Zamknij

Sprzedawca obwoźny

Nr oferty: StPr/24/1162Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Zakres obowiązków: Napełnianie i etykietowanie butli lpg, załadunek butli na pojazd, sprzedaż obwoźna butli lpg w terenie, rozliczanie sprzedaży
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 24.06.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 600 PLN
System wynagradzania: Ryczałtowy
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • zasadnicze zawodowe
    Uprawnienia:
    • prawo jazdy B
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: mile widziane uprawnienia ADR
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: LPG GAZYFIKACJA MTM TURKOT S.J.
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: 39-307 Borki Nizińskie 1D, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
      Osoba do kontaktu: Monika Walska
      Numer telefonu: 17 7805151
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny 17 7805151 lub wysyłanie CV na adres e-mailowy: [email protected] lub osobiście w siedzibie firmy.
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
      Psycholog szkolny Praca w godz. 7-16 wg planu zajęć
      StPr/24/1198
      data rozpoczęcia pracy od 01.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 500 do 4 500 PLN

      praca na maszynach konwencjonalnych i uniwersalnych praca od poniedziałku do piątku 07.00-15.00
      StPr/24/1189
      data rozpoczęcia pracy od 26.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 800 PLN

      praca na maszynach konwencjonalnych i uniwersalnych praca od poniedziałku do piątku 07.00-15.00
      StPr/24/1187
      data rozpoczęcia pracy od 26.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 800 PLN

      praca na maszynach konwencjonalnych i uniwersalnych praca od poniedziałku do piątku 07.00-15.00
      StPr/24/1184
      data rozpoczęcia pracy od 26.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 800 PLN

      Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach, kwestiach organizacyjnych i administracyjnych. Współpraca z innymi działami w zakresie bieżących projektów i zadań. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług. Realizacja zleconych zadań przez przełożonych.
      StPr/24/1179
      data rozpoczęcia pracy od 15.07.2024
      wynagrodzenie od od 4 500 do 5 200 PLN

      Pracownik produkcyjny przy obróbce wydruków wielkoformatowych
      StPr/24/1178
      data rozpoczęcia pracy od 01.07.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      - obsługa żurawia wieżowego górnoobrotowego zgodnie z posiadanymi uprawnieniami, - załadunek i rozładunek towarów i materiałów ze środków transportu, - montaż elementów konstrukcji budynku, - przegląd osprzętu do przenoszenia ładunków, - przygotowywanie żurawia do pracy, sprawdzanie prawidłowości działania poszczególnych mechanizmów.
      StPr/24/1192
      data rozpoczęcia pracy od 08.07.2024
      wynagrodzenie od od 8 000 PLN

      - realizacja prac budowlanych zgodnie z projektem, - prace ciesielskie na budowie, - współpraca z innymi pracownikami budowlanymi, takimi jak murarze, betoniarze i operatorzy maszyn budowlanych. Praca na terenie Rzeszowa oraz Mielca. Dla zainteresowanych oferta pracy w Niemczech (Badenia-Wirtembergia).
      StPr/24/1193
      data rozpoczęcia pracy od 31.07.2024
      wynagrodzenie od od 6 000 PLN

      Mechanik pojazdów samochodowych,przyjmowanie pojazdów i napraw, sprawdzanie działania pojazdu za pomocą urządzeń diagnostyczznych,ustalanie i usuwanie usterek, wymiana plynów eksploatacyjnych, naprawa i regulacja zespołów i podzespołów pojazdu. praca w systemie dwuzmianowym: 09.00-17.00 lub od 10.00-18.00
      StPr/24/0595
      data rozpoczęcia pracy od 26.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 do 4 242 PLN

      Zarządzanie pracą kilkuosobowego Zespołu, koordynowanie prac, wyznaczanie zadań, definiowanie KPI i nadzór nad ich wykonaniem. Monitorowanie jakości realizowanych procesów, analiza i planowanie działań mających na celu ciągłe podnoszenie poziomu obsługi. Inicjowanie działań podnoszących jakość i usprawniających proces obsługi klienta. Motywowanie oraz rozwijanie pracowników. Monitorowanie i analizowanie danych dotyczących zachowań Klientów i wskaźników sprzedaży w celu identyfikacji trendów i możliwości poprawy. Poszukiwanie i realizacja rozwiązań, narzędzi i trendów skierowanych na poprawę jakości obsługi Klienta oraz wzrost sprzedaży. Budowa oraz monitorowanie wskaźników kluczowych dla tego obszaru. Mapowanie oraz rozwijanie procesów obsługi klienta. Wsparcie operacyjne we wdrożeniu i rozwoju systemów operacyjnych Contact Center (obsługa telefoniczna, mailowa, chat itp.). Aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy w celu zapewnienia wysokiej efektywności procesu obsługi klienta.
      StPr/24/1177
      data rozpoczęcia pracy od 01.07.2024
      wynagrodzenie od od 5 000 do 7 000 PLN