Kilkanaście dni temu mielecki klub poinformował, że sprzedał wszystkie miejsca reklamowe na koszulkach meczowych zawodników, które pozostawały dostępne po wycofaniu się ze Stali PGE i PZU.
Puste miejsca wypełniły trzy mieleckie firmy. - Wartość tych kontraktów to łącznie około 600 tysięcy złotych. Umowy podpisane są do końca sezonu – poinformował prezes Stali Jacek Klimek.
Reklamę na koszulkach meczowych wybrały spółki: Stara Cegielnia, Polskie Zakłady Lotnicze oraz Enervigo. Pierwszy raz z tymi reklamami Stalowcy zagrali tydzień temu w Katowicach.
Mielecki klub poinformował także o nowych umowach sponsoringowych i partnerskich. Stal postanowili wiosną wspierać: Miejska Komunikacja Samochodowa, market E.Leclerc Mielec, Centrum Rolniczo-Techniczne Powered by Kramp, Adler Termobild czy Efectivo app.
Swoje umowy sponsorskie przedłużyły spółki Euro-Eko i Euro-Eko Media oraz Tarapata.
Reklamy tych firm będą zapewne odświeżone na mieleckim stadionie.
- Wygenerowaliśmy dodatkowego przychodu ponad 1,7 miliona złotych – poinformował Jacek Klimek.
Mielecka Stal nadal szuka partnera, który pomoże zapewnić finansowanie klubu na kolejne lata. - W kilkunastu miejscach mamy rozpoczęte rozmowy o sponsoringu strategicznym – dodaje Klimek.
[ZT]93620[/ZT]