Zamknij
REKLAMA

Nowoczesne podejście do telefonicznej obsługi klienta

13:07, 08.07.2021 | materiały patnera

Przeszukując Internet w poszukiwaniu kontaktu do firm, instytucji, czy urzędów wiele razy trzeba się nieźle natrudzić, by znaleźć numer telefonu na infolinię. Firmy starają się kiedy tylko to możliwe przerzucić kontakt na drogę mailową, która to jest uważana za sporą oszczędność w porównaniu do centrali telefonicznej. Tradycyjny kontakt telefoniczny z usługodawcą to duży atut, szczególnie dla osób starszych, którzy nie opanowali jeszcze dobrze nowych technologii, ale czy tylko wtedy? Jak obsługa telefoniczna klienta zmieniła się w ostatnim czasie?

Czy moja firma potrzebuje centrali telefonicznej z prawdziwego zdarzenia?

Jeżeli uważasz, że Twojej firmie brakuje centrali telefonicznej, może warto zwrócić uwagę na usługę, jaką są wirtualne centrale telefoniczne. Jest to serwis telefoniczny, infolinia Twojej firmy obsługiwana przez firmę zewnętrzną. Przygotowane osoby będą obsługiwać dzwoniących klientów, a w razie potrzeby przekierowywać ich, dopiero wtedy kiedy to konieczne do numerów obsługiwanych przez Ciebie. Tworzy to swojego rodzaju filtr i pozwala profesjonalnie obsługiwać dzwoniących klientów oraz ograniczyć czas pracy poprzez kierowanie do Ciebie tylko klientów, którzy np. już zakupili daną usługę, czy kiedy skrypt dla nich opracowany ma kierować już do firmy. Dzwoniący nie odczuje nawet, że rozmawiał z miejscami oddalonymi od siebie, wszystko odbędzie się podczas jednego połączenia. Ty natomiast ograniczysz liczbę odebranych telefonów do niezbędnego minimum, a wszyscy będą pod wrażeniem profesjonalnej obsługi telefonicznej Twojej firmy w każdym przypadku.

Przykłady przydatnych infolinii, na które warto zwrócić uwagę

W Internecie pojawiło się sporo ciekawych stron, które są zintegrowane z nowoczesną infolinią informacyjną. Jedną z takich usług jest infolinia PKP. Umożliwia ona szybkie uzyskanie odpowiedzi w sytuacjach, kiedy nie masz dostępu do Internetu lub np. kiedy jesteś w biegu i każda minuta jest cenna. Wyobraź sobie sytuację, kiedy masz 15 minut do pociągu, jesteś z bagażami, a ty nie wiesz, na który peron się kierować. Dzwoniąc na infolinię informacyjną, możesz zmierzać jak najszybciej w kierunku dworca, a specjalnie przeszkolona osoba na infolinii w tym czasie sprawdza te informacje za Ciebie i już po krótkiej chwili masz odpowiedź. Dowiesz się z niej także o możliwych opóźnieniach, czy zmianach w rozkładzie jazdy. Jest to oszczędność czasu i pewność, że ty w chaosie spowodowanym pośpiechem trafisz w odpowiednie miejsce.

Innym przykładem jest informacja telefoniczna online. Różnica między tymi usługami jest taka, że pod tym numerem uzyskasz informacje na praktycznie każdy dostępny jawnie temat. Obsługa infolinii sprawdzi za Ciebie informacje takie jak numer telefonu, rozkład jazdy, możliwe środki transportu, dostępnych operatorów, atrakcje turystyczne, restauracje, zarezerwuje stolik, sprawdzi w pobliżu wolne hotele, ustali cennik, odnajdzie specjalistę i wiele więcej. To również doskonałe rozwiązanie dla osób starszych stanowiące portal z informacjami dostępnymi globalnie, których to poprzez nieznajomość Internetu sami nie byliby w stanie sprawdzić.

Mimo że świat rozwija się w kierunku dostępu do wszystkich usług z telefonu oraz online obsługa telefoniczna klientów również wykonała duży krok naprzód. Korzystają z tego zarówno firmy wykorzystując doświadczonych podwykonawców jak i klienci kiedy przeszukiwanie Internetu nie jest możliwe i ktoś może przez telefon sprawdzić te informacje za nich. Dotyczy się to zarówno sytuacji kiedy nie mają jak sprawdzić czegoś szybko przez Internet jak i osób wykluczonych cyfrowo, kiedy to przeszkolona osoba sprawdzi te informacje za nich.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA
0%