Zamknij
REKLAMA

ORŁY Gastronomii - vademecum przedsiębiorcy

13:40, 15.05.2020 | materiały partnera

W gastronomii liczy się świeży produkt, lokalizacja w widocznym i ruchliwym miejscu oraz pasja do gotowania. Nie obędzie się również bez dobrej organizacji. Na końcu najważniejsza i tak jest opinia klientów, którzy nie tylko wrócą w nasze progi, ale i zaproszą swoich przyjaciół. Takie budowanie strategii marketingowej jest skuteczne, ale dość powolne. Ludzie uwielbiają odwiedzać restauracje, które np. wygrały konkurs, zdobyły certyfikat. Jest o nich głośno w Internecie, więc warto spróbować dań z lokalu, w którym jeszcze nie byliśmy.

Konkursy i plebiscyty nie rosną jednak na drzewach, a zrobienie takiego samemu sobie byłoby śmieszne. Tutaj do usług poleca się wielobranżowe zestawienie ORŁY. Ich twórcy dla każdej z 58 kategorii przeprowadzają w roku dwa plebiscyty. Jeden na skalę ogólnokrajową, a drugi regionalną. Możesz więc zarówno zostać najlepszym restauratorem w Lublinie, jak i w całej Polsce.

Wszyscy zgłoszeni do plebiscytu przedsiębiorcy poddają się darmowemu skanowaniu internetowemu. Sporządzony do tego celu program komputerowy przegląda strony www, poszukując ocen klientów danej firmy. Sumuje je i wylicza średnią ważoną. Oceny z Facebook’ a, Google Maps, Zumi i wiele innych wchodzą tutaj do gry. Większe znaczenie mają opinie z tych portali, gdzie można dodać jedną recenzję na swoje imię i nazwisko.

Proces zgłoszenia i skanowania jest dla firmy w pełni darmowy. Zarejestrować chęć swojego udziału można na stronie głównej ORŁÓW Gastronomii (link znajduje się TU). Wystarczy podać dane firmy oraz telefon kontaktowy w aplikacji Live chat, która wyskakuje z prawej strony ekranu. Może też się zdarzyć, że Twoja firma cateringowa już została poddana skanowaniu. Program podczas badania sieci wyłapuje bowiem oceny przedsiębiorstw z ogólnodostępnych w Internecie baz.

Na stronach plebiscytu widoczne są te przedsiębiorstwa, które w badaniu uzyskały przynajmniej osiem punktów na dziesięć. Zwycięzcami w danymi mieście lub w Polsce zostają te trzy firmy, które uzyskały najwyższą ilość punktów, wyliczoną z największej ilości ocen zadowolonych klientów. Korzyść dla restauratora jest taka, iż uzyskuje on potwierdzenie/certyfikat jakości swoich usług, który widnieje na stronach organizatora. W przypadku, gdy wykupimy pakiet marketingowy ( logo elektroniczne plebiscytu, dyplom, tabliczka ze szkła akrylowego) możemy też uwidocznić swoje zwycięstwo w lokalu lub w mediach społecznościowych.

Plebiscyt przeprowadzany jest dla 58 różnych branż. Został stworzony, by klienci mieli swoją własną platformę zaufania, de facto tworzoną przez nich samych. To tu znajdą najlepszego fotografa w Gdańsku czy najlepsze bułeczki w Rzeszowie, a wyboru dokonali samodzielnie, z małą pomocą komputerowego algorytmu.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA