gosiu jesteś - zapoznaj się z kodeksem drogowym o ile kierowca jechał za sybko powtarzam o ile bo z pobieżnych wyliczeń wygląda że zatrzymał sie jakieś 25 m za pasami a to przy tych warunkach drogowych temperaturze i wielkości auta sugerowało by jakieś 60 km / h tam wolno 50 bo skrzyżowanie odwołuje ograniczenie to i tak to nic nie zmienia rowerzystka nie dośc że popełnila kilka wykroczeń jazda po chodniku jazda po przejściu dla pieszych jest jedynie winna - uświadomie Ci że nawet jakby ten gostek jechał 30 na godzine to i tak by ja potrącił - owszem może były by mniejsze obrażenia ale fakt bezsporny TYLKOrowerzystka jest winna i śmieszy mnie jak ktoś traktuje prawo o ruchu drogowym na chłopski rozum - prosty chłopek jestes

23:06, 25.12.2018

GdkfjfjfGdkfjfjf

8 2

Gdyby ludzie na przejściach dla pieszych nie brali poprawki na to, że samochody zamiast 50 km/h jadą powiedzmy te 80-90 to takie wypadki działy by się codziennie po kilka razy.

23:01, 24.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do kierowcaDo kierowca

4 25

Człowieku wiesz co oznaczają pasy? A jak ślepy będzie przechodził to też się ma rozglądać? K pasy to pasy masz się zatrzymac

23:07, 24.12.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

DtrDtr

1 0

Tak jest w idealnym, utopijnym świecie w którym jak pewnie wiesz nie żyjemy.

23:48, 24.12.2018

KubaKuba

16 0

Pasy to pasy a nie przejazd dla rowerów. Kobieta wjechała na pasy a jej nie wolno to raz, dwa wgl nie popatrzyła a 3 kierowca jechał za szybko

00:07, 25.12.2018

PiterPiter

0 0

Proszę przytoczyć artykuł z kodeksu drogowego

17:12, 26.12.2018

goscgosc

6 3

podobna sytuacja mimo iz wjechala na przejscie z nagrania widac ze kierowca przekroczyl predkosc i jest w czarnej d... podobna sytuacja u kolegi wymuszenie pierszenstwa przez rowerzystke wpodeszlym wieku centralnie wjechala mu pod maske i coz z tego jak biegly stwierdzil ze przekroczyl predkosc minimalnie i on ponosi wine nie ma gadania jedynie mozna sie poddac dobrowolnie kaze i tak zrobil czeka na wyrok biegly stwierdzil mimo iz nagle mu wjechal to z jego obliczen wynika ze jakby mial 50 to nie doszlo by do zdezenia a mial 65 chore prawo

23:21, 24.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HmmHmm

30 5

Po pierwsze... przekroczenie prędkości jest tylko wykroczeniem, sprawcą zdarzenia jest rowerzystka, która nie ma pierwszeństwa na przejściu dla pieszych (ba nawet taki uczestnik ruchu - rower nie ma prawa się tam znaleźć), w związku z czym rowerzystka wyjeżdżając w tym miejscu na jezdnię wtargneła na nią i nie ustąpiła pierwszeństwa, co jest w kodeksie drogowym sprawą najważniejszą, praktycznie zawsze uczestnik nie ustepujacy pierwszeństwa jest winny, choćby inny popełniał wykroczenie (wyjatki to np pijany kierowca i wyprzedzanie na skrzyżowaniu).
Więc ...Kierowca mandat, za przekroczenie prędkości i brak zachowania należytej ostrożności, rowerzystka winna potrącenia i ponosi odpowiedzialność + uwaga ja bym się na miejscu kierowcy dopominał zwrotu kosztów naprawy samochodu. I nie odpusciłbym choćby się miało rozbić o trybunały europejskie, bo w sądach polskich może być różnie.

00:58, 25.12.2018
Odpowiedzi:7
Odpowiedz

PaweeelPaweeel

5 8

Trochę pokrętna logika, kierowca TYLKO przekroczył prędkość, więc wina rowerzystki. Nie, to jest wspolwina, rowerzystka też tylko popełniła wykroczenie i nie upewniła się, dlatego kierowca miał obowiązek zachowania szczególnej ostrożności, kropka

08:18, 25.12.2018

asas

9 0

do Paweeel; zmiana prędkości w tym przypadku nic nie zmienia! możliwe mniejsze obrażenia rowerzystki. Problem leży w głowach rowerzystów którzy nagle, niewiadomo czemu stwierdzili że mają wszędzie pierwszeństwo. Tutaj w sposób brutalny kobieta ma szybkie szkolenie z przepisów ruchu drogowego.

11:29, 25.12.2018

goscgosc

2 5

i tu sie mylisz na nagraniu widac ze rowerzystka zostala potracona juz na pasach czyli jadac 50 na godzine kierowca mialby czas odpowiednio zareagowac widac na nagraniu ze nie wjechala przed sama maske akurat w tym czasie jechalem chwile po wypadku i auto mialo uszkodzona szybe od strony kierowcy predkosc ma znaczenie jestes w bledzie

15:42, 25.12.2018

normalnynormalny

3 2

@Hmm jesteś idiotą

16:48, 25.12.2018

QwertyQwerty

3 0

Rowerem NIE WOLNO JECHAĆ PO PRZEJŚCIU DLA PIESZYCH IGNORANCI

11:33, 26.12.2018

HmmHmm

0 0

Tak, macie rację! Kierowca jest zawsze winien, z samego tego powodu, że jest kierowcą. Rowerzysta może mu wyjechać w dowolnym miejscu pod koła na drogę (bo pasy dla pieszych w stosunku do roweru są praktycznie jak każdy inny punkt drogi, przecinajac w tym miejscu jezdnię, nie ma żadnego pierwszeństwa i jest wtargniecie) i to kierowca jest za to winny, bo jechał, a dokładniej jechała samochodem i miała może lekko wyższa prędkość (co jest jak widzę też jest sprawą sporna, a i samo przekroczenie nie mogło być rażące). No litości.

Ps. Taki znany filmik: https://youtu.be/c2i_rGKT3Rc
Kto spowodował kolizję? (Jest sprawcą)

17:09, 26.12.2018

BrysBrys

0 0

Masz absolutną rację.

20:18, 26.12.2018

AddAdd

17 14

Kierowca zbliżając się do przejścia dla pieszych ma jechać z taką prędkością żeby mógł wyhamować

07:35, 25.12.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AsAs

16 5

Skąd tacy kretyni jak ty się biorą ?

09:08, 25.12.2018

KPINAKPINA

2 0

Gdyba miał przejechać 300km dzień w dzień i jechać jak byś chciał to by 99% zawodowych kierowców popaliło hamulce, popsuło auta i wyleciało by z pracy ...nie mówiąc o wydajności

22:02, 27.12.2018

MielMiel

24 0

Sami biegli sądowi w tym mieście. Potrafią ocenić prędkość pojazdu na podstawie filmiku z widocznym przejazdem kilku metrów. Inny wyzywaja od najgorszych dziewczynę, która teraz wlaczy o życie, tak świątecznie, zaraz po łamaniu się opłatkiem!! Ale przecież tu same świętości, które nigdy nie złamały przepisów, którym nigdy nie zdarza się roztargnienie, zmęczenie, gorszy dzień... oby dziewczynie się udało z tego wyjść A Wszystkim Świętym życzę ZDROWYCH Świąt.

08:37, 25.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NieznajomyNieznajomy

0 0

Raczej dorosłej kobiecie która była po dobrych kilku głębszych...

19:44, 27.12.2018

ProkProk

2 15

Po takiej nauczce ten idiota na pewno dalej się nie nauczy jezdzic

09:02, 25.12.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

OlafOlaf

9 0

Rowerem też trzeba umieć jeździć np za jazdę bez świateł po zmroku rowerzystów powinni zymykac na tydzień do paki

10:14, 25.12.2018

dziobakdziobak

2 1

żeby tylko po tym wypadku dała radę wsiąść na rower

12:11, 25.12.2018

MałyszMałysz

19 6

Lądowanie bez telemarku nie bedzie wysokich ocen za styl

09:07, 25.12.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

eded

6 4

jakby twoja matka tak ladowala tez bys tak skomentowal....

09:54, 25.12.2018

AdasAdas

7 1

Moja matka nie jest taka *%#)!& żeby pchać się pod koła nadjeżdżającego samochodu.

10:34, 25.12.2018

mambamamba

6 15

w polsce kierowcy mają mentalność tych rosyjskich kierowców z youtube,dlatego zawsze bedą tragedie na drogach

10:00, 25.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

alkaalka

16 1

niech maja nauczke przejscie dla pieszych wiec z rowera sie zchodzi a nie przejezdza

10:16, 25.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tomasztomasz

10 6

swiata krowa jej wina!!!

10:20, 25.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

econic62econic62

9 5

Porażka totalna brak uwagi z jednej i z drugiej strony niestety ewidentnie widać przykre!!

10:29, 25.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jezus z nazaretuJezus z nazaretu

21 4

To powinno być uznane za próbę samobójcza tej baby i tyle w temacie.

10:35, 25.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

adiadi

5 2

racja to proba samobojcza:)

13:40, 25.12.2018

bradbrad

15 4

Przy świętach takie komentarze ? 90 procent do usunięcia , a przepraszam zapomniałem , ze w wigilię zwierzęta mówią ludzkim głosem, ale , że potrafią pisać tego nie słyszałem.

12:48, 25.12.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Afra20Afra20

4 0

Super komentarz, świetne podsumowanie całej sytuacji ????

15:37, 25.12.2018

MikiMiki

3 0

Zwierzęta by tak nie mówiły, wiec nie obrażaj zwierząt. Tylko człowiek chlapie błotem z buzi.

23:21, 25.12.2018

rompelrompel

11 6

Dla mnie współwina. Nie wiem jakie jest ograniczenie prędkości w tym miejscu ale wygląda na to że samochód minimum 90 km/h. Kobieta faktycznie bezmyślnie wjechała i jest winna, kierowca moim zdaniem też powinien ponieść karę. Biegli bez problemu na podstawie nagrania powinni określić prawdopodobną prędkość pojazdu. Jeśli tam faktycznie jest 30-tka to kierowca ma przechlapane. Oczywiście dramat dla dwóch stron. Kobieta przeżyła ale stan na pewno nieciekawy!

13:10, 25.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AgrestAgrest

2 0

Jestes w błedzie - wróć sie do szkoły podstawowej sprawdz jaki jest wzór na predkość zmierz czas przejazdu na widocznym filmie od skrzyżowania do pasów i orjentacyjnnnnna odległość podpowiadam że przejście ma 2,5 m wiec można zmierzyć ( z dokłądnościa 20 % ) i zmierz stoperem czas - podpowiadam bo to zrobiłem prędkość wynosi około 50 - 55 na godzine i tyle tam wolno jechać , a po drugie facet był bez sznas nawet jakby jechał 20 na godzine i kropka

19:04, 26.12.2018

adiadi

4 1

jedzie *%#)!& jak swieta krowa!!!!!!

13:37, 25.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kierkier

11 4

wina tej baby!!!! powinna zaplacic za rozbite auto krowa!!!!

13:39, 25.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MinistrantMinistrant

3 1

Zapłacić za auto i jeszcze wysoką grzywnę za narażenie życia i zdrowia kierowcy, co by było gdyby kierowca chcąc ją ominąć uderzył w słupa lub inne auto i został kaleką lub zginął ?

17:04, 25.12.2018

Chódnym okiemChódnym okiem

5 1

Treść twojego komentarza jasno wskazuje na to,że nie masz pojęcia o praktyce orzeczniczej/sądowo-prokuratorskiej w tego typu przypadkach,więc się nie wypowiadaj,ok?Słyszałeś o czymś takim jak współwina?To nieprawda,że ZAWSZE winę ponosi tu kierujący.Dużo zależy od opinii biegłych z zakresu wypadków drogowych.Wina rowerzystki jest tu OCZYWISTA,ale może się też tak zdarzyć,że biegły stwierdzi,że gdyby kierowca jechał z dozwoloną prędkością,to miałby możliwość uniknięcia potracenia tej kobiety...

13:56, 25.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Z przymróżeniem oka Z przymróżeniem oka

0 0

A gdyby kierowca jechał 180 km/h to by przejechał przez pasy zanim rowerzystka by na nie wyjechała :-P i też by uniknął potrącenia

18:26, 26.12.2018

RafałRafał

22 4

Nawet gdyby kierowca jechał 200 km/h wina dalej jest rowerzystki, jak macie tytanowe nogi i czaszki to dalej wchodźcie i wjeżdżajcie rowerami na przejścia prosto pod koła samochodów, łatwiej pieszemu czy rowerzyście się zatrzymać i poczekać te kilka sekund, jestem kierowcą ale czasem też pieszym i czekam aż sobie auta przejadą i dopiero wchodzę zachowując dalej uwagę czy mnie coś nie rozjedzie.

13:57, 25.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SkubiSkubi

7 13

Wina leży również po stronie kierującego pojazdem i to może nawet być może w większym stopniu niż rowerzystki.Predkość tego pojazdu jest kluczowa.Gdyby jechał z dozwoloną prędkością i prawidłowo obserwował rejon przejścia dla pieszych to po pierwsze by w porę się zatrzymał i być może umożliwił przejazd kierujacej rowerem która dopiscila sie jedynie wykroczenia, a być może kierująca nie wjechała by na pasy gdyby widziała nadjeżdżajacy pojazd którego przy takiej prędkości mogła nie zauważyć lub źle ocenić jego odległość .Tak że nie jest to takie oczywiste jak większość myśli.. .

15:35, 25.12.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

jorg111jorg111

2 1

Tak tak. Rowerzystka niewidoma wina kierowcy. A może miała jasność pomroczną i u niej była mgła. To było przejście dla PIESZYCH a nie przejazd dla rowerzystów. Nawet pieszy nie ma prawa wtargnąć na przejście a dopiero rowerzysta. Wyrazy współczucia ale ocena dla sądu.

17:19, 25.12.2018

WojWoj

1 0

Rozumiem, że Ty nigdy podczas jazdy samochodem nie mrugasz oczami, nie patrzysz na wskaźniki i kontrolki, na radio, na pasażera podczas rozmowy, tylko ZAWSZE uważnie patrzysz na drogę? Hipokryta. Dopuściła się jedynie wykroczenia? Złamała co najmniej 4 przepisy ruchu drogowego. Dla uświadomienia przekroczenie prędkości też jest tylko wykroczeniem wg kodeksu. Tu kierowca popełnił (ale to dopiero ustalą biegli) jedno wykroczenie. Jedno vs. cztery. Kierująca nie wjechała tylko wtargnęła i miała obowiązek się upewnić czy nic nie jedzie, a tego nie zrobiła co widać na nagraniu - wjechała jakby miała klapki na oczach. I niby dlaczego kierowca miałby jej umożliwić przejazd? Gdyby zsiadła z roweru to oczywiście powinien, ale w tym przypadku? Gdyby wyhamował to byłoby zwykłe wymuszenie pierwszeństwa przez tą panią na kierowcy samochodu.

17:43, 25.12.2018

jarekjarek

8 2

Straszny wypadek na święta! Oby nic groźnego się nie stało! Może kobieta się zamyśliła, zagapiła, bo tak wpakować się na jezdnię pod auto!
Uczulam moich znajomych na rowerzystów, w Mielcu, bo część znaków sygnalizuje przejście dla pieszych a na części jest zaznaczony również rowerzysta. Osobiście przed każdym rozglądam się za rowerzystami, bo wiem, że w ich rozumieniu wszędzie mogą jeżdzić. Osobiście kilka razy omal nie wjechali mi pod zderzak. To tak na marginesie!

16:49, 25.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WojWoj

13 3

Jak zawsze przy takich zdarzeniach wypływa cała masa pseudo fachowców kierujących się głownie emocjami, zamiast rozumem. Gdy poszkodowanym jest pieszy czy rowerzysta od razu spora część ludzi winni kierowców samochodów, bez kompletnej wiedzy na temat okoliczności zajścia. Takie, coraz powszechniejsze zachowania, tylko utwierdzają pieszych i rowerzystów w ich bezwzględnych prawach jako uczestników ruchu i ich nieśmiertelności (obowiązków przecież nie mają), co powoduje fakt, że mamy coraz więcej świętych krów na ścieżkach i chodnikach.
W tym konkretnym przypadku wystarczyło zaznajomić się z układem skrzyżowania i przebiegiem ścieżek rowerowych.
Kierująca rowerem złamała cały szereg przepisów ruchu drogowego:
1. Jadąc wzdłuż ul. Drzewieckiego w kierunku zachodnim jechała po ulicy zamiast po ścieżce rowerowej znajdującej się po drugiej stronie.
2. Skręciła w prawo i wjechała na chodnik mimo iż nie powinna (chodnik jest za wąski), po ulicy Sienkiewicza też by nie mogła bo jest znak zakazu ruchu rowerów po ulicy.
3. WTARGNĘŁA na przejście dla PIESZYCH, bez upewnienia się czy nic po ulicy nie jedzie, wjeżdżając wprost pod maskę samochodu. Powinna zsiąść z roweru, rozejrzeć się i dopiero wtedy wejść.
A jak powinna pokonać skrzyżowanie:
1. Jechać ścieżką rowerową wzdłuż Drzewieckiego.
2. Skręcić w lewo i przejechać skrzyżowanie jego południową częścią PO WYTYCZONEJ ŚCIEŻCE rowerowej, mając wówczas pierwszeństwo
3. Skręcić na północ i przejechać aleję Ducha Świętego po WYTYCZONEJ ŚCIEŻCE ROWEROWEJ, mając pierwszeństwo.

Co do kierowcy samochodu to na podstawie nagrania i patrząc na mapę tego skrzyżowania można ocenić że od momentu pojawienia się w kadrze pokonał około 13 metrów w czasie około 0,8-0.9 sekundy, co daje średnią prędkość około 54 km/h.
Prawdopodobnie zaczął hamować dopiero w momencie wtargnięcia rowerzystki, bo wcześniej nie mógł przypuszczać, że wjedzie na pasy bez ostrzeżenia, tylko po prostu pojedzie chodnikiem.
Tyle.

17:18, 25.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jorg111jorg111

3 1

A ile było? Rowerzystka była niewidoma? A może miała w ?. przepisy? Sędzia za piątkę.

17:22, 25.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

17 0

Winna za takie zdarzenia jest Policja która nie kara rowerzystów którzy przez przejścia dla pieszych jadą rowerem, za brak oświetlenia w nocy również nie karają jeśli by tak było o jakiś % zmniejszyła by się ilość wypadków a na pewno budżet państwa by się powiększył. Ludzie zacznijcie myśleć gdy jedziecie rowerem albo przechodzicie na czerwonym świetle

20:56, 25.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KierowcaKierowca

9 0

Przejście tam jest nie przejazd więc po *uj wjeżdżała na pasy. Lenistwo, nieznajomość przepisów, skrajna głupota? To co pokazała to zasługuje na 5lat wiezienia. Jedynie tak surowa kara zaprzejeżdżanie na pasach nauczyła by ludzi myślenia i zdrowego rozsądku...

21:09, 25.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

asas

3 1

ci co mają najlepsze informacje to małe pytanie co się dziej z tą kobietą jaki jest jej stan?
Dużo zdrowia wszystkim specjalistom i spokoju w święta.

21:30, 25.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KaliKali

3 1

Jest *%#)!& taki oto jest jej stan.

10:59, 26.12.2018

ObserwatorObserwator

7 0

Rowerzystka jechała zdecydowanie za szybko ... powinna to przejście przekroczyć prowadząc rower

21:53, 25.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Film z dupy Film z dupy

6 4

A kto i w jakim celu nagrywał tą kobietę?

22:13, 25.12.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

DedeDede

2 1

Może chciała wyłudzić odszkodowanie albo popełnić samobójstwo

11:35, 26.12.2018

teratera

3 0

Człowieku tam są kamery.

17:29, 26.12.2018

jkjk

0 0

Film nie jest z kamery monitoringu tylko ze smartfona.
Kamera wyraźnie jest prowadzona za rowerzystką. Z boku widać wnękę okna

12:19, 27.12.2018

RobertoRoberto

6 1

Nie masz racji bo ta kobieta powinna sie zatrzymac popatrzyc w prawo wlewo i jezeli nic nie zagraza jek bezpiecznie przejsc na druga strone to w tedy moze przejsc a nie tak jak to uczynila.Ewidentna wina rowerzyski

10:44, 26.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

QwertyQwerty

11 2

Ta kretynka , która spowodowała wypadek powinna z własnej kieszeni pokryć koszty naprawy samochodu i swojego leczenia
Bo sama sobie jest winna tego zdarzenia albo jeździ się ulicą albo chodnikiem i ROWER SIĘ PRZEPROWADZA przez PRZEJSZIE DLA PIESZYCH a nie przejeżdża

11:15, 26.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Poimy Poimy

1 1

Rowerzystkę ? A to czemu ? Sprawca jest ona wtargnęła na jezdnie nie zatrzymując się nawet przed przejściem może miała ukryty cel jakiś albo pijana byla

11:43, 26.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wkrawkra

2 0

Widzę, że tutaj wypowiadają się sami biegli z zakresu ruchu drogowego, o co zabierać głos na temat na którym się nie znasz ?!

12:33, 26.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zizu21Zizu21

1 4

czy ten film jest z przemysłowej kamery czy kręcony z "ręki", w jakich okolicznościach akurat wtedy ktoś filmował z ręki?

12:57, 26.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

19991999

7 0

Wina Kobiety bo ona ma pół metra żeby się zatrzymać a auto ma tą drogę dłuższą. Po drugie czas reakcji rowerzystki mógł się okazać kluczowy a ona nawet nie popatrzyła tylko z taka samą prędkością wjechała na przejście. Na miły Bóg jak można wjechać rowerem na pasy i to jeszcze bez patrzenia. Kodeks Ruchu Drogowego mówi ze pasy się przechodzi a nie przejeżdża rowerem

12:59, 26.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

edytaxxdedytaxxd

7 0

PRZEZ PRZEJŚCIE DLA PIESZYCH SIĘ PRZECHODZI JAK SAMA NAZWA MÓWI A JEŚLI CHODZI O ROWERZYSTÓW ROWER PRZEPROWADZA SIĘ PRZEZ PRZEJŚCIE DLA PIESZYCH JESZCZE TRZEBA ROZEJRZEĆ SIĘ W PRAWO W LEWO I W PRAWO CZY NIE NADJEŻDŻA JAKIŚ POJAZD A NIE PRZEJEŻDŻA SIĘ NA ROWERZE ZRESZTĄ JAK WIDAĆ NA FLMKU ROWERZYSTKA WJECHAŁA NA PRZEJŚCIE DLA PIESZYCH NAWET SĘ NIE ROZGLĄDAJĄC WIĘC SAMA SOBIE JEST WNNA

13:45, 26.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LewoLewo

3 0

Jak już to rozgląda się w lewo, w prawo, w lewo.

21:53, 26.12.2018

PrzemoRTPrzemoRT

2 0

Pani wjeżdżając z chodnika na jezdnię włączała się do ruchu, a więc musi ustąpić pierwszeństwa wszystkim innym uczestnikom ruchu. Trzeba naprawdę być bezmyślnym, aby wjeżdżać, czy wchodzić na przejście bez rozglądnięcia się...

14:21, 26.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

texas35texas35

6 0

Droga redakcjo - proszę o info jak się zakończyła ta sprawa(kto winny) to będzie precedens. Opinie są różne...

15:03, 26.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

teratera

0 0

Mam do wszystkich pytanie:czy samochód miał prawo być na tym pasie co rowerzystka,bo wydaje mi się,że tam jest ciut wcześniej tylko prawo-skręt na Ducha Św?Czy jestem w błędzie?

17:24, 26.12.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AsdAsd

1 4

Z prawego pasa jest skret w prawo i jazda na wprost a z lewego skret w lewi i na wprost. Auto jechało od Mielca a nie do Mielca.

17:43, 26.12.2018

szymon7805szymon7805

2 1

Ktoś tu jeździ na pamięć i nie patrzy na znaki :-/. Od okoł pół roku jest tam pas tylko do skrętu w lewo.

07:54, 27.12.2018

..

4 2

Kobieta jechała totalnie bez sensu , nie zwracała uwagi na otoczenie , tym bardziej że mogła przekroczyć to skrzyżowanie zgodnie z przepisami bo jest tam przejazd dla rowerów ale po drugiej stronie, prawdopodobnie nie zna przepisów i wtargnęła na jezdnię, pod nadjeżdżający samochód, który niestety jechał za szybko. Kierowca zawsze może usłyszeć że gdyby jechał zgodnie z przepisami to nie byłoby go na tym skrzyżowaniu w tym czasie. Zobaczymy , może wypowie się ktoś z mieleckich szkół jazdy?

19:04, 26.12.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AgrestAgrest

0 2

co ty bredzisz - to jakieś wywody chłopka za stodoły - idac takim tokiem rozumowania to jakby jechał 250 na godzine to też by jej nie ptracił - ludzie ogarnijcie sie z tymi wywodami spod budki z piwem

19:07, 26.12.2018

..

1 2

Do Agrest, Chłopkiem za stodoły to jesteś ty bo nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Napisałem że gdyby kierowca jechał zgodnie z przepisami to nie byłoby go na tym skrzyżowaniu w tym czasie , idź pod tą budkę i napij się piwa to może zatrybisz

20:57, 26.12.2018

ObserverObserver

7 0

Nieprawda.Gdyby kierowca jechał 40km/h,to miałby możliwość wyhamować i najprawdopodobniej do wypadku by nie doszło.Gdyby jechał-jak piszesz-200 km/h,to byłaby współwina:wina kobiety za to,że wtargnęła na przejście jadąc rowerem(co już samo w sobie jest zabronione) wymuszając pierwszeństwo,wina kierującego-zbyt duża prędkość niezgodna z przepisami,co uniemożliwiło mu wyhamowanie i w konsekwencji uniknięcie wypadku...

19:56, 26.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jkjk

0 6

To była USTAWKA !
Chyba, że filmujący telefonem miał 6 zmysł.
Kamera prowadzona z ręki ewidentnie za rowerzystką.

20:04, 26.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

eloelo

4 0

ewidentnie technika cie przerasta, ale wyobraz sobie, ze kamera moze nagrywac szerokim katem cale skrzyzowanie i potem obrobili zeby byl tylko mniejszy, powiekszony fragment.

20:10, 26.12.2018

MielecMielec

4 2

proponuje poczytać ile wynosi droga hamowania samochodu przy 30 km / h na suchym asfalcie , jest to około 5 m - tyle temacie

20:11, 26.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

noswernoswer

0 1

A czemu 30 nie 50? Ograniczenie jest przed skrzyżowaniem więc za nim nie obowiązuje .. i z 30 na 5 m nie wychamujesz - raczej 2 razy tyle ( masa samochodu robi swoje)

21:28, 26.12.2018

obserwator1obserwator1

0 0

Dzisiaj tzn kiedy, teraz, przed chwilą, a może to było wczoraj, a może przedwczoraj...
Dzisiaj dobrze brzmi w radiu ale nie w medium pisanym, no może w gazecie też bo jest data wydania gazety, ale nie tutaj gdzie nikt nie dba o podawanie dat. Szanowni REDAKTORZY nauczcie się wreszcie precyzyjnego podawania faktów i unikać komentarzy redakcyjnych - należy podawać fakty będziecie wtedy zawsze wiarygodni.

07:49, 27.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dbdb

7 0

Typowe. Rowerzystka łamie wszystkie możliwe przepisy spotyka się z kierowcą, który myśli, że miasto to tor wyścigowy a znaki drogowe mówiące, że zbliża się do przejścia nic mu nie mówią

11:32, 27.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kierowcakierowca

3 0

wyraźnie widać , że nie ma sposobu na rowerzystów, Trzeba na nich uważać , jeżdżą jak święte krowy po chodnikach, ulicy, przejściach dla pieszych....

11:58, 27.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ktośktoś

5 0

Pani jechała przepisowo do momentu gdy wjechała na chodnik dla pieszych. To jest pierwsze złamanie przepisów. Chodnik, gdzie kobieta wjeżdża z ulicy przez pasy jest dla pieszych dlatego kobieta nie powinna na niego wjeżdżać. Natomiast jadąc już tym chodnikiem należało: BEZWZGLĘDNIE !!! zatrzymać się przed przejściem dla pieszych, ZEJŚĆ!!! z roweru po czym upewniając się czy ulica jest wolna, przeprowadzić rower przez pasy dla pieszych na obydwu jezdniach. Natomiast kierowca auta powinien jechać wolniej tak jak mówią przepisy drogowe. Jedynie mandatem można ukarać kierowcę za przekroczenie prędkości. Natomiast Pani już sobie sama karę zafundowała, swoją bezmyślnością i brakiem znajomości przepisów.

14:09, 27.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BrysBrys

5 2

Ludzie , przestańcie. Znam tę kobietę , jest co prawda starsza ale super energiczna , od lat jeździ na rowerze. Popełniła gruby bląd . Moze to przez pospiech przed wigilią , rutyna ja zgubiła. Miala kupę szczęścia. Miejmy nadzieje ze nic jej nie będzie bo to złota kobieta.

16:27, 27.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PrałatPrałat

0 4

Idi,otka i tyle, rodzina musi być dumna że takiego inteligenta mają wśród nich, zero rozumu.

18:28, 27.12.2018

JarekJarek

1 0

ważne!. Zmarł Jerzy Gackowski.
https://sportowefakty.wp.pl/pilka-reczna/796188/nie-zyje-jerzy-gackowski-byl-legenda-stali-mielec
Może nadredaktor-rzecznik da jakąś notkę, informację!!!!

17:57, 27.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MM

1 0

Ja przez to skrzyżowanie to już 2 lata jeździłam rowerem i nic się złego nie działo. Może dlatego, że dostosowuję się do przepisów i mimo, że ktoś mi się na jednym pasie zatrzyma to oglądam się w okół bo drugim pasem może jakiś oszołom pędzić. Skrzyżowanie jak skrzyżowanie. Jeśli nie ma się pojęcia o tym co to jest ,jakie zagrożenia mogą wystąpić i że nie wolno bujać w obłokach to każdy wyjazd gdziekolwiek jest niebezpieczny. Z jednej i z drugiej strony trzeba zachowywać tzw. regułę ograniczonego zaufania. Nie ma co liczyć na ślepy los: 100 razy nic się nie stało to ten 101 też będzie ok. Ps. Nagminne torowanie przejazdu dla rowerów przez samochody od strony Warki powinno być karane surowym mandatem. Ten problem tyczy się też przejść dla pieszych. Czy ludzię mają przeskakiwać przez te samochody? Zwłaszcza że widać że ktoś jest już na pasach a tu mu ktoś pod nos podjeżdża i toruje bo korek na rondzie czy skrzyżowaniu normalnym.

22:14, 27.12.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MM

0 0

Tzn. na pasach przeprowadzam żeby nie było

22:16, 27.12.2018

teratera

0 0

Zle używasz słowa "toruje",bo torować drogę znaczy robić sobie miejsce,chodzi ci chyba o słowo "blokuje".

15:39, 28.12.2018

A policja śpiA policja śpi

4 0

Zapraszam na Aleje Niepodległości. Zwłaszcza w lecie. Mlodzi starzy ścigają się po chodnikach. Kaski na pustych kapuścianych głąbach. Ani im w głowie zatrzymać się przed przejściem dla pieszych. Nikt nie reaguje. Gdzie policja?

23:12, 27.12.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

4x44x4

1 1

Dlatego jak mi pedalarz wtargnie na przejsciu nie mam zamiaru hamować a po to mam orurowanie z przodu aby zabić idiote na miejscu.

08:28, 28.12.2018

4x4x44x4x4

0 0

Dodaj jeszcze ze oprocz orurowania posiadasz coś innego - totalny *%#)!& Przez takich jak ty ginie lub zostaje kalekami w polsce najwiecej ludzi w eu. Zrozum baranie że predkosc ma największy wpływ na obrażenia. I niech nikt nie wraca do tematu predkosc nie zabija bo się rzygać chce - zazwyczaj to ona jest przyczyną skutków i zachowań kierowców. Tylko u nas w pl to jest wykroczenie a na zachodzie lub w usa próba świadomego zabójstwa. Auto z filmu zapitalalo że hej i biegły to spokojnie przeliczy. No chyba że kierowca ma znajomości i układy. Nie rozgrzeszam Pani na rowerze. Życzę zdrowia a następnym razem proszę uważać. Komentarze niektórych to jakiś horror - banda burakow...

12:41, 29.12.2018

jejjej

0 0

jej wina i to *%#)!& skrzyzowanie

17:08, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu hej.mielec.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%