NFZ podaje, że konsultanci infolinii odbierają dziennie kilka tysięcy połączeń od osób pragnących uzyskać informacje związane z koronawirusem.
Infolinia NFZ od niedawna jest częściowo obsługiwana przez voicebota - inteligentnego asystenta. Automat służy wsparciem, w sytuacji kumulacji połączeń przy udzielaniu najczęściej zadawanych, podstawowych pytań, przy których nie jest wymagana konsultacja ze specjalistą.
Połączenie z Telefoniczną Informacją Pacjenta jest bezpłatne, a z konsultantami można połączyć się przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Do dyspozycji pacjentów jest również czat z konsultantem, obsługa w języku angielskim a także wideorozmowa z tłumaczem języka migowego. (PAP)
autor: Katarzyna Lechowicz-Dyl
ktl/ mhr/
:{18:56, 28.03.2020
2 0
Jak na razie to się nie można dodzwonić z Polski. Szybciej rzeczywiście może będzie wyjechać z kraju, zadzwonić i wrócić - 14 dni jakoś się przetrzyma... 18:56, 28.03.2020